Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resident Evil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DemonWithin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mage

Konsolinet oli kuulemma eilen saanut Resejä ja ne ovat kuulemma lähettänyt ne tänään, eli siis MINÄ saan haettua sen tänään (ehkä :rolleyes: )

Toivottavasti et herättele turhia toiveita, ettei joudu taas kiroilemaan kun pääsee huomenna kotiin eikä posti ole tullut.:D
Viikonloppu on EHKÄ pelastettu.

Lisää valaistusta asiaan. Näin sanoo Konsolinet:
"Peli postitettu 20 ensimmäiselle ennakkotilaajalle, lisää ensiviikolla"
Toivottavasti kuulun näiden tähän mennessä 20:n epäonnisen joukkoon.

muuten hyva peli mutta tuo kaman kuskaaminen on aivan liian suuressa osassa tota pelia ja juoni jaa vahan sivuun sen takia

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hannu
Lisää valaistusta asiaan. Näin sanoo Konsolinet:
"Peli postitettu 20 ensimmäiselle ennakkotilaajalle, lisää ensiviikolla"
Toivottavasti kuulun näiden tähän mennessä 20:n epäonnisen joukkoon.

Voin onneksesi kertoa, että minä kyllä kuuluin :)

Eli (Helsingin) Stockmannin Microniasta Resident Eviliä on saanut jo julkaisupäivästä asti. Samasta kaupasta löytyy myös Doshin, Capcom VS SNK, Aggressive Inline ynnämuita juuritulleita pelejä.

(jokaiselle halukkaalle riittää)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karva

Voin onneksesi kertoa, että minä kyllä kuuluin :)

Jep, minäkin sain ressani vihdoin... Mutta en muistanutkaan, miten vituttavaa voi olla se kamojen kuskaaminen 6-paikkasella inventaariolla :mad: Pitänee varmaan alottaa peli uudestaan Jillillä, jos vaikka 2 lisäpaikkaa vähentäisi vähän ohjaimen seinäänlentelyä.

Btw. Itse pelaan 60Hz moodissa, enkä ole havainnut mitään pätkimisiä videoissa.

Tänään jaksoin pelata vihdoin läpi Chrisillä. 7 tuntia. 1 tunti meni sytkärin etsimiseen. Ei huomannut katsoa sieltä inventaariosta... No kohta Once again, normal, ja tavoite alle 5 tuntia...

Tänään menin läpi Chrissillä 11:55.50! Peli oli kyl todella hyvä. Paras tähän mennessä mitä oon cubella pelannu. Vois aloittaa pelaamaan Jillillä.

Mää oon pelannu chrisulla ja lilillä läpi ja tavoite on vetää chrisu hardilla alle 10 savea ja alle 5h.
Onko jollain tietoa bonus aseista esim.raketinheitn tai joku muu?
Tai uusi hahmo,jolla pelata?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mulber
Mää oon pelannu chrisulla ja lilillä läpi ja tavoite on vetää chrisu hardilla alle 10 savea ja alle 5h.
Onko jollain tietoa bonus aseista esim.raketinheitn tai joku muu?
Tai uusi hahmo,jolla pelata?

www.gamefaqs.com, tuolta löytyy yksinkertaisesti kaikki !

Viimeksi muokannut moderaattori:
Maanantaina meni peli läpi Chrisillä. 8h 41min kului.

Nyt aloitin Jillillä toissapäivänä ja oon tällä hetkellä labrassa. Eli tänää jos jaksan niin läpäisen myös tuon. :)

EDIT: nonii, nyt meni läpi. Aikaa kellottui 5h 43min.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ganon
ihan sopivasti säikähdin ku koirat hyppäs ikkunasta :D
Minä olin pettynyt, kun en yhteenkään säikäytyskohtaan törmännyt, sitä nyt osaa odottaa muutenkin, että ikkunallisella käytävällä jokin örvelö tulee ikkunan läpi tms.

Ylös Bottom