Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olin pistänyt jo tonne ensimmäisille sivuille koodinkyselyn, mutta ne on näköjään unohdettu unholaan :)

Eli vieläkin kaipaisin koodia jos joku ystävällinen haluaa lähettää....
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos joltakin löytyy ylimääräisiä koodeja niin olisin erittäin kiitollinen jos saisin sellaisen privana! Vielä tunti töissä ja sitte kämpille:D olis mukava päästä testaamaan. Eikä oo näköjään pelaajalehti vielä saanu noita.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Heittäkää joku naseva runo privana ni koodi lähtee parhaimmalle:) Ei mitään esseetä sitten. Voittajaruno julkaistaan....On kans tuo underground juttu eli toimiiko sit usa tunnuksilla vaan, mene ja tiedä.. Illalla tarkastan viestit sitten.

Noniin, voittaja löytyi...Onnea Ro0Kie3

Tässä voittajan runo:
Resi aukenee, akka vaikenee ja elämys alkanee, Pelisi sun, on se kohta mun.


viestejä tuli niin maan pirusti, en uskonutkaan kuinka montaa tämä koodi kiinnosti...(kaikki 1 runo)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Noniin, voittaja löytyi...Onnea Ro0Kie3

Tässä voittajan runo:
Resi aukenee, akka vaikenee ja elämys alkanee, Pelisi sun, on se kohta mun.


viestejä tuli niin maan pirusti, en uskonutkaan kuinka montaa tämä koodi kiinnosti...(kaikki 1 runo)

Jhoo kulutin runoon monia miestunteja, not.

Kiitän koodista : )
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kiitokset Oliverille! Taisin saada koodin viimeisten joukossa (;
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Minulla olisi vielä yksi koodi tarjolla, saatu Playstation Undergroundista. Ensimmäinen, joka laittaa YV:tä saa koodin. (Voi olla, että toimii vain USA-accountilla, joten varmista että sinulta myös sellainen löytyy).

Koodi mennyt, enää ei kannata lähettää yv:tä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vaikka pelattavaa löytyisi muutenkin ja näin "myöhässä" tätä koodia kyselen niin yksi Resistance-fani ottaa koodin kyllä ilomielen vastaan, mikäli jollakulla enää on ylimääräisiä jäljellä.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mullekki vois joku tosiaan nakata koodia YV:llä jos vaan viittii. :rolleyes:
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kiitos taas Oliver! :)

Nyt pitäisi vielä keksiä, milloin mä ehdin tätä testaamaan :D
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olisi mielenkiintoista päästä Resistance 2:sta kokeilemaan. Ensimmäinen osa oli ihan mielenkiintoinen. TOINEN ehkä mielenkiintoisempi...

Ei, mutta jos oikeasti jaksaa niin voi pistää privana. Ihan vaikka säälistä.
Kelpaa myös esimerkiksi linkit sivustoille jotka saattaisivat näitä koodeja antaa, euro-, jenkki- sekä nippon-käyttäjät löytyy.
Toki tämä tulee ostettua, lähinnä hauskuuttelu-moninpeliksi, kiitos jaetunruudun verkko-moninpelin. Olisi kiva kuitenkin päästä kokeilemaan millainen tekele olisi tulossa.

EDIT: Kiitän ja kumarran, Owl70 lahjoitti minulle omistaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Pelaajalehti tulee ainakin jakamaan koodeja jossain vaiheessa, mutta vielä ei ole tarkemmin kerrottu, että keille, miten ja milloin.

Resistance 2 -beta-avaimia tulossa jakoon!

Lähipäivinä kannattaa seurata Pelaajalehti.comia! Saamme piakkoin käsiimme kasan Resistance 2 -beta-avaimia, jotka laitamme jakoon Pelaajalehti.comiin.

Jos siis haluat päästä testaamaan marraskuussa julkaistavaa Resistance 2:ta, seuraile lähipäivinä Pelaajalehti.comia!

Beta sisältää maistiaisia sekä Resistance 2:n yhteistyöpelitilasta, että vastakkain pelattavasta moninpelistä. Mukana on kolme kenttää, jotka ovat Orick, Chicago ja Sub Docks.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Yöllä tuli kyseinen peetta ladattua, kovasti kiitoksia Oliverille koodista.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mulle, voi lähettää koodin jos kenelläkään on koodia. :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Minulle kelpaisi myös koodi.

Kiitos etukätee ::)
 
Ylös Bottom