Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Minäkin olen edelleen ilman koodia. Apuja kaivataan!:)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olisipa ihanaa itsekin saada tuo avain sillä onnistuin missaamaan yhdellä päivällä LBP:kin avainten jaon :/
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos joltain hyväsydämmiseltä ihmiseltä löytyisi beta koodi niin ottaisin avosylin kyllä koodin vastaan. Isot kiitokset jos joku lahjoittaa!
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Voiko samalla koodilla ladata betan moneen kertaan? Sorry jos on kysytty aiemmin...
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Joku mukava pitkän linjan käyttäjä saa aamulla koodin. En tiedä vielä kuka. Katsotaan aamusella...
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Täällä olisikin nyt yksi ylimääräinen koodi. Playstation Undergroundin kautta, joten vaatii ilmeisesti jenkki tunnukset jos olen oikein ymmärtänyt.

Eli privaa vaan ja nopein saa koodin.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

niistähän beta yleensäkkin ei ilmoiteta erikseen kellekkään vaan kaikkien täytyy hiffata seurata tilannetta että jos sieltä beta tulee olleskaan? sori että kyselen näin aivottomia mutta kun en ole yhteenkään betaan kerenny ikinä niin alkaa tässä tulla vainoharhaiseksi.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

niistähän beta yleensäkkin ei ilmoiteta erikseen kellekkään vaan kaikkien täytyy hiffata seurata tilannetta että jos sieltä beta tulee olleskaan?
Netin peliuutissaitteja (tai KFINin foorumia) seuraamalla pysyy aika hyvin perillä, koska, milloin ja mistä mihinkäkin peliin on betakoodeja mahdollisesti jaossa. Mutta ei niistä tosiaan mitään henk.koht. ilmoitusta tule.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

niistähän beta yleensäkkin ei ilmoiteta erikseen kellekkään vaan kaikkien täytyy hiffata seurata tilannetta että jos sieltä beta tulee olleskaan? sori että kyselen näin aivottomia mutta kun en ole yhteenkään betaan kerenny ikinä niin alkaa tässä tulla vainoharhaiseksi.

Nämä julkisuuteen "testattavaksi" tulevat beta-versiot ovat osa markkinointia, joista hyötyy paitsi pelintekijä, myös pelialaa tiukasti seuraavat uutissaitit. Eurogamer on hyvä esimerkki sivusta, joka saadaan helposti tukittua, kun tieto beta-koodien jakamisesta on kiirinyt kaikkialle. Pitää myös meidät lukijat aktiivisena ja vierailemaan tutuilla sivustoilla ahkeraan.

Suljetulla puolella asioista kyllä tiedotetaan ennakolta ja koodit tulee suoraan sähköpostiin. Ei ole samanlaista arpomista ja hittien keräilyä.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Suljetulla puolella asioista kyllä tiedotetaan ennakolta ja koodit tulee suoraan sähköpostiin. Ei ole samanlaista arpomista ja hittien keräilyä.
Hyvä täsmennys. Oma kommenttini viittasi siis nimenomaan näihin avoimiin betoihin, joihin voi saada koodeja nettisaittien tempauksista. Viralliset betailijat ovat aina asia erikseen.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Betakoodeista taitaa olla jo ylitarjontaa? Jos nyt vielä kuitenkin löytyy joku koodia kaipaava, ilmoittautukoon tähän ketjuun, niin pistän privana tulemaan itselleni ylimääräisen merkkijonon ensimmäiselle pyytäjälle. Kiittäkää Oliveria, joka mulle tuollaisen diilasi ihan pyytämättä ja yllättäen. :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Xbugs mä haluaisin Betaan !!!!!!!!! En ooo ikinä pääsyt mihinkään Betaan .... :p

IGN:n Resistance 2 Arvostelu

Olin kyllä odottanut pelin pyrkivän lähelle ysiä, mutta että 9.5 O_O ...oon tainnut aliarvostella insonimiac gamesiä ...Mahtavaa
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollakulla löytyy vielä ylimääräinen betakoodi, niin otan sen mielelläni vastaan.
 
Ylös Bottom