Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: Resistance 2 [hype]

Beta lähti lataukseen, puolessa välissä mennään.

Lisäilkääs iJaple listoille niin sais kartutettua PS3 puolellakin tuota kaverilistaa : )
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jepjep, vielä kerkes. Pari gigaa näyttää olevan kokoa joten jospa tässä illan päälle kattelis leffan. Oulussa dna ei tykkää ainakaan mun pleikkarista, tulee Storesta hiiitaaaastiiiiii...
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jepjep, vielä kerkes. Pari gigaa näyttää olevan kokoa joten jospa tässä illan päälle kattelis leffan. Oulussa dna ei tykkää ainakaan mun pleikkarista, tulee Storesta hiiitaaaastiiiiii...

Hyvä... mä ku luulin et slackäsit nii pahasti CoD:n kans et missaat jaon :)
 
Onneksi fileplanetilla/ign:llä on kunnolla kapasiteettia, mitään aikaisempien f5 juhlien kaltaista takkuilua ei ollut havaittavissa ja koodi tuli melkeen liiankin helposti :)
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Niin joo, semmosta viellä että lisäkkää minut frendiksi =).. PSN: Miikuli
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jos jollakulla on turhapäiväisenä koodi niin laita privalla niin olen kiitollinen. En saanu koodia :(
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Mis noit beta-avaimii ois jaossa... Harmittaa , kun ei oo viel saanut. Oon kova Resistance fani ja pelannut pelin yksinpelin läpi varmaan jo viis kertaa yksin ja pari kertaa kaverinkin kanssa. Puhumattakaan niist lukeuisist tunneist, jotka on tullut nettipelin puolel vietettyy... Tänää käytiin viel kaverillekin ostamas Resistance, joten nyt sit pääsee senkin kans pelaa sitä netis. :p

Mutta joo, jos noit betakoodei viel jossain jaossa, niin tietäisin mielelläni. Tietenkin oon viel kiitollisempi, jos joku viittii sen mul privan heittää, mut ymmärrän kyl, ettei porukal oo loputtomast ylimääräsii koodei. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Voisikos joku lähettää ylimääräsen beta-koodin privana tännekkin kun en tuolta sitä koodia onnistunu saamaan:rolleyes:
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

sama vika rahikaisella, koodia kaipaillaan.

Kiitokset etukäteen, jos vaikka privaan nakkaa.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

joo, tuli napattua tämä koodi melkein pelottavan helposti sen LBP-koodin metsästyksen jälkeen :D

lisäilkää vapaasti listoille niin kassellaan porukalla miten tää pelittää =)

<--- PSN
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Pystynköhän pelaan teijän kanssa vaikka mulla on jenkki-beta..? Mietin vaan että oisko sitä ideaa yrittää kalastaa EU-betakin, ois mukava päästä ns tuttujen kanssa tykittämään kymmenmetrisiä monstereista coopis.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Meni kerranki avain ohitte..eikös tää tuu storeen samalla tavalla ku mgo tässä lähiaikoina?
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Nyt tuli saatua beta koodi ja 92 prossaa jo ladattu. Voipi pyytä kamulistalle jos vaikka cooppia tulis pelattua.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Pääsipähän kerrankin allekirjoittanutkin mukaan näihin beta-karkeloihin. "Bonuksena" mukaan irtosi vielä taktinen, kuukauden mittainen Fileplanet Founders' Club -jäsenyys. Voitte lisätä mut varsin vapaasti frendilistoillenne :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kiitos jo etukäteen, jos joku ystävällinen henkilö voisi antaa mulle koodin.

Ykköstä en ole pelannut, muuta kuin sen demoa, joten tämä kiinnostaisi.
 
Ylös Bottom