Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos koodia löytyy niin saa heittää, mutta en rupea siitä tappelemaan. Täytyy katsoa jos muita tilaisuuksia irtoaisi myös kun ainakin LBP:n tapauksessa noita tuntui pursuavan joka kolosta.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olisi todella hienoa, jos joku voisi minulle tarjota koodinsa ? Perusteluina voisi olla se, että jaoin itsekkin varsin avoimin käsin LPB-Betan avaimet täällä konsolifinissä. Pistetään ilo kiertämään ! Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Huhhuh. En ole ennen konsoli puolella päässyt tykittään +40 henkistä nettimatsia. Loistava meininki, ei lagia ja expa systeemi rulaa. Tahtoo lisää!
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Saa tännekkin lähettää koodia jos on ylimääräisiä.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Oisko jollain ystävällisellä pelisielulla vipata mulle tämän betakoodia. Harmittaa kun jäi tuo SOCOMinki beta väliin :(
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tuli skipattuu kokonaan tämä beta koodin jako tilaisuus. Jos joltain löytyy ylimääräistä koodia ja tahtoo niin minulle voi heittää. Ykköstä pelasin demona, mutta kokoversioa ei tullut lopulta hommattua. Resistance 2 en ole ostamassa juuri sen takia, kun pelejä tulee liikaa. Mikäli betaa pääsisinkin pelaamaan ja vaikuttaisi hyvältä niin voisin mahdollisesti harkita ostoa. :)

Koodi hommattu, kiitos Viper7!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mullekin kelpaisi ylimääräinen koodi.

FilePlanet ei päästä sisään, koska olen yliopiston verkossa. Vihjaa yhteyden olevan Euroopan ulkopuolelta ja neuvoo ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. :/

Fall of Man on laatukamaa, joten kakkostakin olisi kiva kokeilla.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tännekkin kelpais koodi. Olis kiva ekaa kertaa olla betassa messissä :eek:
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

KOODIA mullekin. kaikkiin muihinki beta testeihin olen päässyt (lbp,socom,cod 5) niin miksei tähän? tosi kiitolllinen olisin
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

toi frendilista ei taida toimia? kun näyttää että joku on lobby tms, mut sit kun yrittää inviä niin sanoo että account doesnt exist... :<
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos joku onnellinen ei-örreistä pitävä tahtoo luopua omasta betastaan, niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Resistancen ensimmäinen osa on kuitenkin vieläkin pelatuin kaksin peli konsolillani kehteen mieheen.
Joten maistiaiset jatko-osasta kelpaisivat.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kelpais koodi tännekki. Ei kävis nää päivät niin tylsiks ehkä sitten :rolleyes:
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Rakkahat kanssaFiniläiset, jos jollakulla olisi beta-koodia antaa, niin iloinen ja kiitollinen olisin. :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Pieni pyyntö olisi että lahjoittajat lukisivat edellisiä sivuja kun tuppaa jäämään unholaan edelliset sivut ja niissä olevat pyynnöt. Ja ne jotka koodin ovat saanet voisivat myöskin ilmoittaa saaneensa.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Minäkin voin mielelläni ottaa vastaan koodin, jos joku sen mielellään haluaisi minulle lahjoittaa. :)

Ilmotelkaahan jos jostain vielä saa niitä koodeja? Eikö niitä pitäny tulla myös sähköpostiin, jos ilmottautui sieltä R2:n kotisivuilta betan toiseen vaiheeseen?
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Onkos tämä jaettava niin kuin KZ2 beta? Nyt sitä voisi jakaa ilman että antaja itse kärsisi. Mutta jos koodia löytyy niin tänne heti viestiä. Pikkuveli oli eilen sammuttanut Comraden joten en saannut tietoon sitä tuntia aikasemmin että ne tulee jakeluun ja vasta nytten sain tietää että niitä jaettiin. Ketuttaa suunnattomasti :mad:.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Löytykö ylimääräisiä koodeja keneltäkään? Alkupalat tästä pelistä maistuisi myös minulle :))

Laittakaa kaikki käytetykin koodit jos tätä voi jakaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

KOODIA mullekin. kaikkiin muihinki beta testeihin olen päässyt (lbp,socom,cod 5) niin miksei tähän? tosi kiitolllinen olisin

sain itsekin sen koodin muuta piti liityä fileplanet founders'club makso 9,32 yhtensä nyt se on latausessa 2.2gigaa
 
Ylös Bottom