Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naukkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

EDIT: Ei tarvetta enään, sain jo omani :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Voi perse...mennyt tällänen ihan kokonaan ohi.

Sama vika, luulin tämän loppuneen jo aikoja sitten! Koodi kelpaisi kyllä tännekin, jos jollain ylimääräinen sattuu olemaan. Resistancen betasivujen kautta sitä tuskin enää valuu tänne asti...
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olen koittanut kovasti koodia löytää, mutta ei ole vielä tärpännyt. Eli mulle kelpais, jos jollain on ylimääräsiä.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mitähän nyt, Beta is now closed-teksti vaan paukahti ruutuun 1:06. :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mitähän nyt, Beta is now closed-teksti vaan paukahti ruutuun 1:07. :(

n. 3-5 minuuttia oli auki. Ite koitin kahella koneella läpi, toinen jäi jumiin nimen ja osoitteen antokohtaan. Toisella pääsin läpi ja sain koodini. Huhhuh. Ei kuitenkaan kannata huolestua. On huhuttu, että huomenna alkaisi 100 % public beta. Myös Resistancen nettisivuilla voi hakea betaan kirjautumalla omalla PSNid:llä, se alkaa pe-la.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Niin en minä ainakaan mitään avainta ole saanut tuolta fileplanetista? Rekisteröitynyt olen, mutta en pääse kuin sellaiseen osioon jossa pitää maksaa että voi saada avaimen :confused::eek:
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Niin en minä ainakaan mitään avainta ole saanut tuolta fileplanetista? Rekisteröitynyt olen, mutta en pääse kuin sellaiseen osioon jossa pitää maksaa että voi saada avaimen :confused::eek:

Ei ole enää tarjolla muita kuin noita maksullisia avaimia. Ilmeisesti ilmaiset avaimet loppuivat parissa minuutissa ja ne tuli jakoon aika tasan tarkkaan kello 01:00.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollaki sattuu olemaan ylimääränen niin ottasin mielelläni. Mökillä olin niin oon missannu aikalailla kokonaa nää betakoodijaot.

edit: omani sain jo kiitos Oliverin ; )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ainakin osalle PlayStation Undergroundin eli virallisten jenkkifoorumeiden jäsenille on pistetty koodia sähköpostilla.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vanhakin sai oman koodinsa... hieman hämmästyin, kun huomasin saaneeni postia Playstation Undergroundista... olin jo poistamassa viestiä mutta sitten avasin viestin, että mikäs tää oikein onkaan :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Moi! Itekkään en saanut koodia... jos joltakulta löytyy ylimääräinen niin otan mielelläni vastaan... privana vaikka.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mitähän nyt, Beta is now closed-teksti vaan paukahti ruutuun 1:06. :(

kyllä se toimii mutta se koodi pitää laitaa usastoren kautta minulla on yksi vapaa mutta maantaina tai viimeistää tiistaina ratkeaa tarvinko sitä koodia
:eek:
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Juu, tosiaan nuo PlayStation Undergroundin kautta saadut koodit toimivat vain jenkkitunnareilla/jenkkistoressa.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Juu tuolta Playstation undergroundista pamahti tännekin koodi.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos on ylimääräinen koodi jollain niin antaaka mulle, käyttöä on, kiitos.
 
Ylös Bottom