Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naukkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

No, voi helvata tätä elämää... Ensiks ostin Qoren liian myöhässä, sitten joku äijä lupasi koodin, mutta ei saanutkaan koodeja, tänään aamulla GameTrailersissa joku kaveri antoi pois beta koodin, jos tiesi minä päivänä hänellä on syntymäpäivä. Itse veikkasin 27.10, mutta oikea vastaus onkin 28 >__>. Nooh, nyt Hotmailiin ei pääse. Ja jos joku vaan mahdollisesti on lähettänyt mulle koodin, niin WHOHOO!!

PS: Miten toi PlayStation Underground jakelee noita? Itelläni on käyttäjä kyseisellä sivulla, mutta juuri nyt en pääse hotmailiin tarkistamaan.

THX!
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Niin joo unohdin sanoa että tuo koodi jonka tuolta sain on ylimääräinen kun Ethreon (kiitokset hänelle) onnistui minulle yhden jo aikaisemmin nappaamaan. Joten täytyypä tästä jollekin asialliselle yli 18v(säännöt ovat säännöt :P) kohtuu aktiiviselle konsolifnin jäsenelle tuo heittää.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eemeli Rekunen - Pelaajalehti
Resistance 2 -beta-avaimia tulossa jakoon!

ähipäivinä kannattaa seurata Pelaajalehti.comia! Saamme piakkoin käsiimme kasan Resistance 2 -beta-avaimia, jotka laitamme jakoon Pelaajalehti.comiin.

Jos siis haluat päästä testaamaan marraskuussa julkaistavaa Resistance 2:ta, seuraile lähipäivinä Pelaajalehti.comia!

Beta sisältää maistiaisia sekä Resistance 2:n yhteistyöpelitilasta, että vastakkain pelattavasta moninpelistä. Mukana on kolme kenttää, jotka ovat Orick, Chicago ja Sub Docks.

lähde:
http://pelaajalehti.com/2008/10/24/resistance-2-beta-avaimia-tulossa-jakoon/
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vakituisiin betatestaajiin kuuluville tiedoksi, että uudet R2-beta-avaimet ovat tulossa. Tarkkailkaa postejanne.
Minulle näköjään kilahti yksi kpl =)

hmm mikäs nyt on vikana kirjotin koodin siihen "redeem a playstation network card number and promotion code" mutta pukkaa vain erroria??

Edit: tai ei mitään. Näköjään usa tilillä se toimii vaikka beta koodi tuli eu tilin sähköpostille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

TommiR nähtävästi ainoa joka noista alkupään viesteistä oli tavoitettavissa ja kaverilistalla niin lähti koodi sinnepäin.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

TommiR nähtävästi ainoa joka noista alkupään viesteistä oli tavoitettavissa ja kaverilistalla niin lähti koodi sinnepäin.
Jep kiitoksia viellä kerran! Nyt pitää sitten pelaajalehden sivulta yrittää hommata parille kaverille tota koodia. :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Sähköpostilla oli koodi tullut. Kiitos Underground :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Hei, Jos vielä jollain löytyy koodeja niin meikku olis aika halukas saamaan sellaisen, kiitos. Olin liian hidas, muute olisin nykässy Viperiä hihasta :)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tähän ketjuun kannattaa laittaa nyt viestiä, jos on vielä beta-avainta vailla. ;)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Koodi kelpaisi minullekin :)

EDIT: Koodi saatu, kiitokset Oliverille :)
E2: näyttääpäs hölmöiltä nuo kaksi hymiötä noin lähekkäin
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olisin myös hyvin kiitollinen jos jollain olisi ylimääräinen koodi...:)

EDIT : kiitoksia koodista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Meikäläiselle saa antaa koodin jos joku kokee minut sen arvoiseksi. Lupaan kuolla helposti ja antaa tappoja muille oikein urakalla :)

Edit: Kiitos koodista ;)
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Onko muuten tietoa milloin noi pelaajan avaimet tulee jakoon?? Ja onko ne ainoastaan tilaajille vai kaikille? Toivottavasti only tilaajat) :D
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Betaa vailla ollaan ja jos jollain on koodi 5euroo maksan.
 
Vastaus: Resistance 2 -betakoodit (tiedustelu ja jako)

Resistance fall of man oli aivan loisatava!
Olisi kivaa kokeila tätä toista osaa, joka näyttää aivan uskomattomalta.. Jos yli määränen koodi lähetä PM :).

EDIT:
Kiitos todella paljon koodista!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom