Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2 -papat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
Mulla on erikseen sivussa muutama betakoodi papoille, jos kiinnostaa.
Eli viesti tähän ketjuun ja laitan sitten privaa. Ainakin 10 ekaa lykästää.
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Hep!

Totta kai kiinnostaa!!!

Edittiä: Kiitokset Oliver: lle!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -papat

Tänne saa vielä laittaa viestä. Ainakin yhdeksän koodia vielä vapaana.
Annan koodit viestijärjestyksessä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -papat

Tota, jos niitä koodeja vielä löytyy, niin kelpais kyllä.
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Eliminaattori ja MrPako: Vakituiset betatestaajat saavat koodinsa ensi viikolla
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Tuo co-oppi on aluksi aika hauska pelimuoto, mutta nyt se tuntuu jo hieman tylsältä. Kyllähän se kaveriporukassa menee, mutta se on silloin lähinnä illanviettoa kavereiden kanssa. Kone-vastustaja on kovin persoonaton.

Skirmish on mielenkiintoisin, mutta kohtaamiset tuntuvat hieman sotkuisilta. Pitäisi varmaan olla tiukempi taisteluryhmä ja strategia :-)

Tuo exp-pisteiden saaminen on kieltämättä aika motivoivaa.
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Yksi jenkkitunnareilla ja jenkkistoresta toimiva koodi olisi vielä tarjolla sille, joka nopeiten laittaa privaa.

EDIT: Pistetty Pakolle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -papat

Pelaako Paapat Resistance 2:n betaa vakioporukalla? Tekisi nimittäin mieli pelailla organisoidummalla porukalla, onlinessa kun tuntuu randomilla menevän 50/50 suhteella pieleen ja tiimipeli ei toimi. Löytyykö esim. vakiona KonsoliFIN serveriä?
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Pelaako Paapat Resistance 2:n betaa vakioporukalla? Tekisi nimittäin mieli pelailla organisoidummalla porukalla, onlinessa kun tuntuu randomilla menevän 50/50 suhteella pieleen ja tiimipeli ei toimi. Löytyykö esim. vakiona KonsoliFIN serveriä?

Tuohan olisi hyvä idea. Ollaan joskus pelattu kolmen, neljän hengen porukassa tota mutta olisi kiintoisaa kokeilla myös täydellä kahdeksan porukalla. Aikatauluehdotuksia ja frendilistoille lisäilyä peliin vaan papat.
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Ei ole näkynyt postia, jonka piti tulla betaajille. Mutta toisaalta aika ei nyt oikein riitä pelaamiseen...
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Ei ole näkynyt postia, jonka piti tulla betaajille. Mutta toisaalta aika ei nyt oikein riitä pelaamiseen...

Mun mielestä et mitään menettänyt, tollasta tdm ja dm hommaa on nähty jo tarpeeksi.
Toivottavasti kokoversiossa on enemmän pelattavaa. Co-op jäi kaverin kanssa testaamatta,
yksin siinä ei ole mitään järkeä.
Pelin tulen ostamaan ainoastaan yksinpelikampanjan takia.
 
Vastaus: Resistance 2 -papat

Mun mielestä et mitään menettänyt, tollasta tdm ja dm hommaa on nähty jo tarpeeksi.
Toivottavasti kokoversiossa on enemmän pelattavaa. Co-op jäi kaverin kanssa testaamatta,
yksin siinä ei ole mitään järkeä.
Pelin tulen ostamaan ainoastaan yksinpelikampanjan takia.

Jep, kaverilla kävin sitten kattomassa ja ei juurikaan uutta. Res 1 oli silloin uutta ja ihmeellistä, mutta nyt liikaa vanhan toistoa. Uusi stoori ja jotain pientä lisävivahdetta, mutta Killzone 2 tulee olemaan seuraava tämän lajin peli ostoslistallani.

EDIT: Nyt ne sitten lähetti mulle R2-koodin. Eiköhän sitä sen verran tule kokeiltua, että pystyy antamaan betapalautteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2 -papat

Mun mielestä et mitään menettänyt, tollasta tdm ja dm hommaa on nähty jo tarpeeksi.
Toivottavasti kokoversiossa on enemmän pelattavaa. Co-op jäi kaverin kanssa testaamatta,
yksin siinä ei ole mitään järkeä.
Pelin tulen ostamaan ainoastaan yksinpelikampanjan takia.

Vivahteikas co-op on hieno lisä, mutta olen muutenkin aika suuri co-op moodien ystävä. Mieluummin samalla puolella kuin vastakkain. Samasta syystä en betassa ole edes competitive -moodia kokeillut. Jokaisessa pelissä pitäisi olla mahdollisuus pelata rinta rinnan sohvalla tai verkon yli.
 
Ylös Bottom