No mä nyt en ole kauhupelien ystävä, niin juu säikyn tossakin kun "sensuroitu" tulevat kimppuun mistä sattuu.
Välillä äänen perusteella pitää ensin hahmottaa mistä "sensuroitu" tulevat, ennen kuin saa edes tilaisuuden ampua, jos nyt kerkee. No välillä viime hetkessä sai vielä aseella huitastua. Sotilas kaveritkin kyllä paniikissa, kun noita perkeleitä jne viljelevät ilmoille suustaan
Sitten seuraavaksi oltiin sellaisessa kohdassa että pienessä paniikissa kun savua täynnä koko tienoo, eikä hajuakaan mistä suunnasta vihollinen pukkaa päälle. Siinä tuli ammuttua kaikkea liikkuvaa. Ja veteenkään ei uskalla mennä uimaan. Jos joutuu menemään, niin pelko perseessä koko ajan.
Mitäköhän mä kerkesin pelailla 2-3 tuntia eilen ja alku oli kyllä sellanen ahdistava mulle. Putkijuoksuahan tuo on, mutta hyvän näköistä ja äänimaailmahan tuon tunnelman tuohon lisäksi tekee. Ja olen kyllä yleensäkin ottaen aika surkea pelaaja ja helpoimmalla vaikeustasolla kuolema korjasi suht tiheään. Niin ei tuo todista vielä mitään vaikeustasosta
Mutta paljon paremmalta tämä vaikuttaa kun ensimmäinen osa ja nyt tässä odottaa että pääsee illalla pelaamaan lisää. Edellisessä osassa ei tälläistä fiilistä mulle tullut. Ja sitten vielä aikanaan pääsee Co-Oppia verkkoon, nam.
Kertokaa jos tuo olisi pitänyt laittaa Spoiler tageihin.
Edit: Perhanan hymiö rajoitin