Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

Vastaus: Resistance 2 [hype]

eli sama juttu kuin esimmäisessä jo pisti vihaksi että aseet on aivan liian tehottomia ?
Jos laittaa weapon damagen high'lle, niin ei ole ehkä aivan niin paha kuin ykkösessä.

Enkä minä ainakaan pistä tuota pahakseni, että vihollinen ei kuole parista osumasta. Voisi meinaan olla joku 30 vs. 30 matsi melko helvetin rasittavaa, jos kuolisi parista kolmesta osumasta kaikilla aseilla. Nyt on edes jonkinlaiset mahdollisuudet selvitä 2 sekunttia pidempään.

Jos oikeasti haluaa joitain one-hit-killejä, niin pelatkaa ihan rauhassa niitä SOCOM:ta sun muita. Resistance ei ole SOCOM eikä se edes yritä olla. Ei se tarkoita, ettäkö se olisi huono siitä syystä.
Ei mitään realistisuutta tai taktikointia
Niin, hirviöitä vastaan taistelemisen kun pitäisikin olla niin älyttömän realistista. :rolleyes:

Ja kyllä ainaki Skirmish-pelimuodossa ja coopissa PITÄÄ tehdä tiimityötä, jos haluaa päästä pitkälle. Jos kaikki vain juoksentelevat ympäriinsä kuin päättömät kanat ja toisella puolen tehdään vähänkään enemmän tiimityötä, niin ei tule pärjäämään. Jos väittää, että tiimityö on tarpeetonta eikä tarvitse taktikoida, niin on varmaankin pelannut vain DM:ä. :rolleyes:


Alkoi vain naurattamaan, kun huomasin kuinka kankealta tämä peli näyttää ja tuntuu.
Miten peli voi NÄYTTÄÄ kankealta? Ja ihan tiedoksi, tämä on edelleen vain BETA, abauttiarallaa 5kk vanha buildi Resistance 2:sta. Lopullinen peli tulee näyttämään paremmalta jo ihan siitä syystä, että tekstuurit tulevat olemaan tarkempia (Insomniac käyttää betassa jo ihan vain siksi huonompia tekstuureita, ettei sen koko olisi turhan massiivinen, se kun täytyy kuitenkin ladata Storesta), puhumattakaan niistä parannuksista, joita Insomniac on tehnyt peliin n. 5 kuukaudessa.

Ja kankea? Miten tämä on yhtään kankeampi kuin muut FPS:t? Taidat vain olla paska pelaamaan?
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Lasken tämän pelin niihin tusinaräiskintöihin jossa esim. Quake, UT ja Doom majailevat. Ei mitään realistisuutta tai taktikointia. Sinne vaan nappipohjassa vihujen syliin, auto-aimilla niin kauan ku seinä tulee väliin. Samanlaista menoa oli jo ykkösosassa, ilmeisesti pelaajat tykkää tämänkaltasista mätöistä.

Toiset tykkää, toiset ei. Itse kävin ennen pelailemassa R1:stä välissä ikään kuin lomana Rainbow sixiltä. Mukavan rentouttavaa keskittyä välillä siihen räiskimiseen ja jättää monimutkaiset taktiikat narikkaan.

Täällä väki ihmettelee aseiden tehottomuutta. Mainittakoon että tämä on se juttu Resistace-peleissä. Ykkösen nettipelissä pelaajat kestivät kutia vielä enemmänkin(?).

Kyl tää mua kiinostaa, vaikka ei mikään ehdoton suosikki olekaan. Hauska siellä on mättää.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Itse olen nyt muutaman päivän pelaillu ja todennu kans aseet turhan tehottomiks, toi cooperative on muuten iha hauskaa mättöö mut vihuja tulee ihan liikaa ja sit jos joudut venaa puol minsaa useamminkin ni rupee ottaa päähän... Mut kyl se ihan hauska peli on... :D
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

En tarkoitakkaan ohjattavuutta, vaan sitä, kuinka kankealta ihmisten ja hirviöiden liikkeet näyttävät.

Kraanattikin lentää 20 metriä suoralla kädellä. Morjes! :rolleyes:

Ja siis tämä kosmeettinen puolihan pilaa kaiken jne... :D
Oikeesti, ketä heleveddiä haittaa noin paljon joku kranaatin heitto -animaatio ?! :D
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Ja siis tämä kosmeettinen puolihan pilaa kaiken jne... :D
Oikeesti, ketä heleveddiä haittaa noin paljon joku kranaatin heitto -animaatio ?! :D
En mä tarkoittanut, että tuo oli ainoa vika, minkä tästä pelistä löysin.

Voisin luetella niitä tähän:
Sekavuus, tylsyys, hahmot liikkuu kankea näköisesti, hahmot kestävät aivan liian hyvin luoteja, "näitä on jo nähty" - räiskintä, ruma, äänet, kentät...

Hyviä puolia on tasan yksi: Co - op mode.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

No nyt oot kyl uskomattoman ylikriittinen :rolleyes:
Mutta näin suoraan sanoen ihan vidun sama mulle =p
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

No nyt oot kyl uskomattoman ylikriittinen :rolleyes:
Mutta näin suoraan sanoen ihan vidun sama mulle =p
Nykypäivänä on tehty niin monessa pelissä nuo ja monia muita juttuja niin paljon paremmin, joten on pakko olla kriittinen. Kun kerran on parempaa saatavilla, miksi pitäisi tyytyä huonompaan?

Nykyyän rima on myös niin korkealla, erityisesti FPS - räiskinnöissä, että tälläiset "ihan ok" - pelit eivät jaksa kiinnostaa.

Olen puhunut, ugh!
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Nykypäivänä on tehty niin monessa pelissä nuo ja monia muita juttuja niin paljon paremmin, joten on pakko olla kriittinen. Kun kerran on parempaa saatavilla, miksi pitäisi tyytyä huonompaan?

Nykyyän rima on myös niin korkealla, erityisesti FPS - räiskinnöissä, että tälläiset "ihan ok" - pelit eivät jaksa kiinnostaa.

Olen puhunut, ugh!

Mulle riittää periaatteessa ne kaks juttua jotka tässä on erityisiä, nimittäin 60 pelaajan nettipeli ja 8 pelaajan cooppi. Kumpaakaan ei tietääkseni ole konsolipelissä vielä tehty, ja kun satun pitämään hektisistä peleistä niin etenkin cooppi osuu juuri täydellisesti. Mutta joo oma mielipiteesihän tuo on, en sitä yritäkään muuttaa. Tosin pitää sanoa että IMO kaikki tässä on yleisesti hyvin hoidettu, paremmin hoidettu muis peleis ehkä.. Grafiikat ja äänet jne kosmeettiset asiat? Koska pelattavuus oli imho todella hyvin toimivaa.
Johan meni sepustukseksi.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Toimiiko teillä peli? Itellä ei löydä mitään ja omaakaan servua ei voi tehdä, timeout.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Itsellä ainakin heitti Network Connection Failed. Disconnecting from network. Juuri perkule kun sain ladattua ja olin juuri pääsemässä jyvälle ja alkoi sujua. :D No onneksi ainaki pelattavaa riittää tässä lähiaikoina. :D
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Co-op on ihan hupaa. Competitivessa en vielä ehtinyt testata kuin Team Deathmatchia, joka oli vähän tylsää. Pitänee kokeilla Skirmishiä vielä jossain vaiheessa. Koko versiota voisi olla ihan mielenkiintoista kokeilla, mutta ei ole silti ihan kärkipäässä odotuslistaa. Jos saa sopivan vaihtotarjouksen tms. niin voisi jopa ostaa.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Co-op on ihan hupaa. Competitivessa en vielä ehtinyt testata kuin Team Deathmatchia, joka oli vähän tylsää. Pitänee kokeilla Skirmishiä vielä jossain vaiheessa. Koko versiota voisi olla ihan mielenkiintoista kokeilla, mutta ei ole silti ihan kärkipäässä odotuslistaa. Jos saa sopivan vaihtotarjouksen tms. niin voisi jopa ostaa.

Yllättävän mukavaa tuo Team deathmatch 30vs30 meiningillä, varsinkin jos pärjää.
ei sitä kovin usein pääse näkemään omaa nimeään 59 pelaajan yläpuolella :D
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Sain eilen betan ja oli kyllä todella pettymys.. Ainakaan nettipelin takia en tätä ostaisi.
Tosin tykkäänkin enemmän codin tyylisestä realistisemmasta nettiräiskinnästä. Muuta nettipeliä en nykyään pelaakkaan. Oon enemmän yksinpeli miehiä :)
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Miten tämä peli onnistuu olemaan niin ruman näköinen? Ku suurimmaksi osaksi boxilla pelailen, mutta olis tolle pleikalle myös mukava hankkia pelejä. Esim ku testasin sitä Hells Highwayta niin aivan järkyttävän näköinen. Yksi ongelma tossa pleikassa on ettei se skaalaa pelejä 1080p resoon.

Mutta vois tota betaa ottaa viel muutaman kerran ja katsoa paremmin. Ei vaan tahdo aina löytää noita pelaja monta kertaa sai eilen hakea et löysi aina antoi jotain erroria
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Niin, paska pelihän tämä on:

http://ps3.ign.com/articles/924/924372p1.html

Aivan helvetin ruma (9.0/10), surkea pelattavuus (9.5/10) ja äänetkin on ihan perseestä (9.0/10). Kaiken kaikkiaan ehkä yksi huonoimmista PS3-peleistä (9.5/10).


Joo, uskotelkaa vaan ittellenne niin, jos vielä haluatte. :rolleyes:

Miten tämä peli onnistuu olemaan niin ruman näköinen?
1) ei ole ruma. Ei ole nätein peli ikinä, muttei tuota voi rumaksikaan sanoa. 2) KESKENERÄINEN 3) kooltaan rajoitettu BETA-versio 4) VANHA buildi pelistä. Lopullinen peli näyttää (etenkin yksinpelissä) hyvältä. Ei varmasti voita jotain Killzone 2:sta, mutta ei tuota helvetti voi sanoa rumaksi mitenkään.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Miten tämä peli onnistuu olemaan niin ruman näköinen?

Ei vaan tahdo aina löytää noita pelaja monta kertaa sai eilen hakea et löysi aina antoi jotain erroria

Kyseessä on kuitenkin 60 pelaajan verkkopeli ja beta-versio. Nämä kaksi seikkaa selittävät osaltaan ehkä noita kokemuksiasi.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Ei vaan tahdo aina löytää noita pelaja monta kertaa sai eilen hakea et löysi aina antoi jotain erroria

Tota ongelmaa on ollut jokaisena päivänä jona olen saanut tota betaa pelata. Serverit tuppaa kaatumaan ja jumittamaan.

PvP moninpeliä en varmaankaan tule pelaamaan koko version ostettuani vaan moninpelimuoto tulee olemaan tuo Co-op. Parasta viihdettä pitkään aikaan oikeassa porukassa. Tosin, jos joutuu hiukankin huonoon porukkaan niin tuosta co-opista katoaa taika aika äkkiä. Jotenkin jäi sellanen maku että sitä yhteistyötä löytyy vain jos 8 hengen porukassa on suuri osa jotakin klaania joka on tottunut yhteistyöhöm esim. COD 4:ä pelatessaan. Muut taas... adhd, minä itse ja haistakaa muut p***a -tyylillä muiden ja oman peli-ilonsa pilaten pelaavia wannabe-Ramboja. (vahvasti yleistetty)
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

Jossakin vaiheessa iltaa oli näköjään tullut uusia tehtäviä co-oppiin. Tai ainakaan aikaisemmilla pelikerroilla en ollut törmännyt moisiin. Ihan mukavia olivat.
 
Vastaus: Resistance 2 [hype]

No pistänpäs tämän hienon hienon arvostelun tähän oikeaan ketjuunkin :)

IGN:n Resistance 2 Arvostelu

Olin kyllä odottanut pelin pyrkivän lähelle ysiä, mutta että 9.5 O_O ...oon tainnut aliarvostella insonimiac gamesiä ...Mahtavaa
 
Ylös Bottom