Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 2

Enpä ole pelannut Fall of Mania, joten menetänkö paljon tarinasta? Voiko joku selittää ihan lyhyesti (tai linkittää vaikka hieman pidemmänkin artikkelin jos mahdollista)?
 
Vastaus: Resistance 2

Enpä ole pelannut Fall of Mania, joten menetänkö paljon tarinasta? Voiko joku selittää ihan lyhyesti (tai linkittää vaikka hieman pidemmänkin artikkelin jos mahdollista)?

En ole tätä pelannut, mutta ei se fall of manin tarina ole kummonen pelkkää putki juoksua ja välillä selitetään jtn chimeroista. :p Eli toisin sanoen en saanut mtn irti juonesta jos en ite olisi fall of mania pelannut läpi, voisin ihan hyvin tätä 2.sta pelata....

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Resistance_fall_of_man oisko tosta story kohdasta mtn apua?
 
Vastaus: Resistance 2

Koitin tuota wikipediaa, mutta vaikutti liian yksinkertaiselta. Eli se juoni on sitten oikeesti noin yksinkertainen? Kun olen kuullut että FoMissa on ihan hyvä juoni.
 
Vastaus: Resistance 2

Koitin tuota wikipediaa, mutta vaikutti liian yksinkertaiselta. Eli se juoni on sitten oikeesti noin yksinkertainen? Kun olen kuullut että FoMissa on ihan hyvä juoni.
Ei siinä kyllä mitään erityisen syvällistä juonta ollut, joten tuo Wikipedian tiivistelmä on ihan riittävä pohja kakkosta varten. Etenkin kun siinä tarina on ilmeisesti vielä ohkaisempi.
 
Vastaus: Resistance 2

Voisiko joku selostaa miten saa esim. singon? Itse olen 9 tasolla ja käytän eniten bullzeyeä(osujaa:rolleyes:) Tai fareyeä. Miten saa näkymättömyyden tai missä levelissä saa mitäkin? Jos joku tietää niin voisi listata.
 
Vastaus: Resistance 2

Voisiko joku selostaa miten saa esim. singon? Itse olen 9 tasolla ja käytän eniten bullzeyeä(osujaa:rolleyes:) Tai fareyeä. Miten saa näkymättömyyden tai missä levelissä saa mitäkin? Jos joku tietää niin voisi listata.

Niinkin kaukaa kuin edelliseltä sivulta löytyi oshihiron postaus.

Löysin listan mitä avautuu jokaisella competitive levelillä. Jotkut netissä nähtävistä skineistä olivat jenkeissä ennakkotilauskoodeilla saatavia. Tummennetut berserkejä.
1 - Chimeran Rage Advanced Radar, Electrostatic Orb Burst, Prototype Ammo,
2 - Hip Pack 1, Hip Pack, Adrenaline Boost
3 - hybrid, hybrid 2
4 - Belt Accessory 1, Belt Accessory 2, Ring of Life
5 - backpack1, heatstack 3, heatstack 4
6 - ammo clips, hip pack 3, backpack 6
7 - heatstack5, heatstack 7, hose tech
8 - chest armor 1, Overload
9 - hose attachment, radio, backpack 2
10 - black ops suit,hybrid variant, hybrid variant 2
11 - backpack 4, heatstack 9, arm accesory
12 - black ops helmet, heatstack6, Invisibility
13 - Sentinel Suit, Armor 1, and Heat Stack2
14 - hybrid 3 head, hybrid 3 body
15 - backpack 5, LAARK, Snake Eyes
16 - Warner & Hawthorne heads, backpack 3
17 - Hybrid 3 Variant Head, Hybrid 3 Variant Body, Heatstack 8
18 - Capelli, Armor 2, Heatstack 1
19 - Nathan Hale Head, Nathan Hale Body, Backpack 7
20 - Steelhead Head, Steelhead Body, Backpack 8
21 - Chest Armor, Heatstack 10, Backpack 9
22 - Grenade Vest, Infected Hale Head;,Helmet 1
23 - Steelhead Variant Skin, Backpack 10, Steelhead Variant Head
24 - Nathan Hale Converted Head
25 - Decayed Head, Corpse Head
26 - civilian 1, helmet 2, helmet 4
27 - Civilian Skin 2, Blue Hat, Steelhead Armor
28 - Scientist Skin, Scientist Head, Doctor Head, Wrench
29 - clank backpack
30 - Leech Skin, Deminsionater
 
Vastaus: Resistance 2

No kysyn vielä että mitä noilla repuillakin tekee? Jos joku tietää osoitteen missä ne olisi lueteltu.
 
Vastaus: Resistance 2

Täytyy sanoa että tässä on kyllä äärettömän hyvin toteutettu toi nettipeli.Peli ei ainakaan oo lagannu yhtää näillä muutamilla pelikerroilla mitä oon jo netissä pelanu.Mutta yks kysymys ois.Mikä toi juttu on ku menet peliin painat start näppäintä,ni ala reunassa lukee olet Taso3.Ajattelin itse eka että se tarkottaa monta lvl niinku on pelaajana.Mutta sitten kun peli loppuu.Tulee lukemaan olet arvoltansa 1 lvl. Eli mitä se tarkottaa kun ne näyttää tolleen sen :D
 
Vastaus: Resistance 2

Täytyy sanoa että tässä on kyllä äärettömän hyvin toteutettu toi nettipeli.Peli ei ainakaan oo lagannu yhtää näillä muutamilla pelikerroilla mitä oon jo netissä pelanu.Mutta yks kysymys ois.Mikä toi juttu on ku menet peliin painat start näppäintä,ni ala reunassa lukee olet Taso3.Ajattelin itse eka että se tarkottaa monta lvl niinku on pelaajana.Mutta sitten kun peli loppuu.Tulee lukemaan olet arvoltansa 1 lvl. Eli mitä se tarkottaa kun ne näyttää tolleen sen :D

jos nyt ymmärsin tuon niin samaa minäkin ihmettelin kun ei lvl nouse millään mutta onneksi ruudussa vilisi pieni tipsi.

oletko pelannut ranked (sijoituspelejä) vai ihan vaan niitä jonkun omaluomia pelejä?

ranked pelit nostavat vain leveliä ja noi normaalit ns. huvinvuoksi pelit eivät nosta rankkia vaikka se niitä pelatessa mapissa näyttääkin että expaa tulis mutta loppu yhteenvedossa se onkin sit puhdas 0.

Eli täytyy liittyä sillä pikapeli jutulla ylin vaihtoehto siitä, eikä sillä etsi peli jutulla
 
Vastaus: Resistance 2

Pakko kysyä että voiko tässä pelata kaverin kanssa splitscreeninä ranked matseja netissä ja jos voi nii miten noi expat tulee siltä kaverin ukolta?
 
Vastaus: Resistance 2

Pakko kysyä että voiko tässä pelata kaverin kanssa splitscreeninä ranked matseja netissä ja jos voi nii miten noi expat tulee siltä kaverin ukolta?

Expat menee niin että saat itelles expat jotka itse keräät ja kaveri saa omat expat niin pitkäksi aikaa kun pelaa sun kanssa, mutta kun sammutatte koneen ja aloitatte uudelleen, alkaa kaverin expat taas nollasta. Sama homma coopissa.
 
Vastaus: Resistance 2

Pelattu nyt jonkun aikaa. Upea peli. Mahtava yksinpeli, eniten tykkään ehkä raajojen irtoilemiseta, verestä ja aivonkappaleista seinillä. Eli peli on todella raaka, hienoa! Aseet on mahtavia, nettipeli on magee! Huippupeli! Vielä nettipeli melkein kokonaan testaamatta. Kokeilin TDM:ää vähän, mutta kohta Skirmishiä ja co-opia. :)
 
Vastaus: Resistance 2

Mahtava yksinpeli, eniten tykkään ehkä raajojen irtoilemiseta, verestä ja aivonkappaleista seinillä. Eli peli on todella raaka, hienoa!

Mitäs kettua? Ainakaan minulla ei raajat tai päät mihinkään irtoa normivihuilta vaan ne rojahtavat aina kokonaisina maahan. Ainoastaan leapereiden olen huomannut menevän paloiksi tapettaessa.

Kuinkas moni on saanut OMGWTFBBQ-trophyn?

Tämä on kuulemma suht helppo saada pienellä jipolla. Itse kun en tuosta tiennyt niin tuli pelattua koko peli Superhumanilla. Eipä peli muuten kovin paljon vaikeampi ole Superhumanilla kuin Hardilla, ainakaan minusta.
 
Vastaus: Resistance 2

Olisiko täällä vapaa-ehtoisia Co-oPin pelaajia huomiselle illalle? klo: 18:00, jos on niin lisätkää sneikki kaverilistalle : )
 
Vastaus: Resistance 2

Olisiko täällä vapaa-ehtoisia Co-oPin pelaajia huomiselle illalle? klo: 18:00, jos on niin lisätkää sneikki kaverilistalle : )

Jos tarkoitat sunnuntaita, niin mä voin tulla. Mediccinä pelailen ja coopin pelaajat voi lisätä kaverilistalle.
 
Ylös Bottom