Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tuo co-op mode samanlainen kun single playeri? Eli minä ja pari kaveria voitaisiin mun pleikan kautta mennä pelaamaan onlinee toisten kaa noin vaan?
Tuo kakkos pelaajan tietojen nollautuminen on kyllä rasittava ongelma joka olisi kyllä mahdollista korjata vaikka kysymällä little big planetin tekijöiltä neuvoa *wink*
Ompas huono, ruma ja tylsä peli tämä resistance 2. Ihan kuin edeltäjänsäkkin. Nettipeliä jaksaa vähän pelailla, mutta kamppania on tooooodella pitkästyttävä.
Nettipelissä kyllä kismittää toi kun lvl nousee nii hitaasti.Oon pelannu sitä kohta 1d mutta siltikki oon VASTA lvl 7 Mut on toi muuten mukavaa.Se loppu kyllä aika jännästi,mutta en usko että enää tulee mitään Resistance 3 En ainakaa keksi miten se tarina vois tuosta enää jatkua. Tai sitten ne keksii iha jonku uuden hahmon tohon tarinaan jne jne.
Ja tuosta nettipelistä, niin miten voi olla noin vähän leveli. Itselläni taitaa nettipeliä olla takana joku 2+ tuntia - 3 tuntia, en nyt ulkoa muista mutta ei kuitenkaan paljoa ja leveli on ihan kohta 7.
Häiritsevää oli, että esim. karbiinin ja useamman laaser-aseen luodit näkyivät.. ja etenkin Osujan ammus oli melko hidas..
Tuota en kyllä ymmärrä, että mikä siinä on häiritsevää jos luodit näkyvät? Noh, mielipideasia kait..
...ja sitten se pääkysymys. Mikä hitto on OSUJA??
Multiplayerkaan ei mielestäni mikään kovin hyvä ole, pelimuodot on melko tylsiä ja niitä on vähän.. Häiritsevää oli, että esim. karbiinin ja useamman laaser-aseen luodit näkyivät.. ja etenkin Osujan ammus oli melko hidas..
Ne "zombit" chicago kentässä oli kyl mahtavia.
Tässä siis minun mietteitäni kyseisestä pelistä n. 18h peliajan jälkeen.