Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 2

Onko tuo co-op mode samanlainen kun single playeri? Eli minä ja pari kaveria voitaisiin mun pleikan kautta mennä pelaamaan onlinee toisten kaa noin vaan?
 
Vastaus: Resistance 2

Onko tuo co-op mode samanlainen kun single playeri? Eli minä ja pari kaveria voitaisiin mun pleikan kautta mennä pelaamaan onlinee toisten kaa noin vaan?

Ei ole samanlainen. Co-opissa on 6 karttaa, joissa jokaisessa on nippu tavoitteita, joista suoritetaan joko osa tai kaikki satunnaisessa järjestyksessä maksimissaan 8 pelaajan ryhmässä. Yhdeltä koneelta voi karkeloihin osallistua korkeintaan 2 pelaajaa ja kakkospelaajan saavutukset eivät tallennu, ainakaan tällä hetkellä.
 
Vastaus: Resistance 2

Tuo kakkos pelaajan tietojen nollautuminen on kyllä rasittava ongelma joka olisi kyllä mahdollista korjata vaikka kysymällä little big planetin tekijöiltä neuvoa *wink*
 
Vastaus: Resistance 2

Tuo kakkos pelaajan tietojen nollautuminen on kyllä rasittava ongelma joka olisi kyllä mahdollista korjata vaikka kysymällä little big planetin tekijöiltä neuvoa *wink*

Suurin toiveeni peliä kohtaan tällä hetkellä...

E: Kuoleeko muillakin vihulaiset pienellä viivellä? Esim. Fareyellä ampuessa... Luoti on jo (kai) lentänyt vihun päähän ja ehdin jo mennä kyykkyyn ennen kuin tulee ilmoitus, että vihu on kuollut ja näkyy ku se lentää siellä. Ei tuo kauheana häiritse, mutta miksei vois kuolla vaan ihan normaalisti? Mukava kyllä sniputella porukkaa, kun löytää vielä Fareyen kaveriksi maasta jonkun Bullseyen tai Marksmanin. Juoksen kentän toiselta puolen vihollislauman taakse ja sieltä sitten sniputan kaikkia, kun pelaajia on tyyliin 60. Kaikki nyypät juoksee siellä kasassa ja ite saa koko ajan helppoja tappoja. :) Sitten nuo pienemmät mapit eivät iskekkään, kun niissä on vähän vaikea sniputella. Lempimappi on ehkä Orick. Tosin oon testannu sen lisäksi vaan tuota Holar Toweria ja jotain metromappia. Tuo kanjonikenttä vois olla hubaa. ;P

Ja taas pelaamaan. -->

Lisätkää PSN ID Execta, niin voitas mennä joskus pelailee co-oppia. Tuo co-op on kyllä armotonta ramboilua, kaikki vaan juoksee eteenpäin ja varmaan eivät edes tiedä tehtäävänsä. Olis mukava lukea eka se tehtävän anto, mutta ei, kaikki on jo jossain listimässä seuraavaa vihollislaumaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Kotakun 26 minuuttisessa videopodcastissa Insomniacin johtava moninpelisuunnittelija Jake Biegel paljastaa, että party-toimintoa muokataan tulevaisuudessa ja joku oli bongannut Co-opiin tulevan mahdollisuus pelata uudestaan samojen pelaajien kanssa silloin kun pelaa random-pelaajien kanssa. Muista lisäyksistä tai korjauksista herra ei voinut vielä kertoa.
 
Vastaus: Resistance 2

Eilen yöllä tuli pelattua tämäkin läpi ja olen kyllä erittäin tyytyväinen pelin antiin. Sitä sieltä sai mitä juuri odottikin ja vielä vähän päälle. Yksinpeli oli oikein maittava ja se tulikin pelattua melkein parissa istumassa läpi. Eilen taisin 5h putkeen tuota pelata, kunnes yöllä sen läpi pääsin. Viimeinen pomo (laitan varmuuden vuoksi spoilereihin)
eli Daedalus (kirjoitusasu?) oli minusta kyllä aivan naurettavan helppo. Eihän se oikeastaan mitään edes tehny, tosin tämä voinee johtua tietysti siitä, että idioottina aloitin pelin normaalilla vaikka olisi kyllä pitänyt heti tuo vaikea ottaa. Ja mitä loppuun tulee niin KARUA! Ei heskutti, olivatko Resistance-pelit siinä vai saadaanko kolmonen joskus? Jätti aika paljon kysymyksiä.
Kokonaisuudessa siis erittäin viihdyttävä peli, vaikka sitä perus putkijuoksua olikin. Mutta tämänhän kun tiesi jo ennen pelin pelaamista, niin ei se häirinnyt. Nyt pitäisi alkaa kunnolla pelaamaan tuota multiplayeria, mikä tunnin pelaamisen jälkeen vaikutti erittäin mukavalta ja iski ainakin minuun paljon paremmin kuin ykkösen vastaava. Tarkempaa arvostelua raapustelen varmastikin tuonne Gamerankingiin kunhan ehdin.
 
Vastaus: Resistance 2

Joo itelläki meni toi single läpi pari päivää sitten.
<spoileria lopusta>
Se loppu kyllä aika jännästi,mutta en usko että enää tulee mitään Resistance 3 :confused: En ainakaa keksi miten se tarina vois tuosta enää jatkua. Tai sitten ne keksii iha jonku uuden hahmon tohon tarinaan jne jne.
Nettipelissä kyllä kismittää toi kun lvl nousee nii hitaasti.Oon pelannu sitä kohta 1d mutta siltikki oon VASTA lvl 7 :D Mut on toi muuten mukavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Ompas huono, ruma ja tylsä peli tämä resistance 2. Ihan kuin edeltäjänsäkkin. Nettipeliä jaksaa vähän pelailla, mutta kamppania on tooooodella pitkästyttävä.
 
Vastaus: Resistance 2

Ompas huono, ruma ja tylsä peli tämä resistance 2. Ihan kuin edeltäjänsäkkin. Nettipeliä jaksaa vähän pelailla, mutta kamppania on tooooodella pitkästyttävä.

Mitäs sä nyt kälättelet? Single playerihän oli parhautta, niinkun nettipeli myös. :)
 
Vastaus: Resistance 2

Se loppu kyllä aika jännästi,mutta en usko että enää tulee mitään Resistance 3 :confused: En ainakaa keksi miten se tarina vois tuosta enää jatkua. Tai sitten ne keksii iha jonku uuden hahmon tohon tarinaan jne jne.
Nettipelissä kyllä kismittää toi kun lvl nousee nii hitaasti.Oon pelannu sitä kohta 1d mutta siltikki oon VASTA lvl 7 :D Mut on toi muuten mukavaa.

Jatketaan lopun spoilailua...
Siis kyllähän siitä varmasti jonkinlaisen jatko-osan saisi aikaan. Vaikkapa Capellilla sitten pelattaisiin. Ja ennen kuolemaansa (tai niinhän ainakin kaikki luulevat :cool:) Hale sanoi: "This is just the beginning", ja taivaalla oli se "jokin musta "juttu". Katsellaan mitä tulevan pitää.

Ja tuosta nettipelistä, niin miten voi olla noin vähän leveli. Itselläni taitaa nettipeliä olla takana joku 2+ tuntia - 3 tuntia, en nyt ulkoa muista mutta ei kuitenkaan paljoa ja leveli on ihan kohta 7.
 
Vastaus: Resistance 2

Ja tuosta nettipelistä, niin miten voi olla noin vähän leveli. Itselläni taitaa nettipeliä olla takana joku 2+ tuntia - 3 tuntia, en nyt ulkoa muista mutta ei kuitenkaan paljoa ja leveli on ihan kohta 7.

Nii sitä itekki ihmettelen.Pelaan yleensä Skirmissiä eli Kahakkaa netissä.Mutta siitähän niitä pisteitä saa kaikista eniten noista mitä tuossa on tarjolla?.
 
Vastaus: Resistance 2

Klaanin voi tehdä ja kutsua siihen sakkia... Ihan niin kuin muissakin peleissä, ei mitään mullistavaa.
 
Vastaus: Resistance 2

Vielä tuosta lopusta (spoilers):

Siis tottakai tuo kolmas osa tulee. "This is just the beginning", kuten Hale tokaisi. Daedalus oli ilmeisesti jotenkin siirtynyt Halen ruumiiseen, tai jotain. Sillähän oli ihan sen ääni. Ja mikä siellä taivaalla oli? Joku räjähtäny kuu tai jotain? Halehan olis muutenkin kuollut siinä 3 tunnin päästä, mutta nyt se sitten jää eloon, koska sen ruumiin otti valtaansa Daedalus, tai jotain. Kolmosessa sitten voi varmaan käyttää niitä Daedaluksen voimia, joita sai koemaistaa siinä pelin lopussa. Vielä sellasia voimia tohon, että voi vaan heittää noita vihulaisia, ettei ne räjähtäis kappaleiks. Ja muutenkin eri tavoilla kiduttaa niitä. 8)

3. osa tulee varmasti.

Semmosta. Ja sitten vielä valituksia nettipelistä, tai omasta taidottomuudestani. Nettipeli oli huippuhauskaa, kun ekan kerran pelasin sitä ei ranked -peleissä. Mutta sitten ranked-peleihin siirryttyä, aina on joka pelin jälkeen yleensä miinuksen puolella. Aina jos saa edes jotenkin sen yhden tapon, niin heti tulee niitä punaisia viivoja ruutuun eikä yhtään tiedä kuka ampuu. Ja muutenkin MINÄ kuolen koko ajan sieltä kaikkien omien seasta. Siis ketkä näkyy ja millon siinä tutkalla? Jotain täällä puhuttiin, että tutkalla näkyy jos juoksee (siis sprinttaa L2:sta?)... Mutta on se kumma, että normipeleissä satelee tappoja ja on statsit aina luokkaa 20-3 tms., mutta sitten ranked-peleissä on aina sellaset ihan tasaset statsit tai sitten vaan miinuksella. Ja on se kumma, että koko ajan on menossa joku Holar Tower. Pelin surkein kenttä, huoh. Orick on paras.
 
Vastaus: Resistance 2

Näyt tutkassa jos juokset namiska pohjassa tai ammut seisaalteen (eli kyykystä ammuttaessa ei näy tutkassa). Ja tietysti jos vihu käyttää advanced radaria, näyt tutkassa.
Ohjekirjasta löytyy.
 
Vastaus: Resistance 2

Tänään vedin kampanjan läpi. Kokonaisuudessaan keskinkertainen peli, perus putkijuoksumättöä. Aseita ois saanu olla vähän enemmän, tuossa ei montaa kiinnostavaa ollu. Multiplayerkaan ei mielestäni mikään kovin hyvä ole, pelimuodot on melko tylsiä ja niitä on vähän.. Häiritsevää oli, että esim. karbiinin ja useamman laaser-aseen luodit näkyivät.. ja etenkin Osujan ammus oli melko hidas..

Ne "zombit" chicago kentässä oli kyl mahtavia.

Tässä siis minun mietteitäni kyseisestä pelistä n. 18h peliajan jälkeen. :cool:
 
Vastaus: Resistance 2

Häiritsevää oli, että esim. karbiinin ja useamman laaser-aseen luodit näkyivät.. ja etenkin Osujan ammus oli melko hidas..

Tuota en kyllä ymmärrä, että mikä siinä on häiritsevää jos luodit näkyvät? Noh, mielipideasia kait..
...ja sitten se pääkysymys. Mikä hitto on OSUJA??
 
Vastaus: Resistance 2

Tuota en kyllä ymmärrä, että mikä siinä on häiritsevää jos luodit näkyvät? Noh, mielipideasia kait..
...ja sitten se pääkysymys. Mikä hitto on OSUJA??

Bullseye suomeksi.
Tuskinpa Hale kuoli siinä lopussa. Hänhän sai Daedaluksen voimat. Luulenpa että Clonenit ottivat Halen hoiviinsa ja Heidän joukossa taistellaan Chimeroita ja sitä toista rotua vastaan/heidän kanssaan. Taikka Halesta tulisi Chimeroiden johtaja.
Vai pelattaisiinko R3:ssa kenties Cartwrightilla?
 
Vastaus: Resistance 2

Multiplayerkaan ei mielestäni mikään kovin hyvä ole, pelimuodot on melko tylsiä ja niitä on vähän.. Häiritsevää oli, että esim. karbiinin ja useamman laaser-aseen luodit näkyivät.. ja etenkin Osujan ammus oli melko hidas..

Ne "zombit" chicago kentässä oli kyl mahtavia.

Tässä siis minun mietteitäni kyseisestä pelistä n. 18h peliajan jälkeen. :cool:

Multiplayerin mietteet ja sen "pilaavat" tekijät on ainakin aika jänniä... Oletko siis pelannut multia 18h vai kokonaisuudessaan koko peliä, yksinpeli+multiplayer?
 
Vastaus: Resistance 2

Miten toi resistancen psp:llä pelin saa toimimaan?

Eli resistancen asetuksissa on vaihtoehto "liitä psp"

En saa kuitenkaan toimiin psp:llä mitään vaikka kokeillut kaikki etäkäyttö hommelit sun muut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom