Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 2

Huhhuh, tänään pelin hommasin ja oon aivan pallo hukassa, johtunee varmaan siitä, kun en ole tämmösen avaruus genren pelejä aiemmin tykittäny, mutta miten nuo levelit ja rankit ja kaikki muut menee. Co-op tilaa pelailin hetkisen, mutta en tiedä oliko jotenkin ranked vai ei. Tuntuu että kyseessä on hemmetin hyvä peli, mielessä vaan pyörii koko ajan semmone run Forrest run meininki, kun ollaan koko ajan liikkeellä ja räiskitään vähä örkkii päin. Oli pakko ostos ihan moninpeli arvosteluiden takia, mutta jos joku haluaapi meikäläistä opettaa/ valaista, niin apu ois suuresti tervetullu:o
 
Vastaus: Resistance 2

Co-op tilaa pelailin hetkisen, mutta en tiedä oliko jotenkin ranked vai ei. Tuntuu että kyseessä on hemmetin hyvä peli, mielessä vaan pyörii koko ajan semmone run Forrest run meininki, kun ollaan koko ajan liikkeellä ja räiskitään vähä örkkii päin. Oli pakko ostos ihan moninpeli arvosteluiden takia, mutta jos joku haluaapi meikäläistä opettaa/ valaista, niin apu ois suuresti tervetullu:o

Cooperative (tai muut pelimuodot) taitavat olla rankattuja vain silloin, kun menet niihin siitä play kohdasta ja annat koneen itse etsiä pelin. Muuten niistä ei taida saada XP:tä. Ja mitä tuosta nyt muuta voisi sanoa, älä hätiköi, ota rennosti. Ei koko ajan tarvitse juosta pää kolmantena jalkana, pysähdy ja mieti minne seuraavaksi. Eipä kai tuohon muu auta, kuin pelaaminen.
 
Vastaus: Resistance 2

Cooperative (tai muut pelimuodot) taitavat olla rankattuja vain silloin, kun menet niihin siitä play kohdasta ja annat koneen itse etsiä pelin.
Co-op on aina rankattu, mistä ikinä peliin menetkään. Competitive on rankattu vain kun joinii play:n kautta.
 
Vastaus: Resistance 2

Suuret kiitokset jelpistä:) Nyt kun on hetken pelannu, niin rupee jo jotain ymmärtään:D Huomasin, että tossa kahakka moodissa taitaa tulla eniten xp:tä, ainakin meikäläisen kohalla. Sitä on tullu nyt paukutettuu. Vielä kun malttas mennä pelin ääreltä nukkumaan...

PS: Sori, saattaapi olla hieman tyhmä kysymys, mutta miksi porukka joilla on saman verran tappoja jne. saa aivan älyttömän paljon enemmän xp:tä onlinessa pelattaessa. Oon vaan ihmetelly, että liittyykö jotenkin tarkkuuteen tai jotain vastaavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Koska pelaamalla "oikein" milläkin hahmoluokalla antaa lisää kokemuspisteitä. Soltuilla tämä tarkoittaa sitä, että seisoo suojakenttä päällä vihollistulituksen edessä (jokaisesta suojakilpeen osuneesta panoksesta saa pienen määrän EXP:a), spec opseilla sitä, että heittelee mediceille ja soltuille ammuksia, ja mediceille sitä, että parantelee muita hahmoja ahkerasti. Medic on usein siellä listan kärkipäässä, mitä tulee EXP:n määrään, vaikka tappoja onkin kaikista vähiten.
 
Vastaus: Resistance 2

Medic on usein siellä listan kärkipäässä, mitä tulee EXP:n määrään, vaikka tappoja onkin kaikista vähiten.

Joka on suuri ja huutava vääryys.
Spec Opin pitäisi saada enemmän EXPtä jokaisesta annettua ammuslaatikkoa kohden.
Onneksi sentään fataaleista pääosumista annetaan avokätisesti pisteitä, jopa niin paljon että olen onnistunut olemaan Medic-hahmoluokalla pelaaviakin korkeammalla.
Fareye, I luv juu.

Ärsyttävä peli, kun sai jopa minut huoraamaan trophyja. Vain hopeisia. kolme.

Siis Super Hybrid Weapons tarkoittaa sitä että hybridit kantavat muitakin aseita kuin pelkkää Bullseye Mark I:stä ja II:sta? Mielenkiintoista, toisaalta harmittavaa että tuollaiseen vaaditaan kokonaiset 5 hopea trofeeta. Eipä taida yksinpeli olla sen arvoinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Kyllä on mutkin tämä peli hyvin imaissut huoraamaan niitä trophyja :D Vedän koko pelin sillä superhumanilla läpi ihan vain koska oli ihan siisti se yksinpeli, ja kerään ne loputkin pytyt. :p Sitten saakin mennä onlineen keräämään 10000 tappoa... Aika kova vaatimus sillä trophylla :eek:
 
Vastaus: Resistance 2

Joka on suuri ja huutava vääryys.
Spec Opin pitäisi saada enemmän EXPtä jokaisesta annettua ammuslaatikkoa kohden.
Onneksi sentään fataaleista pääosumista annetaan avokätisesti pisteitä, jopa niin paljon että olen onnistunut olemaan Medic-hahmoluokalla pelaaviakin korkeammalla.
Ei nyt sinänsä. Ensinnäkin, jos spec opsin ja sotilaan tiimityö pelaa kunnolla, harvemmin tulee edes tarvetta medicille, koska spec ops pitäisi ideaalitilanteessa sotilaan suojakilpeä yllä koko ajan (niin minä ainakin teen, etenkin tiukoissa tilanteissa, koska jos sotilas kuolee, niin sitten spec opsinkin asema heikkenee huomattavasti). Toisekseen suuret EXP-määrät ovat vain palkkio medicille siitä, jos tämä tekee hommansa kunnolla silloin kuin muut EIVÄT tee omiaan. Jos Medic ei paskoissakaan tiimeissä tee työtään hyvin, niin ei silloin roikuta listan kärkipaikoilla.

Lopulta melkeinpä pahinta, mitä coopissa voi joutua sietämään, on epäpätevät ja/tai ramboilevat specopsit. Soltuilla ei ole panoksia -> ei ole suojakilpeä -> kaikki menettävät HP:ta -> medicci joutuu parantelemaan koko ajan -> mediciltä loppuu virta aseesta, koska ei ehdi lataamaan sitä vihollisia ampumalla -> kukaan ei saa HP:ta -> kaikki kuolevat.


Siitä olen kyllä samaa mieltä, että spec opsien pitäisi saada enemmän EXP:a ammusten antamisesta (joku +20-30exp nykyiseenkin olisi jo tuntuva lisä). Koska jos spec ops tekee hommansa hyvin ja sotilaiden suojat päällä, niin siinä ei aina ehdi hirveästi itse ampumaan vihollisia ja saa ihan paskat EXP:t pelin aikana. Ehkä se myös rohkaisisi nykyisiä ramboilijoita antamaan entistä auliimmin panoksia.
 
Vastaus: Resistance 2

Itse kasvattelen luokkien tasoja tasaisesti eli kaikilla luokilla pelaan, enkä vain "horota" medicillä. Itselläni on myös omia kokemuksia tuosta, että medic on listan käressä ja reippaasti. Minulla oli +70k pistettä (mediccinä), kun seuraavalla oli +30k pistettä.
 
Vastaus: Resistance 2

Itse kasvattelen luokkien tasoja tasaisesti eli kaikilla luokilla pelaan, enkä vain "horota" medicillä. Itselläni on myös omia kokemuksia tuosta, että medic on listan käressä ja reippaasti. Minulla oli +70k pistettä (mediccinä), kun seuraavalla oli +30k pistettä.

Sama täällä. Alkuun pelasin vain Spec Opsilla. Sitten kokeilin Mediciä ja olin vaan, että "ei huoh, eihän tällä aseella saa edes tappoja" enkä ymmärtänyt oikein mitän tuo parannussysteemikään toimi. Sitten kokeilin Soldieria ja sillähän niitä tappoja alko satelemaan mukavasti ja oli aina eniten tappoja siellä. Co-opissa ne tapot ei kuitenkaan ole niin tärkeitä vaan XP, jota tulee enemmän muista jutuista kuin tapoista. Nyt oon pelannu lähinnä medicillä, tai jos on jotain luokkaa vähän yhdessä pelissä, niin otan sitten sen vähemmistön edustajan. Medicillä tulee kyllä hyvästi XP:tä kun parantelee vaan omia ja M5A2 Carbine siinä rinnalla tuo niitä tappojakin jonkin verran. Kyllä luokittelisin nyt nuo luokat näin:

1. Medic
2. Spec Ops
3. Soldier

Kaikilla mulla taitaa olla aika samanlainen level, ehkä joku 5? En nyt muista että menikö päin puuta tuo lukema, mutta... Medicillä oon nyt enimmäkseen pelannu ja sillä taitaa olla jo joku level 7-8.

Soldierina pistää lähinnä vituttamaan sellaset Spec Opsit, jotka ei saatana jakelee niitä ammuslaatikoita. Eikö ne tajua, kun pompin niiden edessä X (totaalisen out of ammo) pään päällä, että ne vois nyt painaa ystävällisesti sitä ympyrää ja ne vielä hyötyy siitä. Mutta ei, ne vaan tulittaa siellä jotain vihulaisia Marksmaneillaan. Huoh. Joskus tällasia pellejä esiintyy. Medicit hoitaa tehtävänsä hyvin ja onneksi noita Spec Ops -pellejäkään ei pahemmin näy. Mutta välillä kyllä vituttaa kun Soldierina ei voi tehdä mitään, kun ei panoksia ole... Pakko sitten mennä tahallaan kuolemaan tai jotain.

Tuo 10 000 tappoa -trophy on kyllä aika mahdoton. Itellä nyt Competiven rankedissa varmaan jotain 125 tappoa... -__- Pääsin sentään plussan puolelle, eli tappoja on muutama enemmän kun kuolemia. Ehkä joku 5-10 vaan. ;P Pitää kuroa tuota eroa ja koittaa päästä sinne kymppitonniinki jossain vaiheessa. Tuo on kyllä pelin ehdottomasti vaikein trophy. Tai ei "vaikea", mutta aikaa vievä.
 
Vastaus: Resistance 2

Skirmishissä saa mielestäni parhaiten tappoja, jos osaa pelata. Siinä kun viholliset suorastaan ryntäävät luoksesi, etenkin jos olet puolustava osapuoli.

Minä olen pelannut melko tasaisesti eri hahmoilla. Aluksi pelasin itsekin vain medicillä, mutta melko pian aloin pelata yleensä sillä hahmoluokalla, jonka peli minulle arpoi. Poikkeuksena tapaukset, jolloin useampikin ääliö vaihtoi johonkin tiettyyn hahmoluokkaan, jota oli jo tiimissä tarpeeksi, jolloin saattoi olla, että ryhmässä on 5 soldieria, pari medicciä ja vain yksi spec ops. Siinä tilanteessa saatoin vaihtaa spec opsiin, etenkin jos olin sotilas. Sotilas taitaa olla jotain 7-8 levelillä, spec ops ehkä 9 tai 10 ja medic 14-15, tai olikohan jo 16. Medicillä ei sinänsä ole hirveän paljon enemmän peliaikaa, mutta se juurikin vaikuttaa noin suuriin eroihin, että medicillä saa niin hyvin EXP:a.

Sekin on kyllä joskus käsittämätöntä, että törmää sotilaisiin, jotka eivät käytä suojiaan. Heitän spec opsilla panokset niille täyteen, mutta silti kyseiset idiootit menevät kuolemaan vihollisten eteen.
 
Vastaus: Resistance 2

Pakko tulla tänne hehkuttaa tuota online co-opia :P Mikä on muuten max lvl?
 
Vastaus: Resistance 2

Olen pelaillut kamppaniaa yksin jonnekkin asti niin voinko pelata kaverin kanssa co-oppina sitä eteenpäin siitä missä minä olin yksin menossa ja sitten joskus taas jatkaa siitä yksin mihin kaverin kanssa co-oppina jäimme? vai onko yhtä vammanen kun resistance 1:ssä että co-oppina pitää alottaa peli alusta.
 
Vastaus: Resistance 2

Täytyy kyllä sanoa että tuo coop mode on parasta online viihdettä sitten killzone 1, viikossa jo 24h pelannu ja töissäkin pitää käydä. soldier classilla pelaan ja 26 on lvl, kunhan ammusmiehet hoitaa hommansa niin pelaaminen on todella lystiä. äsken tuli piste ennätys yli 50 000. Sit specopilla seuraavaks kun on päässy 30lvl.
 
Vastaus: Resistance 2

Tsoldier classilla pelaan ja 26 on lvl, kunhan ammusmiehet hoitaa hommansa niin pelaaminen on todella lystiä. äsken tuli piste ennätys yli 50 000. Sit specopilla seuraavaks kun on päässy 30lvl.
Jep, kun sai sen scopen niin alkoi tulla xp:tä ihan kivasti Mullakin enkat +50k.

Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin spec opsit jotka pihtaavat skodeja. Tänäänkin jouduin hyppimään, lyömään sitä naamaan aseella, ampumaan päin näköä ennen kuin se suostui antamaan yhden laatikon.:rolleyes:
 
Vastaus: Resistance 2

Jep, kun sai sen scopen niin alkoi tulla xp:tä ihan kivasti Mullakin enkat +50k.

Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin spec opsit jotka pihtaavat skodeja. Tänäänkin jouduin hyppimään, lyömään sitä naamaan aseella, ampumaan päin näköä ennen kuin se suostui antamaan yhden laatikon.:rolleyes:

Jos niitä panoksia ei heti heru niin itse kyllä yleensä yritän tehdä viimeisiä epätoivoisia tappoja ja uhraan itseni pedoille, mutta suurimman osan ajasta panosmiehet toimii oikein ja joskus jopa ihan seuraa sua ja heittelee lisää kokoajan jolloin voi vaan antaa mennä kun juuri mikään pysty tappamaan :D
 
Vastaus: Resistance 2

Resistance 2:n foorumilla Insomniacin EGMBryan kertoo seuraavan päivityksen olevan jo tulossa. Sisällöstä tai ajankohdasta ei kuitenkaan ole tietoa.
I know that several people are wondering about the status of our next patch for Resistance 2. The patch is indeed coming very soon, but that's all I can say right now. As soon as I can deliver more details (like the date of its release and what the patch will include), I'll let you know.
 
Vastaus: Resistance 2

Alkaa pikku hiljaa palaa hermot sen match making systeemin kanssa, miks se ei voi odottaa niin kauaa että jokaiseen squadiin tulee tarpeeksi pelaajia. Nyt valehtelematta vain joka 4 matsi on sellainen jossa oma joukkue tai oma squad on täynnä, muuten pelaan koko ajan tiimissä joka on vajaa. Pahimillaan peli on alkanut kun omassa squadissa on vasta 2 pelaajaa, koita siinä sitten pärjätä. Eikä sekään että jos squadissa on vaikka 4, niistä kun yks sniputtaa ja yks muuten vaan ei tajua miten skirmish pelimuotoa pelataan, niin taas on vaan se 2 jotka koittaa saavuuttaa tavoitteita. Ja noin 80% peleistä päättyy tappioksi sille tiimille joka oli vajaalukuinen, se riittää että yksi squad ei pärjää niin koko tiimii kaatuu.

Toivottavasti tuossa tulevassa päivityksessä on tehty jotain tälle ongelmalle.
 
Ylös Bottom