Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 2

ite hommasin tämän pelin toissa päivänä ja petyin tosi pahasti kun en tiennyt että nuita ääniä ei saa englanniksi (suojaan hale kohta alkaa nuppi tutista). mutta kaverin kanssa kun menee nettiin co operativee on välillä ihan pirun hauskaa.

Saa ne enkuks, mutta sun pitää pleikan käyttiksen kautta laittaa kieleksi Englanti.
Co-op tosiaan on hauskaa ;)
 
Vastaus: Resistance 2

En ole ihan varma tästä, mutta ainaki resitance: FOM ne statsit leiju joku pari tuntia bittiavarrudessa ennenkuin ne tuli sun tilastoihin. Mutta tämä tuosta 1 osasta, joten en ole varma.

Edit: Karbaasi ehti pari sekuntia ennen :D

parituntia bitti avaruudessa? Itselläni ollut jo pari päivää. ja co-op modissa taso ei nouse ollenkaan (taso8). taitaa jäädä trophy saamatta bugin takia.
 
Vastaus: Resistance 2

parituntia bitti avaruudessa? Itselläni ollut jo pari päivää. ja co-op modissa taso ei nouse ollenkaan (taso8). taitaa jäädä trophy saamatta bugin takia.

Riippuu vähän. Minullakin oli joku 2 päivää ne jossain ja sitten vasta tuli, mutta sitten kun olin pelannut joku 2viikkoa niin ne alko tulee jo parin tunnin päästä. riippuu ihan siitä että kuinka nopee ne päivittää. Kantsii vielä kattoo et kaikki asetukset on kunnossa.
 
Vastaus: Resistance 2

Voikos tämän co-opin vetää kaverin kanssa samalla koneella vai onko pakko mennä nettiin? Ja kuinka pitkä se on?

Itseä lähinnä kiinnostaa vain tuo nettipeli ja co-op. Yksinpeli on luultavasti aika kuraa. Tai kyllähän sen voisi vetää läpi. Jos nyt siis joskus ostan tämän.
 
Vastaus: Resistance 2

Voikos tämän co-opin vetää kaverin kanssa samalla koneella vai onko pakko mennä nettiin? Ja kuinka pitkä se on?

Itseä lähinnä kiinnostaa vain tuo nettipeli ja co-op. Yksinpeli on luultavasti aika kuraa. Tai kyllähän sen voisi vetää läpi. Jos nyt siis joskus ostan tämän.

Co-opia (ja nettipeliä) voi pelata jaetulla ruudulla samalta koneelta ja siihen voi sitten halutessaan liittyä vaikka mukaan myös 6 muuta tyyppiä verkon kautta. Mutta voitte ihan kahestaankin pelata noita co-op-tehtäviä, mutta voi olla kaksin aika tylsää.

Co-opissa noita kenttiä on joku 6 kai ja niissä on monia eri tehtäviä. En tiedä kuinka monia niitä on, mutta ihan riittävästi kuitenkin. Ilmeisesti ne tehtävät myös arvotaan aina alussa, joten ei tiedä että mihin tehtävään pääsee. En oo itekkään esim. läheskään kaikkia tehtäviä vielä kokeillutkaan. Yhteen tehtävään voi mennä (ainakin Superhuman-vaikeustasolla) ihan hyvin sellanen tuntikin.
 
Vastaus: Resistance 2

Olen ajatellut pelin ostamista. Kannattaako? Pärjääkö Killzonelle tai Call of Dutylle? Onko jo alessa?
 
Vastaus: Resistance 2

Makumme hieman taitavat erota, sillä itse pidän Killzonesta runsaasti enemmän kuin esim. Cod nelosesta. Mutta muita mielipiteitä?
 
Vastaus: Resistance 2

Kannattaa ostaa! Todella viihdyttävä nettipeli ja yksinpelinkin menee varmasti mielellään läpi sen yhden kerran. Co-op on hauskaa, mutta nettipeli on ehkä vielä hauskempaa. Ehdottomasti kannattaa ostaa, varsinkin jos löytää jo johonkin 30-40 euron hintaan.

Ja sitten KYSYMYS: kun tuossa eräässä trophyssä pitää kerätä co-opissa kaikki intel-tiedostot, niin mitä se tarkottaa? Ja mitä niissä kenttien kohdalla ne "MISSION STATUS REPORTS: 8/11" (luvut ihan vaan esimerkkinä) tarkottaa? Ja joissakin kentissä on niitä vaatimuksia, esim. että Chicagon tehtäviä on tehty 5/5, niin mistä näkee monta oon niitä Chicagon tehtäviä tehnyt? Oon tehnyt kyllä jo 5, mutta mistähän ne näkis?
 
Vastaus: Resistance 2

Ööh, ei? Näkyy monta on tehtäviä suorittanu ja feilannu, mut ei näy monta tehtävää on tehty kussakin kentässä?
Ne näkyy siinä vaiheessa kun valitset mappia.
Intel tulee automaattisesti kun olet onnistuneesti läpäissyt tehtävän.

Itsellä on enää 8000 tappoa onlinessa että saisi platinumin. Ei taida ikinä onnistua kun ei saa peliseuraa tarpeeksi. Random-pelaajien kanssa ei yhteistyöstä ole tietoakaan...
 
Vastaus: Resistance 2

Ööh, ei? Näkyy monta on tehtäviä suorittanu ja feilannu, mut ei näy monta tehtävää on tehty kussakin kentässä? Ja edelleen, mitä nuo "MISSION STATUS REPORTS:" -kohdat on?
Profiilista rewards - coop - ja löytyy mission updates. Oletan että tarkoitit noita.
 
Vastaus: Resistance 2

Profiilista rewards - coop - ja löytyy mission updates. Oletan että tarkoitit noita.

Aa, en muistanutkaan koko Rewards-kohtaa. Olin vaan Stats-kohdasta katellu. Mutta kiitos!

Ne näkyy siinä vaiheessa kun valitset mappia.
Intel tulee automaattisesti kun olet onnistuneesti läpäissyt tehtävän.

...
Onko nuo Mission Status Updatesit myös että monta tehtävää on suorittanut siitä kentästä? Vai mitä ne ne sitten on?


...

Itsellä on enää 8000 tappoa onlinessa että saisi platinumin. Ei taida ikinä onnistua kun ei saa peliseuraa tarpeeksi. Random-pelaajien kanssa ei yhteistyöstä ole tietoakaan...

Mihin tarviit yhteistyötä kun lahtaat vaan random porukkaa Competitivessä? Itellä taasen vasta 850 tappoa Competitivessä, joten vielä 9150 tappoa jäljellä. =D Laskeskelin että tällä vauhdilla menee sellanen vähän päälle 2 kuukautta. Noh, onpahan koko ajan mitä pelata. On tuo nettipeli sen verran hyvä muutenkin, mutta että siitä sitten palkitaan vielä et pelaan sitä sen yli kaks kuukautta vielä ainakin, niin hjuva. :P
 
Vastaus: Resistance 2

Onko muilla ollut vaikeutta viimeaikoina päästä peliin siitä pikapeli tms vaihtoehdosta? Täällä jää junnaamaan sitä pylpyrää vaikka maailman tappiin löytämättä peliseuraa. Jos suoraan listalta valkkaa niin sitten pääsee matkaan toki.

Ja mistä muuten tietää mitkä listapeleistä ovat ns. ranked match pelejä?
 
Vastaus: Resistance 2

Ranked matcheja on ne, mitä haetaan automaattisesti. Englanniksi Competitive, suomeksi en tiedä... Laita hakuvaihtoehdoksi jotain muuta, jos sinulla on tarkat rajaukset, niin pelejä löytyy nopeasti. Jos laitat esim. Team deathmatch ja small, ei peliä aina pakosti löydy, mutta jos laitat vain Team deathmatch, löytyy luultavasti heti. Kerran mulle kävi niin, että jouduin käynnistämään pelin uudestaan kun peliä ei meinannut löytyä edes Any/Any/Any vaihtoehdoilla. Heti kun käynnistin uudestaan, pelejä alkoi löytyä. Näin on kylläkin käynyt vain kerran.

Meikällä on nyt vissiin joku 8500 tappoa, eli 1,5k jälellä 10k tappoon. Nyt on pelimittarissa competitivea semmotteet 2d15h ja tasaisen hitaasti sitä kertyy lisää. Mun mielestä tää on tän genin paras nettiräime. Muihin pelin osa-alueisiin olen koskenut niin vähän, ettei mulla ole kuin vissiin 8% trophyistä. :D

Mättöä, mättöä aina kun töiltä ja kouluhommilta ennättää! Aseetkin on niin monipuolisia että juuri siistiä kun kyllästyksen iskiessä vaihtaa vaan asetta ja käsissä onkin taas ihan erilainen peli. Tavoitteena kaikille kunnollisille TDM-aseille vähintään tuhat tappoa. Eli siis Marksman (4500 tappoa), Carbine (1000), snipu (kohta 1000), Bullseye (400), Auger (300), Wraith (350), ööö... mitäs muita aseita tässä olikaan? No ainakan bellockia ja haulikkoa en kerää1k tapoille kuitenkaan.
 
Vastaus: Resistance 2

Competitivessa pääsee pelaamaan ranked-pelejä vain siitä "Play"-vaihtoehdosta, josta se peli etsii automaattisesti jonkun pelin. Siihen saa tosin päättää haettavan pelimuodon ja pelaajamäärän (small tai large). Kaikki co-op-pelit ovat taasen rankedeja vaikka sieltä itse etisikin.
 
Vastaus: Resistance 2

Mihin tarviit yhteistyötä kun lahtaat vaan random porukkaa Competitivessä?
Niin, jos pelimuoto on vaikka sitä pallukan vientiä toisen baseen, tai skirmish:issä puollustamista niin jengi häröilee missä sattuu ja kenelläkään ei ole mikkiä.:rolleyes:
Mielummin olisin voittavan joukkueen puolella keräämässä niitä tappoja kuin juoksentelemassa vain omaa napaa katsoen.
Ei sitä pelkkää deathmatchiä kokoajan jaksa...
 
Vastaus: Resistance 2

Pibe olet aika hidas kerää tappoja :D Itsellä oli joku 11000 tappoa resistance: FOM: sa ja olin pelannu ehkä joku 1päivän. :D Ja en ikinä pelannun kaikkivastaan kaikkiva vaan team deathmachia.
 
Vastaus: Resistance 2

Pibe olet aika hidas kerää tappoja :D Itsellä oli joku 11000 tappoa resistance: FOM: sa ja olin pelannu ehkä joku 1päivän. :D Ja en ikinä pelannun kaikkivastaan kaikkiva vaan team deathmachia.
Jepjep... Eli sait 7.6 tappoa minuutissa koko vuorokauden ajan etkä nukkunut yhtään.:rolleyes:
Pro meininki.
Ja kyseessä on kuitenkin eri peli mistä tässä ketjussa on kyse.
 
Ylös Bottom