Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

Vastaus: Resistance 2

Pibe olet aika hidas kerää tappoja :D Itsellä oli joku 11000 tappoa resistance: FOM: sa ja olin pelannu ehkä joku 1päivän. :D Ja en ikinä pelannun kaikkivastaan kaikkiva vaan team deathmachia.

"Jep jep."

Njaah, 1000 lähestyy, nyt on 898 tappoa. :D Vähän tolla Carbinella ownaa. Lempiaseeni on kyllä Fareye, mutta nyt kun sillä ei taaskaan sujunu, vaihdoin Carbineen ja aijai. Yhdestä Skirmish-pelistä 35 tappoa, joka on itelle varmaan ennätys. Muilla oli jotain 14:ta tappoa. =D

Mutta jooh, nyt vaan nuo co-op-tehtävät loppuun ja medic maksimilevelille. Sitten Competitiveä hakkaamaan enemmän kuin koskaan. :)

Kysymyksiä:

- Mikä on max yleinen rank? Siis numeroin. Oon nyt kai joku level 17, 1st Sergeant... Että paljon on vielä matkaa sinne, ööö, onko se maksimi se General?

- Mikä on co-opin hahmoluokkien max level? 30, vai? Tällä hetkellä on medic level 14 vai 15:ko...
 
Vastaus: Resistance 2

Kysymyksiä:

- Mikä on max yleinen rank? Siis numeroin. Oon nyt kai joku level 17, 1st Sergeant... Että paljon on vielä matkaa sinne, ööö, onko se maksimi se General?

- Mikä on co-opin hahmoluokkien max level? 30, vai? Tällä hetkellä on medic level 14 vai 15:ko...

Yleinen maximi lvl on 60 ja General tulee 31 tai 32 lvl. Itse sain General trophyn 27 lvl. Medicci on 26 lvl ja coopissa max lvl on 30. Tappoja on tullut reilu 1 500.
 
Vastaus: Resistance 2

Eiku siis joo, tuo trophy olikin et "Achieve a rank of a Liutenant". Eli onko luutnantti se paras rank, eli 60?
 
Vastaus: Resistance 2

Pibe olet aika hidas kerää tappoja :D Itsellä oli joku 11000 tappoa resistance: FOM: sa ja olin pelannu ehkä joku 1päivän. :D Ja en ikinä pelannun kaikkivastaan kaikkiva vaan team deathmachia.

En pelaakaan mitään hurjaa tahtia. Onhan tuolla onlinessa porukkaa, kenellä on jo muistaakseni 70 000 tappoa. Ellei enemmänkin. On tää silti mun eniten pelattu online-peli tässä genissä. Tai ainakin räiskintä, koska eye of judgmentia ja tekkeniä on tullut varmaan pelattua enemmän.
 
Vastaus: Resistance 2

Huomenna (tai ehkä jo tänään) ilmestyy melko ja iso ja merkittävä päivitys v1.60, joka tuo mukanaan esim. Game Launching -tuen R2:lle Homessa. Tosin ominaisuutta päästään käyttämään vasta, kun Home päivittyy kesäkuun alussa. :p
--Access to Allies menu has been fixed
--You can now launch Resistance 2 from Home
--Added "Send Message" to the player interaction menu
--"Ring of Life" Berserk energy is depleted upon activation
--The DLC multiplayer map "Outpost" is now listed under "Northern Orick" instead of "Southern Orick"
--Added coop Superhuman mode text to the "Create Game" screen
--Added re-game time to the ticker
--Meltdown leaderboard has been fixed
--You can now earn a "Field Medic" ribbon" by healing the other split-screen player
--Players will no longer be awarded the "Collector" ribbon while dead
--Any XP and Gray Tech earned in offline cooperative games will be retained when the player goes online (this will help address any stats issues some of you experienced after the release of the previous patch)

UPDATE: While the underlying features needed to launch R2 via Home are part of this patch, there's still some work going on in Home to make it possible. So technically you won't be able to launch R2 via Home till next month. But trust me--it'll be worth it when you can. :smileyhappy:
 
Vastaus: Resistance 2

Päivitys on nyt niin sanotusti eetterissä, kokoa vähän päälle 20 megatavua.
 
Vastaus: Resistance 2

Minulta löytyy tämä hyllystä pölyttymästä, pelaako tätä enää kukaan? Vai onko jo puolikuollut peli? Itsekyllästyin heti alussa peliin, koska ei ollut mitään mitä tavoitrlla, vain onlinessä tappoja. Onko tässä pelissä intoa, koska ei ole esim. SnD:tä niinkuin CoDissa, tai mitään missä kun kuolee, ei respaa? Mikä se meltdown siis on? Jos joku jaksaa, niin kirjoittaa sellaisen tekstinpätkän, jolla saisi minut taas pelaamaan sitä, muuten ostettu ihan turhaan :mad:
 
Vastaus: Resistance 2

Minulta löytyy tämä hyllystä pölyttymästä, pelaako tätä enää kukaan? Vai onko jo puolikuollut peli? Itsekyllästyin heti alussa peliin, koska ei ollut mitään mitä tavoitrlla, vain onlinessä tappoja. Onko tässä pelissä intoa, koska ei ole esim. SnD:tä niinkuin CoDissa, tai mitään missä kun kuolee, ei respaa? Mikä se meltdown siis on? Jos joku jaksaa, niin kirjoittaa sellaisen tekstinpätkän, jolla saisi minut taas pelaamaan sitä, muuten ostettu ihan turhaan :mad:
Uskoisin että tuolla attention spanilla ei tästä pelistä välttämättä saa ihmeempiä irti :-D
 
Vastaus: Resistance 2

Minulta löytyy tämä hyllystä pölyttymästä, pelaako tätä enää kukaan? Vai onko jo puolikuollut peli?
Onlinessa on koko ajan pirusti pelaajia, matsia löytyy heti. Itsekin pelaan melkeinpä aina kun käynnistän pleikkarin. Suomalaisia partyjä on silti aika mahdotonta muodostaa nykyään, kun kaikki pelaa vaan codia ja killzonea.
Itsekyllästyin heti alussa peliin, koska ei ollut mitään mitä tavoitrlla, vain onlinessä tappoja.
CoD4 on pelimaailman kirous. Melkein kukaan ei enää halua pelata, koska on hauskaa pelata, vaan pitää olla perkkejä, leveleitä, expaa ja kaikkea muuta härpäkettä. Onhan ressussakin näitä, mutta niitä ei ole toteutettu hienoon jenkkityyliin hehkuttaen :rolleyes:
Onko tässä pelissä intoa, koska ei ole esim. SnD:tä niinkuin CoDissa, tai mitään missä kun kuolee, ei respaa? Mikä se meltdown siis on? Jos joku jaksaa, niin kirjoittaa sellaisen tekstinpätkän, jolla saisi minut taas pelaamaan sitä, muuten ostettu ihan turhaan :mad:

Pelissä ei ole pelimuotoa rankedissa, missä ei ole respaa. Se ei sovi tämän luonteiseen peliin. Jos ei pidä respapeleistä, kannattaa hommata tietoa etukäteen, miten peli on toteutettu.

Muutenkin, itse ajattelin betatestin ja parin ekan R2-pelitunnin jälkeen, että peli on ihan kuraa. Kun peliä pelasi enemmän, oppi käyttämään eri aseita ja tajuamaan mistä pelissä on oikeasti kysymys. Nyt se onkin tämän hetken paras onlinepeli minulle.
 
Vastaus: Resistance 2

Minut saa btw lisätä, jos pelaa paljonkin Resistance 2:ta. Pelailen itse tällä hetkellä hyvinkin aktiivisesti ja suomalaista peliseuraa olis mukava saada. :)
 
Vastaus: Resistance 2

Noh, ilmottelenpa mielipiteestäni sitten ku pleikkari tulee huollosta, ja kiitos vastauksista.
 
Vastaus: Resistance 2

Ensikuussa voisi ostaa tämänkin pelin hyllyyn, koska 1 osa oli pirkuleen hyvä.
Onkos muuten tässä se ärsyttävä 10minuutin odotus jos lähtee servusta pois heti ekalla rundilla? 1 osassu tuli niitä kuolemia roppa kaupalla, kun meni pelaamaan TDM ja joutuin huonoon teamiin, eikä sitten raaskinut lähteä pois, kun ei jaksa venää sitä 10min et pääsee uuteen peliin. Eli onko tässä se?
 
Vastaus: Resistance 2

Ensikuussa voisi ostaa tämänkin pelin hyllyyn, koska 1 osa oli pirkuleen hyvä.
Onkos muuten tässä se ärsyttävä 10minuutin odotus jos lähtee servusta pois heti ekalla rundilla? 1 osassu tuli niitä kuolemia roppa kaupalla, kun meni pelaamaan TDM ja joutuin huonoon teamiin, eikä sitten raaskinut lähteä pois, kun ei jaksa venää sitä 10min et pääsee uuteen peliin. Eli onko tässä se?

Ei ole. Fall of Manissa oli parempi nettipeli. Ei kannattaa odottaa liikoja. R2 on täysin erilainen kuin FoM. Meni huonompaan suuntaan imo.
 
Vastaus: Resistance 2

Fall of Manissa oli parempi nettipeli. Ei kannattaa odottaa liikoja. Meni huonompaan suuntaan imo.
Mun mielestä R2:ssa ollaan menty parempaan suuntaan, mutta mielipiteitä on yhtä paljon kun pelaajiakin. Itse tykkään ja suosittelen ehdottomasti muitakin kokeilemaan.
 
Vastaus: Resistance 2

Hmm... Tilanne on nyt vähän ristiriitainen. Voikos joku laittaa niitä miiuksia (-) tänne, että näen mitä huono pelissä on? Itseä vähän pelottaa toi splitsceer, kun siinä kerta jää sitä tyhjää sinne eikä oma teeveeni ole järin suuri.
 
Vastaus: Resistance 2

Unohtunut tämäkin peli kokonaan pakko hankkia jossain vaiheessa mutta kun hinnat tuntuu vieläkin pyörivän 40€:n shitimmällä puolella. Saa nähdä milloin tästä plattaripainos julkaistaan.
 
Vastaus: Resistance 2

Gaming Union-keskustelupalstan lukija Hyokenseisou rakenteli todella näyttävän replican Marksman-hahmoluokan kivääristä.

Aikaa suunnitteluun meni yli sata tuntia, kokoamiseen viisi päivää.
Ase on 37 tuumaa pitkä ja todella yksityiskohtainen.

Liitteessä kuvat todella näyttävästä replicasta.
 
Ylös Bottom