Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 2

Vastaus: Resistance 2

Kyllähän tossa tulee assisteja aika karun paljon. Mulla tais olla ekan kokoversion pelipäivän saldo 2 pv sitten 505 tappoa ja 370 assistia :D
Silti jengi kyllä pelaa poikkeuksellisen hyvin yleensä... Ei kannata juosta etulinjan ohi, jos on "asemasota" käynnissä jossain ovella. Jos siis sellasta tilannetta tarkotit, kun sanoit ettei kukaan tule apuun. Ota vaikka Wraith, laita suojamuuri päälle ja mene siihen asemasodan eteen suojaamaan kun kaverit ampuu sun ohi.
Osaa kyllä olla kyrsivän ihana peli. Puolet ajasta huutaa kun menee hermot ja puolet ajasta tuntuu penteleen hyvälle ampua "BOOM HEADSHOT"teja. Ihan niin kuin muutkin parhaat räiskinnät (TimeSplitters, Socom2, Halo2, ym.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Onko kenelläkään ollut ongelmia surround äänien kanssa? Jos valitsen ääniksi surround niin se jättää noin 80% puheista pois, hahmojen suut liikkuu mutta ääntä ei kuulu, muut pelin äänet kuuluu ihan ok ja jos valitsee ääneksi stereon niin kaikki äänet toimii ihan ok. Testasin paria muuta peliä ja niissä surround toimi ihan moitteetomasti, joten laitteissa ei vikaa ole.
 
Vastaus: Resistance 2

Osaako sun vahvistin tulkita oikein DTS-ääniä? Tosin ei ole aavistustakaan, miten pleikkarin ääniasetukset pitäisi säätää, että tulisi vain jotain Dolby Digital 5.1:tä, mutta toi nyt tuli ensimmäisenä vaihtoehtona mieleen.
 
Vastaus: Resistance 2

Osaako sun vahvistin tulkita oikein DTS-ääniä? Tosin ei ole aavistustakaan, miten pleikkarin ääniasetukset pitäisi säätää, että tulisi vain jotain Dolby Digital 5.1:tä, mutta toi nyt tuli ensimmäisenä vaihtoehtona mieleen.

Ulkomuistista sanoisin että vahvistin tukee DTS-ääniä ja eikös muutkin pelit tuota DTS:ää käytä ja muiden pelien kanssa ei ole ongelmia ollut. No täytyy tsekata ne pleikkarin asetukset vielä, josko sieltä jotain apua löytyisi.
 
Vastaus: Resistance 2

Siis aika vammaista että nettipeliä tehdessä ei voi päättää mitkä aseet on käytössä ja death matchissä nyt vain max 20 pelaajaa :confused:

Kaikki resistance 1 gurut jauhaa edelleen resistance 1:stä 40 pelaajaa + sniput.

Että pitkin mennä vaihtaan vanha pois :mad: vanha oli niin koukuttava ja tässä en ole päässyt vielä mukaan mikä nyt sitten on niin hienoa muka?
 
Vastaus: Resistance 2

Onko kenelläkään ollut ongelmia surround äänien kanssa? Jos valitsen ääniksi surround niin se jättää noin 80% puheista pois, hahmojen suut liikkuu mutta ääntä ei kuulu, muut pelin äänet kuuluu ihan ok ja jos valitsee ääneksi stereon niin kaikki äänet toimii ihan ok.

Tuollaista esiintyy jos lähettävä pää päästää ilmoille monikanavaääntä mutta vastaanottava pää käsittelee sen jostakin syystä stereosignaalina. Monikavaäänissä puhe useimmiten miksataan etupäässä etukaiuttimeen, jota ei stereosignaalia toistettaessa käytetä.

Tarkista ensimmäisenä millaiseksi vahvistimesi tulkitsee pelin äänisignaalin. Onko sulla kenties jokin upmix/downmix-prosessointi käytössä? (Laitteistoasi tuntematta on paha sanoa mitään tarkempaa.)
 
Vastaus: Resistance 2

Osaako sun vahvistin tulkita oikein DTS-ääniä? Tosin ei ole aavistustakaan, miten pleikkarin ääniasetukset pitäisi säätää, että tulisi vain jotain Dolby Digital 5.1:tä, mutta toi nyt tuli ensimmäisenä vaihtoehtona mieleen.

On siinä mun vahvistimessa toi tuki DTS:lle. Sama ongelma jatkuu edelleenkin kun äsken testasin.
 
Vastaus: Resistance 2

Tuollaista esiintyy jos lähettävä pää päästää ilmoille monikanavaääntä mutta vastaanottava pää käsittelee sen jostakin syystä stereosignaalina. Monikavaäänissä puhe useimmiten miksataan etupäässä etukaiuttimeen, jota ei stereosignaalia toistettaessa käytetä.

Tarkista ensimmäisenä millaiseksi vahvistimesi tulkitsee pelin äänisignaalin. Onko sulla kenties jokin upmix/downmix-prosessointi käytössä? (Laitteistoasi tuntematta on paha sanoa mitään tarkempaa.)

Mä olen sen verran yksinkertainen mies että en ymmärrä miten vika voi olla mun laitteissa jos ääneet toimii täydellisesti kaikissa muissa mun peleissä, ainoastaan tän ressun kanssa ongelmia.
 
Vastaus: Resistance 2

Mä olen sen verran yksinkertainen mies että en ymmärrä miten vika voi olla mun laitteissa jos ääneet toimii täydellisesti kaikissa muissa mun peleissä, ainoastaan tän ressun kanssa ongelmia.

Mulla oli samaa ongelmaa ensimmäisellä käyttökerralla. Ongelma mielestäni katosi, kun vaihdoin pelin asetukset (pelin aikana) surround -> stereo -> surround.

Eli käytin stereolla ja sitten takaisin surroundille. (Sama homma mulla muutenkin, eli missään muussa pelissä vastaavaa en ole kokenut ja vahvistimena Yamaha 661 ja ps3 optisella siihen kiinni) Toista kertaa ei ole tosin tullut kokeiltua, kun peli oli mielestäni; no miten sen nyt sanoisi; uskomatonta kuraa :confused:

edit: pikaisen guuglauksen jälkeen emme näköjään ole yksin tämän ongelman kanssa. Yhtenä parannuskeinona (mikäli jo mainitsemani ei auta) jollain on toiminut PS3:n audio asetusten muokkaaminen: rasti pois ruudusta 5.1 audio (jossa ei kyllä omasta mielestäni ole mitään tolkkua).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Mulla oli samaa ongelmaa ensimmäisellä käyttökerralla. Ongelma mielestäni katosi, kun vaihdoin pelin asetukset (pelin aikana) surround -> stereo -> surround.

Eli käytin stereolla ja sitten takaisin surroundille. (Sama homma mulla muutenkin, eli missään muussa pelissä vastaavaa en ole kokenut ja vahvistimena Yamaha 661 ja ps3 optisella siihen kiinni) Toista kertaa ei ole tosin tullut kokeiltua, kun peli oli mielestäni; no miten sen nyt sanoisi; uskomatonta kuraa :confused:

edit: pikaisen guuglauksen jälkeen emme näköjään ole yksin tämän ongelman kanssa. Yhtenä parannuskeinona (mikäli jo mainitsemani ei auta) jollain on toiminut PS3:n audio asetusten muokkaaminen: rasti pois ruudusta 5.1 audio (jossa ei kyllä omasta mielestäni ole mitään tolkkua).

Kiitos! Täytyy testailla noita "korjausideoita" tänään illalla.
 
Vastaus: Resistance 2

Olenko käsittäny oikein, tässä voi pelata split-screenillä netissä kaikkia pelimuotoja? Including co-op?
 
Vastaus: Resistance 2

Kaikkia muita paitsi yksinpelikampanjaa voi pelata jaetulla ruudulla netissä tai muuten vaan kaksistaan.

Hemmetti kun noissa kentissä on vähän joka kohdassa pientä estettä ja koukeroa joihin jää jumiin jos yrittää pakitella. Samaten omien selästä kimpoavat kranaatit ketuttavat.
 
Vastaus: Resistance 2

se on kiva kun peli kertoo näinkin oleellisia asioita vasta kun on useita tunteja netissä vääntänyt.
Eli siis nyt kun tänään pamahti latausruutun info eteen oli siinä massiivinen facepalm elämys edessä.

Siis siinä kerrottiin että juostessa(sprintti) näkyy vihollisen kartalla, noh ei tässä ole tullut juoksenneltua kuin lähes joka paikkaan. EI ihmekkään kun kaikki ovat aina olleet kimpussa!

siis Tuo pitäisi olla ensimmäinen vihje mitä peli laittaa ensimmäistä moninpeli matsia ladatessa, ei viideskymmenes!
 
Vastaus: Resistance 2

Eipä ole tuota kyseistä latausruutua tullut eteen, mutta tuli tuo luettua eräältä toiselta foorumilta. Kyllähän sitä ennen tuota tuli ihmeteltyä, että miten ne aina tietää mistä minä olen tulossa. Toinen juttu mikä kannattaa huomioida on, että jos ammut kyykyssä niin et näy kartassa.

Välillä tulee kyllä vedettyä aivan himomunkituksia. Kerran kranaatilla vihollissumpusta neljä tappoa ja Laarkin ensimmäisellä 5 ja toisella kuudes tappo. Nuo pullonkaulakohdat on kyllä joskus mukavia ja taas joskus hemmetin raivostuttavia kun kuolee monta kertaa putkeen.
 
Vastaus: Resistance 2

En malta odottaa että pääsen pelaamaan tätä. :) Pitäs tulla joululahjaksi FallOut 3 kanssa.
 
Vastaus: Resistance 2

Statsit restoitunut, todella kivaa. Profiilista vielä näkee kerätyt expat ja esim. ribbonit on säilynyt, mutta esim. co-opissa kaikki äijät tippu takas leveliin 1. Kuten myös koko äijän rank. Nyt hieman *yrpii...


edit. Tämä on kai tiedostettu ongelma, eli kun peli crashaa niin statsit resetoituu, ovat näköjään päättäneet että ne talletaan vaan loaalisti. Joten vinkkinä kaikille, jos haluatte teidän statsit pysyy tallessa niin ottakaa backuppia ja useesti...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 2

Olisko olemassa mitään sivua missä on tietoa näistä multiplayer "skineistä" kuten black ops?

Löysin listan mitä avautuu jokaisella competitive levelillä. Jotkut netissä nähtävistä skineistä olivat jenkeissä ennakkotilauskoodeilla saatavia. Tummennetut berserkejä.
1 - Chimeran Rage Advanced Radar, Electrostatic Orb Burst, Prototype Ammo,
2 - Hip Pack 1, Hip Pack, Adrenaline Boost
3 - hybrid, hybrid 2
4 - Belt Accessory 1, Belt Accessory 2, Ring of Life
5 - backpack1, heatstack 3, heatstack 4
6 - ammo clips, hip pack 3, backpack 6
7 - heatstack5, heatstack 7, hose tech
8 - chest armor 1, Overload
9 - hose attachment, radio, backpack 2
10 - black ops suit,hybrid variant, hybrid variant 2
11 - backpack 4, heatstack 9, arm accesory
12 - black ops helmet, heatstack6, Invisibility
13 - Sentinel Suit, Armor 1, and Heat Stack2
14 - hybrid 3 head, hybrid 3 body
15 - backpack 5, LAARK, Snake Eyes
16 - Warner & Hawthorne heads, backpack 3
17 - Hybrid 3 Variant Head, Hybrid 3 Variant Body, Heatstack 8
18 - Capelli, Armor 2, Heatstack 1
19 - Nathan Hale Head, Nathan Hale Body, Backpack 7
20 - Steelhead Head, Steelhead Body, Backpack 8
21 - Chest Armor, Heatstack 10, Backpack 9
22 - Grenade Vest, Infected Hale Head;,Helmet 1
23 - Steelhead Variant Skin, Backpack 10, Steelhead Variant Head
24 - Nathan Hale Converted Head
25 - Decayed Head, Corpse Head
26 - civilian 1, helmet 2, helmet 4
27 - Civilian Skin 2, Blue Hat, Steelhead Armor
28 - Scientist Skin, Scientist Head, Doctor Head, Wrench
29 - clank backpack
30 - Leech Skin, Deminsionater
 
Vastaus: Resistance 2

niin voiko noilla bluetooth kuulokkeilla saada kaikki äänet kuulumaan niist kuulokkeista. esim aseen äänet ja tausta musiikki. vai kuuluko niistä vaan se muitten puhe.
ja mutenki jos vaiika leffa katsoo niin voiko niitä ääniä saada kuulumaan näist kuulokkeista..
 
Vastaus: Resistance 2

niin voiko noilla bluetooth kuulokkeilla saada kaikki äänet kuulumaan niist kuulokkeista. esim aseen äänet ja tausta musiikki. vai kuuluko niistä vaan se muitten puhe.
ja mutenki jos vaiika leffa katsoo niin voiko niitä ääniä saada kuulumaan näist kuulokkeista..
Ei voi. Headsetit on tarkoitettu vain voicechattia varten, eli peli- tai muitakaan kuin keskustelun ääniä niistä ei saa ulos. Kannattaa lukea myös tämä ketju.
 
Ylös Bottom