Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itsellä alue koodi BCES-01353. Onko kyseinen koodi suomalaisissa peleissä myös, helpottaa sitten tulevaisuudessa kun Storea selaan peliin liittyen ja versioon.
No sain kuitenkin lunastettua koodin mutta puhutaanpas tuosta yksinpelistä.
Siis kuoliko kaikki paitsi villiintyneet kimerat pois kun torni warppasi muualle? Lopputekstien aikana kun on noita kuvia mitkä näemmä kertovat miten pelin päättymisen jälkeen tapahtui mutta onko se hyvä vai paha loppu ei selviä ollenkaan.
Tarinan lopusta...
Siis Charlien päähomma New Yorkissa (mieshän luuli itsekin ettei selviä sieltä hengissä) oli tuhota se torni, joka sitten tukki tietyn Chimeroiden "madonreiän" avaruudessa. Taisi olla, että madonreikä hiljaa jäädytti koko planeettaa tms. Oli mikä oli, niin avoin madonreikä olisi tuhonnut varmasti (ihmis)elämän maapallolta.
Pelin lopussa siis madonreikä saatiin tukittua ja suurin uhka poistui. Mutta jos lukee journaleja (varsinkin viimeinen), niin maapallolla on vielä paljon Chimera-sotilaita jäljellä ja tarina jäi siltä osin avoimeksi. Pelaajilla on tietenkin tarve aina saada "päätös" jos trilogiasta puhutaan, mutta Resistance jätti oven osin myös auki. R3 oli tavallaan Charlien tarina (R1 ja R2 oli Nathan Halen tarinoita) ja voihan olla että seuraavassa pelissä on uusi sankari. Mene ja tiedä.
Patch 1.05 is complete… and it’s huge. We know many of you have been waiting for this patch and the time for deployment is almost here. Sony is combing through it one last time and as soon as it’s live you will be the first to know, we are hoping for next week. This patch does not mark the end for Resistance 3 support though. Stay tuned for a R3 Community custom playlist contest in the coming weeks.
Deathcam
* Update and bug fixes to the deathcam system
Network
* Updated Network error messages
* Several performance updates to fix network lag
* Improved load times for friends list
* Refined Hero movement for improved network syncing
Lobby
* Fixed issues related to the game host quitting out of a private game
* The host will no longer lose the ability to start the game after completing a match and returning to the lobby
Matchmaking
* Players will no longer be put into a Team deathmatch game while searching for Deathmatch or Deathmatch Small
* Searching Deathmatch Small with a party of five or more will no longer cause the “Finding Game” screen to loop until the player backs out.
* Improved team balancing
UI
* Cleaned up overlapping text fields in the UI
* The icon for “Double Bird” is now consistant across all menues
* Fixes to the HUD while playing in Immersive mode
Party
* Party is no longer allowed to create and enter a game with no opposing team
* The party leader of parties with 3 players will can no longer result in the party leader being put into the staging screen while the rest of the party is disbanded.
MP Gameplay
* All equipment and abilities are now purchasable at level 60
* Players will no longer spawn invisible to other players
* Suicides award enemies kills if the player is still wounded from their damage
* Abilities will no longer lose functionality if they activate the ability at the same moment that they dies
* Split screen players will no longer be on seperate teams
* Players bodies will no longer hold onto weapons after being killed
* Change to Chain Reaction final node time
Abilities
* Leaper Corpse will now spawn fewer leapers
* The bubble shield will now disapear when the EMP is used against it.
* Dash now gives more consistent feedback when the player is unable to use it
* The players head will no longer vanish when killed while performing a taunt
* Assassin no longer displays the user as a friendly on the radar for DM games
* Players will no longer lose berserks and abilities after playing a number of match making games
* The player will no longer spawn with different genades than what was placed in the primary slot through grenadier
Weapons
* The mutators secondary’s will deal damage regardless of the surface to which it is applied
* Marksman turrets will function properly regardless of the surface to which it is applied
* Wildfire lock-on disabled in between shots in MP
Art
* Misc art, collision and volume fixes
Loc
* Localization fixes and updates
Move
* Improved the Move’s aim mechanic
Coop
* Several bug and crash fixes
* Co-op player can now watch videos normally
* Fixes to progression stopping issues while playing campaign in coop
3D
* Fixed the loading screen for 3D
* Tracker footprints now appear for both eyes
Campaign
* Misc fixes to campaign
Remnant
* Remnant levels have been corrected
* Improvements to the UI
Tuli hankittua tälläinen peli kun halvalla lähti.
Kiinnostaisi myöskin, että onko onlinessä elämää? Oletan, että on ja pysyy. On kuitenkin aika omalaatuinen ja erikoinen tapaus tämä. Toinen asia, onko kukaan jaksanut opetella sofottaan Movella onlinessä? Jos on, niin onko "kilpailoukykyinen" kontrolli ja pystyykö haastaan Dual Shockki pelaajia?
PS. Vihdoinkin alkoi saamaan vähän halvemmalla tätä. Laitoin pukinkonttiin tulemaan.
Mistä irtos halvalla?
Löytyykö onlinessa pelaavia muuten enää?
Onko tähän muuten tulossa sitä Ressu kakkosesta tuttua cooppia? Siis jossa vedettiin olikohan 4 pelaajan tiimissä. Itse pelasin varmaan 90% ajasta tuota moodia. Toki yksinpeli tuli läpäistyä ja multiplayeriakin jonkun verran. Ei kyllä ilman sitä moodia viitsi ostaa, kun on muutakin pelattavaa ihan tarpeeksi ens jouluun asti varmaan![]()