Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance 3

Global Resistancen saavutukset voi nyt linkittää itse pääpeliin :)

lähde: MyResistance sivusto, joka on juuri nyt niin ruuhkainen etten pääsen linkittämään

Lisäksi, uutta patchia saattaa pukata jo tänään!

An update on 1.03 - Sony has informed us we have received approval, and we will be deploying today. Details coming as we get into office


We will have some R3 Multiplayer downtime around noon PST time to deploy the patch, server and config updates. More info closer to it.


lähde: Insomniac Games Facebook sivusto
 
Vastaus: Resistance 3

Ostin pelin vasta tänään ja heti sen ensimmäistä kertaa käynnistettyäni, tarjosi peli alkuun 600mb päivitystä, jonka jälkeen sitte yllä mainittua 1.03 päivitystä - Tämän jälkeen peli jumahti kiinni kohtaan "Installing trophies" tjsp.

Nyt kun koetan käynnistää pelin, jämähtää konsoli joka kerta mustaan ruutuun.

Muut pelit toimivat ongelmitta joten mikähän tämänkin kanssa on?

Kokeilin myös poistaa pelin data-tiedostoa konsolista mutta se ei edes kerro paljon tuo vie tilaa - näyttää vain "Counting..." ja Deleting jämähtää myös.

Että ei todellakaan näin Imsomniac, ei näin.
Kertaakaan en päässyt pelaamaan ja joutunu kylmän hikisenä odottelemaan/boottailemaan konsolia. Voidaan sanoa että olen hieman turhautunut ja pettynyt.

Edit: tällä hetkellä Resistance 3:n data tiedosto on "Corrupted" ja se ei poista sitä, kunhan junnaa "Deleting... Please wait" eikä mitään tapahtu.
Neuvoja kenelläkään? Olen kokeillut laitetta Online sekä Offline, sillä ei ole vaikutusta.
 
Vastaus: Resistance 3

Voidaan sanoa että olen hieman turhautunut ja pettynyt.

Täällä mentiin loppuilta verkkopelin pauloissa ja suomalaisessa partyssa ilman ongelmia. Ne aiemmat lagipiikitkin ovat päivityksen myötä kadonneet. Tuohon päivitysrumbaan; parhaiten siltä välttyy, kun pitää konsolinsa irti netistä. Hyvin yksinkertaista. Toinen on se millä itse mennään, eli PSN+ palvelu, joka ajaa päivitystiedostot itsenäisesti yön hiljaisina tunteina.
 
Vastaus: Resistance 3

Täällä mentiin loppuilta verkkopelin pauloissa ja suomalaisessa partyssa ilman ongelmia. Ne aiemmat lagipiikitkin ovat päivityksen myötä kadonneet. Tuohon päivitysrumbaan; parhaiten siltä välttyy, kun pitää konsolinsa irti netistä. Hyvin yksinkertaista. Toinen on se millä itse mennään, eli PSN+ palvelu, joka ajaa päivitystiedostot itsenäisesti yön hiljaisina tunteina.

Täällä hikoillaan ja ollaan todella kiukkuisia. Ei päivitykset minua haittaa. Minua haittaa että peli ei yksinkertaisesti toimi. Lainkaan. Kaikki muut pelit - uudet sekä vanhat - toimivat ongelmitta.
 
gabi1980: Tiedostojärjestelmä on vioittunut. Lue ongelma-FAQista avainsanat Recovery Menu ja tietokannan uudelleenrakennus. Sen jälkeen poista datatiedosto, ja lataa päivitys uudestaan.
 
Vastaus: Resistance 3

gabi1980: Tiedostojärjestelmä on vioittunut. Lue ongelma-FAQista avainsanat Recovery Menu ja tietokannan uudelleenrakennus. Sen jälkeen poista datatiedosto, ja lataa päivitys uudestaan.

Tuhannet kiitokset! Peli lataa nyt päivitystä ja kyseinen Corrupted data on tipotiessään.

En ollut tietoinen kyseisestä Recovery Menusta - erittäin hyvä idea Sonyltä laittaa tuollainen konsoliin :)
 
Vastaus: Resistance 3

Resistance 3:n seuraava päivitys eli v1.04 parantaa rautatähtäimiä Move-ohjausta käytettäessä. Uusi systeemi muistuttaa Killzone 3:n tähtäystapaa.

Insomniac Games has in fact communicated that the Resistance 3 ADS system has already been revised. It now adopts a detached sight solution similar to that of Killzone 3 and will be deployed with patch 1.04 "most likely" next week.

Not every weapon will display a detached sight when in aim mode tho, a source told me. It looks like big scopes won't be detachable for some presentation issues and will therefore remain fixed. However, you'll still be able to aim with superior accuracy through a cursor freely controllable within their frames. Basically, expect something similar to what Guerrilla Games did with the WASP rocket launcher in Killzone 3. Camera control in ADS mode will apparently work just like it does when firing from the hip.
Päivitys saapunee hyvällä tuurilla jo ensi viikolla, ja Insomniac ei aio hellittää ennen kuin loputkin lagimiset ja ruudunpäivitysongelmat saadaan taklattua.

So far, it seems like things are much improved, but we still have some lag and framerate issues. We won't be satisfied until it's great.

Lähde: iWaggle3D
 
Vastaus: Resistance 3

Lopputekstit valuu parhaillaan ruudulla. Paras Resistance ja arvosana nyt heti tuoreeltaan menee sinne 9 pintaan. Piti otteessaan koko sen ehkä noin 9 tunnin, joka tähän kahtena iltana yhteensä meni aikaa normaalilla vaikeustasolla. Hyvin toiminnallinen, jossa asehurskastelijat pääsevät tuttuun Insomniacin tyyliin leikittelemään örkkien kustannuksella. Huvinsa kullakin, mutta näillä on kiva hullutella aivan kuten Ratchet & Clankissa.

Tarinassa oli nyt tunnetta vahvasti mukana. Hyvä. Teemoissa liikutaan siellä kodin, uskonnon ja isänmaan liepeillä sortumatta kuitenkaan Indepence Dayn kaltaiseen fiaskoon. Välissä oli hyvin upeita episodeja, joissa tunnelmat kohdallaan. Aiemmissa osissa on häirinnyt tarinan ajankohdan sijoittuminen jonnekin 1950-luvulle. Tässä tämä ei tule samalla tavalla päälle ja koko sen seikan unohtaa hyvin nopeasti. Resistance 3 antoi mojovan lähtölaukauksen loppuvuoden FPS-täytteiselle pelikalenterille.
 
Vastaus: Resistance 3

Aiemmissa osissa on häirinnyt tarinan ajankohdan sijoittuminen jonnekin 1950-luvulle.

Mulle se tietty 50-fiilis on ollut taas aina pelkästään vahvuus, vaikka sitä ei ehkä ykkösen jälkeen käytetty niin vahvasti. Se sama "americana" (1950-60-luvut) on tavallaan myös monen muun pelin vahvuus taustalla, esim. Bioshock, Fallout 3, toivottavasti tuleva Xcom, ym. Eri pelit vain käyttävät niitä viboja vähän eri tavalla.
 
Vastaus: Resistance 3

Mulle se tietty 50-fiilis on ollut taas aina pelkästään vahvuus, vaikka sitä ei ehkä ykkösen jälkeen käytetty niin vahvasti.

Itselle mielikuvien tasolla 50-luvun Englanti näyttäytyy harmaana ja jotenkin masentavana. Sitä vielä täydensi se valittu värimaailma, joka oli jokseenkin luotaan työntävä. Onneksi itse mättö oli sitten jo täyttä asiaa, mutta varsinaista sitoutumista ei päässyt tapahtumaan. Kunhan räiski lippaat tyhjäksi ja alienit pois näkökentästä. Nyt tämän kolmannen osan kohdalla on asiat onneksi toisin. Tässä palikat loksahtaa kohdalleen juuri niissä asioissa joissa aiemmin ei näin tapahtunut. Löytyy tunnetta, sitoutumista ja eeppisiä kohtauksia. Heavy Rain jyskyttää mielissä ja sehän on vain plussaa, kun kuitenkin liikutaan fps-räiskinnän genressä. Perhe, uhka ja tuo kasvoton muukalainen.

Tässä pätkä eilisen illan hiippailuista, sieltä puronvarrelta ja pitkäpiippuinen matkassa.

[MEDIA]3500[/MEDIA]
 
Vastaus: Resistance 3

Onko kenelläkään ollut ongelmia tämän pelin äänten kanssa? Minulla varsinkin välidemoissa äänet tulee jäljessä eivätkä täsmää huulisynkkaan :(
 
Vastaus: Resistance 3

Onko kenelläkään ollut ongelmia tämän pelin äänten kanssa? Minulla varsinkin välidemoissa äänet tulee jäljessä eivätkä täsmää huulisynkkaan :(
Pelasin yksinpelin läpi versiolla 1.02, eikä ollut niin minkäänlaisia ongelmia äänien tai huulisynkan suhteen.

Mitä audioulostuloa käytät ja onko PS3 kytketty suoraan näyttölaitteeseen vai onko välissä vahvistinta? Entä onhan kaikki näytön kuvanparannusominaisuudet otettu pois päältä?
 
Vastaus: Resistance 3

Viimeisimmän päivityksen jälkeen multiplayerin team deathmatch muuttui monen mielestä huonommaksi. Ennen pelattiin tietty aika, mutta päivityksen jälkeen pelataan tietty tappomäärä. Matsit muuttuivat parin minuutin pikapyrähdyksiksi ja saivat käyttäjät tuskailemaan todella hitaan level-upin kanssa. Nyt tuohon on ilmeisesti tulossa muutos:

Twitter
 
Vastaus: Resistance 3

Pelasin yksinpelin läpi versiolla 1.02, eikä ollut niin minkäänlaisia ongelmia äänien tai huulisynkan suhteen.

Mitä audioulostuloa käytät ja onko PS3 kytketty suoraan näyttölaitteeseen vai onko välissä vahvistinta? Entä onhan kaikki näytön kuvanparannusominaisuudet otettu pois päältä?

PS3 on kytketty suoraan televisioon hd-kaapelilla. Televisiossa on kiinni Logitechin 2.1 järjestelmä eli kaksi kaiutinta ja yksi bassokaiutin.
Pitää käydä kaverin luona testaa peliä toimiiko se siellä. PS3 ääniasetukset on hoidettu automaattisesti.
Televisiossa on ainakin motion flow päällä.

Edit: Joo nyt rupes toimii kun otin kaikki tehosteet pois päältä. Kiitos taas TT-2k:lle
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 3

Olen lähes pelin lopussa tällä hetkellä ja täytyypä kehaista - peli alkuun (taas kerran) aiheutti selkeää pettymistä; käynnistys ongelmia, suttuista tekstuuria, sahalaitaa ja tönkköä animaatiota. Sitten jossain vaiheessa peli iski kuin salama! Tämähän on loistava! Peli aiheuttaa vahvoja mielleyhtymiä Wellsin War of the Worlds ja Valven Half-Life 2:sen kanssa. Aikakausi sopii peliin juuri täydellisesti.
Olen aina pitänyt Resistance-sarjaa aliarvostettuna juurikin aikakauden valinnallaan - se ei ole mediaseksikäs.
 
Vastaus: Resistance 3

Aikakausi sopii peliin juuri täydellisesti. Olen aina pitänyt Resistance-sarjaa aliarvostettuna juurikin aikakauden valinnallaan - se ei ole mediaseksikäs.

En tiedä mitä se on, mutta jostain syystä vain noi menneet ajat eivät napostele peleissä, muuta kuin poikkeustapauksissa (RDR, AC ym). La Noire odottaa pelihyllyssä aikoja parempia, ei vaan pysty. Eläytyminen tälläiseen mustavalkoiseen elokuvaan on vain mahdotonta, samoin kävi Bioshockin kohdalla. Asia on tyystin toinen kun siirrytään nykyhetkeen tai sitten vedetään joku satumaailma tilalle. Tälläiselle pelaajalle on luojan lykky ettei Resistance 3 enään kaikesta huolimatta ole niin sidoksissa aikakauteensa, vaikka siellä gramofoni soikin ja junaa vetää vielä höyryveturi. Parhaimmat hetket vietetäänkin ajattomissa tilanteissa tai sitten kun siirrytään puhtaaseen scifiin. Jopa II maailmansodan sotapelitkin alkavat olla nii-n nähtyjä, ei pysty.

Liikaa kotimaisia elokuvia tuolta ajalta ja peli on menetetty ennenkuin ehtinyt edes alkamaan.
 
Vastaus: Resistance 3

Täällä menossa toinen kierros superhumanilla ja online co-opilla. Vedettiin eilen putkeen jo 10 chapteriä ja yllättävän iisisti (lähes) kaikki meni kun kahdestaan pelaa (vaikka vielä
n. puolet pelistä
jäljellä). Muutenkin fiilis muuttui jonkin verran kun pelissä tulee edettyä aika suoraviivaisesti ja tietää ns. jänskät paikat jo etukäteen. Co-op tuo lisää omanlaista viihdettä pelifiilikseen, mutta samalla syö vähän tarinaan ja kauhuosastoon keskittymistä. Erilainen pelikokemus mielestäni ja ehkä jopa parempi kokea ensin ns. yksin...

Koska mulla oli "normaali" jo pelattu ja superhuman avattu, niin kaveri pystyi liittymään mun hostaamaan peliin vaikkei ole pelannut ennen koko peliä. Molemmat saa superhuman chapterit sitten avattua (joka chapterin viereen tulee chimeran pää tms kun superhumanilla pelattu) ja trophy jossain vaiheessa poksahtaa molemmille. Mä sain aseiden levelit (siis lv.3 maksimi) mukaan, mutta kaverilla luonnollisesti lähti alusta.

Kerran kaveri "tipahti" jostain syystä pelistä, mutta pyysin vain uudestaan ja se pääsi taas checkpointin alusta mukaan. Muuten ei pahemmin yhteysongelmia.

Jopa II maailmansodan sotapelitkin alkavat olla nii-n nähtyjä, ei pysty.

Ny menit liian pitkälle! ( ;) )
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance 3

Löytyyköhän tästä miten viittauksia edellisiin osiin? Tekisi mieli ostaa, mutta onko järkeä jos ei ole pelannut kahta edellistä?
 
Ylös Bottom