Vastaus: Resistance 3
Resistance 3:ssa kuitenkin killstreakit toimii loistavasti ja niistä saatavat palkintotasot ovat nerokkaan hulvattomat.
Jep, ne eivät ole samanlaisia taivaalle tulevia tappokoneita kuin CoDissa, vaan joudut edelleen itse liikkumaan kentällä ja suorittamaan kaiken itse. Etenkin Augeria ja Combat Shieldiä voi käyttää joko taidokkasti tai sitten huomattavasti vähemmän taidokkaasti, toisin kuin jotain hävittäjälentäjää, joka antaa sinulle ilmaisia tappoja.
Perkit ovat todella monipuolisia, mielikuvitukselllisia ja hauskoja. Välillä tulee oikein ongelmaa minkä perkin upgreidaisi, koska kaikissa on jotain hyvää. Pitää vaan miettiä mikä sopii omaan pelityyliin.
Jep, ei ole selviä ylivoimaisia abilityjä, vaan lähes kaikki ovat niin hyviä, että ne haluaisi kaikki käyttöön. Hirveä tuskailu, kun haluaisi käyttää sitä, tätä ja tuota, mutta vain pari saa käyttöön.
Matsit ovat hektisiä ja täyttä toimintaa. Nyt kun porukalla alkaa olla levelit suhteellisen korkealla, niin taistelukentällä alkaa nähdä mitä erikoisimpia taisteluapuja. Juuri siitä syystä taistelut ovat aina erilaisia ja todella monipuolisia kokemuksia.
Nimenomaan! Hullua mättöä ja mielikuvituksellista, täysin omalaatuista sellaista. Eikä pelkästään abilityt ja muut avut tuo vaihtelua, vaan myös asearsenaali ja aseiden kakkostoiminnot tuovat hyvää maustetta kentälle.
Mitä perkkejä suositte eniten?
Iselläni on tällä hetkellä seuraavanlainen täyteen pumpattu setti:
Aseena Karbine ***
kranaattina polttopullo
perkkeinä havaitsija, syöksy, luotiliivi ja berserk
Itse olen tähän asti käyttänyt lähes vain Carbinea täyteen kehitettynä. Pidän sen tarkkuudesta verrattuna Bullseye. Marksmania on myös tarkoitus käyttää reilummin etenkin noissa tiimimuodoissa sitten, kun lagi on saatu aisoihin.
Abilityinä on
Bubble shield(loistava moneen eri tilanteeseen; pikainen suoja, saat "ilmaisen" latauksen, augeria käyttäessä ylimääräinen suoja jne.),
Assassin (saat rauhassa ampua kylkeen ilman, että vihu tietää heti mistä kuolo korjaa),
Hazmat Suit(Body armouria käytin ennen, mutta tämä Hazmatin auettua olen siirtynyt siihen ainakin toistaiseksi, niin paljon auttaa haulikoita, naatteja, bullseyeä sun muita vastaan) ja
Berserker.
Tiimimuotoihin pitää sitten tehdä vielä omanlainen luokka, jossa hyödyntää jotain beaconia ja ehkä jotain muitakin ominaisuuksia menee vaihtoon.