Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man keskustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man keskustelut

Mura sanoi:
Täältä löytyisi yksi pappa porukkaan mukaan. Yleensä illat passaa 21.30-00.30 aikavälillä.
Hmm.. tyhmä kysymys: Mitenkäs Resistancessa voi lähettää kaverikutsun sellaiselle jota ei ole aiemmin tavannut?

PSN: Xxhen

Buddies kohdasta "Send buddy invite" ja sitte vaan tyypin nimi oikein kirjotettuna :D

Mura sanoi:
Hmm.. tyhmä kysymys: Mitenkäs Resistancessa voi lähettää kaverikutsun sellaiselle jota ei ole aiemmin tavannut?

PSN: Xxhen

Painat online alkumenussa select nappia ja valitset sieltä buddies, painat kolmiota ja kirjoitat siihen vaikka esim. Ilzu ja lähetät. Sitten kun saan viestisi ja hyväksyn sen niin saat paluuviestin hyväksynnästä ja näet minut kaverilistalla :)

Selvä pyy. Piti varmistaa kun viimeksi lähti viesti Suomen murteella Buddy-listassa olleelle euroopan-elävälle :D (piti paikata tilannetta kansainvälisemmällä kielellä..). Eli kolmiolla edetään seuraavaksi.

Tänään (eilen) ei päässyt mukaan mähinöihin (piti katsastaa Silent Hill leffa emännän kanssa), mutta yritetään seuraavaan ujuttautua mukaan.

Suht hyvinhän meillä meni, vaikka saatiinkin turpaan kahdessa ekassa pelissä. Kunnes nuorempia tuli mukaan :)

No vähän pihalla oltiin, mutta mitä väliä. Ja kukaan ei eilen vastannut kysymykseeni, kellä ei ole mikkiä :o :D

hartzu tais olla mikitön kaveri?

XShava sanoi:
Suht hyvinhän meillä meni, vaikka saatiinkin turpaan kahdessa ekassa pelissä. Kunnes nuorempia tuli mukaan :)

No vähän pihalla oltiin, mutta mitä väliä. Ja kukaan ei eilen vastannut kysymykseeni, kellä ei ole mikkiä :o :D

hartzu tais olla mikitön kaveri?

Joo, mulla ei ollut mikkiä, tekstasin kyllä chattiin asiasta. Ens kerraksi täytyy hankkia. Mahtaisiko tästä olla mihinkään?

Eka Resistance verkkopeli takana meikäläisen osalta. Nenään tuli, meikäläinen oli kyllä niin harjoitusmaali että alta pois. Tuntui että kaikki liikkui paljon nopeammin kuin minä ja osasi tietysti tähdätäkin :rolleyes:

hartzu sanoi:
Joo, mulla ei ollut mikkiä, tekstasin kyllä chattiin asiasta. Ens kerraksi täytyy hankkia. Mahtaisiko tästä olla mihinkään?

Eka Resistance verkkopeli takana meikäläisen osalta. Nenään tuli, meikäläinen oli kyllä niin harjoitusmaali että alta pois. Tuntui että kaikki liikkui paljon nopeammin kuin minä ja osasi tietysti tähdätäkin :rolleyes:

Joo nenuun tuli alkuksi mutta mukavaa oli. Itsellä on Tämä käytössä, hyvin pelittää. Pysyy meikäläisen korvassa ilman sankaakin.

hartzu sanoi:

L3 juostan ;) Ihmisellä kun näpäyttää nopeesti, niin lähtee juoksuun ja juoksee kunnes ampuu tai painaa muuta. Örkeillä juoksee kanssa ja seinien läpi näkemis kyky tulee kanssa päälle. Örkit lämpenee kun tätä käyttää ja voi vaan käyttää siis vähän aikaa.

Jos et tiennyt.

XShava sanoi:
L3 juostan ;) Ihmisellä kun näpäyttää nopeesti, niin lähtee juoksuun ja juoksee kunnes ampuu tai painaa muuta. Örkeillä juoksee kanssa ja seinien läpi näkemis kyky tulee kanssa päälle. Örkit lämpenee kun tätä käyttää ja voi vaan käyttää siis vähän aikaa.

Jos et tiennyt.

D'oh! No ei ihme.. yritin kaivella manuaalistakin kai tässä nyt jostain juostaan muttei osunut silmään :D

hartzu sanoi:
D'oh! No ei ihme.. yritin kaivella manuaalistakin kai tässä nyt jostain juostaan muttei osunut silmään :D

Niitä nappula komentoja voi sitten muokkailla itselleen sopiviksi, melkein mielin määrin.
Itellä on L2 juoksu, R2 liipasin, L1 secondary fire, R1 melee nappi, L3 hyppy ja R3 lookview jne.

Blackdawn sanoi:
Niitä nappula komentoja voi sitten muokkailla itselleen sopiviksi, melkein mielin määrin.
Itellä on L2 juoksu, R2 liipasin, L1 secondary fire, R1 melee nappi, L3 hyppy ja R3 lookview jne.

Korjaan, siis tarkoitin itsekkin L2 -nappia. :o Mutta kumminkin.

Pääsiskö papat pelaamaa tänä viikonloppuna?? ....kysymys on sitten suunnattu teidän vaimoille/avopuoliskoille :D :D

No mä tuun jos muitakin löytyy !!(?) :cool:

Larvantaina saattaisi onnistua. Pitää yksi salibandyturnaus vain pyöräyttää päivällä ja käydä illemmalla jakamassa palkinnot, mutta mä voin ottaa luistot siinä vaiheessa kun muut alkaa pämppäämään. Viime torstaina tuli otettua ja vieläkin on vähän krapula, joten siinä mielessä rauhallinen sotailta voisi olla ihan tervetullutta vaihtelua.

Ysiltä voisin onnistua liittymään joukkoon tummaan.

Vaimokkeella on menoa la joten mulla luultavasti on illalla aikaa. Satavarma en ole mutta näillä näkymin onnistuu. 20-21 tms.

Joo, tullaan mukaan, jollei tule landelle lähtöä.

Lauantai ilta saattaisi passata tännekin (ellei 2xsynttärit + toivottavasti pe saapuva Oblivion vie mennessään..). Mutta yritetään suoriutua mukaan niin pääsis testaaman uutta headsettiäkin..

Siis nyt sivistyksessä paha reikä??? Saapuuko Oblivion jo huomenna??? Mulla on ihan päivätkin jo sekaisin...kai nyt sentään on vuosi 2007? No joka tapauksessa täytyy ehtiä sitten Oblivion kauppaan hakemaan tuommoinen jo huomenna.

Jahas näin siinä kävi että suunnitelmat muuttu. Pelit jää väliin, pitää lähteä illalla Tapparan kauden päätösbileisiin (GSC paikkana). Joten katsellaan toinen kerta.

Ylös Bottom