Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man keskustelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man keskustelut

Mä tuun jo aikasemmin, varmaan seiskan jälkeen oon linjoilla :)
Jotta muitakin paappoja aikasemmin vaan tykinruuaksi :cool:

No VOE... Itekkin olisin halunnut lähtee messiin tänään, mutta (SENSUROITU) anoppia pukkaa yö-kylään:(. Täytyypi taas jättää toiseen kertaan...harmi...(jupinaa:mad: )

Lueskelin juuri tuossa myresistance.netin foorumilta ääliöamerikkalaisten kuittailua siitä, miten tuon seuraavassa päivityksessä mahdollistettavan maailmanlaajuisen moninpelin myötä euro-noobs will be pwned ja ajattelin, että pitäisi varmaan pappaklaanin alkaa vähitellen reenata. Vedetään jenkkejä pataan.

Meinaan yrittää linjoille tänään n. klo 21:00. Perustetaan party ja harjoitellaan tiimityöskentelyä. Tulkoon mukaan kuka kerkiää. Jos en ole vielä teidän friend-listoilla, niin lisätkää. Haalin kööriä kasaan ehkä jonnekin viittä-kymmentä yliin asti.

Kuulokkeet mukaan.

^^ Mukana ollaan, aiemmin ollut hubaa noitten ZD & FL klaanien tyyppien kanssa hilluessa, Suomipartyllä siis. Meikä ollut yleensä se huonoin meistä mutta eipä menoa ole haitannut.

Kokemusta karttunut tästäkin vaikka Kills/Deaths on raskaasti Deathsien puolella :P.

jryi sanoi:
Meinaan yrittää linjoille tänään n. klo 21:00. Perustetaan party ja harjoitellaan tiimityöskentelyä. Tulkoon mukaan kuka kerkiää. Jos en ole vielä teidän friend-listoilla, niin lisätkää. Haalin kööriä kasaan ehkä jonnekin viittä-kymmentä yliin asti.

Voi Dääämm. Meikä pääs töistä kotii vasta nyt ja vaimo kyttää Bondia.
Otetaampas uusix joku päivä, 22:15 jälkee.

Paikalla ei ollut muita kuin mä & jryi, joten buddylistaa läpi ja saatiin Suomipartyt pystyyn. Mukavasti meni 2h, kunnes tuli koirien kusetusaika ja piti lopettaa :D

Oli muuten aika vallattoman hauskaa, kun ensimmäisen kerran pääsi tuollaisen yhdeksän hengen partyn kanssa huitelemaan. Eilen iltapäivällä vielä elin siinä luulossa, että osaan pelata, mutta kyllä nämä zeroDignityn ammattilaiset osoittivat, että vielä on kehittämisen varaa.

Perustin muuten oman klaanin, KonsoliFIN papat. Jos joku haluaa liittyä, niin voi kertoa tällä listalla. Mä lähettelen sitten kutsuja. Ei tartte osata pelata, en mäkään osaa.

jryi sanoi:
Perustin muuten oman klaanin, KonsoliFIN papat. Jos joku haluaa liittyä, niin voi kertoa tällä listalla. Mä lähettelen sitten kutsuja. Ei tartte osata pelata, en mäkään osaa.

YEAH! Täältä tulee heti yks paapparainen.
Itelläni on ollu hämäysklaani FIN fossile killer (FFK) :rolleyes: , kun noilta ulkomaan äijitä tulee klaanikutsuja joka toisessa matsissa, jos ei ole klaanissa.
Mutta hell yeah....mä lähen heti messii pappaklaaniin :D

Täältä myös yksi pappa mukaan klaaniin. Hieman ollut kiirettä, ettei ole päässyt taistelutantereelle, mutta pitää ryhdistäytyä..

Nick: Xxhen

Ressun kanssa pitänyt taukoa, peli ollut lainassa kaverilta...mutta aktivoidun taas, kunhan saan pelin takaisin lähipäivinä:)

Täällä olisi kanssa yksi halukas pappaklaaniin liittyjä :)

Vihdoin kokeilin itsekin tuota onlineä ja täytyy sanoa, että
on kyllä aika koukuttavaa, vaikka pataan tuleekin suht säännöllisesti.

Tänään ois oivaa aikaa, muita paappoja? ;)

Pappaklaaniin olisi tarjolla lisää tykinruokaa... Valitettavan kirjaimellista omalta kohdaltani mutta hauskaahan se on joten kovasti ollaan liittymässä. :)

Ressussa pelit menossa Suomiparty vastaan loput, tulkaa völjyyn. Messagee meikälle tms jos tuutte.

Ylös Bottom