Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Juu sepä juuri, tuon sisällön löysin ihan resistancea pelaamalla kovista netti ponnisteluista huolimatta -.-" Se kun nähtävästi kertoo siinä toisessa paperiarkissa joka siihen napsahtaa Agree/disagree systeemin jälkeen kaikki mitä patchit tuo tullessaan.

Ja latausaikojen lyhennyksestä siinä puhuttiin, myös muutama muu pieni parannuskin mainittiin jota nyt en muista.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

toimiikos muuten resistancessa hiiri+näppis yhdistelmä?
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Ei toimi onneksi :p
Niin ja kyllä se päivitys oli onneksi latausaikoihin ja disconnecteihin (joita mulla ei ole kylläkään tullut kuin kolme vaikka olen pelannut peliä aivan sairaasti). Hyvä näin.
joku dude consolegamingissa sanoi:
"Has fixed slow loading times and disconnections."
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Juuri nyt ei päästä millään onlineen, pyörii hetken se iso tähti ruudussa ja sitten heittää "network connection failed"
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Lisäilkääpä minutkin ystävälistalle, sillä olisi mukava päästä pelaamaan järkevien ihmisten kanssa. Ulkomaalaisten kanssa kun ei tiimipeli oikein suju.

Joku mainitsi aikaisemmin, että Resistancessa on helppo tähdätä. Tämä voi johtua pelin vakioasetuksena olevasta automaattitähtäyksestä. Itse olen nyt pelaillut ilman aim assist-toimintoa parin päivän ajan ja vihujen ampuminen on vaikeutunut huomattavasti. Varsinkin lähitaisteluissa autoaim pelastaa yllättävän usein. Tänään kokeilin servun tekoa, enkä löytänyt mistään valikosta mahdollisuutta autoaimin kieltämiseen. Täten pitää olettaa, että tulevissa klaanimatseissakin automaattitähtäyksen käyttö on sallittua (kieltoa olisi mahdotonta valvoa:D ). Minä haluaisinkin tietää, että kuinka moni pelaa ilman autoaimia?
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Eliminaattori sanoi:
Juuri nyt ei päästä millään onlineen, pyörii hetken se iso tähti ruudussa ja sitten heittää "network connection failed"

Pitäisi toimia taas. Englannissa yskähti.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Janus sanoi:
Pitäisi toimia taas. Englannissa yskähti.

Hyvä homma:)

Täytyypä kokeilla itsekin ilman autoaimia, tosin en ole huomannut tähtäimen pysyvän paikallaan jotenkin automaattisesti, yleensä se on siinä kohdassa pysynyt mihin ammun. Olisikohan ero sitten rekyylissä, testaan hetken kuluttua. Pian on story mode läpi.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Eliminaattori sanoi:
Hyvä homma:)

Täytyypä kokeilla itsekin ilman autoaimia, tosin en ole huomannut tähtäimen pysyvän paikallaan jotenkin automaattisesti, yleensä se on siinä kohdassa pysynyt mihin ammun. Olisikohan ero sitten rekyylissä, testaan hetken kuluttua. Pian on story mode läpi.
Tässä on samanlainen automaattiohjain kun halossa, eli siinä on koko ajan pieni magneetti viholliseen päin.
Mielestäni tässä pelissä (sekä halossa) tuo ei haittaa, koska tähtäys vaatii silti taitoa ja autoaim on kaikille päällä.
Itse pidän sitä päällä nyt ja jatkossakin. Ei se ole tässä kuitenkaan huijaamista eikä epäreilua. Onneksi servuissa ei ole asetusta sen pois pakottamiseen, koska silloin puheet menisi pelissä koko ajan tappeluksi pitäisikö sen olla päällä vai pois, aivan kuten Socomissa meni asekieltotappeluksi.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Juu, en itsekkään halua enää mitään IW sotaa :D

Kyllähän tuo nettipeli alkaa itselläkin jo sujua pikkuhiljaa, tosin pystyn vain menemään Ranked matseihin, joten aina on samantasoista porukkaa vastassa..
Saisivat äkkiä korjata tuon Custom Games homman, kun nyt se ei löydä yhtään mitään :/
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Outoa, mulla on löytäny koko ajan ihan normaalisti. Onkohan tässäkin pelissä jotain reititinhässäköitä, että tiettyjä portteja pitää olla auki...?
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

idaho sanoi:
toimiikos muuten resistancessa hiiri+näppis yhdistelmä?

Toistaiseksi vain Unreal Tournament 3 on tallaiseksi varmistettu. Itse odotan suurella mielenkiinnolla miten PC-puolen 'taydellinen' ohjaus ja konsolin vaivattomuus istuvat yhteen.

Resistancen nopea tempo tosin jo keraa pisteita siita korista, joka oli varattu Unrealille - hektista mattoa kainalot hiessa :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Pibe sanoi:
Outoa, mulla on löytäny koko ajan ihan normaalisti. Onkohan tässäkin pelissä jotain reititinhässäköitä, että tiettyjä portteja pitää olla auki...?
Minulla herjaa joka kerta " No games Found ", ihan sama mitä filttereihin laittaa :/

Enkä ole vielä kertaakaan päässyt 20 vs. 20 matsiin :mad:
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Snigge sanoi:
Minulla herjaa joka kerta " No games Found ", ihan sama mitä filttereihin laittaa :/

Enkä ole vielä kertaakaan päässyt 20 vs. 20 matsiin :mad:

toi voi liityä tähän että sulla on Primary Spoken Langue -> Suomi.
Sekä kohta Advertise Language -> On. Se jotenkin estää servujen näyttämisen.Huomasin sen pari päivää sitten kun mul oli noi kieli jutut tolleen niin en löytänyt servuja mutta kun vaihdoin sen takaisin englantiin niin servuja taas löytyi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Kannatti vielä tulla käymään Ressun puolella iltamyöhällä, paljon suomalaisia mukana. Saatiin muutama hyvä mättö aikaan 40 hengen huoneissa. Miksiköhän Breach-pelimuotoa ei pelata enemmän, sehän on loistava! Tänään tuli sekin koettua ensimmäisen kerran.

Vieroitusoireita huomisesta alkaen...loma päättyy ja pleikka3:n aiheuttamaa (pakollista) talousvajetta paikkaamaan :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Eliminaattori sanoi:
Kannatti vielä tulla käymään Ressun puolella iltamyöhällä, paljon suomalaisia mukana. Saatiin muutama hyvä mättö aikaan 40 hengen huoneissa. Miksiköhän Breach-pelimuotoa ei pelata enemmän, sehän on loistava! Tänään tuli sekin koettua ensimmäisen kerran.

Vieroitusoireita huomisesta alkaen...loma päättyy ja pleikka3:n aiheuttamaa (pakollista) talousvajetta paikkaamaan :cool:

Yhden pelikerran jälkeen tuo Breach vaikuttaa Ressun parhaalta pelimuodolta. Toisaalta ryhmänä työskentelevä osapuoli (suomi-party) voi voittaa Breachin helposti, sillä kukaan ei jää yleensä puolustamaan normiservuilla omaa basea, kuten tuli eilen todistettua.

Minäkin vaihdoin eilen ampuma-avun takaisin päälle ja pelaaminen helpottui huomattavasti. Toisaalta vaikuttaa siltä, että haulikolla saa tappoja helpommin ilman autoaimia. Kaikenkaikkiaan Resistancen aseet, kestopisteet ja hahmojen nopeudet huomioon ottaen autoaim ei ole kovinkaan epäonnistunut ratkaisu.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Teho sanoi:
toi voi liityä tähän että sulla on Primary Spoken Langue -> Suomi.
Sekä kohta Advertise Language -> On. Se jotenkin estää servujen näyttämisen.Huomasin sen pari päivää sitten kun mul oli noi kieli jutut tolleen niin en löytänyt servuja mutta kun vaihdoin sen takaisin englantii niin servuja taas löytyi.

Tuo sama on havaittu täällä. Eli minulla lopetti custom gamet kans näkymästä kun vaihdoin asetukset suomelle ja advertise language on. Jonku aikaa kerkesin ihmetellä, että mikäs tälle nyt tuli...
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

HUH! Superhuman nosti tunnelman jo ennestään vahvasta kymmenkertaiseksi.Hehkutettavaa olisi vaikka kuinka, muttei jaksa. Sen verran tosin, että äänimaailmaa pitää kehua vielä uudelleen, aivan mahtava. Ja aseet, ne pääsivät vasta nyt kunnolla oikeuksiinsa ja ihan oikeasti tekivät pelistä tuoreen ja omanlaisensa tunnelman ja muun toiminnan lisäksi. Ihan ykköspeli, ei voi muuta sanoa.

Btw. hyvä teksti tuli, kun pelin läpäisi:

"You have survived an epic struggle far greater than anything recorded throughout human history. Your heroics surpass even the mythic accomplishments of Hercules, Ulysses and Achilleus combined. No form of hyperbole can justly describe your epic deeds. Evermore shall your memory reign above all others in the annals of human accomplisment."

Taattua Insomniacia. :D Kuten koko peli.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Nettipelissä kaipaisi kyllä aseisiin pientä tasapainottelua, Bullseye ja Carbine ovat pelin ylivoimaisesti hyödyllisimmät aseet ja mitalleiden perusteella tämän voi melkein jo todistaa. Fare eye on myös kova jos sitä osaa käyttää mutta kyllä saisi Imsomniacin pojat alkaa vähän parantelemaan esimerkiksi tuota liekinheitintä sillä se tuntuu lähinnä vedeltä, tehokas tiimin auttamisessa mutta tehoton 1vs1 mittelöissä. Seinänläpi ampuva ase nyt ei tunnu olevan lähellekään niin nopea kun sen pitäisi ja tämäkin on tehoton. Puhumattakaan arc chargerista joka kyllä ajaa chimeroiden haulikon aseman mutta nopea ylikuumenenminen tekee siitä useimmiten itsemurhan.

Myös granaateissa Hedgehog ei tee tehtäväänsä kunnolla, kyllähän sillä yhden saa kumoon mutta granaatti tappaa kerralla tai tekee pahaa vahinkoa muutenkin, joten miksi käyttää hedgehoggia?

Vai jääkö minulta näiden aseiden huomaamaton tehokkuus käyttämättä jostain syystä?
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Tänään meinasi jäädä jo Resistance kainaloon kun kaupasta kotiin marssin, mutta päätin laskea pelin hyllylle vielä ainakin hetkeksi. Jos täältä löytyy joku joka on pelannut esim. Rainbow six Vegasia 360llä, kumpaa suosittelisit varsinkin nettipelin puolesta näistä kahdesta?Rainbowta kun vähän tässä odottelen kun se jäi jostain kumman syystä (lue: Gears of war) hankkimatta 360lle, mutta nyt olen alkanut hieman innostumaan Resistancen suuntaan. Ja köyhän lompakko konsolihankinnan jälkeen joutuu valitsemaan vain toisen näistä. :o Kommentteja pelistä jos joku siis vaan jaksaa näpytellä :)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

samuel6 sanoi:
Tänään meinasi jäädä jo Resistance kainaloon kun kaupasta kotiin marssin, mutta päätin laskea pelin hyllylle vielä ainakin hetkeksi. Jos täältä löytyy joku joka on pelannut esim. Rainbow six Vegasia 360llä, kumpaa suosittelisit varsinkin nettipelin puolesta näistä kahdesta?Rainbowta kun vähän tässä odottelen kun se jäi jostain kumman syystä (lue: Gears of war) hankkimatta 360lle, mutta nyt olen alkanut hieman innostumaan Resistancen suuntaan. Ja köyhän lompakko konsolihankinnan jälkeen joutuu valitsemaan vain toisen näistä. :o Kommentteja pelistä jos joku siis vaan jaksaa näpytellä :)

Aikas pahan pistit. Kyllä taitaa Resistance viedä voiton. Tosin tekemistä varmaan on silläkin, että sitä olen viimeksi pelannut. Netissäkin tykkään enemmän Resistancesesta sen perusräiskinnällisen tyylinsä takia vaikka R6:ssakin hetkensä ovat.

Tosin R6 Vegasissa on sitten Co-Op ja Terrorist Hunt moninpeli tehtäviä joissa ihmispelaajat pelaavat yhteistyössä joko peliä tai erillisiä terroristin listimis tehtäviä.
 
Ylös Bottom