Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Täysin eri tyylisiähän nuo ovat, joten ihan omista mieltymyksistä kiinni. ;) Helvetin laadukkaita pelejä molemmat joka tapauksessa. Tosin Resistancen ostaisin ihan oikeasti jo pelkästään yksinpelin takia (näin jälkikäteen ajatellen :p ) ja siihen tulee vielä loistava nettipeli, kun taas R6 on käytännössä "vain" nettipeli, vaikkakin online Co-op on ilmeisesti melko viihdyttävää.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Cyrus1 sanoi:
Täysin eri tyylisiähän nuo ovat, joten ihan omista mieltymyksistä kiinni. ;) Helvetin laadukkaita pelejä molemmat joka tapauksessa. Tosin Resistancen ostaisin ihan oikeasti jo pelkästään yksinpelin takia (näin jälkikäteen ajatellen :p ) ja siihen tulee vielä loistava nettipeli, kun taas R6 on käytännössä "vain" nettipeli, vaikkakin online Co-op on ilmeisesti melko viihdyttävää.

Kiitti v---usti Cyrukselle, meikäläisen löytää huomenna kaupasta Resistancea etsimästä ... :) Kaurapuuroa ensi viikko....:o
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Hei hei, älä nyt pelkästään mun suositusten perusteella lähde kaurapuurolinjalle. ;) Mutta kyllä tuo joka tapauksessa yllätys oli tuo yksinpeli, vaikka olin kyllä lukenut melko ylistäviä kommentteja monilta pelaajilta. Tärkeää on kuitenkin pelata tarpeeksi vaikealla tasolla. Minusta hardikin oli vähän liian helppo ja aseiden ominaisuuksia ei vielä joutunut kunnolla käyttämään, mutta superhumanilla tämäkin muuttui. Hyvin liikkuminen ja aseiden oikea käyttö oli elintärkeää. Toivottavasti löytyy HD-töllö ja vähintään 5.1äänet, niin peli pääsee kunnolla oikeuksiinsa.:)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Cyrus1 sanoi:
Hei hei, älä nyt pelkästään mun suositusten perusteella lähde kaurapuurolinjalle. ;) Mutta kyllä tuo joka tapauksessa yllätys oli tuo yksinpeli, vaikka olin kyllä lukenut melko ylistäviä kommentteja monilta pelaajilta. Tärkeää on kuitenkin pelata tarpeeksi vaikealla tasolla. Minusta hardikin oli vähän liian helppo ja aseiden ominaisuuksia ei vielä joutunut kunnolla käyttämään, mutta superhumanilla tämäkin muuttui. Hyvin liikkuminen ja aseiden oikea käyttö oli elintärkeää. Toivottavasti löytyy HD-töllö ja vähintään 5.1äänet, niin peli pääsee kunnolla oikeuksiinsa.:)

Löytyy töllö ja äänet, olin vaan luvannut 4kk kestäneen Gears of War-putken jälkeen pitäväni lomaa räiskinnöistä Unreal Tournamenttiin asti. Toisin tässä sitten taitaa käydä. Piti saada olla rauhassa tässä julkkarissa pelien suhteen mutta sieltä niitä näyttää vaan tulevan, jos ei kaupan hyllyltä niin vähintään Storesta. Itse olen todella positiivisesti yllättynyt tuosta Sonyn online-systeemistä, odotin jotain täysin sutta koska sitä niin etukäteen parjattiin,mutta ei ole valittamista. Ja se on vielä ilmainen kaiken lisäksi.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Juu, laittakaas mullekin pelissä buddy inviteä, että pääsen suomipeleihin mukaan :p Miksi tuo invite ei mene kaikille perille (esim. OliverFIN)? Peli vaan väittää, että player not found :confused:
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

SamTheMan sanoi:
Juu, laittakaas mullekin pelissä buddy inviteä, että pääsen suomipeleihin mukaan :p Miksi tuo invite ei mene kaikille perille (esim. OliverFIN)? Peli vaan väittää, että player not found :confused:
Itselleni löi saman tekstin ruutuun, kun Pibelle kutsun lähetin! Silti Pibe sen ilmeisesti sai, kun kohta hyväksyi...
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

karpaasi sanoi:
Itselleni löi saman tekstin ruutuun, kun Pibelle kutsun lähetin! Silti Pibe sen ilmeisesti sai, kun kohta hyväksyi...

SamuelM6 on törkeän suostuttelun jälkeen siirtynyt Resistancen leiriin, joten kaikki jotka vaikuttivat rahojeni tuhlaukseen, lisätkää ihmeessä listaanne niin lupaan antaa taustatukea :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Pari tyhmää kysymystä pikaisen testin jälkeen : Missä tuo buddy-list löytyy moninpeliin, ilmeisesti näitä nimiä joutuu tässä syöttämään uudestaan että tuttu peliseura löytyy??Onko tuo lista tuo create party-systeemi vai olenko eksyksissä??Ja sitten tuosta mikin käytöstä, pitääkö L3-nappia pitää pohjassa että voi jutustaa, vai mikä on homman nimi?Tunti peliä takana ja hauskalta vaikuttaa, eipähän mennyt rahat hukkaan :) Timesplitters meet COD2, se tuli ensimmäisenä mieleen. Aseet on erinomaisia.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Jeps, create-partyssa voit kutsun lähettää kaverille(tai myös, kun pelaajan nimen kohdalla olet jossain valikossa). Selectiä painamalla saa kaverilistan näkyviin.. Ohjeista varmaan löytyy tuo mikin käyttö;) Käyhän kokeilemassa team-deathmatchia esim. rooftops kentässä 16 vs 16. Siinä meikäläisellä riitti hilpeitä pelihetkiä:D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

karpaasi sanoi:
Jeps, create-partyssa voit kutsun lähettää kaverille(tai myös, kun pelaajan nimen kohdalla olet jossain valikossa). Selectiä painamalla saa kaverilistan näkyviin.. Ohjeista varmaan löytyy tuo mikin käyttö;) Käyhän kokeilemassa team-deathmatchia esim. rooftops kentässä 16 vs 16. Siinä meikäläisellä riitti hilpeitä pelihetkiä:D

Mä meen kyttäämään jos karpaasi eksyisi peliin, täällä ollaan juuri itse menossa ;)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Resistancen mikin käyttö:

Kun pidät L3-näppäintä pohjassa pelin aikana, kuulevat puheesi kaikki oman puolen pelaajat.

Lobbyssa ennen pelin alkua (kun näet jo kaikki peliin osallistuvien nimet) voit puhua kaikille ilman L3-näppäintä, eli mikki on avoin kaikille sen omaaville.

Huom. L3-näppäintä ei tarvita, jos liityt esim. kaikkien suomea puhuvien kanssa vaikkapa Tango-kanavalle pelin aikana (kun kenttä on latautunut). Tämä tapahtuu painamalla start ja valitsemalla Change Squad ja sitten esim. Tango, myös muita vaihtoehtoja on. L3:lla voi tällöin puhua myös muiden kanavien pelaajille, kuten yllä jo mainittiinkin.

Party-ikkunassa on avoin mikki, L3:sta ei tarvita.

edit: Selectistä saa kaverilistan, mutta moni ei näytä ainakaan heti huomanneen, että samasta paikasta voi tarkistaa Messages-kohdasta saapuneet viestit (valitaan L1- ja R1 -näppäimillä). Suhteellisen usein kuulee "Party-kutsun kadonneen, laita uudestaan", vaikka sen löytää uudestaan viesteistä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Hemmetti...eikö tässä pääse liittymään samaan peliin kaverilistan porukoiden kanssa, niinkuin SOCOM:ssa??
Vai enkö vaan osaa :(
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Blackdawn sanoi:
Hemmetti...eikö tässä pääse liittymään samaan peliin kaverilistan porukoiden kanssa, niinkuin SOCOM:ssa??
Vai enkö vaan osaa :(

Et vain osaa :D
Suomalaisten kanssa pelitettiin varmaan 20 henkeä samassa tiimissä parhaimmillaan.
Tee vain Party/team ja kutsu kaverisi tähän ja etsi ranked match ja liity niin sinä ja kaikki tiimi jäsenesi ovat samassa tiimissä ja pelissä.

Ei täällä muuten mitää Suomi klaanii johon vois liittyä (ei tarttee olla mikää kamalan aktiivinen) Ois kiva saada sellanen kirjain juttu tohon nimen eteen ettei toi eka sivu msg:sta täyttyis claani inviteillä :s MIhinkää ulkomaalaisii ei jaksais liittyy ku ties mitä hihhuleita siel on. Vai pitääkö tässä oma väsätä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Viper7 sanoi:
Et vain osaa :D
Suomalaisten kanssa pelitettiin varmaan 20 henkeä samassa tiimissä parhaimmillaan.
Tee vain Party/team ja kutsu kaverisi tähän ja etsi ranked match ja liity niin sinä ja kaikki tiimi jäsenesi ovat samassa tiimissä ja pelissä.

Joo, tän mä tiesin. Mut onnistuuko mitenkään kuten SOCOM:ssa, että näen missä pelissä kaverit pelaa ja valitsen join game....tää ei taida onnistuu Resistancessa :confused:
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Blackdawn sanoi:
Joo, tän mä tiesin. Mut onnistuuko mitenkään kuten SOCOM:ssa, että näen missä pelissä kaverit pelaa ja valitsen join game....tää ei taida onnistuu Resistancessa :confused:

Kyllä tämäkin onnistuu mutta ei tietääkseni ranked matseissa, Custom peleihin olen parikin kertaa joinannut esimerkiksi Dante_727 kautta samaan matsiin. Mutta nähtävästi ranked matseihin ei näin pääse.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Otetaanpa pientä kalluppia.
Niin tykkäättekö itte pelata (netissä tietenkin) niillä avaruusolia 6 silmääisillä jepeillä vai ihmisillä? Ja teidän lempi ase pelissä?

Itse tykkään niistä avaruusjepeistä hyvin pitkälti sen L2 speciaalin takia, hyvä ku näkee aina vihut seinien takaa niin osaa vähä odottaakki niitä. Ja lempi ase on sitten haulikko, saa vaan juoksennella ja ampua kaikkea mikä eteen tulee.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

No objektiiveissa ihmiset kivempia, mutta deathmatchissa örkkimörkit. Aseista lemppareita bullseye, snipu ja haleksi :p
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Chimerat iskee parhaiten, wallhack ja maskuliininen örinä vain yksinkertaisesti toimii :D

Mitään suosikkiaseita ei ole päässyt syntymään, kaikki käy tilanteen ja kentän mukaan.
 
Ylös Bottom