Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

CrimsonWurm sanoi:
Ja tuo on kyllä nyt juuri tuollaisen pelaajan puhetta joka luetaan sarjaan "ei osaa tähdätä tateilla". Eihän se varmaan sua haittaa jos siinä auto aimi on jos et ilman osu mihkää, mua se haittaa ihan pirusti. Älä ota ittees nyt kuitenkaan vaikka näinkin ankaraa tekstiä täältä taas tuli, enhän toki tiedä oletko oikeasti millainen pelaaja, oletukseni perustuu puhtaasti viestiisi.

Millä järellä tuut ees päätäs aukomaan keskusteluun jota kävin piipun ja cybiksen kera? Ja päänaukomisella meinaan tota "nyyh tuli paremmilta turpiin" -vittuilu vuodatusta.

Ette voi ihmiset olla tosissanne, onko todella nyt niin että auto aim on teidän mielestä hyvä juttu? Ei voi olla!

EDIT: Ja tuo sun "hiirellä tähtääminen tarkempaa kuin padilla" sepotukses on aivan täysin pelaaja kohtainen. Itse en pahemmin ole PC pelejä pelaillut, paitsi teitty quake 2! Mitkähän näille paremmilla PC pelaajilla olisi mielipide jos kyntterin aim bottii ei enää pidettäis kheettinä. Tollanen fiilis mulla on näistä auto aim pelleilyistä.

Toivottavasti päivittävät tuon pois!!

Auto aim ja aimbot eivät ole edes samalla planeetalla, kun puhutaan ohjauksiin liittyvistä asioista.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

CrimsonWurm sanoi:
Ja tuo on kyllä nyt juuri tuollaisen pelaajan puhetta joka luetaan sarjaan "ei osaa tähdätä tateilla". Eihän se varmaan sua haittaa jos siinä auto aimi on jos et ilman osu mihkää, mua se haittaa ihan pirusti. Älä ota ittees nyt kuitenkaan vaikka näinkin ankaraa tekstiä täältä taas tuli, enhän toki tiedä oletko oikeasti millainen pelaaja, oletukseni perustuu puhtaasti viestiisi.

Millä järellä tuut ees päätäs aukomaan keskusteluun jota kävin piipun ja cybiksen kera? Ja päänaukomisella meinaan tota "nyyh tuli paremmilta turpiin" -vittuilu vuodatusta.

Ette voi ihmiset olla tosissanne, onko todella nyt niin että auto aim on teidän mielestä hyvä juttu? Ei voi olla!

EDIT: Ja tuo sun "hiirellä tähtääminen tarkempaa kuin padilla" sepotukses on aivan täysin pelaaja kohtainen. Itse en pahemmin ole PC pelejä pelaillut, paitsi teitty quake 2! Mitkähän näille paremmilla PC pelaajilla olisi mielipide jos kyntterin aim bottii ei enää pidettäis kheettinä. Tollanen fiilis mulla on näistä auto aim pelleilyistä.

Toivottavasti päivittävät tuon pois!!
Kyllä se niin on että tää on julkinen foorumi ja jos sulla on jonkun tietyn henkilön kanssa keskustelu menossa johon ei sallita muita osanottajia niin hoida privaviesteillä sitten. Ehkä meni vähän asiattomaksi toi mun ekan viestin alku ja pahoittelut siitä, mutta sä et oikeesti voi olla tosissas ton ruikutuksen kanssa, tai sitten suhtaudut asiaan todella suppeelta näkökantilta.

Mitä tulee tohon mun taitopuoleen niin se nyt ei kovin vahvasti tähän liity, mutta koko ikäni olen enemmän tai vähemmän pelannut pelejä, joitakin jossain määrin kilpailevalla tasollakin, joten väitän että ihan kokemukseen pohjautuu mun kommentit. Jos nyt jotain faktaa haluat tohon taitopuoleen sen enempi, niin voit vaikka ihan vapaasti lisätä mut kaverilistaan Resistancessa ja kattoo statit sieltä, vaikka ihan casualisti pelailenkin nykyään. Jos tuohon nyt sanot, että ei siinä pelissä voi mitenkään taitoja mitata kun hienonen autoaimi on oletuksena päällä niin sitten mulla ei ole sun kanssa enään mitään keskusteltavaa tästä asiasta. Ihan sattumankaupalla toisilla on esim. tappo/kuolemasuhde 5:1 ja toisilla 1:5 vai?

Puhut Resistancen auto-aimista kuten se olis sama asia kun aimbotti? Meet kyllä aika pitkälle metsään siinä vertauksessa.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Tzukkari, jos pelaisit vuoden Haloa ja ottaisit 100 1vs1 tilannetta parhaita pelaajia vastaan pelkkä tähtäin käytössä, ei mitään kentän esteitä apuna käyttäen eikä naatteja eikä eri aseita, vaan pelkkä tähtäin käytössä, niin häviäisit oikeasti 100-0, vaikka Halossa magneetti on vielä vahvempi kuin Resistancessa. Ja Resistancessa ei tosiaan vähänkin kauempana edes pelitä magneetti eikä snipussa ole sitä, toisin kuin Halossa. Vaikka se "lukittaa" tähtäimen suht lähelle, on silti tähtäimen hienosäätö ja nopeissa tilanteissa vielä liikkuminen helvetin tärkeää ja eroista tulee jopa isompia kuin ilman magneettia pelatessa, kun huiput vetävät joka ikisen kudin päähän, vähänkin heikompien jäädessä jälkeen ampumaan "sinne päin" ruumiseen ja vähän ruumin ohi.

Minusta tuo "autoaim" sopii joihinkin peleihin (esim. Halo, CoD3, Resistance), mutta toisaalta Timesplitters, Socom, Rainbow Six, Graw ym. ovat parempia ilman sitä.Battlefieldissä autoaim taas oli huonompi juttu. PC:llä tottakai aina ilman autoaimia parempi.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

No meinasin tolla aim bot esimerkillä lähinnä sitä että mulle tuo auto aim on sama kuin jollekin toiselle aim bot. Eli pidän sitä kheettaamisena. Ja sitä se kyllä todellakin myös on.

Ja joo, ei kyllä pahemmin statsit kiinnosta, kun tiedän jo että olet saanut ne auto aimia käyttämällä. ootko koskaan ajatellu ku näät pelaajan jolla on 1:5 statsit että hän ei halua olla hanu ja pelaakin auto aim pois päältä?

Muutenkin kuten jo aikasemmin totesin, tuo auto aim ja chimera wallhack ei todellakaan oo ainoat asiat mitä minun mielestäni ko pelistä tulisi korjata.

ja en ole missään vaiheessa sinua "kieltänyt" postaamasta omia mielipiteitäsi, ihmettelin vaan tuota sun vittuilu asennettas, loppujen lopuks suht asiallisesti kritisoin tätä kyseistä peliä. Vai?

Taidan alottaa pelaamaan ICOo alusta ku loppu plege3 pelattavat.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Cyrus1 sanoi:
Tzukkari, jos pelaisit vuoden Haloa ja ottaisit 100 1vs1 tilannetta parhaita pelaajia vastaan pelkkä tähtäin käytössä, ei mitään kentän esteitä apuna käyttäen eikä naatteja eikä eri aseita, vaan pelkkä tähtäin käytössä, niin häviäisit oikeasti 100-0, vaikka Halossa magneetti on vielä vahvempi kuin Resistancessa. Ja Resistancessa ei tosiaan vähänkin kauempana edes pelitä magneetti eikä snipussa ole sitä, toisin kuin Halossa. Vaikka se "lukittaa" tähtäimen suht lähelle, on silti tähtäimen hienosäätö ja nopeissa tilanteissa vielä liikkuminen helvetin tärkeää ja eroista tulee jopa isompia kuin ilman magneettia pelatessa, kun huiput vetävät joka ikisen kudin päähän, vähänkin heikompien jäädessä jälkeen ampumaan "sinne päin" ruumiseen ja vähän ruumin ohi.

Minusta tuo "autoaim" sopii joihinkin peleihin (esim. Halo, CoD3, Resistance), mutta toisaalta Timesplitters, Socom, Rainbow Six, Graw ym. ovat parempia ilman sitä.Battlefieldissä autoaim taas oli huonompi juttu. PC:llä tottakai aina ilman autoaimia parempi.
Jaa, steittaat kuitenkin ihan faktana vaikka et oo koskaan mua ees nähny pelaamassa haloa että ottasin turpaani sadassa 1v1 tilanteessa ja pelissä on vielä päähän lukittuva auto aim? Enpä oikeen tosta tiedä, etenkin jos pelaisin vuoden.

Enpä oo muutes ite näkyilly tossa codi kolmosen online pelissä vielä minkään sortin auto aimia. Vai huvikseenko sen mainitsit kahen auto aim pelin kanssa?
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

CrimsonWurm sanoi:
Jaa, steittaat kuitenkin ihan faktana vaikka et oo koskaan mua ees nähny pelaamassa haloa että ottasin turpaani sadassa 1v1 tilanteessa ja pelissä on vielä päähän lukittuva auto aim? Enpä oikeen tosta tiedä, etenkin jos pelaisin vuoden.

Enpä oo muutes ite näkyilly tossa codi kolmosen online pelissä vielä minkään sortin auto aimia. Vai huvikseenko sen mainitsit kahen auto aim pelin kanssa?

CoDissa on samanlainen autoaim kuin Halossa ja näissä, tosin ihan vähän huomaamattomammin tehty moninpelissä, yksinpelissähän se on hullun selvä. Ja steittaan ihan faktana, että ottaisit niiltä turpaan, ne on sellasia koneita. Tähtäin ei käy pois pään kohdalta, oli tilanne mikä tahansa. :D

Mutta en kyllä jaksa riidellä tästä, jokaisella on varmasti oma mielipide eikä sitä varmaan helpolla muuteta. Olin alunperin ihan samaa mieltä ku säki tästä, mutta enemmän Haloa pelattuani ja nähtyäni tajusin,että taitoerot tulevat ehkä jopa selvemmin ainaki tietynlaisissa peleissä näkyviin tolla magneetilla.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

CrimsonWurm sanoi:
No meinasin tolla aim bot esimerkillä lähinnä sitä että mulle tuo auto aim on sama kuin jollekin toiselle aim bot. Eli pidän sitä kheettaamisena. Ja sitä se kyllä todellakin myös on.

Ja joo, ei kyllä pahemmin statsit kiinnosta, kun tiedän jo että olet saanut ne auto aimia käyttämällä. ootko koskaan ajatellu ku näät pelaajan jolla on 1:5 statsit että hän ei halua olla hanu ja pelaakin auto aim pois päältä?

Muutenkin kuten jo aikasemmin totesin, tuo auto aim ja chimera wallhack ei todellakaan oo ainoat asiat mitä minun mielestäni ko pelistä tulisi korjata.

ja en ole missään vaiheessa sinua "kieltänyt" postaamasta omia mielipiteitäsi, ihmettelin vaan tuota sun vittuilu asennettas, loppujen lopuks suht asiallisesti kritisoin tätä kyseistä peliä. Vai?
Kyllä toi sun kritisoinnin sävy pisti vähän ihmettelemään että mitä pahaa ko. peli on sulle tehny. :D

Toi itkeminen olis ymmärrettävää siinä tapauksessa että se autoaim antais aloittelijoille selkeän mahdollisuuden piestä huippupelaajat, mutta näin ei todellakaan ole. Mun täytyy sanoa myös, että epäilen vahvasti että siellä on montaakaan sun kaltasta hemmoa tahkoomassa ranked pelejä jotka välttämättä haluu hakata ilman autoaimia.

Mitäs valittamista Chimera- "wallhackissa" on? Edelleenkään se ei ole cheatti tässä tapauksessa, vaan pelin oma lisä/ominaisuus, jota tulis oppia hyödyntämään mahdollisimman tehokkaasti. Sama homma autoaimin kanssa, mä en kyllä vieläkään käsitä miten sä voit hermostua noin kovasti siitä. Varsinkin kun kyseessä on pieni tähtäyksen avustus, eikä mikään pikaliimatähtäys kun oot ekan kudin hutassu kilometrin päästä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Cyrus1 sanoi:
CoDissa on samanlainen autoaim kuin Halossa ja näissä, tosin ihan vähän huomaamattomammin tehty moninpelissä, yksinpelissähän se on hullun selvä. Ja steittaan ihan faktana, että ottaisit niiltä turpaan, ne on sellasia koneita. Tähtäin ei käy pois pään kohdalta, oli tilanne mikä tahansa. :D

Mutta en kyllä jaksa riidellä tästä, jokaisella on varmasti oma mielipide eikä sitä varmaan helpolla muuteta. Olin alunperin ihan samaa mieltä ku säki tästä, mutta enemmän Haloa pelattuani ja nähtyäni tajusin,että taitoerot tulevat ehkä jopa selvemmin ainaki tietynlaisissa peleissä näkyviin tolla magneetilla.
Oletan että et ole edes pelannut ps3 codia vaan puhut x360 versiosta? PS3 version codi kolmosessa ei todellakaan ole minkään sortin auto aimia?

En voi uskoa että kaikkien muiden mielestä tuo auto aim on hyvä juttu? Porukka vielä oikein puolustelee sitä ja kutsuu mieluummin sitä "magneetiksi". Ihan kunnon ehta lukkiutuva auto aim se on.

EDIT: Ja eikai se tähtäin lähe pois siitä pään kohalta jos se on auto aimilla siihen lukkiutunut? Ei tossa pitäis olla mitään ihmettelemistä? Taitoerot tulee selvemmin esille kun auto aim on päällä? Ja Jeesus ei pysy ristillään? Selitähän cybis.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

kekki sanoi:
Toi itkeminen olis ymmärrettävää siinä tapauksessa että se autoaim antais aloittelijoille selkeän mahdollisuuden piestä huippupelaajat, mutta näin ei todellakaan ole.
Juurikin näin, tämä on minusta se tärkein pointti.

Mitäs valittamista Chimera- "wallhackissa" on? Edelleenkään se ei ole cheatti tässä tapauksessa, vaan pelin oma lisä/ominaisuus, jota tulis oppia hyödyntämään mahdollisimman tehokkaasti.[/QUOTE]

Jep, en olisi uskonut, että wallhackilla varustettu peli voisi koskaan olla hyvä tai että ainakaan minä koskaan sellaista pelaisin minuuttia kauempaa.Resistancessa on kuitenkin niin paljon noita ominaisuuksia eri aseissa ja tasapainotuksia hahmojen kyvyissä,että tuo wallhackikaan ei pilaa peliä vaan päinvastoin tekee siitä paremman.

Kettu, eihän se tähtäin siihen päähän lukitu.Sen pitämistä siinä on vaan helpotettu ja parhaat pelaaja tekevät siitä sellaista taidetta ettei vähänkään heikommalla tähtääjällä ole mahdollisuutta voittaa yhtäkään 1v1:tä,toisin ku ilman magneettia.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

CrimsonWurm sanoi:
En voi uskoa että kaikkien muiden mielestä tuo auto aim on hyvä juttu? Porukka vielä oikein puolustelee sitä ja kutsuu mieluummin sitä "magneetiksi". Ihan kunnon ehta lukkiutuva auto aim se on.

EDIT: Ja eikai se tähtäin lähe pois siitä pään kohalta jos se on auto aimilla siihen lukkiutunut? Ei tossa pitäis olla mitään ihmettelemistä? Taitoerot tulee selvemmin esille kun auto aim on päällä? Ja Jeesus ei pysy ristillään? Selitähän cybis.
Eipäs vaan magneettimainen se on.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Sehän tuossa auto aimissa juuri vituttaa että se antaa pelaajalle joka ei osaa tähätä selkeen edun siihen pelaajaan nähden joka osaa tähätä. Tästä viestistä ei ikävä kyllä erotu kasvon ilmeet eikä ääni joten tuon tekstin voi kai sitten tulkita "vihaiseksi itkemiseksi", vai mitä kekkis?

Mutta joo, vois lopettaa spämmäämisen tältä päivältä tähän, pointti tuli toivon mukaan selville. Kysy ihmeessä jos jokin on vielä epäselvää parahin kekkis!
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

kekki sanoi:
Eipäs vaan magneettimainen se on.
Tuo "edit" teksti liittyi halo kakkoseen jossa on myös auto aim. Eli en tajuu miks sitä aloit ottaa quoteen mukaan.

Ja se ei kyllä ole mikään heiveröinen "magneetti", vaan ihan kunnon auto aim - osut yhen kudin niin tähtäin lukkiutuu ja namiska pohjaan, ellei se olekaan jo kokoaikaa ollut pohjassa, tässä pelissä kun ei pahemmin yksittäisiä laukauksia ammuta muilla kuin singoilla ja snipuilla.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

CrimsonWurm sanoi:
Tuo "edit" teksti liittyi halo kakkoseen jossa on myös auto aim. Eli en tajuu miks sitä aloit ottaa quoteen mukaan.

Ja se ei kyllä ole mikään heiveröinen "magneetti", vaan ihan kunnon auto aim - osut yhen kudin niin tähtäin lukkiutuu ja namiska pohjaan, ellei se olekaan jo kokoaikaa ollut pohjassa, tässä pelissä kun ei pahemmin yksittäisiä laukauksia ammuta muilla kuin singoilla ja snipuilla.
Ei tästä ole järkeä vääntää jos menee juupas-eipäs-linjalle, mutta sanonpahan vielä vaan että magneetteja nuo autoaimit Haloissa yms. ovat. Lukitus meinais sitä että kerran kun sohaset sen crosshairin vihun päälle niin se siinä täysin pysyy vaikka kävisit jääkaapilla ja vastustaja juoksee rinkiä sun ympäri. Näin ei missään mainituista peleistä ole.

Mä pysyn myös väitöksessäni siitä, että Resistancessa tai Halossakaan ei autoaim anna aloittelijoille mahdollisuuksia pistää kampoihin huippupelaajille. Sinä tunnuit olevan tästä eri mieltä ja sen vuoksi tätä vääntöä on turha jatkaa, koska tuo tosiaan on se tärkein pointti tässä keskustelussa minunkin mielestäni.

Se on silti fakta että kokeneemmat pelaajat ovat aloittelijoita nopeempia ja tarkempia sihtaamisen ja sen hienosäädön (esim. päähän korjaamisen ja tähtäimen siinä pitämisen) kanssa autoaimista huolimatta. Tämän lisäksi räiskinnöissä huippupelaajilta vaaditaan hemmetin hyvää tilannetajua sekä pelin pikkukikkojen yms. täydellistä tuntemista jne. Nuo seikat tekevät riittävän suuren eron aloittelijan ja kokeneemman pelaajan välille.

CrimsonWurm sanoi:
Tästä viestistä ei ikävä kyllä erotu kasvon ilmeet eikä ääni joten tuon tekstin voi kai sitten tulkita "vihaiseksi itkemiseksi", vai mitä kekkis?
Noilla ilmaisuilla kuvaan lähinnä sun viestien sävyä ja argumenttejes tasoa.

CrimsonWurm sanoi:
Mutta joo, vois lopettaa spämmäämisen tältä päivältä tähän, pointti tuli toivon mukaan selville. Kysy ihmeessä jos jokin on vielä epäselvää parahin kekkis!
Mulle ei ole tässä asiassa mikään ollut epäselvää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Jospa nyt väiteltäisiin asioista ja jätettäisiin se henkilökohtainen vinoilu muille foorumeille, kiitos.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Tuli sitten testattua pelaamista ilman autoaimia ja täytyy todeta, että aluksi ei meinannut osua mihinkään. Sitten laskin hieman kääntymisratea (4>>3) ja johan alkoi taas osumaan.

Itse näkisin asian niin, että ilman aim assistia on helpompi saada headshotteja ja vihu hengiltä, mikäli vain taidot riittävät pitämään sen tähtäimen oikeassa kohdassa. Vaan kun tietää lähes kaikkien käyttävän aim assistia, niin yritä siinä sitten ampua tarkasti, kun vihu streiffailee nappi pohjassa. Voihan se toki olla niinkin, että pelintekijät ovat halunneet kaventaa eritasoisten pelaajien taitoeroja aim assistin avulla - hyvän tuloksen saaminen jää enemmän liikkumisen ja muun pelitaktiikan varaan.

Kokeilun perusteella voisi olla mielenkiintoista testata servua, jossa autoaimin voisi kieltää, näkisi sen todellisen taitotason. Onnistuisikohan päivityksen avulla...
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Kyllä tuntuu että crimsonia vain hermostuttaa kun ei pärjää, resistancen verkkopelissä kun taitoa tarvitaan paikassa jos toisessa. Autoaimilla ei kauempaa tee juurikaan mitään, ja jos tuo risti muuttuu punaiseksi se ei tarkoita että osuisit viholliseen, se vain tarkoittaa että vihollinen on lähellä tähtäintäsi tai kohdalla. Snipun ja Carbonin kanssa kun välillä "sniputtelee" niin kyllä tarvitsee aika tarkkaa padi työskentelyä olla.

Kannattaa myös ottaa aseiden erillaisuus, eli todellinen mestari osaa käyttää asetta kuin asetta hyvin, esim liekinheittimellä kun tuon BBQ chef awardin hommasin niin joutui ensiksi opettelemaan L1 näppäimen perusteet ja miten sillä nyt sitten voi tappaa tehokkaasti, ja ohos tapoinpas kolme yhdellä napin irroituksella! (Todellinen vihollis tiimin elimijoija sekä sniputtajien kärventäjä ase btw ;) )

Myös tuolla seinänläpi ampuvalla aseella voi kikkailla tehokkaasti L1 ja L2 tulitusten yhteiskäytöllä.

nyt tarvitsee AirfuelGrenade ja Hedgehogilla tappaa 100 tyyppiä upyourarsenalii
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Peli vihdoin läpi.

Ei voi mitenkään erikoiseksi kehaista, mutta ihan hyvä.

Jotkut kohtaukset pelissä tuntuivat vaan jotenkin siltä, että kun ei muuta olla keksitty niin pistetty sitten vain enemmän vihuja niskaan. Muutenkin pelin koko pelimekaniikka perustuu pitkälti jo DOOMissa tutuksi tulleekis "annetaan pelaajalle kasa paukkuja ja aseita, ja tämän jälkeen lasautetaan niskaan laumoittan vihuja aaltoina". Ei todellakaan huono, mutta tämä on vain nähty jo aikaisemmin.

Augerilla varustetut vihut aiheuttivat kyllä toisinaan enemmän kuin lievää paniikkia ;)

Seuraavaksi sitten ottaan turpaan onlinenä ja jauhaan motorstormin 3 ja 4 tasot läpi :p
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Kiitokset kaikille peliseurasta, hauskaa riitti aina yökolmeen asti, kunnes disko hajotti partymme viimeiset kuusi jäsentä. Edelleen harmittaa kun ei pysty (vielä) nauhoittamaan omia pelejä, tänään olisi ollut niin hauska kohta tallennettavaksi - Chimeran katseella näin laatikon takaa vihujen tulevan, yksi kerrallaan. Kaksi kaatuu haulikon double barreliin vuorollaan ja sitten tulee kolme aivan rinnakkain - menen aivan kiinni vihuihin ja kaikki kuolevat yhdellä laukauksella. Oli siinä naurussa pitelemistä:p Luulisi kerrasta oppivan jos näkee ruumiita edessään.

Pian täytyy aloitella yksinpeliä hardilla...ehkä siinä olisi vähän enemmän tekemistä kuin medium-tasossa. Augerista vielä sen verran, että se on todella arvokas ase jos yksinpelissä malttaa olla kärsivällinen, koska on naurettavan helppo tähtäillä seiniin ja katsella missä kohtaa tähtäin muuttuu punaiseksi ja sitten vain muutama kuti matkaan. Esimerkiksi Subwayn saa täysin puhdistettua seinän toiselta puolelta.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Karvapallo sanoi:
Muutenkin pelin koko pelimekaniikka perustuu pitkälti jo DOOMissa tutuksi tulleekis "annetaan pelaajalle kasa paukkuja ja aseita, ja tämän jälkeen lasautetaan niskaan laumoittan vihuja aaltoina". Ei todellakaan huono, mutta tämä on vain nähty jo aikaisemmin.

Doom3 poikkesti tästä kaavasta radikaalisti ja teki hallaa koko legendaariselle pelisarjlle (kaikki vanhat DOOM pelit > DOOM3)

Onneksi sentään on Serius sam näyttämässä miten uusi Doomi olisi pitänyt tehdä.

Yritäppäs nyt sitten saada kaikki resistancen netti mitallit, siihen uppoaa varmasti elinikä ;)

Tuli muuten oma "Klaani" perustettua, NoClanMan [NCM] koska alkoi potuttamaan tuo ulkomaalaisten tapa heittää Claani inviteä jokaiselle vastaantulijalle, siis mikään varsinainen klaani ei ole kyseessä vaan hämäävä nimimerkki vain tuohon eteen, olen edelleen valmis lähtemään esimerkiksi jos konsolifin oman klaanin tekee tai joku muu suomi klaani heittää kutsua.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Ei J******* mulla menee kyllä hermot noitte ulkomaalaiste nobojen kanssa, varsinki ku ne tulee just mun tiimiin ku pistää ranked team objective.

Siis minkä ihmeen takia ne ei voi ymmärtää että jos ne saa lipun niin se viedään tietty omaan tukikohtaan eikä tehdä jotain seuraavista a) Jäädä seisomaan vihollisten lippupaikan keskelle idlaamaan b) nähdessään vihollisen pyrkiessään lipun vientiä omaan tukikohtaan vetää u käännöksen ja lähtee viemään sitä takaisin (kyllä näinkin käy)

Mikä ihme noita ulkomaalaisia vaivaa? onko suurin osa niistä jotain jälkeen jääneitä vai eikö aivot vaan muuten pelaa, ja viellä pitäs liittyy klaaniin nii nii ei kamalasti lisää kyllä tollanen inspiraatiota -.-

Tälläinen pieni avautuminen tällä kertaa kun alkaa hermot kiehuu yrittäessään vähän saada hyvää CTF tai Meltdownia aikaan.
 
Ylös Bottom