Vastaus: Resistance: Fall Of Man
Auto aim ja aimbot eivät ole edes samalla planeetalla, kun puhutaan ohjauksiin liittyvistä asioista.
CrimsonWurm sanoi:Ja tuo on kyllä nyt juuri tuollaisen pelaajan puhetta joka luetaan sarjaan "ei osaa tähdätä tateilla". Eihän se varmaan sua haittaa jos siinä auto aimi on jos et ilman osu mihkää, mua se haittaa ihan pirusti. Älä ota ittees nyt kuitenkaan vaikka näinkin ankaraa tekstiä täältä taas tuli, enhän toki tiedä oletko oikeasti millainen pelaaja, oletukseni perustuu puhtaasti viestiisi.
Millä järellä tuut ees päätäs aukomaan keskusteluun jota kävin piipun ja cybiksen kera? Ja päänaukomisella meinaan tota "nyyh tuli paremmilta turpiin" -vittuilu vuodatusta.
Ette voi ihmiset olla tosissanne, onko todella nyt niin että auto aim on teidän mielestä hyvä juttu? Ei voi olla!
EDIT: Ja tuo sun "hiirellä tähtääminen tarkempaa kuin padilla" sepotukses on aivan täysin pelaaja kohtainen. Itse en pahemmin ole PC pelejä pelaillut, paitsi teitty quake 2! Mitkähän näille paremmilla PC pelaajilla olisi mielipide jos kyntterin aim bottii ei enää pidettäis kheettinä. Tollanen fiilis mulla on näistä auto aim pelleilyistä.
Toivottavasti päivittävät tuon pois!!
Auto aim ja aimbot eivät ole edes samalla planeetalla, kun puhutaan ohjauksiin liittyvistä asioista.