Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Viper7 sanoi:
Ei J******* mulla menee kyllä hermot noitte ulkomaalaiste nobojen kanssa, varsinki ku ne tulee just mun tiimiin ku pistää ranked team objective...
Tossa syyt miksen kajoa muihin ranked pelimuotoihin juurikaan kun FFA DM/Conversion. Mun hermoillani lentäis muutoin ps3 ikkunasta ulos suht vikkelään. :<
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Viper7 sanoi:
Ei J******* mulla menee kyllä hermot noitte ulkomaalaiste nobojen kanssa, varsinki ku ne tulee just mun tiimiin ku pistää ranked team objective.

Siis minkä ihmeen takia ne ei voi ymmärtää että jos ne saa lipun niin se viedään tietty omaan tukikohtaan eikä tehdä jotain seuraavista a) Jäädä seisomaan vihollisten lippupaikan keskelle idlaamaan b) nähdessään vihollisen pyrkiessään lipun vientiä omaan tukikohtaan vetää u käännöksen ja lähtee viemään sitä takaisin (kyllä näinkin käy)

:DLOL:D
Aivan samaa mieltä, en kyllä voi väittää olevani mikään huippupelaaja :( , mutta kyllä välillä itsetunto kohenee ROIMASTI, kun pelaa noitten ulkomaailman ihmeiden kanssa ja varsinkin just tota lipunryöstöö.
Siellä näkee mitä ihmeellisimpiä suorituksia :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Stekkasin tuossa MyResistancen guideja jos vaikka olisin löytänyt jotain jolla vähentää omien kuolemien määrää nyt kun tappoja jo saa suhteelisen hyvin vaikka näin itse sanonkin. Huomasin pari hyvinkin hyvää vinkkiä jotka ajattelin jakaa täälläkin.

Chimera rage mode: ei vain nopeuta mutta parantaa kaikkien aseiden vahinkoa (kyllä jopa singon ja liekinheittimen :) )
Ihmisten kartta: näyttää kaikki rage ja juoksijat jopa viholliset. Etkö löydä tapettavaa katsoppas karttaa. Mutta muista välillä kannattaa kävelläkin.

Yllättävin oli ehkä se että moni huippupelaajista käyttää 0-3:sen sensitivityä, itse näen tämän hieman epäkäytännöllisenä, mutta jos tuntuu ettei pärjää ei haittaa koittaa tätä temppua, kenties se sopii sinulle paremmin.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Eliminaattori sanoi:
Tuli sitten testattua pelaamista ilman autoaimia ja täytyy todeta, että aluksi ei meinannut osua mihinkään. Sitten laskin hieman kääntymisratea (4>>3) ja johan alkoi taas osumaan.

Itse näkisin asian niin, että ilman aim assistia on helpompi saada headshotteja ja vihu hengiltä, mikäli vain taidot riittävät pitämään sen tähtäimen oikeassa kohdassa. Vaan kun tietää lähes kaikkien käyttävän aim assistia, niin yritä siinä sitten ampua tarkasti, kun vihu streiffailee nappi pohjassa. Voihan se toki olla niinkin, että pelintekijät ovat halunneet kaventaa eritasoisten pelaajien taitoeroja aim assistin avulla - hyvän tuloksen saaminen jää enemmän liikkumisen ja muun pelitaktiikan varaan.

Kokeilun perusteella voisi olla mielenkiintoista testata servua, jossa autoaimin voisi kieltää, näkisi sen todellisen taitotason. Onnistuisikohan päivityksen avulla...

Olisi kyllä hyvä, jos voisi tuon autoaimin valita tietyistä matseista pois..Enpä itsekkään tuon olemassaolosta tiennyt. (ja silti pelasin haulikkohippaa ihan innoissani koko illan) :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Pentele sentään taas tuli opittua jotain uutta vaikka peli on läpäisty jo ja kaikkea, Bullseye omaa erään varsin mielenkiintoisen ja tehokkaan erikoiskyvyn jota ei välttämättä hoksaa. Ampumalla Tagin ja pitämällä L1 pohjassa tuo Tagi jää mihin vain ja ammukset jäävät surraamaan siihen kohtaan kunnes sitten vihollinen astelee samaan huoneeseen ja käsket Tagin pomppaamaan viholliseen päästämällä irti L1 ja painamalla sitä uusiksi vihollista kohta (TJSP) näin kaikki nuo ammukset jotka surrasivat ilmassa vaihtavatkin kohdetta siihen johon tähtäsit :D

Imsomniac ja heidän aseiden piilokyvyt ovat kyllä sitä jotain.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Viper7 sanoi:
Pentele sentään taas tuli opittua jotain uutta vaikka peli on läpäisty jo ja kaikkea, Bullseye omaa erään varsin mielenkiintoisen ja tehokkaan erikoiskyvyn jota ei välttämättä hoksaa. Ampumalla Tagin ja pitämällä L1 pohjassa tuo Tagi jää mihin vain ja ammukset jäävät surraamaan siihen kohtaan kunnes sitten vihollinen astelee samaan huoneeseen ja käsket Tagin pomppaamaan viholliseen päästämällä irti L1 ja painamalla sitä uusiksi vihollista kohta (TJSP) näin kaikki nuo ammukset jotka surrasivat ilmassa vaihtavatkin kohdetta siihen johon tähtäsit :D

Imsomniac ja heidän aseiden piilokyvyt ovat kyllä sitä jotain.
Aikas wanha. Tuohan selitettiin jo yksinpeliä pelatessa. Ja ellukin sen muistaakseni kävi jo tähän ko topikkiin ilmoittamassa. Muuten ihan hyvä tosiaan mutta nuo panokset räjähtää jos ne kikkaa siinä ympyrää liian kauaa, ja ne ei kyllä todellakaan siinä kovin kauaa pyöriskele.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Hööö...ihme vika mulla kun saan inviteä partyyn ja hyväksyn niin tulee joku error.
Mahtaako johtua siitä että olen inviten hyväksyessäni ollut toisen pelin lopputaulukoissa:confused:
vai missä vika piilee :mad: ....ei mussa ainaskaa:D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Loistavat mätöt taas Suomalaisten kanssa, ei yhtään tappiota tänään. Tilastojen päivittyminen tosin kestää ja kestää, ehkäpä ne jo huomenna näkyvät.

Parhaimmillaan meitä oli täysi party, 20 kaveria pelaamassa. Hyvin löytyi 40 pelaajan mappejakin. Kerran tosin näytti aika oudolta, meitä oli 17 ja alettiin pelaamaan mappia joka oli mitoitettu 32:lle pelaajalle ja kentän latautuessa pelaajia näytti olevan 33/32:) Yksi tiimistämme (Pekkafin) oli lisäksi "pakotettu" toisen porukan jäseneksi ja tippui sitten pois melkein heti pelin alettua.

Yksi harmillinen bugi: Frendilistaan voi lisätä porukkaa paljonkin (itsellä lähemmäs 60kpl), mutta kaikkien pelaajien tilaa ei näy, vaan näyttävät olevan offlinessa. Manuaalinen kutsuminen partyyn tosin onnistuu, kunhan kuulee muilta ketkä ovat lobbyssa. Toisena vaihtoehtona saattaisi olla frendilistan uudelleenlatautuminen joka kerta kun tulee taas lobbyyn pelin jälkeen, siksi kestää - varsinkin näin pitkällä listalla kuin itselläni on. Pitänee poistaa ne ulkomaalaiset listalta...

"Lobbydiskoja" tuntuisi tulevan aina silloin tällöin, pitää varmistaa ketkä ovat tippuneet pois ja kutsua takaisin ennen kuin alkaa etsimään uutta matsia.

edit: Ilzu, en ainakaan muista laittaneeni kutsua menneen illan aikana, mutta hyväksy kutsut kaiken varalta vasta kun olet poistunut edellisen pelin tulosluettelosta ympyrällä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Joo hyvää peliä oli ja kauan näytitte pelaavankin, ehtisin käydä "elämöimässä" kavereiden kanssa ja kotiin saapuessani odotti resistancessa 16 pelaajan kokoinen tiimi.

Ei sitten kannata ihmetellä jos minä Disconnectaan sanomatta mitään pois pelistä kellon ollessa 23:00-> sillä vanhemmat nappaa motukasta johdon pois seinästä, (häiritsee nukkumista kai se välke) Tuo nettijohto kun tulee olohuoneesta saakka koneeseeni noin 30m verkkojohtoa pitkin.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Eliminaattori sanoi:
edit: Ilzu, en ainakaan muista laittaneeni kutsua menneen illan aikana, mutta hyväksy kutsut kaiken varalta vasta kun olet poistunut edellisen pelin tulosluettelosta ympyrällä.

Juu et laittanutkaan, mutt olis kiva pääsetä speelaa Suomalaisten kanssa välillä, kun noi jotkut ulkomaalaiset on ihan oikeesti AIVAN UUNOJA.
Eilen lipun ryöstössäkin omat rupes ampuu kun toin lippua "kotiin", ja sitten kun omaa lippua ei siellä ollut niin ne juoksenteli siinä ympärillä eikä tajunnu lähtee lipun palautus reissulle :mad:
oli sitten pakko lähtee vihollisten lippu selässä ite hakee lippua ja ne vi...n tampiot ei sitten tullu edes apuun....niin ja kuolohan siinä sitten tuli :mad:
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Pelaajamäärät onneksi muuten sellaisessa kasvussa, että saa aika hyviä suomipartyjä kasaan milloin vain :)
Ei ole mitään mahtavampaa kuin piestä ulkomaalaiset, jotka huutelevat aulassa kuinka tulevat pieksämään! :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Pibe sanoi:
Pelaajamäärät onneksi muuten sellaisessa kasvussa, että saa aika hyviä suomipartyjä kasaan milloin vain :)
Ei ole mitään mahtavampaa kuin piestä ulkomaalaiset, jotka huutelevat aulassa kuinka tulevat pieksämään! :D

Niin ja tuo Resistancen käyttämä oma friendlista on ehdottomasti parempi vaihtoehto tälläiseen peliin kuin esimerkiksi motorstormiin, PS3 netrwork tunnukselle ei voi kun 50 nimeä laittaa mutta resistance kestää nähtävästi huomattavasti enemmän.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Mä myönnän olen nyyppä näissä nettiräiskinnöissä. Eli ajattelin kokeilla esim tänään illalla verkkopuolta tässäkin pelissä. Älkää teilatko mua jos en osaa pelata hyvin :D. Verkkopelaaminen rajoittuu pitkälti Wowiin/EQ / erinäisiin strategiapeleihin (Rise of Nations) PC:llä. Mutta lupaan oppia ;).
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Blackdawn sanoi:
Aaaahhh!!!... vihdoinkin pääsin läpi hardilla :D
Jep, itsellänikin meni läpi eilen hardilla. Nyt vaan pakko vielä superhumanilla tahkota ja saada kaikki Skill pointsit, jotta saa kaikki herkut online peliin (uusia asuja ja sen semmoisia hahmolle).

Itselläni verkkopelien kanssa aina sellainen pakkomielle ollut, että pahaa tekee pelata online, ellei ole kaikkia yksinpelistä saatuja herkkuja. Tähän kuuluvat Socom 2 & 3 sekä Motorstorm :)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Wiggers sanoi:
Jep, itsellänikin meni läpi eilen hardilla. Nyt vaan pakko vielä superhumanilla tahkota ja saada kaikki Skill pointsit, jotta saa kaikki herkut online peliin (uusia asuja ja sen semmoisia hahmolle).

Itselläni verkkopelien kanssa aina sellainen pakkomielle ollut, että pahaa tekee pelata online, ellei ole kaikkia yksinpelistä saatuja herkkuja. Tähän kuuluvat Socom 2 & 3 sekä Motorstorm :)

Argh itsellä on 98 skill pointsia saatu, nyt pitäisi pelata peli läpi mm hardilla, löytää documentit ja läpäistä tower ilman kranaatteja ja alt fireä sekä tietääkseni ilman singoa, myös pitäisi ilman miina vahinkoa päästä pari jaksoa läpi joka ei niin kamalan helppoa olekaan kun nuo ovat suht pitkiä.

Twirly Twirly ehka hankalin, mutta tuli eilen saatua.

Moninpeli mitallit kiinnostavat silti hieman enemmän, mutta kun tuota Capture ja recapture sekä defender mitallia ei saa ilman suomi poppoota, ulkomaalaisten ollessa mitä on. Muutama kerta silti päässyt ihan ok tiimiin, mutta useimmiten vastapuolella on juuri joku klaani ja omat team memberit ovat sitten jotain korpraaleja jotka loggaavat heti ulos kun ollaan hieman häviöllä. - 85% acc 10 sekä 20 matsilla oli kyllä hauskaa kun siinä tuli samalla tuo GHOST mitallikin hommattua :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Viper7 sanoi:
Argh itsellä on 98 skill pointsia saatu, nyt pitäisi pelata peli läpi mm hardilla, löytää documentit ja läpäistä tower ilman kranaatteja ja alt fireä sekä tietääkseni ilman singoa, myös pitäisi ilman miina vahinkoa päästä pari jaksoa läpi joka ei niin kamalan helppoa olekaan kun nuo ovat suht pitkiä.

Twirly Twirly ehka hankalin, mutta tuli eilen saatua.

Moninpeli mitallit kiinnostavat silti hieman enemmän, mutta kun tuota Capture ja recapture sekä defender mitallia ei saa ilman suomi poppoota, ulkomaalaisten ollessa mitä on. Muutama kerta silti päässyt ihan ok tiimiin, mutta useimmiten vastapuolella on juuri joku klaani ja omat team memberit ovat sitten jotain korpraaleja jotka loggaavat heti ulos kun ollaan hieman häviöllä. - 85% acc 10 sekä 20 matsilla oli kyllä hauskaa kun siinä tuli samalla tuo GHOST mitallikin hommattua :D
Superhuman etenee kovaa vauhtia. Noita Skill Pointteja puuttuu vielä rutkasti. Osa vaikuttaa ihan hauskoilta ja osa sitäkin pottumaisilta, mitä tuota listaa IGN:stä katselin.

Kannattaa tosiaan hankkiutua suomalaisten buddylistiin onlinessa, jos samankielistä ja -mielistä peliseuraa halajaa! Minut soitettiin ensimmäisen kerran onlineen (yllättäen yksinpeliä olin tahkoamassa, Foxi keskeytti :D ). Sitten kun menin niin heti pamahti party invite ja toistakymmentä friendkutsua. Nykyään iltasella tarvitsee vain katsoa buddylistiä ja laittaa jollekkin onlinessa olevalle privaa "Sano hostille että pistää party inviä" ja vain odotella.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Wiggers sanoi:
Kannattaa tosiaan hankkiutua suomalaisten buddylistiin onlinessa, jos samankielistä ja -mielistä peliseuraa halajaa!
Mites tuollainen onnistuu?

Itse eilen otin rajusti pataan jossain lipunryöstössä, kun toiselle puolelle eksyi seitsemän tyyppiä samasta klaanista. Onnistuivat yhteistyöllä raivaamaan tiensä spawn-pointtiin asti ja siellä sitten tappoivat kaikki sitä mukaa kun ruumiit syntyivät uudestaan. Silti oli hauskaa, koska aina sitä ehti sieltä täältä jonkun ottaa hengiltä.

Illalla sitten kuuntelin vielä Insomniacin podcastia, jossa todettiin, että pari uutta pelimuotoa toimivat vain niissä neljänkymmenen pelaajan mittelöissä, ja niihin päästäkseen täytyy käytännössä olla jonkin partyn jäsen. Kuulosti houkuttelevalta, nyt vain tarttisi päästä partyyn.

Ilmeisesti kuuloke-mikrofonin ostokin voisi vähitellen olla edessä. BT-headsetin käyttö ei tunnu ihan ongelmattomalta, joten varmaan jonkinlainen langallinen viritelmä olisi hankittava. Mutta kun en noistakaan tiedä yhtikäs mitään. Myöhäisherännäinen kun olen (tässäkin).
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Laita suomalaisille pelaajille frendikutsua ja yleensä tulee partyinvi heti kun joku huomaa että taas tuli uusi jannu onlineen. Minä (PSN: Pibe) ainakin pelaan paljon ja pidän partyjä, samoin esim. Trollbutcher, inkkari, riq, cyrusq, soadi, shotcows, kyy, eliminaattori, viper7, tsukkarikettu, ym.
Laita noille kutsua ja niiden kautta pääset kyllä partyihin ja aina kun näet pelaajan suomipartyssä, kenen nimi ei ole vihreä, laita frendikutsua ja lista kasvaa näin. Aina löytyy peliseuraa, oli kello mitä hyvänsä melkeinpä :)
EDIT: Ja frendikutsu laitetaan siis painamalla selectiä ja menemällä friends-osioon rämppäämällä R1 ja L1 namiskoita. Sitten kolmiota ja kirjottaa pelaajan nimen.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

jryi sanoi:
Mites tuollainen onnistuu?
No periaatteessa näin että kerran kun siihen suht saman poppoon partyyn pääsee niin paluuta ei ole :) Itsellä tosiaan liittyminen kävi näin että Foxi soitti ja kutsui pelailemaan, heti tuli sitten Party inviteä.

Partyhommahan siis toimii niin että joku kokoaa buddylistastaan joukkion lähettämällä kutsuja jokaiselle ja kokoaa ne samaan huoneeseen, sitten pääsee etsimään yhteisiä pelejä. Pari kolme kertaa olen partyssa pelannut ja seuraaviin ihmisiin kannattaa ottaa yhteyttä: PSN nickit: Trollbutcher ja Inkkari. Nämä ovat yleensä tehneet näitä Suomi-partyja ja taitavat sitä mukaa lisäillä suomalaisia buddylistaansa, mitä niitä löytyy ja näkyy. Näin saadaan entistä isommat partyt ja nopeammin :) Itsekin olen aika vapaalla kädellä lisäillyt nimiä, mikäli suomalaisia näkyy. Minuakin saa siis lisäillä (PSN: Wigge)

jryi sanoi:
Ilmeisesti kuuloke-mikrofonin ostokin voisi vähitellen olla edessä. BT-headsetin käyttö ei tunnu ihan ongelmattomalta, joten varmaan jonkinlainen langallinen viritelmä olisi hankittava. Mutta kun en noistakaan tiedä yhtikäs mitään. Myöhäisherännäinen kun olen (tässäkin).
Minusta Playstation Onlinen suola on itse yhteisö. Yhteisöön tutustuu parhaiten kuulokemikrofonin avulla ja se tekee pelinautinnosta vielä puolet paremman.
Itsekin olen suht paljon lukenut noista Bluetooth-headsettien vioista. Jos sellaisen ostaa, kannattaa olla varma merkistä ja mallista. Jokainen BT mikki ei ole yhteensopiva PS3 kanssa. Itselläni on tuollainen Socom1 pakettien mukana aikoinaan tullut kevyt USB-headset. Hyvin riittää tuohon hommaan, ja melkein parempikin tuollainen yhden korvan eristämättömällä kuulokkeella oleva setti ihan vaan itse peliäänien kannalta. Kerran olen kokeillut kummankin korvan peittävää puolieristävää headsettiä ja se tuntui lähinnä ahdistavalta.

Headsetiksi siis mieleellään kevyttä ja vain toiselle puolelle päätä. Pelaaminen on kuitenkin vielä toistaiseksi pääasia, joten mitään Skypetys-mikkiä ei välttämättä tarvita :)
 
Ylös Bottom