Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Viper7 sanoi:
Carbine ja Bullseye kun nyt vain on poikkeuksetta parhaat aseet pelissä jos deathmatsistä puhutaan ilman sinkoa.

No joo, ne on parhaat "perusaseet" mitä yleisimmin käytetään. Monessa tilanteessa kuitenkin haulikko on ylivoimaisen tehokas, liekinheitin on chimeroja vastaan monessa kohdassa helvetin hyvä ase, Augerille on omat käyttöpaikkansa ja snipu on aika monessa mapissa aika tappava.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Mite ois tänään illalla taasen Suomipartya kasaan? Esim 21.00? Torstai joten telkustakaan ei tule ihmeellisyyksiä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Rixa sanoi:
Mite ois tänään illalla taasen Suomipartya kasaan? Esim 21.00? Torstai joten telkustakaan ei tule ihmeellisyyksiä.
eikö kävis jo kello 13 ? sillon ei ainakaan tuu telkusta mitään muuta paitsi ehkä voittopotti
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

opa95 sanoi:
eikö kävis jo kello 13 ? sillon ei ainakaan tuu telkusta mitään muuta paitsi ehkä voittopotti


Toisilla on kesäloma, toisilla ei. Omani kun alkaa juhannusviikolla.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Viper7 sanoi:
Carbine ja Bullseye kun nyt vain on poikkeuksetta parhaat aseet pelissä jos deathmatsistä puhutaan ilman sinkoa.
No jaa... Auger The Mallissa on aika kunkku ja muissakin kentissä hemmetin pätevä tykki.
Liekinheitin toimii melkein jokaisessa kentässä chimeroita vastaan.
Monissa kentissä, kuten Hangar ei voi pärjätä ilman hyviä snipaajia.
Rage-haulikko on pelin paras ase melkein kaikissa kentissä.
Arc charger on varsinkin breachissa ihan ehdoton ja on muutenkin ihan uskomattoman hyvä jos tulee ryppäällinen vihuja vastaan.

Perusaseet carbine ja bullseye on kyllä helvetin hyviä aseita, mutta todella monissa tilanteissa tulee kyllä valittua joku muu tykki.

EDIT: Ja eliminaattori, itse ainakan en ole pelannut paljon ressua lähiaikoina kun on niin paljon kaikkia muitakin pelejä. Tulen kyllä pelaamaan taas enemmän jahka päivitys tulee.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Päivitys myöhästyy:

"Soldiers looking to take the fight to the Chimera were also awaiting the release of new map packs for Resistance: Fall of Man. The content pack would also include two new online game modes: Team Conversion and Assault. We contacted Alyssa Casella at SCEA, who provided us with this information regarding the delay in the map pack. "During the final testing of the global server for Resistance: Fall of Man, a few last minute issues have come up. We are working to resolve the issues as quickly as we can, but unfortunately, cannot resolve them prior to our announced launch date of June 7th for the map pack and content update. The delay will not be long, and we'll have a firm date to share with you shortly." Casella also mentioned that more information on the map packs as well as their delay would be available at myresistance.net."
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

kellään muulla ongelmia statsien päivittymisen kanssa? itellä on vielä 83 tappoo vaikka niitä pitäisi joku 400 olla. sain jo promotee ja kasan mitaleita ja ribboneita, mutta seuraavana päivänä olin taas private 83 tapon turvin. alkaa jo v****ttamaan tälläne. Ja mistä saa co-opissa reapersit kun ei löydy sieltä mistä pitäisi.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

rasva sanoi:
kellään muulla ongelmia statsien päivittymisen kanssa? itellä on vielä 83 tappoo vaikka niitä pitäisi joku 400 olla. sain jo promotee ja kasan mitaleita ja ribboneita, mutta seuraavana päivänä olin taas private 83 tapon turvin. alkaa jo v****ttamaan tälläne.
Oletko varma, että selaat oikeita statseja (tai pelaat oikeilla servuilla)? Ranked- ja custom-pelien statsit näkyvät erikseen. Kun menet noita selaamaan, niin kolmiolla muistaakseni vaihtaa eri näiden kahden välillä.

Tulipa muuten petyttyä Resistancen yksinpelikampanjaan, kun sen co-oppina pelasin läpi (yhdeltä istumalta :o aiemmin olin pelannut vain netissä). Ihan kivaahan tuo oli räiskintänä ja edes jonkinmoisen vaihtelun ansiosta reilusti mielekkäämpi kuin Halo 2:n co-oppi (, johon petyin vielä enemmän), mutta loppu kuitenkin oli pilata kaiken. Enkä nyt tarkoita yhdentekevän tarinan tylsää lopetusta, vaan miten Resistancessakin sorruttiin aivan järkyttävään kenttätoistoon lopputunteina. Täysin samanlaisia Chimera-hissejä ravattiin ties kuinka kauan ylös ja alas, jolloin mielessä toivoi jo kampanjan loppumista. Co-oppina pelaaminen pelastaa silti jonkin verran, mutta eipä tule pelattua tuota yksin. Yksinpelikamppiksen 8-9 tunnin kestossa oli lähemmäs pari tuntia liikaa toistoa.

Juoni oli kanssa vähän tympeä. Kaukainen kertojahahmo kuvailemassa mykän päähahmon tekosia ei oikein ratkaisuna toiminut, eikä
sinänsä mielenkiintoista chimera-tartuntaa hyödynnetty helojen regaamisen ohella mitenkään, mikä oli sangen tylsä ratkaisu.

Onneksi tässä on PS3:n paras moninpeli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

FolioMies sanoi:
Juoni oli kanssa vähän tympeä. Kaukainen kertojahahmo kuvailemassa mykän päähahmon tekosia ei oikein ratkaisuna toiminut, eikä
sinänsä mielenkiintoista chimera-tartuntaa hyödynnetty helojen regaamisen ohella mitenkään, mikä oli sangen tylsä ratkaisu.
Kylläpäs.
Eikös yksinpelissä pidä selvitä ilman hipareiden regeneroitumista siihen asti kun ne ihme toukat hyökkää ja päähahmo saastuu. Sen jälkeen alkaa parantumaan itsestään, sitä ei vain taideta sen koommin hehkuttaa, kumma kyllä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Wiggers sanoi:
Kylläpäs.
Eikös yksinpelissä pidä selvitä ilman hipareiden regeneroitumista siihen asti kun ne ihme toukat hyökkää ja päähahmo saastuu. Sen jälkeen alkaa parantumaan itsestään, sitä ei vain taideta sen koommin hehkuttaa, kumma kyllä.
Niinhän mä sanoin:
FolioMies sanoi:
sinänsä mielenkiintoista chimera-tartuntaa hyödynnetty helojen regaamisen ohella mitenkään, mikä oli sangen tylsä ratkaisu.

Mutta muutenhan tuohon tartuntaan ei viitattu kuin kertomalla "Halen kultaisista silmistä" ja flashbackeilla parissa kentässä. Jes.
Jos olette parin vuoden takaista Area 51 -fpsää pelanneet, niin siinähän sai ihan kivat kyvyt alien-puremasta.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

FolioMies sanoi:
Niinhän mä sanoin:
Tjooh, pitänee tilata vihdoin ne silmälasit :rolleyes:

Ja hyvää meininkiä kyllä tuolla Britanniassa. Tämän pelin takiahan kyseinen katedraali tulee kärsimään lukuisista ufo-iskuista...
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Vedänpä sanani takaisin, nimittäin muutama päivä sitten olin pelannut lähes 1000 rundia ja nyt ne ovat vähentyneet n. 50 kierroksella! Mitä hittoa siellä taas tapahtuu. Helppo huomata, että Arc Chargerinkin tapot ovat pudonneet, sillä kun pitää saada vielä sata täyteen Up Your Arsenal -mitalia varten.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

FolioMies sanoi:
Oletko varma, että selaat oikeita statseja (tai pelaat oikeilla servuilla)? Ranked- ja custom-pelien statsit näkyvät erikseen. Kun menet noita selaamaan, niin kolmiolla muistaakseni vaihtaa eri näiden kahden välillä.
Jep aivan varma. Eli pari päivää sitten sain 4 mitalia kun olin tappanut 100x eri aseilla +10 tapon putki ja ylenin 2 rankkia. Sitä seuraavana päivänä olin taas private ja tappoja 83. 3x kills ribboneitaita minulla on 60 kpl(=180 tappoa) ja tappoja on 83 joten ei tuossa ole mitään järkeä. Ranked pelejä en ole pelannut vielä ainuttakaan.

Ja ei kukaan sattuisi tietämään mistä saa vai saako ollenkaan reaperseja (se dual wield ase) co-opissa nimittäin ei löydy samasta paikasta kuin yksinpelissä. Kaikki muut unlockatut aseet löytyvät kylläkin.
edit: nyt olen taas corporal 488 tapon turvin, jännä juttu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Kuinka usein noiden statsien pitäis päivittyä? Pelasin eilen monta peliä ja silti tänään statseissa lukee et olen pelanut 4 peliä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

ColdFire sanoi:
Kuinka usein noiden statsien pitäis päivittyä? Pelasin eilen monta peliä ja silti tänään statseissa lukee et olen pelanut 4 peliä.

Tarkkaan en tiedä, mutta arvioidaan, että edellisestä pelistä alle tunnissa tulee statsit näkyviin. Tosin nyt on ollut jotain häikkää, statsit eivät ole päivittyneet. Reilu kuukausi takaperin oli sama ongelma, mutta se korjattiin ja tilastot olivat kertyneet viasta huolimatta koko ajan, eivät vain näkyneet.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Ööö... Milloin RFOM pystyy pelaa noiden jenkkien ja aasialaisten kanssa. Pitääkö tehä jotakin jotta pystyis pelaan niiden kanssa.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Tuleva päivitys mahdollistaa jenkkien ja japskien kanssa pelailun. Sitä odotellaan.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Mihin pitää ilmottaa glitcheista ja glitchareista kun tänään pelasin Manchesterissa CTF Rankedillä ja siellä oli pelaaja nimeltä [KIL] Pecy joka oli lipun kanssa menny semmosen muurin sisäpuolelle (siis se oli mennyt seinän sisälle) ja sieltä veteli Bullseye:lla väkee. Augerilla sain sen hätisteltyy sen sieltä pois.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Chiittereistä ilmoitetaan tuonne -> MyResistance.net lähettämällä yksityisviestin käyttäjälle nimeltään "cheating"
 
Ylös Bottom