Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Oliver sanoi:
Jos se vaikuttaa ylivoimaiselta, niin ehkä sinulla ei ole edes ikää pelata peliä? +18
Voisikko ihan ystävällisesti kertoo mistä ne saa ladattua? siis itse pelistä
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Oliver sanoi:
Jep, eli ainakin päivitys on nyt saatavilla menemällä pelillä verkkoon.
Tämä kannattaa joka tapauksessa suorittaa ennen maksullisten karttapakettien lataamista PS Storesta (eivät löydy vielä).

EDIT: Näköjään tuon karttapaketin saakin ladattua jo pelin kautta, vaikka alun ohjeissa vähän toisin kerrottiinkin.
Hintaa vain 4,45.

Itse en pääse loggautumaan online-tilaan ollenkaan. Onko muilla samoja ongelmia? Päivitykset onnistuin lataamaan. Online-tilaan mennessä tulee ilmoitus, ettei skandinavian alueella olevat pysty lataamaan map packia kuin storesta, jota sieltä ei ole vielä saatavilla. Esim. Hong kongin storessa se on.

opa95 sanoi:
Voisikko ihan ystävällisesti kertoo mistä ne saa ladattua? siis itse pelistä
Online-tilaan on tullut valikko "purchase" (osta).
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Vinnnie ne on 8-40 pelaajan mappeja toista ehdin vähän testata tuntui ihan ok mapilt (koko oli 40p) ja mappeja on vain kaksi
EDIT: onkos muilla ollut ongelmia resistancen nettipelin kanssa...mulla antaa viestiä että ei voinut ottaa yhteyttä servuun
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Nyt alkaa olla vitutus kerroin aika täysissä ei tuu sitä valikkoo mistä pstyy ostaan ne karttapaketit ja ny ei ees saatana pääse onlineenkaan..
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

opa95 sanoi:
Nyt alkaa olla vitutus kerroin aika täysissä ei tuu sitä valikkoo mistä pstyy ostaan ne karttapaketit ja ny ei ees saatana pääse onlineenkaan..
Noniih. Lähde vaikka kävelylle, jos pelaaminen ottaa noin kovasti voimille. Kiroilu on varmasti ihan kivaa ja kaikkea, mutta täällä sitä ei kovin kauan katsella.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Jos on päivityksen hoitanut oikein pitäisi siis Online-valikosta löytyä Purchase-nappi ja ainakin itselläni hankinta onnistui sitä kautta (suomeksi noissa voi lukea jotain muuta, mutta itse en käytä enkä ymmärrä suomea pelien, tietokoneiden tai muun elektroniikan valikoissa).
Pitää varmasti ainakin huolehtia, että Storen tililtä löytyy tarpeeksi rahaa paketin ostamiseksi.

Ja tämän päivitysrumbanhan luvattiin olevan ohi vasta 20.00, joten vielä voi esiintyä katkoksia ja tulla muutoksia yms.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Sori noi kiroilut, Eli laitoin paketin lataukseen.. storesta siis.. pitäisikö tuon paketin toimia kun avaan pelin kun tuo on ladannut tuon paketin
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Paketti pitää vielä asentaa Game/Peli-valikosta. Ja varmista vielä, että olet pelin päivittänyt ennen asentamista.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Oliver sanoi:
Pitää varmasti ainakin huolehtia, että Storen tililtä löytyy tarpeeksi rahaa paketin ostamiseksi.

Tätä kanssa mietin. Onko kukaan ostanut pakettia siten, että rahaa on pitänyt lisätä. Vai onko kaikilla paketin saaneilla ollut rahaa lompakossa valmiina.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Oliver sanoi:
Jos on päivityksen hoitanut oikein pitäisi siis Online-valikosta löytyä Purchase-nappi
Viimeisimmässä release notessa näyttää lukevan, että pohjoismaisten käyttäjien täytyy ostaa karttapaketti Storesta, eli pelin sisäinen lataus ei toimi.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

XShava sanoi:
Tätä kanssa mietin. Onko kukaan ostanut pakettia siten, että rahaa on pitänyt lisätä. Vai onko kaikilla paketin saaneilla ollut rahaa lompakossa valmiina.
minä jouduin lisäämään rahukkaa tilille.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Oliver sanoi:
Paketti pitää vielä asentaa Game/Peli-valikosta. Ja varmista vielä, että olet pelin päivittänyt ennen asentamista.
Mistä näkee että olen päivittänyt pelin? näkeekö siitä että pystyn pelaamaan japanilaisten kanssa?
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

opa95 sanoi:
Mistä näkee että olen päivittänyt pelin? näkeekö siitä että pystyn pelaamaan japanilaisten kanssa?
Joo-oh...

Noh, ensinnäkään kaiken järjen mukaan sinun ei pitäisi päästä online, ellet ole päivittänyt peliä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Oliver sanoi:
Paketti pitää vielä asentaa Game/Peli-valikosta. Ja varmista vielä, että olet pelin päivittänyt ennen asentamista.
Oon vähän kujalla, mistä tuolta game valikosta se pitää päivittää eli siis asentaa karttapaketti?:o
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

jryi sanoi:
Viimeisimmässä release notessa näyttää lukevan, että pohjoismaisten käyttäjien täytyy ostaa karttapaketti Storesta, eli pelin sisäinen lataus ei toimi.

Kyllä minä sen pelistä sain ostettua.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

opa95 sanoi:
Oon vähän kujalla, mistä tuolta game valikosta se pitää päivittää eli siis asentaa karttapaketti?:o
Jos pääset moninpeliin, peli on päivitetty. Karttapaketti on eri asia kuin päivitys. Päivitys on ilmainen, ja se pakotetaan lataamaan, kun päivittämättömällä Resistancella yrittää verkkopeliä. Karttapaketti maksaa ja sen voi ostaa PS Storesta. (Jotkut pystyvät ostamaan sen myös itse pelin sisältä, vaikka siellä tosiaan lukee, että pohjoismaalaisten pitää ostaa Storesta.)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

TT-2k sanoi:
Jos pääset moninpeliin, peli on päivitetty. Karttapaketti on eri asia kuin päivitys. Päivitys on ilmainen, ja se pakotetaan lataamaan, kun päivittämättömällä Resistancella yrittää verkkopeliä. Karttapaketti maksaa ja sen voi ostaa PS Storesta. (Jotkut pystyvät ostamaan sen myös itse pelin sisältä, vaikka siellä tosiaan lukee, että pohjoismaalaisten pitää ostaa Storesta.)
Olen lataamassa karttapakettia parhaillaan n. 90 % ladannu, mut siis kun oliver sano et täytyy asentaa game valikosta karttapaketti niin miten se tapahtuu?
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

opa95 sanoi:
Olen lataamassa karttapakettia parhaillaan n. 85 % ladannu, mut siis kun oliver sano et täytyy asentaa game valikosta karttapaketti niin miten se tapahtuu?
Oisko niinku demon asennus? En tiedä, muuta epäilen tuota.
 
Ylös Bottom