Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Wyäh, piti tässä 2 osan uutisoinnin kunniaksi pelailla tätä pitkästä aikaa, ja aivan yhtä p*ska se vieläkin oli :/
Jää se jatko-osa ostamatta, ellei sitten tule demoa joka kääntää pään kokonaan.
Ei vain itselleni uppoa tuo lipas vihuun meininki, realistisempi ote tähän niin, taino, turhia tässä selittelen kun tekijät vetävät omaa settiiän, eikä siihen ole paljoa sanomista :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Jää se jatko-osa ostamatta, ellei sitten tule demoa joka kääntää pään kokonaan. Ei vain itselleni uppoa tuo lipas vihuun meininki, realistisempi ote tähän
Juuh, muutenhan peli on ultrarealistinen. Eilenkin juttelin yhden chimeran kanssa ja se oli ihan samaa mieltä, että helpommin heikäläiset kuolevat...
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Juuh, muutenhan peli on ultrarealistinen. Eilenkin juttelin yhden chimeran kanssa ja se oli ihan samaa mieltä, että helpommin heikäläiset kuolevat...

Pientä sarkasimia :D:);). Eipä ressiä ole tullu pelattua muutamaan kuukauteen. Vois käydä kattomassa että mistä näppämestä tulee mitäkin ilmeitä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Vieläkö joku pelaa kyseistä peliä? Ainakin muutamiin suomalaisiin olen kohdannut. Onko pelissä yhtäkään aktiivista suomalaista klaania? Onko kellään kiinnostusta perustaa suomalaisten kesken klaania? Capture the flagia olisi hinku pelata porukalla ja mieluiten snipuilla...
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

mikäs mahtaa olla vikana, kun en pysty pelailemaan onlinessa, vaan heittää ulos koko verkosta?
NAT 2, eikä muissa peleissä mitään ongelmia.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

mikäs mahtaa olla vikana, kun en pysty pelailemaan onlinessa, vaan heittää ulos koko verkosta?
NAT 2, eikä muissa peleissä mitään ongelmia.

Oli kans tos parisen viikkoo sit samaa ongelmaa. official foorumilla olisi puhetta että moni sai bannia helpostikkin tuona aikana. Veikkaisin kuitenki että on vain tilapäinen häiriö. Jos on bannia niin kestää 1-2 päivää. Itsellä pariin otteeseen näin.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Oli kans tos parisen viikkoo sit samaa ongelmaa. official foorumilla olisi puhetta että moni sai bannia helpostikkin tuona aikana. Veikkaisin kuitenki että on vain tilapäinen häiriö. Jos on bannia niin kestää 1-2 päivää. Itsellä pariin otteeseen näin.

sai bannit? oonko nyt ainut joka ei ymmärrä.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Banaania resistancen online peleihin :)

Kyllä mä sen tajusin, mutta ihmettelin vaan et miks ne heittelis bannia ihan noin vaan, en oo ikinä pelannut vinnien kanssa, mutta en usko että huutelee kaikkee paskaa muille pelaajille tai huijaa muutenkaan. (voinhan tietekin olla väärässä :D)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Kyllä mä sen tajusin, mutta ihmettelin vaan et miks ne heittelis bannia ihan noin vaan, en oo ikinä pelannut vinnien kanssa, mutta en usko että huutelee kaikkee paskaa muille pelaajille tai huijaa muutenkaan. (voinhan tietekin olla väärässä :D)

no tätä mäki ihmettelin:D Vinnien kans pelannu ja ei se kyllä mitän huutele. meinaatko banaaneilla jotain muuta nyt mitä emme tajua?:p Bannit = pelaajaa estetään pääsemästä pelaamaan.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Vinnien kans pelannu ja ei se kyllä mitän huutele.
kuusi, mitä oleksää missannu its mii maario-heittoni? ;)

mutta nyt tuo näytti taas toimivan normaalisti, bannit sitten tosiaan varmaan ollut päällänsä.
(vaikka en peliin ollut hetkeen edes ole koskenut..) :rolleyes:
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Lisätkää kavereihin Joggeri jos haluatte liittyy FIN klaaniin. Finnish clan...

Oon ehkä koko resistancen top 5 sniputtaja :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

tämä peli on lojunut hyllyssä koskemattomana plegen ostosta lähtien ja eilen ajattelin että nyt on aika! yllätys oli suuri kun jäinkin osittain koukkuun. mutta kai se niin menee että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.:D vieläkö tätä netissä pelaa kukaan?? en vielä sitä osiota tarkistanut. eka singlenä läpi ja sit vasta netti. jos aluksi heti rynnis nettipeliin niin kyllä se jäis single pelaamatta kokonaan.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

vieläkö tätä netissä pelaa kukaan?? en vielä sitä osiota tarkistanut.

Kyllähän tuota ihan kiitettävästi pelataan netissä, paljonkin on servuja siellä. Itse pelaan tällä hetkellä onlinessa, kun kampanja tuli "just" vedettyä :rolleyes:
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Kyllähän tätä aina välillä tulee pelailtua, mutta mitenkään aktiivisena en sotimassa ole. Jos ei muita pelejä jaksa pelata, niin tätä sitten yleensä "viimeisenä vaihtoehtona". Nettipeli sentään toimii loistavasti, toisin kuin joissain muissa peleissä (krhm, EA). Ei lagi, eikä bugi ja on muutenkin sulava.

Hauskaa sinänsä, en ole jaksanut vielä yksinpelin kamppanjaa käydä loppuun asti. En ole edes varma, missä asti olen siinä... :D
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Just vasta hommasin koneen ja boksilla lähinnä pelaillu tähän asti. Mutta nyt kun hommasin PS3 niin katse kääntyy potentiaalisiin shootereihin, jotka "olen missannut"

Tämä taitaa olla yks niistä PS3-peleistä joka "kuuluu yleissivistykseen" Saattaa muutenkin napata kun hyvä FPS tippuu mulle yleensä aina ja varsinkin jos on hyvä online-peli. Ja tässä kuulemma on? Jos käyn poimimassa tämän näin mattimyöhäsenä, niin onkohan siellä ketään enää netissä pelaamassa? Tuossahan tuota samaa jo kysytiin ylempänä, mutta siitä on 2 kk niin ajattelin vaan varmistaa ihan viimesimmän tiedon?

Yks asia tarvii kuitenkin vielä kysyä, ennen kun ryntään kauppaan. EI KAI ole sitten mikään COD4 liimatähtäin-autoaim tässä? COD tippui kyllä ihan kohtuullisesti muutoin (boksilla paljon pelasin) mutta olen totaalisen allerginen autoaimille + sille että pistoolilla osuu silmämunaan toiselta puolelta mappia (myös silloin kun on itseä ensin ammuttu mahaan rynkyllä = Last stand mamo perkki)

Eli jos tässä "saa ampua itse" niin ehkä se sitten vois olla mun juttua? Samoin tästä varmaan näkee aikalailla suoraan, että jos tämä nappaa niin sitten tippuu se tuleva jatko-osakin luultavasti.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Käsittääkseni pelissä toimii edelleen laaja verkkoyhteisö eli linjoilla pitäisi olla porukkaa.

Stickyaim löytyy CoDin ja Halon tyyliin sillä erotuksella, että se toimii vain lähietäisyydelle, eli kauas ampuessa ei ole stickyä lainkaan eikä myöskään snipulla.

Nettipeli on loistava ja kakkonen tulee melko varmasti pistämään vielä monta kertaa paremmaksi, kun Insomniac kuitenkin pääsee kehittelemään nyt hyvän alun päälle lisää.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man

Jotain kuukausi sitten tuli testattua pitkästä aikaa. Ranked-pelejä kokeilin ja odottelin jotain minuutin eikä löytynyt. Unranked-peleistä 99% taitaa olla "1-shot kill, unlimited ammo"-säännöillä, joka omasta mielestä aika hanurista ja hauskaa sen pari erää kun kranujakin voi nakella loputtomasti nurkkien taakse.

Autoaimin muuten saa pois päältä multiplayer optionsista, mutta eipä siitä ole muutakuin itselle haittaa, kun muilla se kuitenkin on.
 
Ylös Bottom