Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]
Niin siis kehittäjät sanoivat, että ajouneuvojen kanssa kentistä olisi pitänyt tehdä paljon laajempia ja tätä kautta ilman ajoneuvoja kulkevat eivät pääsisi tarpeeksi toiminnan keskelle. Tuo ajoeuvottomuus nettipelissä oli siis enemmän painotusratkaisu, millaiseksi he halusivat toiminnan saada.
Minusta ainakin todella hyvä homma ettei ajoneuvoja ole. Jotenkin ihmeellistä, kun monille on ajoneuvoista tullut sellainen puolipakollinen ominaisuus räiskintäpeleissä (en tarkoita sinua Foliomies) vaikka usein ne rikkovat pelin tasapainoa tai tekevät pelaamisesta muuten vaan liian hajanaista tai rasittavaa, kun ne on vaan liimattu siihen moninpelin päälle, kun "kaikki niitä haluaa ja pyytää". Ei niitä kaikissa peleissä kuitenkaan mielestäni kaivata, onneksi Insomniac "ymmärsi" tämän.
FolioMies sanoi:Suuren pelaajamäärän vuoksi moninpelissä ei myöskään nähdä (kehittäjän mukaan tilan puutteen vuoksi) esim. ajoneuvoja.
Niin siis kehittäjät sanoivat, että ajouneuvojen kanssa kentistä olisi pitänyt tehdä paljon laajempia ja tätä kautta ilman ajoneuvoja kulkevat eivät pääsisi tarpeeksi toiminnan keskelle. Tuo ajoeuvottomuus nettipelissä oli siis enemmän painotusratkaisu, millaiseksi he halusivat toiminnan saada.
Minusta ainakin todella hyvä homma ettei ajoneuvoja ole. Jotenkin ihmeellistä, kun monille on ajoneuvoista tullut sellainen puolipakollinen ominaisuus räiskintäpeleissä (en tarkoita sinua Foliomies) vaikka usein ne rikkovat pelin tasapainoa tai tekevät pelaamisesta muuten vaan liian hajanaista tai rasittavaa, kun ne on vaan liimattu siihen moninpelin päälle, kun "kaikki niitä haluaa ja pyytää". Ei niitä kaikissa peleissä kuitenkaan mielestäni kaivata, onneksi Insomniac "ymmärsi" tämän.