Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Janus sanoi:
FL ei ole 'ennakkoklaani', vaan ihan oikea klaani Resistancessa.

Piti tarkistaa: Klaani luotiin PAL Resistanceen 22.11, klo 23:52. Näin ollen FL on ensimmäinen aito PS3 klaani Euroopassa.

Pahoittelelen tietämättömyyttäni, siksi koetin lainausmerkeillä peitellä...veikkasin Finnish Lionsia koska muistelin sen olevan niitä ensimmäisiä(ellei ensimmäinen) klaani Socom 1:ssä, ja olipa vielä perkeleen kovia pelimiehiä siinä silloin:D En ole sen jälkeen pelannut pleikkarin pelejä verkossa joten en ihan mukana ole noissa kuvioissa. Fin-P:ssä pelailin aikoinani..

Mutta hienoa että Suomessa on jo Resistance klaani! Milloinkahan sitä pääsee mittelemään FL:n miehiä vastaan:p , toivottavasti julkaisupäivänä!
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

karpaasi sanoi:
Pahoittelelen tietämättömyyttäni, siksi koetin lainausmerkeillä peitellä...veikkasin Finnish Lionsia koska muistelin sen olevan niitä ensimmäisiä(ellei ensimmäinen) klaani Socom 1:ssä, ja olipa vielä perkeleen kovia pelimiehiä siinä silloin:D En ole sen jälkeen pelannut pleikkarin pelejä verkossa joten en ihan mukana ole noissa kuvioissa. Fin-P:ssä pelailin aikoinani..

Mutta hienoa että Suomessa on jo Resistance klaani! Milloinkahan sitä pääsee mittelemään FL:n miehiä vastaan:p , toivottavasti julkaisupäivänä!
Etköhän pääse. Ainakin muutama on vissiin heti julkkarissa konetta hommaamassa.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

http://www.kotaku.com/gaming/resistance/resistance-patch-details-222368.php
James Stevenson from Insomniac sanoi:
Hey everyone, we've been hard at work here at Insomniac on improving the game, we've decided to let you in on some of the upcoming improvements! They're coming in two forms: a server-side update for ranked games, and a downloadable client-side update. Here's some of the things we'll be changing:

Server-side (ranked game) update:

* Map size determined by the number of players in the game

* All maps available for ranked games

* Score limits for team deathmatch adjusted based on the number of players in a match

* Time limits added for all game types that were missing them​

Client-side (downloadable) update:

* Added a game option to allow "map voting", which will allow players in a custom game to vote on a new map from the results screen

* Expanded tactical element of squads. In objective based team games (CTF, Meltdown, Breach), players will be able to select to spawn near their squad as well as all the previously available spawn points. Additionally, squad members will be displayed different on the map/radar so that you will be able to find them easier

* We've been busy refining the balance between the Chimera and the Humans in order to make both races more fun to play, and to give players improved tactical options (you'll have to wait on the specifics)

* We've improved the spawning algorithm to prioritize spawn points that are away from enemies and near teammates and squadmates

* Wins/Losses are now displayed on the character sheet

* We have replaced the Skeleton skin with a new skin, the Mechanic. We've determined that the Skeleton is much smaller and more difficult to see on many levels than any of the other skins. The skins were never meant to give a gameplay advantage, but to offer you the chance to customize your character as you see fit, and we don't want people to be at a disadvantage because they didn't pick any one particular skin. Never fear, the skeleton may make a return at some later date, in some form or other.​
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

"* We've been busy refining the balance between the Chimera and the Humans in order to make both races more fun to play, and to give players improved tactical options (you'll have to wait on the specifics)"

Tähän peliin sentään panostetaan julkaisun jälkeenkin.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Pari tuntia peliä takana ja hyvältä vaikuttaa!!! Ihan suoraa toimintaa ja visuaalisesti homma on hanskassa myös(ei mitään hirveitä wow skenejä ainakaan vielä mutta eipä ole rumakaan).
Cutscenet tulee lievällä pakko syötöllä koska ensimmäisellä kerralle ei voi skippailla, varmaan ihan hyvä asia koska menisi liian suoraksi toiminnaksia jos voisi skipata ja juoni jäisi takaalalle.
HOMMA TOIMII!!!
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Tämäntyylinen peli verkossa, olutta ja hyvää peliseuraa. Sitä yhdistelmää ei päihitä mikään :)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Tälläinen säätöpakkaus on kuulema ilmestynyt Resistanceen:
Ranked Games
  • Map size determined by the number of players in the game
  • All maps available for ranked games
  • Score limits for team deathmatch adjusted based on the number of players in a match
  • Time limits added for all game types that were missing them

General
  • Various bug fixes and formatting issues
  • Fixed a rare issue where a player would become invisible to all other players in a match
  • In Human vs Human or Chimera vs Chimera team games, all players on a team will show up as the same model to help distinguish between the teams.
  • Added a barrier on Manchester, which was previously left out, to prevent players from leaving the playable area.

Character Sheet
  • "Return a Flag" ribbon now displays properly. All "Return a Flag" ribbons earned prior to this patch will be restored.
  • "Multi Kill" ribbon will now be tracked. Unfortunately, no "Multi Kill" ribbons earned before this patch can be restored.
  • "Target Bomber" ribbon can now be achieved with the frag grenade as well as the hedgehog grenade
  • You will now receive a system message when you earn a new rank.
  • A player's rank will not be sometimes misrepresented as lower than it actually is.
  • Wins/Losses are now displayed on the player stats.
  • Changed the requirements to earn some of the medals on the character sheet.
  • We have replaced the Skeleton skin with a new skin, the Mechanic. We've determined that the Skeleton is much smaller and more difficult to see on many levels than any of the other skins. The skins were never meant to give a gameplay advantage, but to offer you the chance to customize your character as you see fit, and we don't want people to be at a disadvantage because they didn't pick any one particular skin. Never fear, the skeleton may make a return at some later date, in some form or other.

Lobby
  • You can now accept a party invite if you are in a game and the party you are joining is in the same game.
  • The results screen will now automatically rejoin the game after 30 seconds instead of disconnecting from the game as it previously did.
  • There is now an option to enabled "Map Vote" for custom games. If this option is enabled, players may press triangle when they are on the results screen to vote on what map they wish to play next. This option is enabled by default.
  • You can now create a deathmatch game with a time limit as the only end game condition.
  • Fixed a bug where players joining a game in progress would sometimes be placed on the team that had more players instead of the team with less players.


Voice Chat
  • Voice chat is now "push-to-talk" by default in team games as well as free-for-all games. The standard button is L3 and it can be remapped. Open mic is active only for squad chat when you choose to join a named squad. In that case you still use the push-to-talk button to broadcast to your entire team. Other places where open mic is active are when observing in a limited lives game and when you are in a party
  • There is now an indicator in the lower right hand corner to let you know when you are transmitting on the microphone

Interface
  • Players in a squad will now be given an additional option to spawn near their squad in CTF, Meltdown, and Breach.
  • Player names that are longer than 11 characters will no longer be truncated if they have a clan tag enabled.
  • The flag taken message will stay on the screen longer in CTF games
  • Enemies are now represented as triangles on the radar and map.
  • Buddies on your team will show up as green dots on the map and radar (if it is enabled)
  • Squad members will show up as yellow dots on the map and radar (if it is enabled)

Balance and Tuning
  • Chimeran rage damage multiplier has been reduced.
  • Chimera at max heat will now only lose health until they are at 50% health instead of going all the way down to 1% health.
  • Humans will now spawn with 1 frag grenade as well as the M5A2 Carbine
  • Enemies will now show up on the Human map/radar if they are within radar range of ANYONE ON YOUR TEAM and only in the following circumstances: They are sprinting or in rage mode, they are firing/attacking, they are jumping, or they are within range of node radar (Breach)
  • The L11-2 Dragon will now do extra damage to Chimeran players as was originally intended
  • Most weapon damage values have been tweaked in the interest of balance. In general, weapons have been tweaked to deal slightly less damage.
  • The spawn selection algorithm has been modified to make players spawn next to enemies less often, and to spawn near teammates and squadmates more often
  • Moved the location of the flag in several CTF maps to help prevent stalemating
  • Suicide will now increase the waiting time until a player respawns by 10 seconds in team games.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Välttämättä ei tarvitse aina räiskintäpeleissä myskätä (ainakaan näin joulun aikaan), vaan voi ihailla sitä kuinka hienoa lumisadetta on koodaajat saaneet aikaan :D
http://www.gameklip.com/v/1928/
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Ei mitään paskempaa nettikoodia. Moninpeli 39 jenkin kanssa toimii oikein hyvin.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Hex sanoi:
Ei mitään paskempaa nettikoodia. Moninpeli 39 jenkin kanssa toimii oikein hyvin.

Hyvä kuulla tämä. Itse odotan eniten tätä peliä ja tuota netti puolta varsinkin., Kuulemma ihan näppärä toteutus kaikin puolin.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Ei ole näköjään GameBattlesissa vielä resistancelle ladderia :(
No eipä kyllä siinä mielessä mitään väliä, että Euroopan staffi sai kokonaisuudessaan potkua perseelle. Sääntöjä, mutta ei vahtijoita/punishereita--->cheatteja ja muutenkin huijareita.

Taitaa olla tarve PS3-ladduille siis euroopassa aika suuri... Livessä "riittää" pelkkä LG, vaikka se ei olekaan monikansallinen laddu ja on muutenkin hieman huonosti toimiva juttu mielestäni.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Hex sanoi:
Ei mitään paskempaa nettikoodia. Moninpeli 39 jenkin kanssa toimii oikein hyvin.

Kerran tuli vastaan video, jossa 56 Kbps modeemilla joku jenkki pyöritteli 8 pelaajan servua Resistancella :)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Pibe sanoi:
Taitaa olla tarve PS3-ladduille siis euroopassa aika suuri... Livessä "riittää" pelkkä LG, vaikka se ei olekaan monikansallinen laddu ja on muutenkin hieman huonosti toimiva juttu mielestäni.

Tämä nyt ei aiheeseen liity, mutta PS3 myötä olemme KonsoliFINissä miettineet online asioita. Eli tehdä suomalaisille PS3 nettipeleistä GB tapainen systeemi. Eikähän siitä laajentaminen Eurooppa tasolle olisi todennäköisesti kovinkaan suuri homma ;)

Mutta tosiaan Suomi tasolla vois lähteä vaikka liikenteeseen.

LG tosiaan hoitaa mallikkasti tuon toisen puolen, siihe on turha lähteä "kilpailemaan"
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

XShava sanoi:
Tämä nyt ei aiheeseen liity, mutta PS3 myötä olemme KonsoliFINissä miettineet online asioita. Eli tehdä suomalaisille PS3 nettipeleistä GB tapainen systeemi. Eikähän siitä laajentaminen Eurooppa tasolle olisi todennäköisesti kovinkaan suuri homma ;)

Mutta tosiaan Suomi tasolla vois lähteä vaikka liikenteeseen.

LG tosiaan hoitaa mallikkasti tuon toisen puolen, siihe on turha lähteä "kilpailemaan"
Siis meinaatko että KonsoliFin alkaisi hostailemaan servuja tai jotain tälläistä ? Pirun hieno homma jos rupeatte, löytyisi varmaankin melko usein asiallista ja mukavaa peliseuraa ! :)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Meinaa varmaan enemmänkin kilpailuladderia ja siihen liittyvää foorumialuetta. Eli klaanit ja niiden keskinäisiä otteluita, listoja ja otteluraportteja.
Hienoa jos tulee, ja vieläpä toimiva systeemi ;)
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Pibe sanoi:
Meinaa varmaan enemmänkin kilpailuladderia ja siihen liittyvää foorumialuetta. Eli klaanit ja niiden keskinäisiä otteluita, listoja ja otteluraportteja.

Jotakin tällästä tosiaan. Ei mitään servujen pyöritystä, eikähän PS3 peleissä kaiken järjen mukaan pitäisikään olla mitään omia servuja.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Nyt pääsin tämänkin pelin jenkki versiota testaamaan ja online puolta.

Ekana oli vähän ihmeellinen kenttä ja jo mielessäni ajattelin että tällänenkö tämä moninpeli on. Kuten idaho kommentoikin, niin ihan tuli mieleen Unreal Tournament. Lähinnä niistä hyppy alustoista.

Seuraavaksi pelattiin jo kunnon kenttää, jollaisia odotinkin peliltä. Siinä oli maalaiskylä, metsää ja siltoja. Mukavasti pusikoita, korkeuseroja jne. (Tätä kun katseli, niin sitä vähän osaa mietiskellä millainen Socom4 sitten tulee olemaan aikanaan. Pakko niiden on sitä jo koodailla)

Omien nimet näkyvät hahmojen päällä ja ne on helppo tunnistaa. Tosin idaho pelästy heti ekana omaa ja juoksi sitten viereisiin liekkeihin varmuuden vuoksi jos se olisi ollut vihollinen. No parempi vissiin tappaa itsensä varmuuden vuoksi. Tosin itsekkin pääsin tunnelmaan, kun juoksin oman perässä jonkin aikaa ja mikä lie oikosulku tullut, kun täräytin kaveria sitten kranaatin heittimellä. Sainkin muutaman ylistävän kommentin katsomon porukalta :o

Pelissä oli muuten joku party systeemi. Eli voi tehdä oman lobbyn, jonne kutsutaan tai pääsee kaverit kaverilistalta joinimaan. Täällä mikit auki ja voi turista. Sitten voi liittyä yleisiin peleihin tai tehdä ihan oman pelin kun alkaa turinat riittämään.

Peli pyörikin todella hyvin jenkkien kanssa pelatessa ja lagia ei ilmennyt. Ja olisihan sitä enemmänkin voinut testata ja nyt saa sitten tuskissaan kärvistellä vielä pari kuukautta kun sai vähän esimakua.
 
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

XShava sanoi:
Omien nimet näkyvät hahmojen päällä ja ne on helppo tunnistaa. Tosin idaho pelästy heti ekana omaa ja juoksi sitten viereisiin liekkeihin varmuuden vuoksi jos se olisi ollut vihollinen. No parempi vissiin tappaa itsensä varmuuden vuoksi.
Ai juma repesin :D

XShava sanoi:
Peli pyörikin todella hyvin jenkkien kanssa pelatessa ja lagia ei ilmennyt. Ja olisihan sitä enemmänkin voinut testata ja nyt saa sitten tuskissaan kärvistellä vielä pari kuukautta kun sai vähän esimakua.
Juu tuo on kyllä uskomatonta, että peli ei pätki vaikka se näyttää kohtuu hyvältä ja ruudulla tapahtuu aivan uskomattoman paljon asioita...
No, kaksi kuukautta menee kyllä vielä. Ei enää paha odotusaika :p
 
Ylös Bottom