Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Resistance: Fall Of Man

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Resistance: Fall Of Man [Hype]

Zoukka sanoi:
Henk koht annan noille jenkkien keskiarvoille piut paut. Muutenkin jokainen edes etäisesti pelattava räiskintä saa jenkeissä sen 10 pistettä hyvänmiehen lisää muihin peleihin nähden. Ja se on fakta. Call me what you want, mutta Pelaajan uusi asteikko on rautaa. Vitonen on keskiverto ja vasta 1-3 ala-arvoisia. Call of Duty 3:han sai pelaajassa kutosen. Täydellinen pistemäärä.

Ihmettelen jos Resistance mitään kasia-ysiä pelaajassa nappaa.

Kun nyt arvosteluista puhuttiin, niin ei tuo keskiarvo mikään hirveän huono ole, vaikka sitä vertailisi Haloon..

Ja CoD3:n yksinpelille Pelaajan arvosana 6 onkin passeli sillä asteikolla ("normaalilla asteikolla" ansaitsisi mielestäni 7), koska se yksinpeli ei todellakaan ole mikään loistava. Sen(kin) pelin todellinen sisältö löytyy nettipelistä.. Veikkaanpa kuitenkin, että Resistancen yksinpeli on ihan vähän eri tasoa kuin CoDin. CoDissa oli paljon suunnitteluvirheitä ja vielä itseääntoistavaa suunnittelua ilman mitään suurempaa koukkua, kun taas Resistance on selvästi tarinavetoisempi ja monipuolisempi, viihdyttävämpi, uudempi, paremmin toteutettu vähän joka puolelta. Saa nähdä paljon Pelaaja antaa. Itse veikkaisin 8, mutta onhan 7 mahdollinen myös..

CoD3 veti Pelitissä 90 pojoa. Päätelkää jotain siitä. Lainaanpa vielä itseäni.

Parhaan julkkarin leiman keräsi myös, että ei paha.

Kunhan ei nyt mitään Haloa odottele.

Zoukka sanoi:

CoD3:n moninpeli sai 90 pojoa. Alkuperäinen yksin- ja moninpeliä yhdistävä pistemäärä oli 83.

Zoukka sanoi:

Niin siis CoD3:n nettipeliosuus tässä uusimmassa numerossa.. Ja mielestäni ansaitsisi vielä enemmän, jos käyttöliittymä ja muutamat ärsyttävät ongelmat pelillisten seikkojen ulkopuolella eivät olisi niin rasittavaa shittiä. Jos pelkkää nettipeliä arvosteltaisiin, antaisin sille varmaan 93..

Resistancestakin tulee varmaan jossain vaiheessa nettipeliosion erillinen arvostelu.. Tosin veikkaan ettei se saa yhtä hyviä arvosanoja, kun Pelitin toimittajat eivät hallinneet kontrolleja (joka muuten tiputti myös yksinpelin arvosanaa). Ihme kyllä, kun yleensä ihmiset (arvostelijat myös) ovat kehuneet tuntuman olevan todella hyvä ja yksi pelin vahvuuksia.:confused:

Tosin itselleni ei ainakaan netissä löytynyt sopivaa asetusta, kun deadzone oli niin iso, mutta jotenkin veikkaan että se johtui jälleen vasurin asetusten ohjelmoinnista. Ajattelinkin mennä siitä jotain itkemään myresistance.nettiin kehittäjille.:p

Resistancen ohjauksen lievä epätarkkuus on ihan totta.

Hex sanoi:
Resistancen ohjauksen lievä epätarkkuus on ihan totta.

Millä tavalla se on sinulle epätarkka? Joutuuko tattia kääntäämään todella paljon ennenkuin tähtäin lähtee kääntymään? Koska minulla oli tuo ongelma tähtäyksen kanssa vasurin asetuksissa.. Ja onko tuntuma sinusta erilainen netissä kuin yksinpelissä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Cyrus1 sanoi:
Millä tavalla se on sinulle epätarkka? Joutuuko tattia kääntäämään todella paljon ennenkuin tähtäin lähtee kääntymään? Koska minulla oli tuo ongelma tähtäyksen kanssa.. Ja onko tuntuma sinusta erilainen netissä kuin yksinpelissä?

Hitailla asetuksilla se on liian hidas. Nopeutta lisäämällä tarkkuus katoaa ja tulee tehtyä liian suuria liikkeitä. Liikkeen kiihdytys (vertaa esim. hiiri) ei ole kohdallaan tai jotain vastaavaa. En ole juttua tarkemmin analysoinut ja pelasin peliä viimeksi pari viikkoa sitten, joten muistikuva ei ole ihan tuore.

Kyllä sitä silti pelaa ohjauksen juurikaan haittaamatta, mutta esim. Halon ohjaus on selvästi parempi. Tosin eivät nuo pleikkarin tatitkaan ole mikään varsinainen ampujan apu.

Ok, no pitää sitten itse testailla pelin saatua tarkemmin onko erikätisillä asetuksilla eroa ja netti/yksinpelin erot ja sitten mennä heittämään vähän palautetta kehittäjille..

Tuli muuten sellainen juttu mieleen että ammutaanko pelissä R1 vai R2 näppäimellä? Nytten kun uudet 2 napit ovat tyyliltään liipaisimet niin käytetäänkö niitä FPS ampumisnappeina?

The Punisher sanoi:
Tuli muuten sellainen juttu mieleen että ammutaanko pelissä R1 vai R2 näppäimellä? Nytten kun uudet 2 napit ovat tyyliltään liipaisimet niin käytetäänkö niitä FPS ampumisnappeina?

Ovat täysin säädettävissä.

Juu resistancessa voi laittaa namiskat juuri niinkuin haluaa. Itse ammun luultavasti R1 nappulalla. Siihen on tottunut ja tällöin kaikki 4 päätynamiskaa on helpommin käytettävissä nopeasti.

KonsoliFINin ennakko Resistancesta on luettavissa tästä.

Aiempia ennakkoja lukeneet saattavat huomata, että tässä on mukana pari uutta, kokeiluluontoista piirrettä. Palautetta kokonaisuudesta saa ja kannattaa antaa. :)

Hyvä ennakko. Mukavaa luettavaa ja peliä odottaa koko ajan vain enemmän...

Hakkiz sanoi:
KonsoliFINin ennakko Resistancesta on luettavissa tästä.

Aiempia ennakkoja lukeneet saattavat huomata, että tässä on mukana pari uutta,
kokeiluluontoista piirrettä. Palautetta kokonaisuudesta saa ja kannattaa antaa. :)

Hyvä esimulgaisu! Taustoitti kattavasti lähtöasetelman, antoi uusia tietoja niitä janoaville ja jätti lukijan nälkäiseksi. Näitä lisää! :D

Juu erittäin asiallinen ennakko..

Ennakko by Hakkiz sanoi:
Kampanja tuntuu etenevän nousujohteisesti. On jännittävää huomata, miten kylmän metalliset muukalaisrakennelmat nousevat maasta ja valtaavat idylliset englantilaismaisemat. Se luo onnistuneesti tunteen siitä, että jotain suurta ja epämiellyttävää on tekeillä.

Juuri tuo on se varmaankin yksi hienoimpia juttuja, joiden takia yksinpeli pitää pelata. Ja kuitenkin tämä on vasta käsittääkseni tarinan alku, lisää Resistanceahan on luvassa.

Hex miten itse pidät? Koska jos Sixaxiksen noi 2 nappulat on vähän niin kuin XO niin nehän on varmaan aika hyvät ampumisnapeiksi!

The Punisher sanoi:
Hex miten itse pidät? Koska jos Sixaxiksen noi 2 nappulat on vähän niin kuin XO niin nehän on varmaan aika hyvät ampumisnapeiksi!

Henkilökohtaisesti pidän kyllä R1:tä parhaana ampumanappina Sixaxisissa. Liipaisimia ei oikein voi verrata Xboxin vastaaviin, koska niissä on kehno vastus ja vääränlainen muotoilu. Kyllä niitä mieluummin kaasuna ja jarruna ajopelissä käyttää kuin päänappeja, mutta aina niissä on jotenkin epäluonnollinen tuntuma. Aivan kuin sormet liukuisivat napeilta pois.

Hakkiz sanoi:
Henkilökohtaisesti pidän kyllä R1:tä parhaana ampumanappina Sixaxisissa. Liipaisimia ei oikein voi verrata Xboxin vastaaviin, koska niissä on kehno vastus ja vääränlainen muotoilu. Kyllä niitä mieluummin kaasuna ja jarruna ajopelissä käyttää kuin päänappeja, mutta aina niissä on jotenkin epäluonnollinen tuntuma. Aivan kuin sormet liukuisivat napeilta pois.

No voihan nenä... :( No ei R1 napissa mitään vikaa ole ollut mutta vaihtelu olisi tehnyt terää :)

loistava ennakko Resistancesta Hakkiz, odotus senkus jatkuu...

toisaalta enää 39 vuorokautta, kohta saa avata jo luukkuja.. :D

Moi

Oon uus täällä, oon yrittänyt ettiä tietoo PS3:sta sekä tästä kyseisestä pelistä ja näyttääpä siltä, että oon tullut oikeaan paikkaan.
Niinku joku toinenkin tolla sanoi, grafiikat on mulle tosi tärkeitä ja tämä peli näyttää kyllä tosi mahtavalta. Pleikkari kolmosen oon hommaamassa joka tapauksessa ja voipa olla, että tämä on eka peli jonka hommaan sitten sille. eli siis tahtoo tahtoo tahtoo!!!
Aika paljonhan sitää kolmosta on moitittu ja kritisoitu mutta mun mielestä pleikkari on kyllä edelleenkin The Konsoli. Onko tuo nyt merkkitietoisuutta?
Niin siinä pelissä on muuten ideana, että Britannia on niinku ainoo paikka missä on mitään inhimillistä elämää enää jäljellä kun siis nää ihmeotukset häärii Euroopassa mutta kyllähän se on niin, että jos todellisuudessa tollanen tilanne olis niin kyllä se ois Suomi se paikka mistä käsin kaikki äksiooni johdettais, vaihhh?

Ylös Bottom