Doctor Pepper
Well-Known Member
Kyllähän helpoin tapa on ostaa joku retrokonsoli, joita on aika paljon myynnissä myös ihan laillisesti ilman mitään rom-kikkailua.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainakin sitten, jos vain yhden retrokonsolin pelejä haluaa pelata. Mutta jos haluaa pelata vaikkapa PS2:n, Game Cuben sekä Dreamcastin, ja lisäksi vielä joidenkin muidenkin retrokonsoleiden pelejä, niin silloin ei taida tuokaan olla oikein optimaalinen tapa niitä pelata. Eikös sitten tarvitse olla jo monta eri laitetta? Sen verran paljon jo näitä uudempien sukupolvien konsoleista tuossa jo asennettuna, että maksimissaan yhden uuden laitteen asentaminen tulisi enää kyseeseen.Kyllähän helpoin tapa on ostaa joku retrokonsoli, joita on aika paljon myynnissä myös ihan laillisesti ilman mitään rom-kikkailua.
Eipä tuokaan välttämättä enää helppoa ole. Pitää löytää ensin se toimiva retrokonsoli, toimivat piuhat ja toimiva ohjain siihen. Sitten haluamansa pelit, jotka alkaa ainakin Nintendolla olemaan osalle retrokonsoleista ihan törkeän hintaisia, jos niitä löytää ollenkaan. Jos jos löytääkin, niin saattaa sillä kovalla hinnalla saada vaan feikkipelin kuitenkin itselleen, koska niitä on liikkeellä paljon myös.Kyllähän helpoin tapa on ostaa joku retrokonsoli, joita on aika paljon myynnissä myös ihan laillisesti ilman mitään rom-kikkailua.
Ei ole itsellä, ainakin netin mukaan sillä pystyy emuloimaan ja kikkaileen yhtä ja toista mihin taidot vaan riittää
Saapuihan se vihdoin! RG353M
Olen jo koukussa. Tämä on se Switcin ja Vitan välimuoto jota olen halunnut. Retropuolen pelit näyttävät upealta pienellä ruudulla.Tilaan tästä mietteitä sitten kun maltat niitä kirjoitella
Olen jo koukussa. Tämä on se Switcin ja Vitan välimuoto jota olen halunnut. Retropuolen pelit näyttävät upealta pienellä ruudulla.
Saako tästä isommalla screenillä olevia versioita ?Saapuihan se vihdoin! RG353M
Saa. Tämänkin saa toki liitettyä töllöön HDMI piuhalla jos haluaa pelata isolla ruudulla. Mutta mitä pienempi ruutu sitä paremmalta vanhat pelit näyttää.Saako tästä isommalla screenillä olevia versioita ?