Lisää xbox 360 pelejä.
Sonic freeriders
Tämähän on riders sarjan kolmas peli ja jostain syystä segalla saatiin loistava idea tehdä tästä kinect peli ja se oli sonic riders sarjan loppu.
Onneksi nykyään boxi on äärimmäisen helppo modata usb tikun kanssa joten pääsin pelaamaan tän ihan orkkis raudalla "no kinect" patchin kanssa joka löytyy
gamebanana sivustolta.
Tuon kanssa ohjaus on vasemmassa tatissa, hyppy ja temput napeissa ja käsiä käytetään oikealla tatilla ja pelaaminen on ihan sujuvaa.
Mun mielestä tämä on jopa ekaa peliä parempi, mutta kyllä se zero gravity on mulle se sarjan paras.
Aliens: colonial marines
Ihan hyvä ja tunnelmallinen räiskintä vaikka kaikki väittää täysin painvastaista.
Tämähän on suorastaan kuuluisa siitä kuinka koodissa ollut yhden kirjaimen typo pilaa koko tekoälyn ja alienit voi vaan jähmettyä paikoilleen tai jtn.
En muista kokeneeni tuota ps3 versiossa aikoinaan enkä kokenut nytkään.
Ainoa valittamisen aihe on kaikki visuaaliseen puoleen liittyvät asiat eli kyseessä on taas peli jossa ruudunpäivitys heittelee villisti, ruutu repeilee melkein jatkuvasti ja kuva on täynnä sahalaitaa.
Tykkäsin jopa niin paljon, että tekis mieli ostaa joskus myös pc:lle jos sattuu saamaan muutamalla eurolla niin sais nuo ongelmat korjattua.
Näköjään just elokuun lopussa ollut 3e ja sitä ennen 6e aika usein ja tuossa tulee myös kaikki dlc.
Amped 3
Tämä oli edelleen ihan helvetin hyvä ja hauska lumilautailu.
Olis kyllä kiva tietää mitä aineita tekijät on vetäneet kun välivideoita on ideoitu sillä ne on hyvällä tavalla älyttömintä settiä mitä mä olen varmaan missään pelissä nähnyt.
Tämähän on selvästi arcade maisempi mitä kakkonen ja sen takia monet ei tästä tykkää, mutta mulle se oli tervetullutta vaihtelua vaikka kakkosestakin tykkäsin todella paljon. Tämä vaan on paljon hauskempi pelata kun hahmo ei ole jatkuvasti nurin ja on tässä kuitenkin edelleen se sama systeemi jossa peli antaa paljon enemmän pisteitä hallituista ja hitaista tempuista verrattuna siihen jos vetää nopeita voltteja kuin ssx:ssa ikään joten tattien kanssa saa kuitenkin olla tarkkana kun ne täytyy pitää just oikeassa kohdassa.
Nyt pelasin vaan tarinan läpi joten aikaa meni alle 10 tuntia sillä sen läpäisyyn ei kovin paljoa tarvitse tehtäviä tehdä.
Tämä myös näyttää ihan hyvälle edelleen vaikka oli koneen julkaisupeli.