Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
Itse tässä olen miettinyt vähän samaa, onko se lehti just se virallinen PS2 lehti? Maksaa vaan jotain yli kymmenen euroa, mutta onko se demo sen arvoinen, että kannattaisi lehti ostaa? Mitäs kaikkea tuosta demosta löytyy?
Siinä varmaan hyvinkin käy noin ettei se myy lähellekään niin paljon kun nuo arcade rallit, mutta niinhän se aina menee jos laitetaan arcade Vs. simulation. Noita arcaden kannattajia löytyy enemmän.
Itse ainakin hankin pelin ihan varmasti. Joko PC:lle tai PS2:lle. Niin eikös tuossa toimi se punainen MOMO ihan ok?
Jep, Official Playstation 2 Magazine UK, maksaa R-kiskalla 14 euroa. Todella kova hinta lehdelle + demoille (mielestäni RBR demo ainoa jota viitsii pelata useammin kuin kerran, 10 demoa levyltä kaiken kaikkiaan löytyy). RBR demossa on yksi oppitunti Rally Schoolia (käsijarruharjoittelu) ja yksi kokonainen EK.
Itse olen tyytyväinen siihen, että ostin lehden. RBR:ssä on nimittäin NIIN erilainen ajotuntuma verrattuna muihin konsoliralleihin (en ole PCllä pelannut), että ajamisen harjoittelu demon avulla tekee hyvää. Takaan, että kestää kauan, että edes tämä demo-EK sujuu virheittä, itse en ole siihen vielä pystynyt vaikka olen Colinit, WRC:t, Gran Turismot sun muut kolunnut läpi, ja demoa n. 30 kertaa pelannut. Siis kyseessä on _haastava_ peli, ja demolla treenaaminen on ihan suositeltavaa.
Auton fysiikkamalli on uskomattoman hieno verrattuna muihin konsoliralleihin. Kun esim. WRC:ssä voi heitellä autoa hyppyreihin suunnilleen miten sattuu, RBR:ssä auto ei meinaa esim. demo-EKn pitkillä "tasaisilla" suorilla pysyä käsissä yli 100 km/h vauhdissa. "Tasaiset" ovat lainausmerkeissä, koska vaikka tiessä ei suuria korkeuseroja aina olekaan, se on täynnä pieniä kuoppia, kohoumia ja pomppuja, jotka saavat auton heittelehtimään ja monesti lähtemään kokonaan käsistä. Siis lähes suoralla tiellä. Eli voitte kuvitella, kuinka millintarkasti auto pitää sijoittaa isompiin hyppyihin, joita demo-EKlla on pari, ettei alastulon seurauksena ole voltteja katon kautta... Samoin, toisin kuin useimmissa muissa konsoliralleissa, tiet ovat todella kapeita ja oikominen pikku nypyn päältä tien sivusta voi heittää auton katolleen tai ainakin hetkeksi pois kuskin kontrollista.
Voin vain kuvitella, kuinka valmiissa kokonaisessa pelissä kisan keskeyttävän turhauttavan ulosajon ja täydellisesti onnistuneen suorituksen välillä on vain hiuksenhieno ero. Veikkaisin, että RBR ja GT4 tulevat olemaan vuoden parhaita ajopelejä (tosin onhan vielä mm. FlatOut tulossa).
Vaikka myyntiluvut eivät varmaankaan noihin Colineihin yllä, niin huomaa, että tällä pelillä on selkeä autopelifanien kohderyhmä, joka varmasti löytää RBR:n kunhan se ilmestyy.
Momon pitäisi
http://www.bhmotorsports.com forumeiden mukaan toimia.