Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ride

Vastaus: Ride

http://youtu.be/Pdh3b6-68wU

Tässä vielä peliäänien kera pari kisaa. Toisessa alkupään tehoton MV Agusta ja sitten selkeästi tehokkaampi vikuri Aprilia.
Aprilian vikuroinnin näkee selkeästi siinä ekan kierroksen loppupuolen mutkissa. (6:10 eteenpäin)
 
Vastaus: Ride

Mites toi helmet camera kulma,onko samanlainen "pääkivun tuottaja" ku motogp14? Ton videon alus agustalla vaikutti paljon paremmalta.
 
Vastaus: Ride

En kauheasti osaa ajaa sillä, tuntuu niin oudolta kun kamera heiluu. Mut eikö toi nyt aika samanlainen ole kuin motogp:ssä?

Mielestäni toi oli parempi.Ehkä pyörän alastomuus vaikutti asiaan,ku ei ole katteen plexiä näkökentässä häiritsemässä. Epäilen kyl ett tehokkaammilla ja katetuilla pyörillä on suhteellisen samanlaista heilumista ku motogp:ssä.
 
Vastaus: Ride

Tässähän saa kuskin ajoasennon säädettyä täysin mieleisekseen slidereilla. Kroppa, hartiat, kyynärpäät, polvet, päänasento jne.
Mulla on pään asento aika suora ja pysty.

En kyllä tiedä vaikuttaako se sit kypäräkuvakulmassa mitään, vai onko vain takaa katsoen ulkonäöllinen seikka.
 
Vastaus: Ride

No nyt on RIDE ladattu ja heti tuosta kypäräkamerasta..samanlaista heilumista se on kuin motogp peleissä. Enkä kännyn 5tuuman näyttö ja se ku ei ite ajanut sai mut kuvittelemaan toisin.
Vielä lataa sovelluksen tietoja..johtuuko tästä etten pääse ajamaan kuin quick moden time attackia ja tutorialia?
 
Vastaus: Ride

Juu aina ladataan alkuun vain sen verran et pääset pelaamaan.
Pelin päällä pleikan valikossa options ja info, niin näet paljonko jäljellä. Koko pelin koko on 18,3gigaa.

Ps. Älkää pelatko niitä championshippejä, älkääkä kutsuko kaveria talliin. Tallennus korruptoituu. Päivitys on Sonyllä hyväksyttävänä.
 
Vastaus: Ride

Juu aina ladataan alkuun vain sen verran et pääset pelaamaan.
Pelin päällä pleikan valikossa options ja info, niin näet paljonko jäljellä. Koko pelin koko on 18,3gigaa.

Ps. Älkää pelatko niitä championshippejä, älkääkä kutsuko kaveria talliin. Tallennus korruptoituu. Päivitys on Sonyllä hyväksyttävänä.

Kiitti tiedosta. Mä ajattelin jo,ett kauanko pitää yhtä rataa kiertää ja ansaita rahaa,ett pääsee jatkaan. Ajattelin myös,ett nopeestipa latas ja asensi pelin. Sit huomasin,ett sovellusta ladataan vielä..ny on 9gigaa ladannu.

ps.omppu,olit ainoa kamulistallani jolla on tämä peli.:)
 
Vastaus: Ride

Menee vähän ot:ksi, mut kysytään pois. Eli jos oisin ostanu fyysisenä tän pelin,oisko ollu sama homma latausten ja asennusten yms. suhteen kuin diginä?

ps.niillä joilla on tää peli,voi halutessaan voi lähettää kamupyynnön.:)
 
Vastaus: Ride

Sama homma silloin. Siinä odotat ensin, että se muutama giga asennetaan ja sitten pääset pelaamaan quick racea. Sit taas odottelet, että loppu asentuu.
 
Vastaus: Ride

Sama homma silloin. Siinä odotat ensin, että se muutama giga asennetaan ja sitten pääset pelaamaan quick racea. Sit taas odottelet, että loppu asentuu.

Eli molemmat tavat vie kovolta saman määrän tilaa?Kamu väittää,ett fyysinen peli vie vähemmän,kun levyllä on jo tietoja? Mun ajatusmaailman mukaan kamu on vääräs?
 
Vastaus: Ride

Eli molemmat tavat vie kovolta saman määrän tilaa?Kamu väittää,ett fyysinen peli vie vähemmän,kun levyllä on jo tietoja? Mun ajatusmaailman mukaan kamu on vääräs?

PS3 aikanahan levyltä luettiin suurinosa tietoa. PS4:ssa asennetaan koko peli ja levyä käytetään vain todentamaan käyttöoikeus pelille. Eli saman tilan vie.
 
Vastaus: Ride

PS3 aikanahan levyltä luettiin suurinosa tietoa. PS4:ssa asennetaan koko peli ja levyä käytetään vain todentamaan käyttöoikeus pelille. Eli saman tilan vie.

Omppu on kfin pelaava tietosanakirja.:) Oisin kyl voinut kysyä privana ompulta, mut aattelin josko näistä mun tyhmistä kysymyksistä. Ehkä on apua muillekin.:)

Ps. Iso kiitos ompulle,kun vaivaituu edes vastaamaan.:)
 
Vastaus: Ride

Tänään tuli päivitys. Onneksi vajaa 70 megaa vain.

Itse pelissä on hieman ärsyttävää se, että rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Kisasta saat kymppitonnin ja pyörän virität tappiin parilla tonnilla, tai niin tappiin kuin on hyödyllistä.

Eli voit aina ostaa luokan parhaan pyörän, virittää tappiin ja voittaa kisan helposti. Näin ollen luokan kisat käy tylsäksi ja joudut itse keinotekoisesti vaikeuttamaan kisojasi.

Viriosia on muutenkin liian vähän. Sitten voit saada vaikka pakoputken 200:lla, tai 2000:lla. Merkki on eri, vaikutus pyörään sama. Miksi ottaa 2tonnin putki?
Toisaalta kun ostat kaikki halvat viriosat, voitat jo kisat 20sek erolla. Eli miksi ostaa loppuja moottorin/vaihdelaatikon 2-6tonnin osia?

Toisinsanoen osien vaikutukset pyörään uusiksi, osien hinnat ylös ja kisojen palkintorahat alas. Myös mainepisteet alas.

Tulisi paljon mielenkiintoisempaa..

Edit:
Joku päivitys on tänään tullut..oisko siitä tähän ongelmaan jotain apua?

Vaikuttaa juuri noihin.
Päivitysten sisällön näet kun painat pleikan päävalikossa pelin päältä options ja "näytä päivityshistoria" tms.
 
Vastaus: Ride

Voisko joku kertoa säätöohjeita?

Pari pyörää menee virittäessä sellaiseksi, ettei käytännössä pääse viivalta liikkeelle kun keulii ympäri, vaikka minimi kaasulla vetää. Millä sitä saa estettyä?

Entä sitten kun ne historic pyörät menee nokan kautta ympäri jarruttaessa aina. Jos jarruttaa niin ettei mene, niin AI menee menojaan.
 
Vastaus: Ride

Voisko joku kertoa säätöohjeita?

Pari pyörää menee virittäessä sellaiseksi, ettei käytännössä pääse viivalta liikkeelle kun keulii ympäri, vaikka minimi kaasulla vetää. Millä sitä saa estettyä?

Entä sitten kun ne historic pyörät menee nokan kautta ympäri jarruttaessa aina. Jos jarruttaa niin ettei mene, niin AI menee menojaan.

Lähdös pidän vasemman tatin eteenpäin (muutaman kerran päästän vapaax ja sit uudelleen).josko ei eka kerralla kone tajua. En kyl oo lähdös kokeillu,mut ku oon vauhdis keulimista kokeillu,takajarrulla hillitsen keulimista.Jarruttaessa yleensä vedän vasuritappia taaksepäin ettei nousin takapää ilmaan. Varmasti tiesitki nuo "kikat".:)
 
Vastaus: Ride

Juu ja normisti toimii, mutta pari pyörää on viritysten jälkeen menny niin mahdottomaksi, että jää kirkkaasti viimeiseksi lähtökiihdytyksessä, tai keulii ympäri.
 
Ylös Bottom