Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rintama karkurit!!

Solid Snake

Active Member
Nyt kun näyttää vähänkin siltä, että PS2 on heikoilla konsolisodassa, te olette jo valmiiksi vaihtaneet puolta ja hypänneet Nintendon ja mikä pahinta Microsoftin kelkkaan. Pitäisitte PS2:n puolia tai olisitte puolueettomia. Minä ainakin uskon vielä PS2:een. Uskon että he lyövät Billyn maahan konsoleineen. PS2 4ever!!! Kävi miten kävi, minä pelaan Sonyn mustaa laatikkoa... Ottakaa kantaa!!
 
Itse en ole kääntänyt takkiani vaan kannatan PS2:ta sekä Xboxia. GC:n pelitarjonta ei ole minuun iskenyt...
 
PS2 ei kiinnosta pätkääkään. Ainoat hyvät pelit tällä hetkellä, tai tulevaisuudessa, näyttävät olevan Capcom vs. SNK 2 ja MGS2 ja Capcom vs. SNK 2 on jo Segan mahtavalla Dreamcastilla eli tuntuu hieman siltä, että PS2sella ei olisi mitään annettavaa... floppi mikä floppi... Sony itsekin on sen ilmeisesti huomannut, kun on ottanut puheeksi PS3sen... hyvät ystävät jättäkäämme uppoava laiva....!
 
Anteeks nyt vaan jos olen jotenkin erityisen tyhmä mutta eihän tässä mitään konsolia pelata vaan pelejä yleensä...ja kyllä ne konsolit on ihan edelleen tunteettomia muovimöhkäleitä, viihdykettä, viihde-elektroniikka, ei niillä ole tunteita joita voisi loukata pelailemalla silmäpeliä naapurin-konsolin kanssa.

:D
 
Solid Snake, mistä ihmeestä olet saanut sellaisen käsityksen, että PS2 olisi heikoilla konsolisodassa? Vaikka kilpailijat nyt vyöryvätkin markkinoille, PS2:lla on yhä vankka käyttäjäkanta ja monia hyviä pelejä tulossa.

Itse ainakin uskon, että joka masiinalle syntyy oma vankka ja uskollinen käyttäjäkuntansa, joka sitten haukkuu kilpailijoiden konsoleita ilman mitää painavaa syytä. ;)

- Esa
 
kyllä PS2 mun mielestä näyttäis olevan vahvimmillaan.
sitä on jo myyty maailmalla ihan pirusti.
sille jo on paljon hyviä pelejä ja lisää on tulossa niin pirusti.
(monilta loppuu rahat, ja vaikka rahat riittäis niin ei ainakaa aika riitä pelaamaa kaikkia huippu pelejä.)

toivon kyllä että GC ja Xbox:n menestyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Anteeks nyt vaan jos olen jotenkin erityisen tyhmä mutta eihän tässä mitään konsolia pelata vaan pelejä yleensä...ja kyllä ne konsolit on ihan edelleen tunteettomia muovimöhkäleitä, viihdykettä, viihde-elektroniikka, ei niillä ole tunteita joita voisi loukata pelailemalla silmäpeliä naapurin-konsolin kanssa.

:D

Normaalit pelaajat pelaavat tosiaan pelejä, mutta ilmeisesti täällä on tapana räplätä sitä konsolia ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Solid Snake, mistä ihmeestä olet saanut sellaisen käsityksen, että PS2 olisi heikoilla konsolisodassa? Vaikka kilpailijat nyt vyöryvätkin markkinoille, PS2:lla on yhä vankka käyttäjäkanta ja monia hyviä pelejä tulossa.

Itse ainakin uskon, että joka masiinalle syntyy oma vankka ja uskollinen käyttäjäkuntansa, joka sitten haukkuu kilpailijoiden konsoleita ilman mitää painavaa syytä. ;)

Joo, sori, korjataan virhe: eli nyt NÄYTTÄÄ siltä että PS2 on heikoilla koska se ei ole yhtä tehokas kuin kilpakumppanit. Silti, vaikka PS2 olisi uppoava laiva aion mielummin upota mukana, kuin kääntää takkia. Kyllähän Nintendo ja X-Box on huippu konsoleita jotka ehkä ostankin... Ehkä.. mutta PS2 on se kovin... minun mielestäni...

...Sen verran haluan vielä korjata, että jos PS2 on uppoava laiva, minä uppoan mukana, mutta uin pois ja pyydän apua toiselta laivalta, heti kun se on pohjalla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
teho erot näiden kolmen kesken kyllä ovat varmaan aika pienet.
ja noita lukuja katsomalla niitä eroja ei kunnolla näe.
jos haluu vertailla koneiden tehoja niin ne erot näkee parhaiten sellaisista peleistä jotka julkaistaan kaikille koneille.
esim. Soul Calibur 2 ja SSX Tricky.

itselleni nuo mahdolliset erot ovat yhden tekeviä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
PS2 ei kiinnosta pätkääkään. Ainoat hyvät pelit tällä hetkellä, tai tulevaisuudessa, näyttävät olevan Capcom vs. SNK 2 ja MGS2 ja Capcom vs. SNK 2 on jo Segan mahtavalla Dreamcastilla eli tuntuu hieman siltä, että PS2sella ei olisi mitään annettavaa... floppi mikä floppi... Sony itsekin on sen ilmeisesti huomannut, kun on ottanut puheeksi PS3sen... hyvät ystävät jättäkäämme uppoava laiva....!

Varmaan kannattaa tänne PS2 BBS:ään tulla sitä julistamaan :p ... joo huumorilla... Ei mutta kunhan vaan ei tietokone kuole pois, tosin siitä nyt tuksin on pelkoa, niin pitkään kun PC:eitä on olemassa on myös pc:lle pelejä... Eipä näytä Xboxin peleistäkään kuin Halo yltävän jonkinlaiseen haloon, muuta aika peruskamaa mitä lueskelin ign:stä... ja kun suurin osa sen peleistä tulee tietokoneelle, niin ei ainakaan minulla ole tarvetta moiselle... sitten pitää valita GameCuben ja PS2:sen väliltä, niin Nintendoa ei vielä ole myynnissä. joten valistisn PS2:sen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
PS2 ei kiinnosta pätkääkään. Ainoat hyvät pelit tällä hetkellä, tai tulevaisuudessa, näyttävät olevan Capcom vs. SNK 2 ja MGS2 ja Capcom vs. SNK 2 on jo Segan mahtavalla Dreamcastilla eli tuntuu hieman siltä, että PS2sella ei olisi mitään annettavaa... floppi mikä floppi... Sony itsekin on sen ilmeisesti huomannut, kun on ottanut puheeksi PS3sen... hyvät ystävät jättäkäämme uppoava laiva....!

Hohhoijaa... Taidatkin olla tosi pelimies ku haukut PS2:sta huonosta pelivalikoimasta. Ehkä vuosi sitten tuollaiseen olisi ollut aihetta, mutta ei enää. Odota sinä vain jotain uutta konsolia, me pelaamme PS2:lla huippupelejä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Hohhoijaa... Taidatkin olla tosi pelimies ku haukut PS2:sta huonosta pelivalikoimasta. Ehkä vuosi sitten tuollaiseen olisi ollut aihetta, mutta ei enää. Odota sinä vain jotain uutta konsolia, me pelaamme PS2:lla huippupelejä.

"Huippupeli" on aika subjektiivinen käsite. Aika turhaa tämäkin väittely.
 
"Huippupeli" on aika subjektiivinen käsite. Aika turhaa tämäkin väittely. [/B][/QUOTE]

Usko pois! Vain mielipide asioista voi kiistellä. Jos olet erimieltä, siitä syntyy kiistely.. Hm... Ei tarvitse olla nero että ymmärtää senkin kiistelyn olevan mielipide kiistely... Turhaa? Jaa-a. Mikäpä ei olisi turhaa. Kuolemme joskus kuitenkin!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l

Varmaan kannattaa tänne PS2 BBS:ään tulla sitä julistamaan :p ... joo huumorilla...

Bjaah... eikös tämä ole KonsoliFIN foorumi? ainakin minulla lukee niin tuolla ylhäällä? Se PS2 foorumi on siis vain osa tätä foorumia... käsittääkseni....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser


Bjaah... eikös tämä ole KonsoliFIN foorumi? ainakin minulla lukee niin tuolla ylhäällä? Se PS2 foorumi on siis vain osa tätä foorumia... käsittääkseni....

Pitää paikkaansa. PS2FIN on tosiaan osa KonsoliFIN foorumia ja tämä on siis KonsoliFINin konsolisota alue. Eli xbox, dc, nin ja ps2:den omistat(fanit) ovat terve tulleita keskustelemana sulassa sovussa keskenään.

KonsoliFIN BBS on tällä hetkellä pikkasen vaiheessa, mutta eiköhän asia korjaannut lähiaikoina.........?

Lisää valotusta asiaan täältä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke


"Huippupeli" on aika subjektiivinen käsite. Aika turhaa tämäkin väittely.

No hohhoijaa jos joku petteri täällä haukkuu kokoajan PS2:ta huonosta pelivalikoimasta, niin saan kai mä sanoo mielipiteeni?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


No hohhoijaa jos joku petteri täällä haukkuu kokoajan PS2:ta huonosta pelivalikoimasta, niin saan kai mä sanoo mielipiteeni?

Saat, mutta se tuskin johtaa mihinkään muuhun kuin juupas eipä tyyliseen väittelyyn, jota konsolisota muutenkin yleensä on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Hohhoijaa... Taidatkin olla tosi pelimies ku haukut PS2:sta huonosta pelivalikoimasta. Ehkä vuosi sitten tuollaiseen olisi ollut aihetta, mutta ei enää. Odota sinä vain jotain uutta konsolia, me pelaamme PS2:lla huippupelejä.
Mun mielestä, kun vertaa markkinoilla oleviin konsoloihin niin ps2sella ei ole todellakaan puoleensa vetävä pelivalikoima, mutta toisaalta tämä on vain mielipide...:)
 
Suoraa copy/pastea pelit.fi:stä:


"Forrester Resercin vanhemman analyytikon Eric Sheirerin mukaan konsolisota on jo ohi ja voittaja on PlayStation 2. Sheirer arvioi PS2:n jäävän markkinaykköseksi, koska 20 miljoonan PS2-koneen kanta on muille liian suuri etumatka kurottavaksi.

Sheirer tosin huomauttaa, että nykytilannetta on aikaisempaa vaikeampi arvioida. Sony ja Microsoft ovat laajoja liikeyrityksiä, joille pelibisnes on vain osa koko liiketoimintaa ja sijoituksille voidaan hakea voittoa pidemmältä aikaväliltä. Puhtaasti pelibisnekseen nojaavien yrityksien kuten Segan tai Nintendon tulevaisuuden ja ratkaisuiden arvioiminen on helpompaa.

Forrester Reserch on arvostettu markkinatutkimuslaitos, jonka lausunnon pohjalle on perustettu väite, että PS2:n julkaisuaikaan jokainen Pohjois-Amerikassa myyty PS2 aiheutti Sonylle 100 dollaria tappiota. Forresterin mukaan tappio jokaista Xboxin kohden voi olla jopa suurempi. Riski on tietoinen, sillä firmat saavat rahansa takaisin oheislaite ja pelimyynnillä."


Miksi PS2 siis on heikoilla? Ja jos olisikin, niin entä sitten? Ymmärrän toki, että monilla ei ole varaa kuin yhteen konsoliin, jonka sitten toivotaan tietysti menestyvän, mutta fanaattisuuteen en näe mitään syytä. Kuten sanottu, konsoli on konsoli, vain idiootti jää seisomaan PS2:den viereen, jos se on paska.
 
Ylös Bottom