Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rintama karkurit!!

Miksi PS2 siis on heikoilla? Ja jos olisikin, niin entä sitten? Ymmärrän toki, että monilla ei ole varaa kuin yhteen konsoliin, jonka sitten toivotaan tietysti menestyvän, mutta fanaattisuuteen en näe mitään syytä. Kuten sanottu, konsoli on konsoli, vain idiootti jää seisomaan PS2:den viereen, jos se on paska. [/B][/QUOTE]

Tuossa olet kyllä oikeessa, mutta PS2 ei ole paska. Sanotaan, että jos minulla olisi Dreamcast, myisin sen pois ja säästäisin rahaa parempaan konsoliin, mutta PS2:n kohdalla näin ei tarvitse tehdä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Sanotaan, että jos minulla olisi Dreamcast, myisin sen pois ja säästäisin rahaa parempaan konsoliin, mutta PS2:n kohdalla näin ei tarvitse tehdä...
Dreamcast elää ja voi hyvin, eli sitä en myy...:), mutta jos mulla olisi ps2 niin..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Dreamcast elää ja voi hyvin, eli sitä en myy...:), mutta jos mulla olisi ps2 niin..

Kuten olen jo sanonut, Dreamcast on hyvä konsoli eikä sen huippu pelit katoa minnekään, mutta niitä ei vain tehdä lisää enää ja suurin osa parhaista peleistä käännetään jollekin konsolille...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
PS2 ei kiinnosta pätkääkään. Ainoat hyvät pelit tällä hetkellä, tai tulevaisuudessa, näyttävät olevan Capcom vs. SNK 2 ja MGS2 ja Capcom vs. SNK 2 on jo Segan mahtavalla Dreamcastilla eli tuntuu hieman siltä, että PS2sella ei olisi mitään annettavaa... floppi mikä floppi... Sony itsekin on sen ilmeisesti huomannut, kun on ottanut puheeksi PS3sen... hyvät ystävät jättäkäämme uppoava laiva....!

Taitaa olla aika rajoittunut peli maku, kun ei kelpaa kuin kaksi peliä PS2:lta?
 
oikeessa, mutta PS2 ei ole paska. [/B]


PS2 ei ole paska, enkä niin väittänytkään. Sanoin, että JOS PS2 olisi paska kone, ei olisi taas mitään järkeä puolustaa sitä, vaan sanoa rehdisti, että tuli ostettua väärä kone.
 
Hm... Toivottavasti PS2 ei mee DC jamaan, sitten Sony julkaisee PS3:n aikaisemmin ja tämä katkaisee pelikoneiden käyttöiän... No kyllähän niitä PS2:ia on myyty niin reilusti että tuskin Sonylla ole mitään aihetta julkaista PS3:sta aikaisemmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Hm... Toivottavasti PS2 ei mee DC jamaan, sitten Sony julkaisee PS3:n aikaisemmin ja tm katkaisee pelikoneiden kyttin... No kyllhn niit PS2:ia on myyty niin reilusti ett tuskin Sonylla ole mitn aihetta julkaista PS3:sta aikaisemmin.

Todennakoisesti tulee aikaistamaan PS3:sen julkaisua. Kaikki tietenkin riippuu XBoxin ja Gamecuben myynnista. Jos uudet laitteet myyvat hyvin niin jotenkin Sonyn vastattava kilpailuun. Ensin laskemalla PS2:sen hintaa alas ja seuraavaksi aikaistamalla PS3:sen julkaisua. Sony tassa kohta heikoilla on. Jos itse veikkaan niin Euroopassa Sony ja XBox tulevat memestymaan ja Gamecube Japanissa. Nintendo ei kuitenkaan panosta tarpeeksi Europan markkinointiin. Sony voi viela toisaalta voittaakkin halvemmalla hinnalla, pelien laadulla ja toimintavarmuudella. Sonyn etu on mita enemman XBox kaatuu.
 
Voi ollakkin... :D. Todellakin, Sonyn pitaa saada kaula Xboxiin jostain muusta sillä toi kaatuilu on jäänyt kyllä vähäiseksi mitä olen kuullut Amerikan mantereelta.
 
Veikkaan, että kaulaa on/tulee olemaan jatkossakin, sen verran kova kannattajajoukko sillä takana. Se, että kuinka paljon on taas toinen tarina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Voi ollakkin... :D. Todellakin, Sonyn pitaa saada kaula Xboxiin jostain muusta sillä toi kaatuilu on jäänyt kyllä vähäiseksi mitä olen kuullut Amerikan mantereelta.


Onhan 20 miljoonaa konetta etumatkaa ja jo valmis "katu uskottavuus" pieniä hyötyjä? ;-)

Muistakaa, että todellisuudessa pelit eivät ratkaise. Väite perustuu omakohtaisiin kokemuksiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer


Muistakaa, että todellisuudessa pelit eivät ratkaise. Väite perustuu omakohtaisiin kokemuksiin.
Miten niin pelit eivät ratkaise...? Kyllä ainakiin minä valitsen konsolini pelejen perusteella, enkä sen perusteella, että mitä myydään eniten tai millä konsolilla on teoriassa paras suorituskyky.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri

Miten niin pelit eivät ratkaise...? Kyllä ainakiin minä valitsen konsolini pelejen perusteella, enkä sen perusteella, että mitä myydään eniten tai millä konsolilla on teoriassa paras suorituskyky.


Minusta pelit eivät ratkaise. Eikös DC:tä kehuttu, koska sillä oli paljon hyviä pelejä? Miksei se menestynyt?

Minusta koneen hinta, ja se pirun "uskottavuus" sekä tunnetut brandit kuten EA (puuttui DC:ltä) ratkaisevat asian.

Muistattehan, että te kuulutte vähemmintöön: seuraatte alaa ja tiedätte siitä enemmän kuin keskivertopelaaja, joka on aivan ulalla kun kysytte mikä XBox tai DC on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer



Minusta pelit eivät ratkaise. Eikös DC:tä kehuttu, koska sillä oli paljon hyviä pelejä? Miksei se menestynyt?

Minusta koneen hinta, ja se pirun "uskottavuus" sekä tunnetut brandit kuten EA (puuttui DC:ltä) ratkaisevat asian.

Muistattehan, että te kuulutte vähemmintöön: seuraatte alaa ja tiedätte siitä enemmän kuin keskivertopelaaja, joka on aivan ulalla kun kysytte mikä XBox tai DC on.
Ok ehkä mun mielipide oli siinä mielessä väärä, että en ottanut huomioon kenen kannalta pelit ratkaisee ja kenen kannalta ei, mutta jos täällä puhutaan, niin eiköhän kaikki ole niin valveutuneita, että "meidän" keskuudessamme pelit ratkaisee ja "keskiverto" pelaajan kannalta markkinointi + hömpötys ratkaisee... kuulostaa raaalta, mutta jos asiaa näin päin katsoo niin taitaa olla totta....?

ps.paitsi sitten tietenkin on sinä, jonka kannalta:
"koneen hinta, ja se pirun "uskottavuus" sekä tunnetut brandit kuten EA (puuttui DC:ltä) ratkaisevat asian.", no joo...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer



Minusta pelit eivt ratkaise. Eiks DC:t kehuttu, koska sill oli paljon hyvi pelej? Miksei se menestynyt?


No, koska Sega mokasi totaalisesti Euroopan markkinoinnin. Tuhlasi kaikki rahat jalkapallo joukkueen paitamainoksiin. Suomessa Segan maahantuoja Brio ei saanut mitaan rahallista tukea Segalta, joten eipa ollut hirveasti rahaa laittaa markkinointiin.


Minusta koneen hinta, ja se pirun "uskottavuus" sek tunnetut brandit kuten EA (puuttui DC:lt) ratkaisevat asian.


DC oli edullinen laite. Huomattavasti halvempi, kuin PS2 ja teknisesti parempi, kuin PS1. EA:n urheilu pelit eivat kovin kummoisia ole. Madden on ainoa hyva, Fifa on ihan susi. NHL on rahastusta ja netissa on alkamassa Open source projekti paremman jaakiekkopelin kehittamiseksi, koska EA:n NHL ei tyydyta. Osa DC:n urheilupeleista on todella loistavia, kuten Segan NBA seka NFL.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
""No, koska Sega mokasi totaalisesti Euroopan markkinoinnin. Tuhlasi kaikki rahat jalkapallo joukkueen paitamainoksiin. Suomessa Segan maahantuoja Brio ei saanut mitaan rahallista tukea Segalta, joten eipa ollut hirveasti rahaa laittaa markkinointiin.""


Miksi vastasit kysymykseen, johon minä jo itse vastasin?


""DC oli edullinen laite. Huomattavasti halvempi, kuin PS2 ja teknisesti parempi, kuin PS1. EA:n urheilu pelit eivat kovin kummoisia ole. Madden on ainoa hyva, Fifa on ihan susi. NHL on rahastusta ja netissa on alkamassa Open source projekti paremman jaakiekkopelin kehittamiseksi, koska EA:n NHL ei tyydyta. Osa DC:n urheilupeleista on todella loistavia, kuten Segan NBA seka NFL.""


EA:n pelit eivät ole kummoisia. Itseasiassa ne ovat imo perseestä. Mutta juurihan sanoin, että hyvät pelit eivät ratkaise, ainakaan jos kukaan ei tiedä niistä markkinoinnin vuoksi. Mutta todellisuudessa me olemme väärässä: FIFA on helvetin hyvä peli. Miten se muka muuten voisi olla vuosi toisensa jälkeen myyntilistojen kärjessä, vain uusitun grafiikan ansiosta.

Paska on hyvää -miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PSXGamer
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
""No, koska Sega mokasi totaalisesti Euroopan markkinoinnin. Tuhlasi kaikki rahat jalkapallo joukkueen paitamainoksiin. Suomessa Segan maahantuoja Brio ei saanut mitaan rahallista tukea Segalta, joten eipa ollut hirveasti rahaa laittaa markkinointiin.""


Miksi vastasit kysymykseen, johon minä jo itse vastasin?


""DC oli edullinen laite. Huomattavasti halvempi, kuin PS2 ja teknisesti parempi, kuin PS1. EA:n urheilu pelit eivat kovin kummoisia ole. Madden on ainoa hyva, Fifa on ihan susi. NHL on rahastusta ja netissa on alkamassa Open source projekti paremman jaakiekkopelin kehittamiseksi, koska EA:n NHL ei tyydyta. Osa DC:n urheilupeleista on todella loistavia, kuten Segan NBA seka NFL.""


EA:n pelit eivät ole kummoisia. Itseasiassa ne ovat imo perseestä. Mutta juurihan sanoin, että hyvät pelit eivät ratkaise, ainakaan jos kukaan ei tiedä niistä markkinoinnin vuoksi. Mutta todellisuudessa me olemme väärässä: FIFA on helvetin hyvä peli. Miten se muka muuten voisi olla vuosi toisensa jälkeen myyntilistojen kärjessä, vain uusitun grafiikan ansiosta.

Paska on hyvää -miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.

Miksi PS2 oli vuosi takaperin niin haluttu konsoli? Kuka tiesi että PS2 on oikeasti hyvä. Hypen takia. Siinä Sony onnistui paremmin kuin Microsoft tai Nintendo. Se loi todellisen hypen PS2:n yläpuolelle.
 
Vastaus: Rintama karkurit!!

Mitenköhän kauan PS2 vielä myy, kun uudet konsolit tulevat markkinoille? Eli onko veikkauksia sen suhteen, milloin musta monoliitti lopulta hylätään?
 
Vastaus: Rintama karkurit!!

feldon sanoi:
Mitenköhän kauan PS2 vielä myy, kun uudet konsolit tulevat markkinoille? Eli onko veikkauksia sen suhteen, milloin musta monoliitti lopulta hylätään?

Nythän PS2 taitaa myydä lähinnä keräilijäluonteille ja vanhan koneensa rikkoneille. PS2 on sen verran WANHA!!!, että varsinaisille vain--ja-ainoastaan-pelaajille PS2:ta ei enää tarvitse myydä, heillä on se jo jos on ollakseen. Veikkaan että 360: julkaisun kolkuttaessa ovella on PS2:n myynti aika vähäistä (ainakin täällä länsimaissa), kun muksut kinuavat ennemmin next-geniä kun jotain, mitä naapurin kakaran luona on saanut pelata vuosia, ja PS2:n hinta pysyy samana kuin ennen ja keräilijät ovat jo omansa saaneet. Pitäähän rahaa säästyä muuhunkin.
 
Ylös Bottom