Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rise of the Ronin

Voi ristus sentään. Ei se Elden Ring myöskään ollut mitään graafista ilotulitusta ja ruutukin päivittyi vähän miten sattui, mutta hyvin maistui maksavalle yleisölle. Mitä tätä nyt olen vilkuillut noissa previkoissa niin ihan kelvolliselta näyttää. Jos nuo mainostetut mekaniikat toimivat niin kelpaa, vaikkei vuoden kaunein peli olisikaan.
 
Elden Ring ei ollut mikään leukojen loksauttelija raffojen suhteen mutta se taiteellinen tyyli mikskää sitä nyt kutsutaankin oli vaan kaunista katseltavaa, kauneus on katsojan silmissä jne mut tämä peli on vain, noh... ruma. :D (mun mielestä) Elden Ringis oli nyt kaikki muut asiat vaan miltei täydellisiä joten siinä oli paljon varaa antaa anteeksi muille vähäisille puutteille.
 
Tälläisen löysin ja Suomi ois mukana tiedä sit pitääkö kutinsa.

Aika yllättävää jos löytyy mutta toisaalta onhan tämä sonyn yksinoikeuspeli (ainakin näin aluksi)
 
Elden Ring ei ollut mikään leukojen loksauttelija raffojen suhteen mutta se taiteellinen tyyli mikskää sitä nyt kutsutaankin oli vaan kaunista katseltavaa, kauneus on katsojan silmissä jne mut tämä peli on vain, noh... ruma. :D (mun mielestä) Elden Ringis oli nyt kaikki muut asiat vaan miltei täydellisiä joten siinä oli paljon varaa antaa anteeksi muille vähäisille puutteille.
No jaa, minä hämmennyin Elden Ringin alussa kun pääsin sinne vapaampaan maailmaan ja se näytti niin upealta. Ei siis siltä että "onpa hirveästi pikseleitä, shadereitä, ray tracingiä ja muuta" vaan että sen maailma näytti upealta. Se mielestäni riittää. Joku Wind Waker on myös sellainen peli että pieksää esteettisesti monet nykyteoksista heittämällä.
 
No jaa, minä hämmennyin Elden Ringin alussa kun pääsin sinne vapaampaan maailmaan ja se näytti niin upealta. Ei siis siltä että "onpa hirveästi pikseleitä, shadereitä, ray tracingiä ja muuta" vaan että sen maailma näytti upealta. Se mielestäni riittää. Joku Wind Waker on myös sellainen peli että pieksää esteettisesti monet nykyteoksista heittämällä.

Nii sitä mä meinaan, se "Art Direction" oli vaan siinä hemmetin kaunis, eihän se mikää graafinen näytös ollut kun mitä esim HFW. Onhan joku Sifukin mun mielestä kaunis peli vaikka ei ole mikään graafinen näytös, Ronin taas.. noh.. ruma :D (mun mielestä)
 
Ei tämä nyt niin rumalta edes videoissa näytä. Helposti samaa kastia kuin vaikka Elden Ring

Itse pelistä en sitten tiedä. Näyttää aika paljon Niohilta, enkä siihen koskaan päässyt oikein kunnolla mukaan. Plussaa sentään siitä että vaikeusasteen voi päättää. Ei sentään yritetä mennä aivan samaan suuntaan Soulsien kanssa, kuten Niohit teki.

Avoimen maailman toteutus myös epäilyttää. Aivan sama vaikkei kartta täyty merkeistä torniin kiipeämisen jälkeen, vaan se on ongelma jos kartalle tungetaan älyttömästi niitä merkkejä. Menee ihan seikkailun ja löytämisen maku, jos vain juostaan tai lennetään niiden perässä.
 
Se on tosiaan 15.00 itsellä lähtö japaniin, ei millään malta odottaa, 13.00 tosiaan saadaan rewikat, itse olen tehnyt aika hyvin taustatyöni pelin parissa, katsellut kun pari streamaajaa pelaa peliä ja esittänyt heillä samalla kysymyksiä, tiedän että loot ja loot farming tulee olemaan yksi pelin vahvuuksista jopa ne jotka ei ole nauttineet tarinasta, ovat nauttineet siitä loot farmingista, se open world elementti tuo sitten uuden aspectin team ninja peleihin farmata gearia. mainitaan nyt vielä se että tässä pelissä ei pysty tekemään Missioneita uusiksi nioh ja wo long pelien tapaan, mutta tuo ei ainakaan itseäni haittaa kun nyt on open world missä farmailla.

se minkä takia ne harvat jotka ovat pelin saaneet eivät ole pitäneet tarinasta, johtuu siitä että monella on ollut odotuksissa Like a Dragon inshin tyylinen lähestymistapa joka lähestyy vähän samoja asioita viihteen ja Huumorin kautta tässä pelissä on taas enemmän sellainen sota historiallinen, asiapohjainen, vakava, lähestymistapa, eli pelissä puhutaan paljon eri liittoumien poliittisista asemista ja muista ja sitä kautta on muutenkin paljon hidastempoisempi, itse tosiaan kun katselen Japanilaisia ja samurai dokkareita niin minun mielestäni tuollainen pelaaja opettaja lähestymistapa toimii.

eli sen mitä olen itse pelistä nähnyt niin kyseessä on todellakin Samurai Simulator game niin kun juuri se Way of the Samurai:t siihen viittasi myös vahvasti Famitsun rewikan poiminnat.

katsokaapas huvikseen tätä pelin playstation pagea, en ole varmaan minkään muun pelin kohdalla nähnyt näin informatiivistä PSN pagea, Rise of the Ronin on tosiaan myös panostanut tähän sieltä löytyy tietoja eri liittoumista ja henkilöistä, eri aikakauden historillisia eventtejä yms,

 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti klo 13 reikä reikä meidän aikaa tulee arviot. Ei sillä että niilä itselle olisi niin väliä kun peli ennakkoladattu jo aikoja sitten ja odoteaan vain huomisaamua että pääsee tykittämään Japaniin.
 
62 on oma veikkaus.

 
Viimeksi muokattu:
tosiaan kohta rewikat oma veikkaus on jotain väliltä 78-83, pistinkin juhlapäivän kunniaksi tilaukseen oikein kunnon gourmee aterian eli Red Curry Ramen, aijai tuon ateriaan jälkeen kyllä kelpaa lähteä Japaniin.

tosiaan tuli se deluxe edition itse hommattua kiitos Shogun tv sarjan, katsokaapas minkä armorin Deluxe Editionista, nimittäin Shogun tv-sarjasta tutun päällikön armorin, joka on yksi tämän hetken tunnetuimpia ja kovimpia hahmoja.

shogunas.png

shogunnnn.jpg
 
Viimeksi muokattu:
rewikat näkyy jo metacriticissä siihen 77-80 tuntuu asettuvan eli aikalailla samoille scoreille kun Wo Long, aikalailla odotut scoret.
 
tosiaan siellä on myös 9 arvosanoja joten peli tulee jakamaan vahvasti mielipiteitä niin kun ajattelinkin, uskon että itselle peli on siellä 8-9 paikkeilla. no muutama tunti niin sittenhän sen näkee.

Tämmöinenkin Verdict sieltä tosiaan löytyy

Rise Of The Ronin is Team Ninja's best title to date, perhaps on par with Nioh 2. It's not the most revolutionary title, but the developer continues to shape the Souls-like genre into their own distinctive style and that continues with this latest game. If you're looking for a meaty historical open-world game that's not too difficult but still provides a bit of a challenge, Rise Of The Ronin is that game.

laitetaan vielä Fextra review joka antoi pelille 8,4 itse tosiaan näitä enää viitsi katsoa kun julkaisu sen verran lähellä

 
Viimeksi muokattu:
Mä pidin tästä myös. Alku on todella kankea ja kestää yllättävän pitkään, että homma lähtee kunnolla käyntiin. Mutta sen jälkeen meno on niin hienoa, että alun mokat antaa anteeksi. Team Ninjan paras peli pitkään aikaan.
Voitko varmistaa onko suomi tekstitys mahdollisuus?
 
Ylös Bottom