Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rise of the Tomb Raider

Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Itseä alkanut kutkuttaa ajatus, että jospa hommais xbox onen ja siihen tämän pelin. Ikinä en ole xboxia edes kokeillut, aina vain pleikkareilla menty. Veli sanoikin, että sehän on kun vaihtais Mersun (joita meiltä löytyy 5kpl) Bemariin:D Mutta silti tekis mieli hommata xbox one ps4 kaveriksi. Tomb Raideri vaikuttaa taas sen verran hyvältä, että täytyyhän tämä ostaa.
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Hieman harmittaa tämän pelin vuoksi, nyt kun Microsoft käytännössä "tappoi" tän pelin typerällä vedoillaan. Ei vuoden päästä kukaan enää muista / halua pelata tätä peliä (pleikalla siis). Korkeintaan jostain alelaarista. Harmi sinänsä, koska muuten vaikuttaa oikein kivalta peliltä.
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Kyllä tämä ensi vuonna aivan pakkohankinta on pleikalle, sarjan edellinen osa oli niin kova peli ja tämä jatkaa samaa linjaa. Eiköhän mainonta pidä huolen ettei tätä voi olla muistamatta vuoden päästä, vaikka kieltämättä myyntiin vaikuttaa tuommoinen touhu negatiivisesti sen uskoisin.
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Voisivat tuoda tähänkin photo moden, saisi meinaan hemmetin hienoja kuvia otettua :D

Yritin eilen ottaa kuvan, kun Lara oli kylmissään vedessä ja tuon tuskan näki oikein hahmon kasvoilta (oli todella hienon näköistä, mutta kunnon kuvaa siitä ei saanut) :(
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Aijai hyvältä kuulostaa! Pelistä taitaa nähdä ja kuulla kaiken ennen kuin itselle saapuu vuoden päästä kyseinen tekele. Mutta eipä tuo haittaa sen verran huikea tekele kyseessä, hiukan käy Xone kavereita kateeksi . Meneekös tässä Lara automaattisesti suojaan?
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Meneekös tässä Lara automaattisesti suojaan?

Menee automaattisesti ja tuon kanssa mulla olikin vähän ongelmia, kun etsin nappia mistä menee suojaan taistelun alkaessa :)
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Itseä alkanut kutkuttaa ajatus, että jospa hommais xbox onen ja siihen tämän pelin. Ikinä en ole xboxia edes kokeillut, aina vain pleikkareilla menty. Veli sanoikin, että sehän on kun vaihtais Mersun (joita meiltä löytyy 5kpl) Bemariin:D Mutta silti tekis mieli hommata xbox one ps4 kaveriksi. Tomb Raideri vaikuttaa taas sen verran hyvältä, että täytyyhän tämä ostaa.

Hommaa ihmeessä Xbox One..Itse en ollut Pleikkariin koskenut, ennen The orderia.. Se sai ostamaan myös pleikan...Vaihtelu virkistää ja kaksi konsolia tekee sen, että aika hyvin uutuuspelit, mitkä kiinnostaa saa hyllyyn =) Tää itselle vuoden odotetuimpia pelejä.. Menee hyvään saumaan edellisen pelailun, juuri läpi pelatun Uncharted: Nathan Drake collectionin jälkeen..
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Tätä nyt pelattu muutama tunti.. Tuttua ja turvallista Tomb raideria..Edellistä Tomb raideria ehkä jonkin verran haastavampi/enemmän alustetaan tarinaa, kerättävää enemmän(Marjoja yms.)joita oikeasti tarvitsee ilmeisesti ravinnoksi jne.. Jos edellinen osa oli mieleen, niin kyllä tästäkin tykkää, luultavasti jopa enemmän =)
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Tätä nyt pelattu muutama tunti.. Tuttua ja turvallista Tomb raideria..Edellistä Tomb raideria ehkä jonkin verran haastavampi/enemmän alustetaan tarinaa, kerättävää enemmän(Marjoja yms.)joita oikeasti tarvitsee ilmeisesti ravinnoksi jne.. Jos edellinen osa oli mieleen, niin kyllä tästäkin tykkää, luultavasti jopa enemmän =)

Itselläkin takana vasta muutama tunti (koska fallout 4), mutta huikea peli on kyllä kyseessä, todella nätin näköinen, ja pelimaailma ja maisemat uskomattoman näköisiä. Toisaalta ihan hyvä että tämä tuntuu tietyllä tapaa paljon samalta kuin edellinen (mikä oli loppuosuutta poislukien huippu sekin), koska tässä vain kaikki toimii, turha väkisinkäön uudistella.
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Itselläkin takana vasta muutama tunti (koska fallout 4), mutta huikea peli on kyllä kyseessä, todella nätin näköinen, ja pelimaailma ja maisemat uskomattoman näköisiä. Toisaalta ihan hyvä että tämä tuntuu tietyllä tapaa paljon samalta kuin edellinen (mikä oli loppuosuutta poislukien huippu sekin), koska tässä vain kaikki toimii, turha väkisinkäön uudistella.
Olen viimeisessä tehtävässä ja laran jaloissa roikkuu vihollinen mun pitäis ampua se mutta mulla ei näytä olevan ammuksia kumpa voisi aloittaa aiemmasta kohtaa muttei ilmeisesti voi jäikö toi peli nyt tohon pääsisipa aseita muuttamaan mut ei voi kun katsoin kaikki valikot
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Olen viimeisessä tehtävässä ja laran jaloissa roikkuu vihollinen mun pitäis ampua se mutta mulla ei näytä olevan ammuksia kumpa voisi aloittaa aiemmasta kohtaa muttei ilmeisesti voi jäikö toi peli nyt tohon pääsisipa aseita muuttamaan mut ei voi kun katsoin kaikki valikot

Menet päävalikkoon ja sieltä load game, sitten painat RT + LT niin pääset lataamaan backup saven ja säästät pistoolin ammukset tuohon kohtaan missä vihollinen roikkuu jaloissa kiinni.

Itsellä oli sama ongelma, mutta onneksi tässä pelissä on tuo tallennuksen varmuuskopio, niin pääsin läpi :D
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Menet päävalikkoon ja sieltä load game, sitten painat RT + LT niin pääset lataamaan backup saven ja säästät pistoolin ammukset tuohon kohtaan missä vihollinen roikkuu jaloissa kiinni.

Itsellä oli sama ongelma, mutta onneksi tässä pelissä on tuo tallennuksen varmuuskopio, niin pääsin läpi :D
Aivan kiitos neuvosta onnistuihan se
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Olen viimeisessä tehtävässä ja laran jaloissa roikkuu vihollinen mun pitäis ampua se mutta mulla ei näytä olevan ammuksia kumpa voisi aloittaa aiemmasta kohtaa muttei ilmeisesti voi jäikö toi peli nyt tohon pääsisipa aseita muuttamaan mut ei voi kun katsoin kaikki valikot

Mullakin oli pari kertaa ongelmia tuossa, mutta pääsin eteenpäin kun tajusin ampua rb-nappulalla.
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Allekirjoittaneen revikka Comolle täällä Omasta mielestäni paras Tomb Raideri sitten ensimmäisen ja toisen pelin ja ehdottomasti vuoden kohokohtia.

PS: Miksi en nyt hoksaa mistä kohdasta puhutte :O
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Miltäs tämän pelin pituus tuntuu nyt läpipelanneille, verrattuna edelliseen?
Edellinen Raideri oli jopa loistava peli, mutta itseäni alkoi toisto puuduttaa loppua kohden. Toki tuli tehtyä kaikki Optional Tombsit ja kerättyä sälää, että kevyemminkin olisi voinut läpäistä.
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Varmaan ihan pätevä peli, eka oli ainakin omaan makuun tosi hyvä, mutta liittyen tuohon aiempaan keskusteluun siitä kun tämä ja Fallout 4 julkaistiin niin lähellä toisiaan, kyllä sillä sittenkin oli merkitystä.

Briteissä (UK) Fallout 4 möi julkaisussa n. 480000 kpl kun taas tämä Tomb Raider kelpasi n. 60000 pelaajalle (yhteenlaskettu Xbox One ja X360), eka Tomb Raider reboot möi n. 180000 kpl silloin kun se julkaistiin aikoja sitten. Toivottavasti Square Enix ei nyt ota nokkiinsa näistä myyntiluvuista. Kun tämä joskus Ps4:lle tulee niin ostan varmasti, seikkailupeleille on aina tilaa.

Linkki
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Miltäs tämän pelin pituus tuntuu nyt läpipelanneille, verrattuna edelliseen?
Edellinen Raideri oli jopa loistava peli, mutta itseäni alkoi toisto puuduttaa loppua kohden. Toki tuli tehtyä kaikki Optional Tombsit ja kerättyä sälää, että kevyemminkin olisi voinut läpäistä.

Kampanja vei itellä sen reilun 10 tuntia, ja prosenttiluku oli maalissa jotain 75%. Etsiskeltävää on rutkasti, eikä toisto ainakaan itseä ole alkanut puuduttamaan. Erityisesti optional tombit on oikeasti hyvää shittiä ja niitä on paljon.
 
Vastaus: Rise of the Tomb Raider [Hype]

Tomb Raider kelpasi n. 60000 pelaajalle (yhteenlaskettu Xbox One ja X360), eka Tomb Raider reboot möi n. 180000 kpl silloin kun se julkaistiin aikoja sitten.

Linkki

On kyllä persiistä, että tämä piti saada ensin boksille, niin myynnit ovat aika heikkoja (oli sen verran hyvä peli, että ansaitsee paremmat myyntiluvut)

Olisi ollut parasta, että olisi tullut kaikille laitteille samaan aikaan, niin olisi varmasti myynyt paljon paremmin.
 
Ylös Bottom