Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trollbutcher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Tuollanen Y adpteri nimenomaan EI käy. IOneista en ihan varmaksi osaa sanoa, mutta luulen ettei niissäkään toimi. Ongelma on kai se että jos tuollasella laitat toisen pedalin kiinni, niin silloin kun toinen pedali on pohjassa ja painat toista, niin se ei reagoi (näin muistelisin kun asiaa netistä lueskelin).

Tässä on joku eri adapteri: Etsi ROADIE Double Bass Drum Pedal Adapter for Rock Band eBay Global Buying -sivustosta, jossa voit tehdä ostoksia kaikista suosituista luokistasi

ja tässä kuva siitä mikä mulle tuli sen pedalin kanssa: http://www.fakeplasticrock.com/wp-content/uploads/rock-band-pedal-adapter.jpg
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Ehkä siksi, kun tää julkaistiin 27.3? :rolleyes:

Jos nyt osaisit lukea, niin huomaisit puhuttavan ensimmäisestä Rock Bandista, joka julkaistiin Jenkeissä jo vuonna 2007, joten onhan tässä ollut aikaa hankkia peli vaikka kuinka kauan.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Jos nyt osaisit lukea, niin huomaisit puhuttavan ensimmäisestä Rock Bandista, joka julkaistiin Jenkeissä jo vuonna 2007, joten onhan tässä ollut aikaa hankkia peli vaikka kuinka kauan.

Hassua, miksiköhän tuossa mun quotessa ei ole tota keskipätkää, jonka olit sanonut. En ollut sitä ainakaan poistanut siitä. Mutta joku ajatusvirhe näköjään tuli, että ei sitten mitään. :)

RB2 on kyllä kumman riittoisa. Nyt olen pelaillut sitä jo viikon tai kaksi, ja vasta siinä sound guy keikassa olen. Onko tossa vielä paljonkin jäljellä?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

RB2 on kyllä kumman riittoisa. Nyt olen pelaillut sitä jo viikon tai kaksi, ja vasta siinä sound guy keikassa olen. Onko tossa vielä paljonkin jäljellä?

Pistetään nyt vaikka varmuuden vuoksi spoileriksi:
Endless Setlist 2 on viimeinen aukaistava keikka, ja sen aukaisemiseen tarvitaan 900 tähteä. Eli aika monta,
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Itse etenin aikoinaan pelissä yllättävän nopsaan soittamalla heti kättelyssä pidemmät keikat pois alta ja jättämällä väliin ne
yksittäiset kappaleet, näiden suorituksesta palkittiin suuremmilla fani- ja rahapalkkioilla.
Tämä etenemistapa oli itseltä täysin harkittu koska tahdoin päästä pikaisesti pelaamaan pelin viimeisiä kappaleita (Metallica, Mastodon, Megadeth jne..)
Varmasti tuohon saa vierähtämään rutosti aikaa käymällä keikkamestat järjestelmälisesti nuohoten läpi.

Läpivedolla siis tarkoitan itse lopputekstien saavuttamista.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Itse vedän vähän sekaisesti, huomasin äsken että roomasta ja amsterdamista ei ollut vielä yhtään tähtiä. Välillä tekee mieli vetää yksittäisiä biisejä, kun noista mystery listeistä tulee aina joku schacklers revenge tai chop suey, jotka hassusti ovat ainoat jotka failaan. (Jotenkin pitkään sitä samaa liikettä mitä niissä on parissa kohtaa ei pysty tekemään ja failaan sitten sen...)

Joo, mulla on joku 560 tähtäeä nyt.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

..kun noista mystery listeistä tulee aina joku schacklers revenge tai chop suey...
Kunpa tuliskin noista Chop Suey. Mulle tulee AINA, siis AINA jotain fucking AC/DC:tä (<-hate) ja Pinball Wizardia.. Sen takii en noita Mystery Listei en paljoa soittele.. :|
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Viime viikolla tuli hommattua tuo RB2 ja tällä hetkellä olo on lähinnä pettynyt. En tiedä onko vika pelissä, pleikkarissa vai töllössä vai kaikkien yhdistelmässä, mutta epäilen kyllä vahvasti peliä, koska muut pelit toimivat moitteetta.

Ongelma on se, että kuva tökkii ajoittain todella raskaasti. Lievänä tämä tulee jo näkyviin, kun valitaan käytetäänkö kitaraa vai bassoa pelissä (siis kun se "lippu" heilahtaa alas) niin kuva nykii. Pelaaminen on tuskastuttavaa, koska kun ruudulla on useampia soitettavia nuotteja niin kuva alkaa heti nykimään (expertillä pelailen). Vaikuttaisi siltä, että koneessa ei riitä vääntö? Asetuksia olen muutellut sekä pelistä ja yrittänyt myös laskea PS:n resoluutiota, mutta tästäkään ei apua ole ollut.

Käytössä on 80Gb PS3, GHWT:n kitara ja Sony 46X4500 töllö, HDMI:llä kuva ja ääni menee PS:stä optista piuhaa pitkin stereovahvistimeen. Asennettuna on viimeisimmät päivitykset sekä PS:ään että peliin. Kuva lagin olen kalibroinut läppäriä ja kameraa käyttäen (130ms), äänilagin RB2:ta käyttäen (-35ms).

Muilla vastaavia ongelmia?
Itsellä löytyy sama vika. Peli hidastuu paikoin, erityisesti biisin alussa ja soolojen kohdalla. Muutoin peli rullaa hyvin. Tuntuu ettei kitarallakaan meinaa osua millään nuotteihin kunnolla. Expertillä pelailen ja olen koittanut kalibroida lagia ja muuttanut asetuksia mutta ei auta... Mikäköhän ihme siinä on? TV:nä Sonyn 40V2500 ja pleikkarista menee HDMI vahvistimeen ja vahvarista tv:seen.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Itsellä löytyy sama vika. Peli hidastuu paikoin, erityisesti biisin alussa ja soolojen kohdalla. Muutoin peli rullaa hyvin. Tuntuu ettei kitarallakaan meinaa osua millään nuotteihin kunnolla. Expertillä pelailen ja olen koittanut kalibroida lagia ja muuttanut asetuksia mutta ei auta... Mikäköhän ihme siinä on? TV:nä Sonyn 40V2500 ja pleikkarista menee HDMI vahvistimeen ja vahvarista tv:seen.
Pari muutakin tyyppiä tuntuu kärsivän ongelmista RockBand.comin foorumilla. Ongelma ratkesi, kun telkusta valitsi ns. Game Moden. (Tosin tuotahan ei kaikissa televisioissa edes ole, joten niissä tapauksissa kannattaa manuaalisesti kytkeä pois kaikki kuvanparannuspiirit ja muut vastaavat kuvaa muokkaavat ominaisuudet.)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Pari muutakin tyyppiä tuntuu kärsivän ongelmista RockBand.comin foorumilla. Ongelma ratkesi, kun telkusta valitsi ns. Game Moden. (Tosin tuotahan ei kaikissa televisioissa edes ole, joten niissä tapauksissa kannattaa manuaalisesti kytkeä pois kaikki kuvanparannuspiirit ja muut vastaavat kuvaa muokkaavat ominaisuudet.)

Game Mode ratkaisi ongelman :) Kiitoksia avusta.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Terve!

Osaisikohan joku kertoa toimivatko nuo Singstarin langattomat mikit myös tässä?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Ostin Guitar Hero: World Tour -kitaran tämän kanssa ja hyvin pelaa.
Tässä on kuitenkin sellainen vika, että välillä tämä ei meinaa aktivoida Overdriveä vaikka miten heilutan kitaraa ja välillä taas se tekee sen vaikka en liikahdakaan paikallani. Onko vika kitarassa?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Ostin Guitar Hero: World Tour -kitaran tämän kanssa ja hyvin pelaa.
Tässä on kuitenkin sellainen vika, että välillä tämä ei meinaa aktivoida Overdriveä vaikka miten heilutan kitaraa ja välillä taas se tekee sen vaikka en liikahdakaan paikallani. Onko vika kitarassa?

Voipi olla, sillä itselläni kyllä GHWT-kitara toimii RB2:n kanssa loistavasti.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Ostin Guitar Hero: World Tour -kitaran tämän kanssa ja hyvin pelaa.
Tässä on kuitenkin sellainen vika, että välillä tämä ei meinaa aktivoida Overdriveä vaikka miten heilutan kitaraa ja välillä taas se tekee sen vaikka en liikahdakaan paikallani. Onko vika kitarassa?
Mun kitarassa on sama vika.

Toisaaltaa joskus kitara päättää aktivoida Overdriven ihan pienestä liikahduksesta. Todella ärsyttävää, kun ei halua Overdrivea, kitara aktivoi sen, ja kun haluaisi Overdriven, kitara ei aktivoi sitä :p
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Mun kitarassa on sama vika.

Toisaaltaa joskus kitara päättää aktivoida Overdriven ihan pienestä liikahduksesta. Todella ärsyttävää, kun ei halua Overdrivea, kitara aktivoi sen, ja kun haluaisi Overdriven, kitara ei aktivoi sitä :p
Mulla oli Rock Bandin omassa kitarassa vikana ettei läheskään aina overdrive aktivoitunut, sen sai korjattua kun käänsi kitaran sisältä "liikkeentunnistussensorin" toisin päin. Ghwt kitarasta en osaa sanoa auttaisiko siihen sama, koska se toimii mulla ainakin vielä ihan täydellisesti :)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Quickplayhun menevät. Jos vaihtaa lajittelua, niin siellä on Original ja Downloads valikot, josta löytyy. Muuten ne näkyy siis vaikeustason mukaan valikosta. Mutta kyllä sä ne varmaan löydät, kunhan selaat.


Onkos porukka paljon pelaillut tätä netissä? Itseä kiinnostas, Expert kitara + basso, ja medium/hard rummut. Lisäilkää gheeDi PSN jos peliseura kiinnostaa.
 
Ylös Bottom