Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trollbutcher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
DLC uutisia...

Piakkoin (Kesäkuun 9. tai 11. päivä) tulee Rock Bandiin ladattavaksi 12 biisiä Iron Maidenilta:

Aces High (Live)
2 Minutes to Midnight
The Trooper
Wasted Years
The Number of the Beast
Run to the Hills
Can I Play With Madness
The Clairvoyant
Powerslave
Fear of the Dark (Live)
Hallowed Be Thy Name (Live)
Iron Maiden (Live)

"ihan jees" ;)
 
Vastaus: DLC uutisia...

Piakkoin (Kesäkuun 9. tai 11. päivä) tulee Rock Bandiin ladattavaksi 12 biisiä Iron Maidenilta:

Aces High (Live)
2 Minutes to Midnight
The Trooper
Wasted Years
The Number of the Beast
Run to the Hills
Can I Play With Madness
The Clairvoyant
Powerslave
Fear of the Dark (Live)
Hallowed Be Thy Name (Live)
Iron Maiden (Live)

"ihan jees" ;)

Toivoittavasti tulee nuo biisit myös yksittäin myyntiin. Aces High ja Hallowed.. lähtis ostoon heti.
 
Vastaus: DLC uutisia...

Toivoittavasti tulee nuo biisit myös yksittäin myyntiin. Aces High ja Hallowed.. lähtis ostoon heti.
Jokainen RB:n biisi on tähän mennessä ollut yksittäin ladattavissa, miksi Iron Maidenin kohdalla tehtäisi poikkeus?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Piakkoin (Kesäkuun 9. tai 11. päivä) tulee Rock Bandiin ladattavaksi 12 biisiä Iron Maidenilta:

Aces High (Live)
2 Minutes to Midnight
The Trooper
Wasted Years
The Number of the Beast
Run to the Hills
Can I Play With Madness
The Clairvoyant
Powerslave
Fear of the Dark (Live)
Hallowed Be Thy Name (Live)
Iron Maiden (Live)

"ihan jees" ;)

Toivoittavasti tulee nuo biisit myös yksittäin myyntiin. Aces High ja Hallowed.. lähtis ostoon heti.
Mä pistän kyllä koko paketin lataukseen heti kun tulee.

Ai, ai ja vielä kerran ai... Flight 666 ja Rock Bandiin Maidenin biisejä... Kyllä meitä nyt hemmotellaan :D
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Dodiih! Saatiin iron maideniakin. Kunhan viel Joe Satrianii tulis ni mä olisin onnellinen. :D
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Voi h*lvetti!

Olin juuri aloittamassa kolmen kaverin kanssa mukavaa Quickplaysessiota, kun huomaan, että Rock Bandista ja AC/DC Live: Track Packista siirtämäni biisit ovat kadonneet.

Olin aiemmin päivällä selaillut PS3:n pelitallennuksia ja -tiedostoja. Huomasin, että mitäs täällä Rock Band tekee. Viime viikolla nimittäin vein Rock Bandin ja AD/DC Live Track Packin Rainbow Six Vegasin kanssa GameStoppiin käyttääkseni inFamousin vaihtotarjousta.

Miksi mä menin poistamaan sen tiedoston, ajattelemmatta sen enempää! :mad: Ajattelin vain "Jaa, Rock Bandin tiedostoja. Poistoon vain, kun eihän mulla koko peliäkään enää ole!"

Eihän tässä olisi mitään hätää, jos Rock Band ja AC/DC-peli eivät olisi nyt GameStopissa vaan vielä minun pelihyllyssäni. Voisin silloin vielä käyttää niitä koodeja uuudelleen ja siirtää nillä ne biisit takaisin Rock Band 2:een.

Vaikka melko tiheästi otankin varmuuskopioita PS3:ta, ei mun viime varmuuskopiosta tietenkään löytynyt juuri tuota tarvittavaa tiedostoa.

En oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Pitäisikö vain tyytyä, ikävä kyllä, ostamaan uudet pelit vai pitäisikö mennä mussuttamaan jotain sinne GameStoppiin vaikkei se kyllä mitään todennäköisesti auta... :(

Eipä tässä sen kummempia. Oli pakko päästä purkaamaan tänne tätä pientä v*tutusta.

Storesta ladatut biisitkin hävisi, mutta ne saa onneksi helposti takaisin Downlististä.

P.S. Siinä tiedostossa voisi lukea, että sisältää Rock Bandin ja AC/DC Liven biisit. Luulin sitä vain päivitystiedostoksi :(
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Eihän tässä olisi mitään hätää, jos Rock Band ja AC/DC-peli eivät olisi nyt GameStopissa vaan vielä minun pelihyllyssäni. Voisin silloin vielä käyttää niitä koodeja uuudelleen ja siirtää nillä ne biisit takaisin Rock Band 2:een.
Jos kaveripiiristä löytyy eka Rock Band, voit luultavimmin hoitaa kappaleiden importaukseen RB2:een sen pelilevyllä. (Sitä ei ole - Luojan kiitos - sidottu mitenkään itse siihen fyysiseen pelilevyyn, eli mikä tahansa RB-levy kelpaa, kunhan on oikealta alueelta, eli ei esim. yritä jenkkiversion biisejä siirtää euro-RB2:een.) Se AC/DC voi olla kinkkisempi, koska siinä on tosiaan se latauskoodi. Katso, löytyisikö niitä jotain RB:n lataushistoriasta?
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

AIAIAIAIAI!!!! \o/

PARAS UUTINEN EVER! Maidenia RB:hen!! Repeen liitoksista. :D

Ei voi uskoo tätä todeks.. .. . :O
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Jos kaveripiiristä löytyy eka Rock Band, voit luultavimmin hoitaa kappaleiden importaukseen RB2:een sen pelilevyllä. (Sitä ei ole - Luojan kiitos - sidottu mitenkään itse siihen fyysiseen pelilevyyn, eli mikä tahansa RB-levy kelpaa, kunhan on oikealta alueelta, eli ei esim. yritä jenkkiversion biisejä siirtää euro-RB2:een.) Se AC/DC voi olla kinkkisempi, koska siinä on tosiaan se latauskoodi. Katso, löytyisikö niitä jotain RB:n lataushistoriasta?
Harmi vain, että kaveriporukastani kenelläkään ei ole PS3:ta saatika Rock Bandia :(
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Harmi vain, että kaveriporukastani kenelläkään ei ole PS3:ta saatika Rock Bandia :(
Menee jo oljenkorsiin tarttumiseksi, mutta jos Gamestopilla on vielä se "10 päivän vaihto-oikeus" voimassa (ja se koskee myös käytettyjä pelejä), osta yksi käytetty RB, siirrä siitä kappaleet ja palauta peli takaisin kauppaan.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Menee jo oljenkorsiin tarttumiseksi, mutta jos Gamestopilla on vielä se "10 päivän vaihto-oikeus" voimassa (ja se koskee myös käytettyjä pelejä), osta yksi käytetty RB, siirrä siitä kappaleet ja palauta peli takaisin kauppaan.
Sulta löytyy kyllä neuvo joka ongelmaan :D

Pitää vielä käydä kysymässä, että koskeehan tuo vaihto-oikeus myös käytettyjä pelejä. Muuten peli taitaa olla menetetty... Ainakin ne kovasti mainostaa, että käytetyillä on samat takuut kuin uusilla.

Ja sitten pitää vielä toivoa, että niiltä löytyy käytetty Rock Band. Kun olin Rock Bandia hankkimassa, en löytänyt sitä kummastakaan Tampereen GameStopista käytettynä. Lopulta ostin pelin sitten GameHousesta käytettynä.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Pitää vielä käydä kysymässä, että koskeehan tuo vaihto-oikeus myös käytettyjä pelejä. Muuten peli taitaa olla menetetty... Ainakin ne kovasti mainostaa, että käytetyillä on samat takuut kuin uusilla.
Jos ei tuokaan auta, kyllä täältä foorumilta varmaan löytyy ystävällisiä veljiä, jotka voivat esim. pelkkien postimaksujen hinnalla lainata toviksi omaa peliään.

(Minulta ei valitettavasti löydy kuin X360-versio, sori.)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Jos ei tuokaan auta, kyllä täältä foorumilta varmaan löytyy ystävällisiä veljiä, jotka voivat esim. pelkkien postimaksujen hinnalla lainata toviksi omaa peliään.

(Minulta ei valitettavasti löydy kuin X360-versio, sori.)
Juu, täytyy kysyä.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Jos kaveripiiristä löytyy eka Rock Band, voit luultavimmin hoitaa kappaleiden importaukseen RB2:een sen pelilevyllä. (Sitä ei ole - Luojan kiitos - sidottu mitenkään itse siihen fyysiseen pelilevyyn, eli mikä tahansa RB-levy kelpaa, kunhan on oikealta alueelta, eli ei esim. yritä jenkkiversion biisejä siirtää euro-RB2:een.) Se AC/DC voi olla kinkkisempi, koska siinä on tosiaan se latauskoodi. Katso, löytyisikö niitä jotain RB:n lataushistoriasta?[
Lataushistoriasta löytyi kuin löytyikin AC/DC Live Track Pack niminen biisipaketti. Eli sain palautettua AC/DC:n ilman mitään erikoisempia säätöjä :)

Samalla sieltä löytyi Rock Band Export Key, mutta, kuten varmaan tiedätte, se ei toimi ilman Rock Bandia, jota mulla ei siis enää ole :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

No siis, netistähän ton pelin saa johonkin 25e hintaan... vaikka mielestäni ei se RB1 biisien menettäminen mikään iso menetys ole... (imo siellä on n. 5 "hyvää" biisiä..)
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Mutta jos äijä olisit lukenut Eddyn edelliset viestit, olisit tajunnut että se on juuri myyny RB1 eikä halua ostaa sitä uusiks. Eikä varmaankaan rahaa ole, jos kerran juuri vaihtoon vienyt sen RB1 ja ostanu inFamousin. Tuskin ylimäärästä rahaa on.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Mutta jos äijä olisit lukenut Eddyn edelliset viestit, olisit tajunnut että se on juuri myyny RB1 eikä halua ostaa sitä uusiks. Eikä varmaankaan rahaa ole, jos kerran juuri vaihtoon vienyt sen RB1 ja ostanu inFamousin. Tuskin ylimäärästä rahaa on.
gheeD, onneksi ainakin sinä tajusit pointtini :)

Mutta nyt on ongelma ratkaistu! Kävin eilen GameStopissa ja ne sanoivat, että käytetyillä peleillä on 10 päivän palautusoikeus (uusilla myös, jos ne ovat avaamattomia). Eli tein kuten TT-2k suositteli; ostin sen, siirsin biisit kovalevylle ja vein pelin takaisin kauppaan.

Luulin, että tämä kömmähdys tulisi maksamaan minulle taas sen 60 , mutta se ei vaatinutkaan mitää muuta, kuin vähän TT-2k:n kekseliäisyyttä ;)

Nyt on myös varmuuskopio tehty, jos tulevaisuudessa pääsee tapahtumaan samanlaisia mokia.
 
Vastaus: Rock Band 2 [PS3]

Jeps. edelliselle sivulla. Mutta onko huomattu, että Storeen tulee ladattavaksi vasta 11. päivä.. itselläni vielä menee perjantaille, kun on Amerikan mallia.. Sitten onkin Provinssi samana päivä, eli täytyy odotella kolme päivää, että pääsee soittelemaan.. :eek:
 
Ylös Bottom