Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Rock Band 2 [X360]

mites tässä nyt menee tämä touhu? jos ostaa rb2:n soittimineen kunhan soittimet julkaistaan niin niillä voi myös soittaa rb1:stä ilman kikkailua?
e: meinaan siis ihan fyysistä rb1:stä omalta levyltään eikä mitään storen ladattavaa biisipakettia
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Mahtaakohan näitä saada Suomesta? Olen tässä jo jonkin verran yrittänyt etsiskellä, mutta vielä ei ole tärpännyt.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Mahtaakohan näitä saada Suomesta? Olen tässä jo jonkin verran yrittänyt etsiskellä, mutta vielä ei ole tärpännyt.
RB2-soittimet tulevat myyntiin Suomessa vasta tammikuussa (tai ehkä ihan älyttömän hyvällä tuurilla jo joulukuun lopussa).
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Morot,
omistan 360 ja rb1 pelin. Pelailua takana n.1kk eli vähän. Muutenkaan ei nämä konsolit ole vahvinta alaa.., ei lähelläkään. Toin Amerikan tuliaisina tuon rb2.

Ongelma: kone herjaa, Wrong region
-This disc`s region code is incorrect for this console. For more help, go to xbox.com/support.

Selailin noita tuen sivuja mutta en löytänyt vastausta.
Jotenka kaikki apu olisi tarpeen. Kiitos!

t: amatööri
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Morot,
omistan 360 ja rb1 pelin. Pelailua takana n.1kk eli vähän. Muutenkaan ei nämä konsolit ole vahvinta alaa.., ei lähelläkään. Toin Amerikan tuliaisina tuon rb2.

Ongelma: kone herjaa, Wrong region
-This disc`s region code is incorrect for this console. For more help, go to xbox.com/support.

Selailin noita tuen sivuja mutta en löytänyt vastausta.
Jotenka kaikki apu olisi tarpeen. Kiitos!

t: amatööri

Monet pelit ovat aluekoodattuja, kuten esim. useimmat dvd-elokuvat, eli Suomesta ostetulla konsolilla ei voi pelata jenkeistä tuotua peliä, jos se on aluekoodattu. Eli tuota peliä et saa omalla konsolillasi toimimaan.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Käsittääkseni Paranoidin voi 'kopioida', mutta Train Kept Rollingia ei:(.

Väärin käsitetty. Kuten olge jo sanoi, biisit joita ei voi kopioida ovat Enter Sandman, Paranoid, Through the Monsoon ja Run to the Hills. Ei enempää misinformaatiota, kiitos.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Aivan mahtava peli tämä RB2! Tylsän GH rumpaliuran jälkeen tämä tuntuu super hyvältä. Uuuh!

Tuo uusi yksinpelikieruekin on aivan mahtava lisäys ja se tuo paljon lisä-arvoa pelille.
Mutta kuten monet ovat sanoneet, tämä on Rock Band 1,5 , mutta melkein kaikki puuttuva on laitettu ja virheet korjattu, eli voisinpa sanoa, että täydellinen peli.
Suosittelen kaikille tätä peliä.
Itse jouduin vielä pelaamaan GH:WT rummuilla, mutta kyllä niilläkin pystyy pelaamaan, mutta ei luultavastikaan niin hyvin, kuin RB rummuilla
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Itse jouduin vielä pelaamaan GH:WT rummuilla, mutta kyllä niilläkin pystyy pelaamaan, mutta ei luultavastikaan niin hyvin, kuin RB rummuilla

Miten niin ei niin hyvin? Noi GHWT:n rummuthan on loistavat (silloin kun toimivat :). Parempi vain kun lautaset on ylhäällä ja sen oranssin käännän itse sivuun RB:tä pelatessa niin ei tule vahingossakaan lyötyä sitä.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Miten niin ei niin hyvin? Noi GHWT:n rummuthan on loistavat (silloin kun toimivat :). Parempi vain kun lautaset on ylhäällä ja sen oranssin käännän itse sivuun RB:tä pelatessa niin ei tule vahingossakaan lyötyä sitä.

No kyllä se on mukavempi pelata RB:n rummuilla RB:tä (RB1 kokemusta on), kun niissä ei ole sitä ilimäärästä lautasta. Tämä on tietenkin mielipide kysymys.
Minusta paremmin GH rummuilla soittaessa olisi sopimut Red, Yellow, Orange, Green yhditelmä. Itse ostan RB2 rummut, sitten kun ne tulevat Suomessa myyntiin, mutta kyllä GH rummuilla siihen asti pärjää.
Ja muutenkin minusta Rock Band rummut tuntuvat paremmilta.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

Onkos tästä kakkosesta tulossa pelkkä drum kit suomeen? Tuleeko se tammikuussa vai pitääkö sitä odotella kenties loputtomiin.

EDIT. joo mun moka. Pitiäisi vaan lukea tarkemmin kaikki
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rock Band 2 [X360]

On varmaan jo kysytty, mutta milelipiteitä; Kumpi RB 2 vai GH WT? Arviot pelistä, soittimista ja soittamisesta?

Kiitosta.

edit. No onhan tuolla GH keskustelun puolella jo aika paljon tästä...
 
Ylös Bottom