Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ihan turhaan venailin niitä kakkosversion soittimia, sillä ykköset on ainakin vielä tosi hyvät. Ei hutilyöntejä näkynyt, ja hakkaamisäänet ei mun mielestä ollu mitään älyttömän lujia. Voihan toi ehkä pidemmän päälle alkaa haittaamaan, mutta musat hakkaa sen verran lujalla taustalla että ei noi stickit kovaa ääntä saa aikaseks.
:)

Täytyy myöntää et kun viikon harjoittelun jälkeen vaihdoin soittotyyliä agressiivisesta enemmän teknisen tyyliseen tarkkaan ja kevyempään lyöntiin niin ei tuo "koputus" enää vaivaa läheskään niin paljon kun alussa, kun anto mennä isän kädestä. Etenkin kun päivisin pääsee pitämään vahvaria päällä. Tosin jenkeistä on jo tulossa vaimennus padit.
En tiedä muista , mut mulla ainakin on todellisia vaikeuksia soittaa silloin jos ei pysty pitää volyymiä kovalla, kun ei kuule omaa soitantaa. Nopeissa kompeissa vaikea päästä oikeaan tempoon. Joten öisin pelatessa tuntuu et aina kusee 1 tähden verran enemmän kuin päivällä. ;)
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tosin jenkeistä on jo tulossa vaimennus padit.
Millaiset pistit tulemaan? Voisi olla itellekin kätevät jonkinlaiset vaimentimet noihin padeihin joskus.

Kitaran fretit pitää muuten aika kovaa ääntä, onko muilla sama ongelma? Itse strum bar on onneksi äänetön -- toisin kuin GH2:n ja GH3:n kitarassa (muista ei ole henk.koht. kokemusta). Itseäni ei tuo rumpujen langattomuus haittaa, sillä kuulemma ainakin World Tourin rummut syö aika kivasti paristoja, eikä itselläni ole kuin neljä ladattavaa paristoa. :p
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kaverin kanssa tuli vedettyä tuossa päivällä Endless Setlist 2 läpi tauotta mediumilla. Kuten totuttua, hyvät kappaleet tuntuivat menevän nopeasti ohi ja huonot tuntuivat elämääkin pidemmiltä. Kitaran vihreä fretti veteli jo todella viimeisiään edellä mainitun tapahtuman jälkeen.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Millaiset pistit tulemaan? Voisi olla itellekin kätevät jonkinlaiset vaimentimet noihin padeihin joskus.

Kitaran fretit pitää muuten aika kovaa ääntä, onko muilla sama ongelma? Itse strum bar on onneksi äänetön -- toisin kuin GH2:n ja GH3:n kitarassa (muista ei ole henk.koht. kokemusta). Itseäni ei tuo rumpujen langattomuus haittaa, sillä kuulemma ainakin World Tourin rummut syö aika kivasti paristoja, eikä itselläni ole kuin neljä ladattavaa paristoa. :p

http://www.rockbanddrumpads.com/images/stories/angleBlackAndColors400x300.jpg
Tommoset olis tulos. Saa nähä kuinka pätevät ovat.

Juu fretit pitää mekkalaa täälläkin, mut strum bar tosiaan on äänetön. Stratolla on musta huomattavasti helpompi vetää nopeita "sahaus" riffejä johtuen juurikin tuosta paremmasta strum barista kuin vaikkapa GH2 X-plorer kepillä.

En kaipaa minäkään langattomia vehkeitä. Itse asias jos saa valita niin aina letkullinen juurikin noiden ärsyttävien patterien latauksien takia.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

84 biisiä putkeen niin kestää about 6h 15min, saa katsoa jaksaako itse pelata tuota läpi tauotta yhden achievementin takia :D.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

84 biisiä putkeen niin kestää about 6h 15min, saa katsoa jaksaako itse pelata tuota läpi tauotta yhden achievementin takia :D.
Pelaa basistina tai rumpalina niin saat vessatauon Master Exploderin alussa ;-)
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)


Kyllä siihen saa sen 6h 30min kokonaisuudessaan varata. Kuten LaazRockit kirjoitti, soittaminen kestää noin 6h 15min, mutta itse koko suorituksen tekemiseen menee varmasti hieman ekstraa. Suosittelen kahdestaan soittamaan tuon, olihan se mukava vääntää. Hankalin kappale oli Abnormalityn Visions.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Hankalin kappale oli Abnormalityn Visions.


Voi helvetti, luulin et toi olis dlc biisi. Ehkä hirveintä skeidaa rb:ssä ikinä, pikku offday Harmonixilla tän kanssa ollut. Youtubesta katsonut chartin ja ihan naurettavaks tehty
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Allekirjoittaneella meni Endless Setlist 2 mukavasti ilman taukoa, mutta rumpali löi xbox-nappiin Visionsin aikana. Surku, ei rakko-achievementtiä.

Mutta virittelin tänään rumpuihin Pearlin P-120P:n pedaaliksi, aika mukava polkea verrattuna RB2:n vakipedaaliin.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Allekirjoittaneella meni Endless Setlist 2 mukavasti ilman taukoa, mutta rumpali löi xbox-nappiin Visionsin aikana. Surku, ei rakko-achievementtiä.

Eikö tuossa setlistissa saa siis pitää minkäänlaisia taukoja kesken listan? Vai johtuiko tuo siitä, että painoit Guide nappulaa? Olisi se nyt kiva välillä varmaan startia painaa ja pitää viiden minuutin ulkoilutauon.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Eikö tuossa setlistissa saa siis pitää minkäänlaisia taukoja kesken listan? Vai johtuiko tuo siitä, että painoit Guide nappulaa? Olisi se nyt kiva välillä varmaan startia painaa ja pitää viiden minuutin ulkoilutauon.

Voi pitää taukoja niin monta kuin haluaa, mutta jos tavoittelee The Bladder of Steel Awardia (25GS) ei saa pitää yhtään taukoa.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Deepdiscount.comissa on tällä hetkellä NTSC RB2 Special Editionia varastossa. Sieltä halukkaat tilaamaan. Peli ei toimi PAL-koneissa, mutta soittimet toimivat. Itse taidan kuitenkin odottaa vielä vähän aikaa Euroopan julkaisua. Postien ja alvin kanssa hinnaksi tulee huikeat ~172 euroa.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ei nyt varsinaisesti liity itse peliin, mutta youtubessa on ruvettu suspendaamaan musayhtiöiden painostuksen takia mm. ibiten ja azuriten videoita. Tekee musayhtiöt vielä enemmän itsestään pellejä.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ei nyt varsinaisesti liity itse peliin, mutta youtubessa on ruvettu suspendaamaan musayhtiöiden painostuksen takia mm. ibiten ja azuriten videoita. Tekee musayhtiöt vielä enemmän itsestään pellejä.
Jo on naurettavaa touhua, ei sitten ilmainen mainos kelpaa. Youtube ja musiikipelit ovat nykyään kaksi melkoisen kriittistä markkinointikanavaa bändeille. Vielä kun levy-yhtiötkin sen tajuaisivat.

Näemmä ääniraitoja on alettu vaihtaa tähän tyyliin: http://www.youtube.com/watch?v=c2RP21z_cKs&fmt=18. Ja tästä nimenomaisesta videosta ainakin minä kuulen vielä alkuperäisen ääniraidan normaalilla laadulla, mutta tuo high quality antaa jotain aivan muuta.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mistähän nettikaupasta kannattaisi tilata pelkkä tuo kakkosen kitara? Amazonin puodit eivät ainakaan suostu Suomeen toimittamaan ja useimmissa muissa kaupoissa ei lootan versiota myydä..
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mistähän nettikaupasta kannattaisi tilata pelkkä tuo kakkosen kitara? Amazonin puodit eivät ainakaan suostu Suomeen toimittamaan ja useimmissa muissa kaupoissa ei lootan versiota myydä..

Deepdiscount.comista hintaan 72$ + mahdollinen alv. En tiedä onko halvin, mutta pitäisi olla luotettava kauppa ja kitaraa näyttäisi olevan myös varastossa.
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kiitokset, pistin yhden tulemaan. :)
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onkohan kukaan jutellut maahantuojan kanssa vähään aikaan (TT-2k?)? Eikös tammikuussa pitänyt soittimia saada ihan Suomesta, vai mikä on nyt uusin tieto? Kaveria kovasti kutkuttaisi jo ja itsekin voisin rummut hakea lähikaupasta kun GHWT:n laatu on mitä on, eikä gamestopista tunnu saavan vaihto-osia ainakaan nopealla tahdilla...
 
Vastaus: Rock Band 2 [X360] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onkohan kukaan jutellut maahantuojan kanssa vähään aikaan (TT-2k?)?
Viimeksi kun EA:n edustajan kanssa juttelin, ei hänkään tiennyt tarkkaa julkaisupäivää. Tammikuusta kyllä puheli, mutta tammikuu oli ja meni, eikä peliä (tai soittimia) kuulu. Syypää ei kuitenkaan ole EA, vaan MTV joka häröilee julkaisun kanssa lähes yhtä pahasti kuin ekan Rock Bandin kanssa.
 
Ylös Bottom