Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jos paketti on tullut jo postin kautta perille, niin ei siitä enää mitään tullia mene. Tullilta tulee erikseen lappu, mikäli paketti on sinne jäänyt.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Oliver sanoi:
Jos paketti on tullut jo postin kautta perille, niin ei siitä enää mitään tullia mene. Tullilta tulee erikseen lappu, mikäli paketti on sinne jäänyt.

Sori, jäi tärkeät mainitsematta eli paketin toi UPSi joka hoiti tullauksen
tai ainakin kyseli henkilötunnusta ja sisältöä tullia varten.

Ehkä sieltä tulee laskukin perästä...
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Oliver sanoi:
Jos paketti on tullut jo postin kautta perille, niin ei siitä enää mitään tullia mene. Tullilta tulee erikseen lappu, mikäli paketti on sinne jäänyt.

Näin just, tuurilla voi saada tosi paljon edullisemmin.
Niin kuin myös minä :D

Mitäs extraa euroopan julkaisuun on tulossa?

ja eiköhän ne biisit euroopan storesta ostettunakin toimi sitten tässä.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

VVTK sanoi:
Sori, jäi tärkeät mainitsematta eli paketin toi UPSi joka hoiti tullauksen
tai ainakin kyseli henkilötunnusta ja sisältöä tullia varten.

Ehkä sieltä tulee laskukin perästä...


Tilatkaa nyt ihmeessä paikasta joka käyttää normaalia postia, jos semmosia löytyy. Harmi ettei tuolla Cd Universessä ole vieläkään tätä tarjolla, mutta jos joku haluaa, niin ehdottomasti tuolta kannattaa tilata, jos sinne niitä kohta puolin tulee, on edes mahdollisuus säästää 50e.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

VVTK sanoi:
Sori, jäi tärkeät mainitsematta eli paketin toi UPSi joka hoiti tullauksen
tai ainakin kyseli henkilötunnusta ja sisältöä tullia varten.

Ehkä sieltä tulee laskukin perästä...
Juu, tuossa tapauksessa lasku tulee perässä.
 
Vastaus: Rock Band

Hex sanoi:
Mediumi on GH3:sta helpompi. Voi olla noi vaikeammatkin vaikeustasot. Pelaan itse hardilla, enkä pelannut HG3:sta kauan, joten paha sanoa.

Ainakin erikseen ostettavan Metallica Pack 1:n biisit ovat vaikeimmasta päästä. Tsekkaa juutubesta niiden videoista miltä expert näyttää.


Milläs vaikeusasteella rumpuja paukutat? Itellä onnistuu melkeen kaikki (Metallicat ja Who:n Seeker tuottaa vaikeuksia) mediumilla ja hardilla olen kokeillut n. 10 eri biisiä vasta, niistä n. puolet onnistui, tänään vois kokeilla lisää...
 
Vastaus: Rock Band

tumilyi sanoi:
Milläs vaikeusasteella rumpuja paukutat? Itellä onnistuu melkeen kaikki (Metallicat ja Who:n Seeker tuottaa vaikeuksia) mediumilla ja hardilla olen kokeillut n. 10 eri biisiä vasta, niistä n. puolet onnistui, tänään vois kokeilla lisää...

Mediumilla lähinnä. Joitain hardilla. Yllättävän vähän ehtinyt pelata ja kolmen raajan koordinaatio on tekee välillä tiukkaa. (aluksi pelasin hetken easyllakin) Täytyy treenata. Rummut on kuitenkin pelin kevyesti hauskin juttu.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

VVTK sanoi:
Sori, jäi tärkeät mainitsematta eli paketin toi UPSi joka hoiti tullauksen
tai ainakin kyseli henkilötunnusta ja sisältöä tullia varten.

Ehkä sieltä tulee laskukin perästä...

UPS laskuttaa aina jälkeenpäin, parhaimmillaan vasta joskus kuukauden tms. päästä.

Parempi mun mielestä noin päin, kun esim. DHL jumittaa sitä pakettia suomessa kunnes laskutus on mennyt läpi, jolloin se on yks paskan maku tilaako sen kuriirilla vai ei kun sitä pakettia ei sulle anneta ennenkun lasku näkyy niillä maksettuna.
 
Vastaus: Rock Band

Hex sanoi:
Mediumilla lähinnä. Joitain hardilla. Yllättävän vähän ehtinyt pelata ja kolmen raajan koordinaatio on tekee välillä tiukkaa. (aluksi pelasin hetken easyllakin) Täytyy treenata. Rummut on kuitenkin pelin kevyesti hauskin juttu.

On se kyllä hauskin instrumentti. Itellä tuottaa vaikeuksia kun pitäisi bassorummulla tehdä nopeita iskuja ja haitsukädellä saman aikaan hitaammalla tahdilla, käsi lähtee herkästi samaan nopeaan naputukseen.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Radikus sanoi:
UPS laskuttaa aina jälkeenpäin, parhaimmillaan vasta joskus kuukauden tms. päästä.

Parempi mun mielestä noin päin, kun esim. DHL jumittaa sitä pakettia suomessa kunnes laskutus on mennyt läpi, jolloin se on yks paskan maku tilaako sen kuriirilla vai ei kun sitä pakettia ei sulle anneta ennenkun lasku näkyy niillä maksettuna.

Mulle tippui lasku postissa jo pari päivää paketin saapumisen jälkeen. 42 ja risat.

Kitaraohjain on kyllä syvältä GH-keppeihin tottuneelle. Mutta kyllä tuo kannattaa hommata jo pelkästään rumpujen takia, hard vastaa jo aika lailla oikeaa soittamista ilman suurempia kikkailuja.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jyrä sanoi:
Mulle tippui lasku postissa jo pari päivää paketin saapumisen jälkeen. 42 ja risat.

Kitaraohjain on kyllä syvältä GH-keppeihin tottuneelle. Mutta kyllä tuo kannattaa hommata jo pelkästään rumpujen takia, hard vastaa jo aika lailla oikeaa soittamista ilman suurempia kikkailuja.

Jotain tuollaista laskin laskun olevan eli yht alle 185e, tuskin euroversio menee juurikaan tuon alle.

Ja kyllä tuo UPS-toimitus esim. tullipostin voitti, olen joskus seissyt siellä 1,5h venaamassa pakettia, nyt 'Press order button' jälkeen ei tarvinnut tehdä muutakin avata ovi ja allekirjoittaa :)

Kitara on tosiaan hieman outo mutta 'ympäristöystävällisempi', pitkissä samaa nuottia takovissa kohdissa ei kuulu juuri lainkaan sitä naksutusta.

Rummut on rautaa, tosin ohilyöntejäkin tulee vielä kiitettävästi kun katselukulma on sellainen että pää on hieman yläviistoon->ei hahmota rumpujen paikkoja..

En ole laulumiehiä joten kokeilin mikkiä easyllä, awesomia tuli helposti vaikka en osannut sanojakaan->mitenhän on sen sanojen tunnistuksen kanssa, ehkä vaikeimmilla tasoilla niitä tarkistetaan paremmin...

Tästä tuli mieleen onko kukaan kokeillut 'laulaa' kosketinsoittimen kanssa eli RB-mikki soittimen kajariin tms. kiinni ja sitten vaan soittelee oikeilta korkeuksilta?!?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jester sanoi:
Omasta mielestä kyllä pitäis saada hankittua DLC:tä Euroopan storesta jos jenkkistoresta saa hankittua.
Todella hyvä juttu, jos on totta.

Mähän säästän ihan hirveesti rahaa, jos iskäni suostuu tuomaan Rock Bandin Amerikasta. Paljonkos sen hinta on siellä? Siis euroiksi muutettuna. 150?

tumilyi sanoi:
Mitäs extraa euroopan julkaisuun on tulossa?
En tiedä, enkä usko onko mitään tulossa. Jostain lehdestä (Pelit tai Pelaaja) satuin vain joskus lukemaan niin. Mutta siitä on jo aikaa.

Sitten vielä yksi kysymys... Toimiiko GH - kitarat vieläkään RB:ssä? Entä toimiiko RB - kitarat GH:ssa?

Yksi PS3:n GH - kitara multa jo löytyy ja olisi kyllä todella hyvä juttu, että voisi soittaa RB:ssä myös bassoa ja GH:ssa co - op modea ilman, että maksaa 200 uusista kitaroista.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Eddy93 sanoi:
Sitten vielä yksi kysymys... Toimiiko GH - kitarat vieläkään RB:ssä? Entä toimiiko RB - kitarat GH:ssa?

Yksi PS3:n GH - kitara multa jo löytyy ja olisi kyllä todella hyvä juttu, että voisi soittaa RB:ssä myös bassoa ja GH:ssa co - op modea ilman, että maksaa 200 uusista kitaroista.

PS3:n juttuun Harmonix ja Activision ei ole päässyt yhteisymmärrykseen, joten Ps3:ssa GH3- kitarat eivät vieläkään toimi. Vielä;)
Ois kiva jos tulis se päivitys ennen kun peli rantautuu suomeen ihan kunnolla.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Onks rumpusoittajat kokeillu RB:n rumpuja? Rummut on varmasti vaikeat niille jotka ei ole eläissäänkään koskenut oikeisiin rumpuihin. Mitä olen juutuubista kattonu videoita niin aika helppoja osioita on rummuille tehty.. saa nähä onko hard tai expert sit yhtään oikeitten rumpujen tapaista soittamista. Voiko muute bassorumbua soittaa useimminkin kun mitä "hihnalla" on viivoja? Jos ei,niin aika rajatusti voi rummuilla soitella. Pitääkö sittenkin ostaa oikeat sähkörummut :D
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Muke sanoi:
Onks rumpusoittajat kokeillu RB:n rumpuja? Rummut on varmasti vaikeat niille jotka ei ole eläissäänkään koskenut oikeisiin rumpuihin. Mitä olen juutuubista kattonu videoita niin aika helppoja osioita on rummuille tehty.. saa nähä onko hard tai expert sit yhtään oikeitten rumpujen tapaista soittamista. Voiko muute bassorumbua soittaa useimminkin kun mitä "hihnalla" on viivoja? Jos ei,niin aika rajatusti voi rummuilla soitella. Pitääkö sittenkin ostaa oikeat sähkörummut :D


Rummut on varmasti vaikeat ihmisille jotka ei ole eläessään beat- komppia vetäneet. Kyllä noilla vaikeimmilla vaikeusasteilla soitto rupeaa olemaan ihan kuin oikeastikin. Kompit pitää soittaa oikein ja sitä bassopedaliakin pitää käyttää ns. oikein. Jos sitä bassoa paukuttelee enemmän kuin on viivoja menettää pisteitä, ihan niin kuin muutenkin jos soitat väärin.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Eddy93 sanoi:
Mähän säästän ihan hirveesti rahaa, jos iskäni suostuu tuomaan Rock Bandin Amerikasta. Paljonkos sen hinta on siellä? Siis euroiksi muutettuna. 150?

Ei ihan, 169$ = 114.80 tän laskurin mukaan: http://www.xe.com/ucc/ eli halvalla saat jos isäs suostuu tuon sieltä raahaamaan, kannattaa ehkä lähettää, jos lähettää lahjana, ei pitäisi tulla tulleja ollenkaan, jos väkisin pitää mukana raahata, on tullit sillonkin vähän pienemmät koska mukana ei ole postimaksuja, enkä muutenkaan oikein tiedä miten matkustajia tullataan.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

tumilyi sanoi:
Ei ihan, 169$ = 114.80 tän laskurin mukaan: http://www.xe.com/ucc/ eli halvalla saat jos isäs suostuu tuon sieltä raahaamaan, kannattaa ehkä lähettää, jos lähettää lahjana, ei pitäisi tulla tulleja ollenkaan, jos väkisin pitää mukana raahata, on tullit sillonkin vähän pienemmät koska mukana ei ole postimaksuja, enkä muutenkaan oikein tiedä miten matkustajia tullataan.

Nyt annat väärää tietoa.

Lahjat karahtavat tulliin siinä missä ostoksetkin. Paketin arvolla on merkitystä ja jos arvoksi on merkitty alle 45 euroa, niin sitten homma riippuu siitä uskooko tullivirkailija arvon oikeasti olevan sitä. Tuon kokoisessa pakkauksessa tuskin uskoo, varsinkin kun lähetyskulutkin, jotka siis lasketaan arvoon mukaan, ovat luultavasti jo yli. Muutenkin lähettäminen voi olla aika nihkeää, koska yksityishenkilölle halvin air mail maksaa luultavasti aika paljon.

Itse raahaaminenkaan tullien välttämiseksi on varmasti aika nihkeää, koska paketti ei mahdu matkalaukkuun.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jyrä sanoi:
Mulle tippui lasku postissa jo pari päivää paketin saapumisen jälkeen. 42 ja risat.

Tarkennetaan nyt vielä että toi mun "parhaimmillaan" tarkotti että siinä voi myös kestää, jolloin saa maksuaikaa. Tottakai se lasku voi nopeamminkin tulla, ihan niiden ruuhkien mukaan.

Itse olen noin 20 tilausta UPSilta vastaanottanut ja on siinä useammin kestänyt vähän pidempään, joskus ne tosin yllättää nopeudellaan.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Muke sanoi:
Onks rumpusoittajat kokeillu RB:n rumpuja? Rummut on varmasti vaikeat niille jotka ei ole eläissäänkään koskenut oikeisiin rumpuihin. Mitä olen juutuubista kattonu videoita niin aika helppoja osioita on rummuille tehty.. saa nähä onko hard tai expert sit yhtään oikeitten rumpujen tapaista soittamista. Voiko muute bassorumbua soittaa useimminkin kun mitä "hihnalla" on viivoja? Jos ei,niin aika rajatusti voi rummuilla soitella. Pitääkö sittenkin ostaa oikeat sähkörummut :D

Vähän samoja mietteitä täällä suunnalla. Mikä itseäni eniten mietityttää tällä hetkellä on se ettei paketissa tule mukana hi-hat-pedaalia (tietääkseni?), ainakin Tom Sawyeriin kuuluu olennaisesti nopeat avaukset ja on hieman tylsää jos ne tulevat automaattisesti nauhalta. Tosin eihän tämä mikään täydellinen simulaatio yritä tietenkään olla ja hintakin on sen verran halvempi kuin oikeilla sähkörummuilla että eiköhän tuo paketti (tai mieluiten vain sellainen mikä sisältää rummut + pelin ja itsellä boksille) tule ihan piruuttaan ostettua. Jos nuo padit ovat toimivat niin voi niihin sitten naputella muutenkin vaikka rudimentteja...
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

ppsa_ sanoi:
Vähän samoja mietteitä täällä suunnalla. Mikä itseäni eniten mietityttää tällä hetkellä on se ettei paketissa tule mukana hi-hat-pedaalia (tietääkseni?), ainakin Tom Sawyeriin kuuluu olennaisesti nopeat avaukset ja on hieman tylsää jos ne tulevat automaattisesti nauhalta. Tosin eihän tämä mikään täydellinen simulaatio yritä tietenkään olla ja hintakin on sen verran halvempi kuin oikeilla sähkörummuilla että eiköhän tuo paketti (tai mieluiten vain sellainen mikä sisältää rummut + pelin ja itsellä boksille) tule ihan piruuttaan ostettua. Jos nuo padit ovat toimivat niin voi niihin sitten naputella muutenkin vaikka rudimentteja...


Joo ei ole haitsupoljinta, itekin vasta tajusin, enhän mikään rumpali olekkaan.... muuten voi kyllä komppeja ihan oikein soitella, paitsi tietty tuplabasarikomppeja ei voi myöskään vetää.
 
Ylös Bottom