Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

XShava sanoi:
Korjaavat Kitaran laatu ongelmat, niin silloin kaikki hyvin.

Älä nyt. Kitaran korjaaminen ja virittelyhän on ihan oma alipelinsä. Mä olen avannut skittani yli kymmenen kertaa. Toimii nyt ihan hyvin.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Joo oli kyllä uutta tietoa Pelaajalehdellä. NOT!
kaikki oli samaa vanhaa, mitä me innokkaimmat fanit tällä sivustolla ollaan kuultu.

ilmeisesti Puha jäi vähän jälkeen lomaillessaan, kun Konsolifinin kaverit tekivät hommia koko ajan.

Mitäs DLC:tä jenkeissä on muuten tällä viikolla julkaistu?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Hex sanoi:
Älä nyt. Kitaran korjaaminen ja virittelyhän on ihan oma alipelinsä. Mä olen avannut skittani yli kymmenen kertaa. Toimii nyt ihan hyvin.

:D Hyvät naurut sain, mutta ikävää että on saanut viritellä. Toisaalta hyvä että on sitten jonkin aikaa toiminut. Itsekkin harkitsin jenkeistä tilaamista, mutta kun useampi kitara mennyt enemmän ja vähemmän toimimattomaksi, en ole uskaltanut.

Jaksaa tässä nyt vielä vähän aikaa odottaa, kun odottamiseen on tottunut.

PS: GH sarjaa tutustuin vasta tässä 3 osassa ja nyt rumpujen saaminen mukaan kiinnostaa kovasti.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Hex sanoi:
Älä nyt. Kitaran korjaaminen ja virittelyhän on ihan oma alipelinsä. Mä olen avannut skittani yli kymmenen kertaa. Toimii nyt ihan hyvin.

No johan on, mä ja mun kaverit ei olla saatu tohon vielä mitään vikaa, vaikka kovaa käsittelyä se on todellakin saanut. Onkohan sulla joku maanantaimalli?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Näytti muuten olevan Number of the Beast tossa DLC listalla. TAAS!

alkaa hieman kyrsimään se, että Harmonix ja MTV hankkii vaan biisejä, mitä on pelattu Guitar Hero peleissä:mad: :mad:
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jester sanoi:
Näytti muuten olevan Number of the Beast tossa DLC listalla. TAAS!

alkaa hieman kyrsimään se, että Harmonix ja MTV hankkii vaan biisejä, mitä on pelattu Guitar Hero peleissä:mad: :mad:

Nyt taisit yleistää aikalailla liikaa. Onhan siellä jotain päällekkäisyyksiä.

Dorkinta on se, että Maidenit on covereita, vaikka GH3:ssakin on aidot.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Ei stna! Onko tosiaan unlock biisien joukossa SP rallatus: "Timmy and the Lords of the Underworld" Timmy and the Lords of the Underworld"? Hex, ootko saanu auki? Tämä olisi kappale, jonka minäkin osaisin jopa laulaa. Timmyyyyyy..... :D
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Rushin Limelight löytyy myös!! Latauspalvelu alkaa kyllä näyttämään aivan tajuttoman hyvältä Rock Bandille, varsinkin kun se on vasta pääsemässä vauhtiin. Todella hieno meininki, toivottavasti vain saavat nyt tarpeeksi soittimia tehtyä että peliä saadaan enemmän myydyksi -> enemmän latausbiisien ostajia -> enemmän valikoimaa.

Taasen kysymys pelin omistaville: oletteko koittaneet vetää World Touria yksin, eli vaikka siten että samalla kuin soittaa kitaraa laulaa tai sama rumpujen kanssa? Teknisesti ei varmaan mitään esteitä ole, ja siinä luulisi olevan haastetta jo GH:n parissa soittotaitonsa täydellisyyteen hinkanneille :cool:

Ainoa mikä tulee itselle mieleen mitä peliin voisi lisätä on keyboardit. Rumpujen tavoin niitäkin pelaamalla voisi samalla oppia vähän perusteita, eli expertillä värit osuisivat täysin oikeille nuoteille (soinnutukset myös). Soittimeen riittäisi vaikka yhden oktaavin verran koskettimia. Tiedä sitten kylläkään onko se yhtä hauskaa kuin rummut/kitarat, mutta tulipahan mieleen...
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Joo, löytyy Timmy biisi, ihan hyvä vitsi.

Yhdessä latauskuvassa juuri kehotetaan hankkimaan mikkiteline ja vetämään peliä jonkun soittimen kanssa ja laulamaan samaan aikaan. Pitää vain luoda soittajahahmo ja laulajahahmo erikseen ja vetää band worldtour, jos uraa haluaa vetää. Itse en ole vielä kokeillut. Siinä pitää kyllä sitten osata joko sanat tai soitto ulkoa, eihän niitä molempia voi katsoa samaan aikaan. Tuo kyllä lisää haastetta kivasti sitten jos meinaa mennä pelkkä soitto liian helpoksi.

Lisää juttuja joita on ollut noissa latauskuvissa... Lähestulkoon mikä tahansa mikki jossa on usb liitin toimii pelissä. Toi on kyllä hieno juttu. Sit kun soitin Paranoidia niin ruutuun ilmesty suurinpiirtein tällanen teksti:

In Finland it´s very popular shout "soittakaa Paranoid!" at gigs. It is Finnish version of "play Freebird!" :D
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

tumilyi sanoi:
In Finland it´s very popular shout "soittakaa Paranoid!" at gigs. It is Finnish version of "play Fairytail!" (en muista tota nyt). :D
Se on "Play Freebird!". Mutta varsin hauskaa "lokalisointia", vaikka kyseessä on vasta jenkkiversio.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Henkka91 sanoi:
omistaako joku rockbandin.


Hohhoijaaa,,, lukaseppas topikki läpi.

Taas tuli pari biisiä jenkkistoreen muuten. Vois tuon Hivesin Die, Allright! biisin illalla imuttaa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

In Finland it´s very popular shout "soittakaa Paranoid!" at gigs. It is Finnish version of "play Freebird!" :D
Ihan sivu huomautuksena, että Guitar Hero II:sta löytyy tuo Lynyrd Skynyrd - Freebird. Mahtava laulu ja hemmetin vaikee :D

Kaikki Suomeen liittyvät vitsit ovat kivoja... tai no, ei herjaavat vitsit, mutta tuollaiset. Toivottavasti löytyy monia muitakin hyviä vitsejä noista latauspalkeista, ihan niin kuin Guitar Heroissa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Siis hä? Eikö bassolla voi soittaa soolouraa? Vai oonko vain palikka kun en sellaista löytänyt? Kertokaas
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Noi DLC:t on jotkut aika tuntemattomia monille. Tää on lupaavaa jos kuuntelee jotain Indie-bändiä. Voi sitten saada mahdollisuuden laulaa/soittaa lempikipaleitaan. Vielä mitään ihmeellistä ei ole tullut kuitenkaan.

Kaveri sano, että Number of the beast on tällä kertaa cover-versio ja aivan kauhean kuulonen. ei lupaa hyvää.
 
Ylös Bottom