Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kaikissa nettikaupoissa tuntuu olevan joko ainoastaan toimitus USAan tai sitten state valinta jossa on USAn valtiot+Armed Forced Europe... mitäs tämä AFE tarkoittaa?

Eli riittääkö heille postinumero että paketti löytää perille, eikä maata tarvitsisi laittaa?

Eli laitan nimi+osoite+postinumero+puh. numero. State vallintaan toi AFE...
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Noi armed forces -lähetykset ei ole mikään porsaanreikä saada tavaraa Eurooppaan tai muualle Jenkkilän ulkopuolelle.

Ja aika vähissä on jenkkitukikohdat täällä Suomenniemellä. ;)
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jos jotain suomalaista biisiä voisi peliin toivoa niin se olisi melkeinpä ehdottomasti Amorphiksen Drowned maid. Siinä olisi ainakin rumpalilla ja kitaristilla sopivan kiirus. Laulantakin olisi varmasti mukava elämys, etenkin jos vetäisi esikuvalleen uskollisesti.

Ilmeisesti Oliverillakaan ei ole hajua tuon lähetetyn listan sisällöstä?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kyllähän tätä peliä odotetaan oikein innolla. Guitar Hero on sen verran koukuttanut että tämä on pakko-ostos. Kunnon power metal-pläjäys dlc:n muodossa olisi aivan loistavaa (saahan sitä toivoa).
Lauleskelu tosin ei ole mun hommia. Sen saa hoitaa joku kyvykkäämpi :p
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Mitenkäs tuleeko sen Special Edition-setin mukana jonkin sortin rumpukapulat...? Jos ei ni ootteko ihan perus puiset kapulat hommannu vai miten? Tuntuuko muuten rumpujen soitto alueet mitenkä vahva tekoselta vai uskaltaako niitä mitenkä antaumuksella kannuttaa?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

oliko se nyt niin, että Eurooppaan tulee peli ja soittimet niin, että ne eivät ole samassa paketissa, vaan pystyy itse valitsemaan soittimen minkä haluaa (mulle rummut :rolleyes:)

Ei taida jenkeistäkään saada vielä erikseen niitä kamoja. Korjatkaa, jos oon väärässä.
Suomeen pitäisi tulla vaan Special Editioneita (koko setti)
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

EA:n toiveissa olisi saada erilliset soittimet jo julkaisuun Euroopassa, mutta se saattaa olla mahdotonta, sillä ne saadaan näillä näkymin Pohjois-Amerikkaankin vasta maaliskuun alkupuolella.
Eli bundleilla todennäköisesti mennään täälläkin alkuvaiheessa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Sen verran mä tossa perjantaina Lauri Porran kanssa juttelin, että Stratovariusta ei ole pelissä biisilistoilla, vaikka Puha jotain Pelaajan forumilla sanoikin, että Stratot kuuluu jotenkin peliin, tarkoittiko ko. mainosta, en tiedä, ellei myöhemmin ladattavissa kappaleissa, Porra sanoi, että ne oli käynyt äänittämässä jonkun mainoksen peliin, mutta kun alkoholilla oli asiaa pelissä (perjantaina minulla)... niin aloin mietiskelemään, että miksi Stratot ovat jotain mainosta pelistä tehnyt, jossei löydy Rock Bandin pelilistalta ko. pändiä joka mainoksen tekee, niin mitä järkeä koko mainoksen soittamisessa on...

Ja sen(kin) kysyin niistä rummuista, että ne ovat kestävät :cool:
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tänään tuli rock band jenkeistä, ainakin näin esituntumalta tuntuu pirun hyvältä peliltä. Tämän parissa tulee vietettyä varmasti paljon aikaa.

Ois vain yks kysymys että mistä ihmeestä mää pääsen lataan noita lisä biisejä?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Ois vain yks kysymys että mistä ihmeestä mää pääsen lataan noita lisä biisejä?
Sun pitää tehdä Jenkki-tili PS3:seesi ja sitä kautta saat ladattua biisipaketit.

Laita vaikka osoitteeksi seuraavat tiedot:

3801 Las Vegas Blvd. S
89101 Las Vegas, Nevada.
zipcode kohtaan ainoastaan tuo 89101, osavaltiokohtaan Nevada ja
Kaupungin alue kohtaan: Downtown.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Niin, paljonko se tulee (suunnilleen) maksamaan Suomessa?

On ollut jossain listoilla noin 170-240e hintaväliä huhuiltu. Tuossa paketissa siis tulee kait kaikki soittimet mukana. Aika jännä nähä minkäkoknen (hervoton) loota tolla pelillä on :D

Tilt:llä tuo on listoilla seuraavanlaisesti:

Rock Band peli 69,90
Rock Band soittimet 129.90(nouto) tai 139,90(postitus). Eli noin 200e pintaan tuo koko paketti tulee siis sijoittumaan
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

On ollut jossain listoilla noin 170-240e hintaväliä huhuiltu. Tuossa paketissa siis tulee kait kaikki soittimet mukana. Aika jännä nähä minkäkoknen (hervoton) loota tolla pelillä on :D

Tilt:llä tuo on listoilla seuraavanlaisesti:

Rock Band peli 69,90
Rock Band soittimet 129.90(nouto) tai 139,90(postitus). Eli noin 200e pintaan tuo koko paketti tulee siis sijoittumaan


Cdonista voi tilata ennakkoon 220e, kai se on suunnilleen hinta sitten muuallakin, kai... ja loota on hervoton. Oli aika hauskaa kun tilasin pelin niin tuo loota oli pakattu vielä isompaan lootaan jossa oli pehmusteita. Oli mukavaa räntäsateessa roudata sitä pyörän tarakalla :) en jaksanut odottaa että kaverini tulee auton kanssa sitä hakemaan. Taas tuli muuten kolme uutta biisiä jenkkistoreen, ei kyllä mua kiinnostanut yksikään.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Taas tuli muuten kolme uutta biisiä jenkkistoreen, ei kyllä mua kiinnostanut yksikään.

Lisää Rushia ja Smashing Pumpkinsia, aivan loistavaa! Onneksi on enää reilu kuukausi pelin julkaisuun täällä päin :)

EDIT: Äh, olin jostain saanut päähäni että se 3.3. julkaisu olisi jo varma, mutta eikös heti tullut uutista ettei ainakaan ennen huhtikuuta ole tulossa.... Mikä maksaa EA?!?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom