Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kaveri sano, että Number of the beast on tällä kertaa cover-versio ja aivan kauhean kuulonen. ei lupaa hyvää.
Joku porukka ei ole ikinä tyytyväinen covereihin. Olen itse ollut ainakin ihan tyytyväinen kaikkiin GH-covereihin, joten vaikea uskoa, että Harmonix kusisi täysin Rock Bandin covereita. Aivan tarpeeksi lähellä originaaleja, pelkkää pilkunnysväämistä covereista iniseminen. :p
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Joku porukka ei ole ikinä tyytyväinen covereihin. Olen itse ollut ainakin ihan tyytyväinen kaikkiin GH-covereihin, joten vaikea uskoa, että Harmonix kusisi täysin Rock Bandin covereita. Aivan tarpeeksi lähellä originaaleja, pelkkää pilkunnysväämistä covereista iniseminen. :p

Jos on kuunnellut Maidenia ihan liikaa, ei vale-Brucea kestä.

Youtubeen tulee nopeasti expert-videoita, joista voi kuunnella miltä coverit kuulostavat.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Eikös ne ota biisiehdotuksia vastaan siellä pelin kotisivuilla? vai onko vaan pääni mielikuvitusta?

Tuohon cover-asiaan vielä sitä, että rahaa varmasti pitäisi löytyä aikaisempien GH-pelien takia, jotta voisi maksaa esittäjille. MTV on muutenkin aika iso tekijä tässä, että varmasti rahaa löytyisi.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Jo toinen Rushin biisi, loistavaa! Mites onko noi muuten orsinellejä vai covereita?
Molemmat ovat covereita, mutta muistikuvan ainakin 'Tom Sawyer' kuulosti ihan asialliselta, eikä aiheuttanut mitään välitöntä yöks-reaktiota.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Molemmat ovat covereita, mutta muistikuvan ainakin 'Tom Sawyer' kuulosti ihan asialliselta, eikä aiheuttanut mitään välitöntä yöks-reaktiota.

Muutes, oisko Oliverilla tietoa onko olemassa listaa, mistä näkee mitä kappaleita tulee eurooppa julkaisuun?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Molemmat ovat covereita, mutta muistikuvan ainakin 'Tom Sawyer' kuulosti ihan asialliselta, eikä aiheuttanut mitään välitöntä yöks-reaktiota.

Tuli tuossa tarkistettua Youtubesta Rushin biisit ja covereitahan molemmat ikävä kyllä ovat. Soundit ovat todella lähellä alkuperäisiä, mutta toista Geddy Lee:tä ei ole eikä tule. Ihan hyviltä biisit siis kuitenkin kuulostivat. Saisivat laittaa koko Moving Pictures-levyn ladattavaksi, klassikko levy kyseessä.

Ainoa coveri joka on pahasti ottanut korviin Guitar Heroissa oli kakkosen Killing in the name of. Zack de la Rochan sijainen vetää biisin läpi niin innottamasti ettei biisissä ole oikein mitään fiilistä.

Tämä thread on kyllä tappanut aika hyvin GH tahkoamista. Nyt vain odottelee Rock Bandia (onneksi muitten genrejen pelejä löytyy yllin kyllin väliajaksi).
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Tuohon cover-asiaan vielä sitä, että rahaa varmasti pitäisi löytyä aikaisempien GH-pelien takia, jotta voisi maksaa esittäjille. MTV on muutenkin aika iso tekijä tässä, että varmasti rahaa löytyisi.

Ainahan (yleensä?) kyse ei ole rahasta ja joka tapauksessa homma on hoidettu hyvin, sillä jenkkiversion 45 biisistä vain seitsemän ei ole alkuperäisiä. Ladattavissa biiseissä tällä hetkellä 16 on covereita ja 22 alkuperäisiä. Luku tulee varmasti parenemaan jo siksikin, että tulossa on kokonaisia levyjä alkuperäisbiisejä.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Muutes, oisko Oliverilla tietoa onko olemassa listaa, mistä näkee mitä kappaleita tulee eurooppa julkaisuun?
Eipä ole vielä euro-listaa paljastettu.
Olen antanut itselleni kertoa, että Suomesta on jo pelintekijöiden pyynnöstä toimitettu lista kotimaisista bändeistä, joiden matskua kannattaisi Rock Bandia silmällä pitäen tsekata.
Bändien nimistä ei minulla ole tietoa, mutta biisit siis ilmeisesti valitsee Harmonix sen mukaan, miten ne toimivat pelissä, eikä niinkään sinkkujulkaisun ja listamenestyksen perusteella.
Siitäkään ei ole tietoa, missä vaiheessa mahdollista kotimaista sisältöä peliin julkaistaan.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Eipä ole vielä euro-listaa paljastettu.
Olen antanut itselleni kertoa, että Suomesta on jo pelintekijöiden pyynnöstä toimitettu lista kotimaisista bändeistä, joiden matskua kannattaisi Rock Bandia silmällä pitäen tsekata.
Bändien nimistä ei minulla ole tietoa, mutta biisit siis ilmeisesti valitsee Harmonix sen mukaan, miten ne toimivat pelissä, eikä niinkään sinkkujulkaisun ja listamenestyksen perusteella.
Siitäkään ei ole tietoa, missä vaiheessa mahdollista kotimaista sisältöä peliin julkaistaan.

Nii ku mä täs pohdin tätä Puhan tekemää juttua ja siitä sitten mietiskelin, että onko tolla URL:llä mitään tekemistä siis onko se pieni vihje mitä löytyy?
http://pelaajalehti.com/2008/01/10/rock-band-suomi-stratovarius-guitar-hero/ meinaa, siin o meitsin lempipändi, että jos tota löytyy enemmän ku yks kipale, ni tää jätkä ostaa melko heti julkkarista ton... jos on sillähetkellä varaa ja myydään peli ja soittimet erikseen ;) Nii, siis tarkotan tota Stratovariusta, Puha kertoo, että Strato liittyy peliin, muttei kerro miten, tuskin tarkottaa Stratocasteriakaan :rolleyes:
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Stratovarius? se oiski ihan hyvin vedetty tekijöiltä vaikka en sitä kuuntelekkaan
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Laittasivat Hammerfallia ja Sonata Arcticaa :cool: Myös Survirorin Eye of the Tiger olisi mahtava!

Itse peli taitaa lähteä julkaisun aikoihin tai myöhemmin kainaloon, jos rahallinen tilanne sen sallii. Toisaalta ne erikseen ostettavat soittimet olisivat paremmat, niin voisi ostella ne sitten pikku hiljaa, mutta ne tulevat vasta myöhemmin. No, minä jaksan odottaa.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Siis hä? Eikö bassolla voi soittaa soolouraa? Vai oonko vain palikka kun en sellaista löytänyt? Kertokaas

Itsi itselleni vastaten, ei voi. Ohjekirjassahan se luki että soolouraa voi pelata joko laulajana, kitaristina, tai rumpalina. Ei tuo nyt kauheasti haittaa, mutta olisi kyllä ollut kiva lisä ja varmasti olisin vetänyt ainakin kerran läpi. Tuon voisi varmaan jollain päivityksellä korjata.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kertokaas nyt mistä tuon sais tilattua että säästys liialliselta säätämiseltä. Kävin kattoo tuolta cduniverse.com:sta, kun vaihdoin postitusmaan USA:sta Suomeen postikulut rävähti n.137$... et sillai.

Vinkkejä...?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kertokaas nyt mistä tuon sais tilattua että säästys liialliselta säätämiseltä. Kävin kattoo tuolta cduniverse.com:sta, kun vaihdoin postitusmaan USA:sta Suomeen postikulut rävähti n.137$... et sillai.

Vinkkejä...?

mitäs soittimia muuten tohon hintaan sisältyy?
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Nythän oli taas tullu lisää DLC biisejä:

Action by Sweet (cover)

Last Train to Clarksville by the Monkees (cover)

All the Small Things by Blink 182

eipä silleen mitää erikoisii. onhan noi ihan hyviä kuitenki.
 
Vastaus: Rock Band [PS3 Hype]

Kertokaas nyt mistä tuon sais tilattua että säästys liialliselta säätämiseltä. Kävin kattoo tuolta cduniverse.com:sta, kun vaihdoin postitusmaan USA:sta Suomeen postikulut rävähti n.137$... et sillai.

Vinkkejä...?

Oho, Ovat näköjään nostaneet niitä aika hurjasti, multa ne otti vaan 50 dollaria.
 
Ylös Bottom