Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hattara
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rock Band - Uusi musiikkipelien kuningas

Voi jösses! Seinäjoen gigantissa soittimet ilman peliä 249 euroa! Ja pelkät rummut 99 euroa! On tää niin reilua kun pk:n seudulta saa noita niin paljon halvemmalla. :(

Outoa että samalla kauppaketjullakin on peleissä eri hinnat. Kaarinassa oli 80 euroa halvemmalla. Tuli vähän noita rumpuja siellä kokeiltua ja ihan hauskaltahan tuo vaikutti. Ei tullut rumpusetti vielä mukaan, pelin voisi ehkä ostaa kun GH-ohjaimia on jo kaksi.

Ääh, meni rumpukokeilut maanantaille, kun ei ihan ehtinytkään Rock Band vakiomyyjälle tänään :( Pitkä viikonloppu edessä...

Kuopion Gigantissa Rummut 89, soitinpaketti muistaakseni 169

Melkein lähti rummut mukaan, mutta ekana pitäis päästä GH3:sta eroon ;)

Olen nyt ajatellut, että yrittäisin malttaa mieleni noitten rumpujen suhteen ja ostaisin vain pelin. Myöhemmin sitten hankkisin GH IV -rummut. Seuraava Guitar Hero laittaa kyllä haluamaan myös sen osan kitaraa, joka vaikutti hyvin mielenkiintoiselta. Kalliiksi käyvät nämä musiikkipelit...

Rummut ovat ihan helvetin kamea osa peliä. Jos mahdollista kannattaa hankkia peli+rummut, ei kitaraa koska strato on aika perseestä. Itse ostin gh3:n XOlle vain että saan kitaran soitettavaksi.

Rummut ovat ihan helvetin kamea osa peliä. Jos mahdollista kannattaa hankkia peli+rummut, ei kitaraa koska strato on aika perseestä. Itse ostin gh3:n XOlle vain että saan kitaran soitettavaksi.

Komppaan rumpujen osalta, mutta Stratosta mulla on täysin vastakkainen mielipide. Itsellä ei ainakaan ole paluuta GH:n lelukitaroihin. Isompi koko ja paino paremmalla soittoergonomialla. Ja se lisäksi ei tarvitse kuunnella sitä hemmetin naksutusta strummerista.

Kävin loppuviikosta hakemassa Xbox eliten ja Rock Bandin tammiston Gigantista, soittimet ja peli täytyi ostaa erikseen. Rock Bandejä näytti olevan myymälässä reilusti.

nyt v-lopun peliä tullut hakattua ja vaikuttaa yhdeltä parhaista peleistä aikoihin :)

Ostakaa joku Rock Bandin Stratocasteri ku mul olis ylimääränen. Ihan uus on ja en tee sillä mitää ku en ees omista X360:a vaan tilasin PS3 kitaran ja lähettivät mulle virheellisesti xboxin kitaran. Hankalaks menee jos alkais palauttamaan sitä tonne kauppaan ku asiakaspalvelu on suoraan sanottuna paska ja aikaaki menee varmaa monta viikkoa ku lähtee palauttamaan. Avaamaton paketti on ku huomasin heti että ei ollu PS3 kitara ni en vaivautunu ees avaamaan.

Jos jotain kiinnostaa ni YV:tä.

aijai että on hyvä peli.... tuossa kaverilla tesmin: rummut ovat vaikeat aluksi, mutta kyllä niihinkin tottuu. kitara on aika sama kuin GH3 ja laulu on kuin singstar. :cool: Todella hyvä peli oli suosittelen että kokeilee minä ainakin itse aijon noutaa piakkoin :p

Ääh, tuli sittenkin ostettua vaan rummut + peli (Gigantista loppujen lopuksi)... Ei kai siinä paljoa menetä, jos soittelee Rock Bandia GH3:sen kitaralla?

Ääh, tuli sittenkin ostettua vaan rummut + peli (Gigantista loppujen lopuksi)... Ei kai siinä paljoa menetä, jos soittelee Rock Bandia GH3:sen kitaralla?

Omasta mielestäni päinvastoin. Stratossa on kyllä ne soolonapit sekä 5 eri efektisuondia starpoweriin, mutta soolonappeja ilman pärjää enemmän kuin mainioisti ja ainakin mulla toi efektivipu liikkuu itsestään soiton aikana, pitäen vieläpä ärsyttävää rutinaa, kolinaa ja helinää.

Tähän kun vielä lisää sen että Straton strumbar on täysin tunnoton, niin kyllä Lespaulilla ne paremmat pisteet saa helposti.

Ei hemmetti että meikäläinen sukkaa rummuissa :D Easylläkin on koko ajan ongelmia nuottien ajoituksen kanssa. Sitten ne bassopoljin + nuotti -kuviot :eek:

Ei hemmetti että meikäläinen sukkaa rummuissa :D Easylläkin on koko ajan ongelmia nuottien ajoituksen kanssa. Sitten ne bassopoljin + nuotti -kuviot :eek:
Harjoittelua, harjoittelua.;) Ei huippurumpaliksi muututa heti, ei edes huippumuovirumpaliksi.

Sain tämänkin sit, paino sanalla sain, perjantaina odotti paketti postissa. Ajattelin että mitä helvettiä siellä on, kun oli cdonista tullut paketti ja painoa oli 6,6 kiloa. Noh, lampsin postiin ja täti kärräs paketin mulle ja kyljessä luki rock band drumset. Joku lähisukulainen tän on ostanut kun on kuullut mun puhuvan tästä. No, kyllä ilmanen kelpaa aina, ja täyttä rautaahan tää on, medium- kitara soolotouri vedetty läpi ja muutama tunti rummuttelua.

Nyt olisi tälläinen kysymys. Ajattelin hakea pelkän rock band pelin paikallisesta gigantista tässä lähi päivänä ja sitten tarvitsisin edullisen mikrofonin siihen.
Mistäköhän mahdollisesti löytyy edullinen mikki?

Edit:
Ratkaisin mikki ongelman tilaamalla ebay:stä rock bandin mikin.
Toimitettuna suomeen tuli maksamaan vähän yli 20.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt olisi tälläinen kysymys. Ajattelin hakea pelkän rock band pelin paikallisesta gigantista tässä lähi päivänä ja sitten tarvitsisin edullisen mikrofonin siihen.
Mistäköhän mahdollisesti löytyy edullinen mikki?

Oma headsetti?

Oma headsetti?

Pitäis olla erillinen mikki että emäntä pääsee hoilaamaan.

edit:Niin sitä lähinnä kyselin että mistä joku olisi mahdollisesti löytänyt mikin..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pitäis olla erillinen mikki että emäntä pääsee hoilaamaan.

Niin siis headsetin voi lyödä kiinni ohjaimeen ja laulaa. Tai sitten marssia lähimpään Biltemaan / Clasuun tai vastaavaan ja etsiä halpa USB mikki.

Rummut ovat kyllä kivat. Medium tour läpi ja hardilla nyt loppupuolella.
En olisi kyllä uskonut että ikinä pystyisin käyttämään jalkoja ja käsiä noin omitusiin tahteihin, mutta kyllä se vähitellen alkaa käymään. At the Gatesin biisi tavotteena päästä expertillä läpi :D
Ja kaikille tiedoksi Logitechin USB pöytämikit eivät suostu toimimaan Rock Bandin kanssa.

Ylös Bottom