Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Puck HC [RoC]

ilariM

Active Member
HCA:n runkopelaajisa koostuva joukkue, mihin on vielä paikkoja avoinna. ---> http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/761A0001/68483/match-results
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

mitäs sähläämistä siin mikin käytös on? eikös tuo auto vaan kommunikoimiseen kentällä?:rolleyes: joo ei mul muuta...
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Morjens!

Voisin joinata tiimiin. Aikasemmin tullu pelailtua kisaveikoissa muutamia kymmeniä pelejä kunnes perustettiin oma joukkue (Kiekkomania). En nyt jaksa ainakaa heti laittaa omaa joukkuetta kasaan.

Pelejä Eashl:ssa noin parisataa vain...oli netin kanssa ongelmia viime "kaudella" mutta nyt o 10megane takataskussa ja uus palveluntarjoaja niin luulis toimivan.

Pelipaikka varmaan pyörii sentterinä tai pakkina.

Pelin saan huomenissa eli torstaina.

Onkos montakin pelaajaa heti julkaisupäivänä linjoilla?

iMikko myös PSN id
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

@Nikezu - Itellä semmonen mikki, joka pitäisi varmaan teipata päähän, jotta puhumisesta tulisi jotain :D

iMikko - Tervetuloa joukkueeseen vain. Saas nähä paljonko saadaan heti alkuun aktiivisia pelaajia, mutta toivotaan parasta. Viime vuonna niitä ainakin oli :) Hyvä että pelaat sntteriä tai pakkia, koska juuri niitä joukkueemme tarvitsee eniten.

Nyt muitakin vaan mukaan täältäkin!
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Joo,olin kyseisessä joukkueessa NHL 09:ssä jo mukana,joten toivon et porukkaa tulee. Ite ainakin. :D
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Joo,olin kyseisessä joukkueessa NHL 09:ssä jo mukana,joten toivon et porukkaa tulee. Ite ainakin. :D

Juu, NorppAsd on siis näitä joukkueen runkopelaajia ja perustajia. Jos haluaa joukkueeseen kannattaa myös hänen nickinsä listalle lisätä.

P.S: Huikea taitoniekka kyseessä ;)
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Mä voin tulla.. Kunhan pelin käyn perjantaina Mikkelin Gigantista tai Prismasta.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Moro. Mä voisin liittyä jengiin. Oon pelannu boxsilla kaikki änärit läpi aina 07 lähtien. Sentteri ja laituri sopii parhaite mulle.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Moro. Mä voisin liittyä jengiin. Oon pelannu boxsilla kaikki änärit läpi aina 07 lähtien. Sentteri ja laituri sopii parhaite mulle.

Lisääs ilari61 ja NorppAsd ja laita ilmotuksiin vaikak "KFIN ja HC Aarnikotkat" :)

Ja kaikki muutkin tehkää samoin :cool: Ja kun olette joukkueessa lisäilkää eniten pelejä pelanneita jätkiä listoille, jos haluatte pelata enemmän pelejä :rolleyes:
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Hei,

Mä voisin kanssa tulla kokeilemaan siipieni kantavuutta. :) Mikäli siis joukkoon mahtuu. Ulkomaan elävien kanssa on tylsää yksin aulassa höntsäillä.

Pelihistoriasta sen verran että oon ensimmäistä vuotta pleikkarilla mukana lätkää tahkoamassa. Puuceella onkin tullut änäri hakattua alusta alkaen. Joten vaikkei taidot vielä NG-lätkässä olekaan kohdallaan niin pelisilmää ja joukkuepelaamista löytyy senkin edestä.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Hei,

Mä voisin kanssa tulla kokeilemaan siipieni kantavuutta. :) Mikäli siis joukkoon mahtuu. Ulkomaan elävien kanssa on tylsää yksin aulassa höntsäillä.

Pelihistoriasta sen verran että oon ensimmäistä vuotta pleikkarilla mukana lätkää tahkoamassa. Puuceella onkin tullut änäri hakattua alusta alkaen. Joten vaikkei taidot vielä NG-lätkässä olekaan kohdallaan niin pelisilmää ja joukkuepelaamista löytyy senkin edestä.

Joo lisääs PSN: NorppAsd tai sitte Ilari61. Niin voin kutsua.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Meikäläiselle tuli tänään änäri, ja tarkoitus olisi päästä johonkin jengiin pelaamaan. 09 jäi välistä, mutta 08:ia onkin tahkottu olan takaa. Niin ja olen voimahyökkääjä/oik. laita. Olisi siistii jos pääsisi edes jonkinlaiselle "try-outille" :D.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Mullakin sama tilanne Cassu kanssa, mutta sain pelin jo eilen :D Eli mä voin liittyy, jos vain kelpaan, 09 en pelannut, hyökkäjänä olen parhain. Neloskentänki rooli kelpaa hyvi ;)
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Jaahass.. Jääty änäri10 ja boottauksen jälkeen ei lukenu enää levyjä!:mad:
Onneks takuuta oli vielä jäljellä niin vein koneen Giganttiin tänään ja sanoivat että parin viikon päästä pistävät viestiä mitä tapahtuu. Joten pelailuihin tuli sitten pieni tauko..eipä voi mitään.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Saanko udella? Mikä teidän EASHL lyhenne on? mukavampi ku tietää aina ketä vastaan pelataan.. Jos on salaista niin ei tarvi vastata :D
 
Vastaus: HC Aarnikotkat etsii pelaajia! NHL 10

Juu, lyhenne on HaK

Vieläkin jätkiä mahtuu mukaan! :) Varsinkin pakkeja hakusessa.

iMikko - Hyvä etä kerroit. Ihmettelinkin mihin olet kadonnut:rolleyes:
 
Vastaus: HC Aarnikotkat [NHL 10]

Mahtuuko jengiin yhtä sentteriä?(toki pakki käy jos muut ei suostu)

Kokemusta löytyy EASHL:stä jopa liikaakin n.1700 ottelua (+NHL10 kaverin kaa)
- Mikki löytyy niin myös taitoakin.;)
- Aktiivinen olen.
 
Ylös Bottom