Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rock Puck HC [RoC]

Vastaus: HC Aarnikotkat [NHL 10]

Ite olisin kiinnostunut liittymään. Jos mahtuisi siis, ainakin testaamaan että riittääkö rahkeet. :p
Lisään sut Ilari
 
Vastaus: HC Aarnikotkat [NHL 10]

Nyt on oma yhteisö joukkueelle, joten kaikki KFIN käyttäjät jotka ovat Aarnikotkissa liittykää siihen! Eli menkää yhteisöt-> sieltä joukkueen nimi ja pyytäkää liittymistä yhteisöön:)
 
Vastaus: HC Aarnikotkat [NHL 10]

Laitoin aloitukseen joukkueen pelaajat:)

Joukkue on tällä hetkellä täynnä!
 
Vastaus: HC Aarnikotkat [NHL 10]

Pronssimitali napsahti viime jaksosta ja tässä tähdätään vielä parempaan :) Nyt on auennut pari pakinpaikkaa, joten ilmotelkaa jos olette kiinnostuneet. Aktiivisuutta olis hyvä olla.

Huikeeta viihdettä tää EASHL :)

Edelleen kaikki HCA jäsenet, liittykää yhteisöömme!
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Nyt jälleen pelaajahaku käynnistyi. Tämä jakso on ollut pohjanoteeraus tähän asti, mutta yhellä hyvällä päivällä ollaan kyllä taas huipulla :) Tarvitsemme kuitenkin taitavaa, ratkaisuihin pystyvää ja aktiivista hyökkääjää ja myöskin aktiivista puolustajaa. Pelaamme ilon kautta, mutta pyrimme tottakai myös menestymään hyvin. Sijoitukset vaihtelee paljon, eli pelaajan pitäisi olla sen verran seurauskollinen, että huonoinakin aikoina pysyy tiimissä.

Aktiivisuutta meiltä löytyy, kunhan tekee pyytää jätkiä peliin. Usein siellä kyllä joku on jo valmiina, että pelaamaan ainakin pääsee.

Mikkiä ei tarvitse.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Mä voin tulla mut niinku sinä Ilari tiiät ni mul ei oo viel hirveesti pelattuja joukkuepelejä, mut mä ainaki pelaan aktiivisesti ja oon hyvä pelaamaan(?):) Mut jos niitä pelattuja joukkuepelejä on liian vähän ni palataan asiaan myöhemmin sit ku oon pelannu niit enemmän...:rolleyes:
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Mä voin tulla mut niinku sinä Ilari tiiät ni mul ei oo viel hirveesti pelattuja joukkuepelejä, mut mä ainaki pelaan aktiivisesti ja oon hyvä pelaamaan(?): ) Mut jos niitä pelattuja joukkuepelejä on liian vähän ni palataan asiaan myöhemmin sit ku oon pelannu niit enemmän...: rolleyes:

Joo tuu mukaan vaan :) Tosin nyt joulun alla tuskin on hirveesti porukkaa pelaamassa, mutta eiköhän joulun jälkeen lähe pelit taas käyntiin :)

Pistä mulle muistutus PSN:ssä. :rolleyes:
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

HCA toivottaa kaikille hyvää ja rauhallista joulua,ja kiitokset hyvistä peleistä,mitä nyt ollaan jouluna ehditty pelata.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

tarviitteko pelaajia?Hyökkääjä vailla joukkuetta ja kokemusta löytyy.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Vielä ois yhelle aktiiviselle pakille paikka. EA SPORTS World - Club Overview <--- Siinä joukkueen sivu. Pelataan siis nykyään usein 4-6 pelaajalla ja sijotus tällä hetkellä 73.

Ja sitten sellanen kriteeri vielä, että huumorintajuakin tulisi löytyä ;)
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Vielä ois yhelle aktiiviselle pakille paikka. EA SPORTS World - Club Overview <--- Siinä joukkueen sivu. Pelataan siis nykyään usein 4-6 pelaajalla ja sijotus tällä hetkellä 73.

Ja sitten sellanen kriteeri vielä, että huumorintajuakin tulisi löytyä ;)

Yks pakki ois vailla joukkuetta, aktiivisuudessa olis kyl toivomisen varaa kiitos vuorotyön, mutta kyllä täs on taas tullu pelailtua suhteellisen paljon, vaikkakin muksut jalois ja ohjaimen kahvois roikkuukin.
Huumorintajua löytyy, kai, mut jos ei löydy niin tilataan sitä lisää.
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Oisko viel yhelle hyökkääjälle tilaa? ;) Legenda kortti löytyy pelejä n. 170 tehopisteit n. 400 (en nyt tarkalleen muista)
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Oisko viel yhelle hyökkääjälle tilaa? ;) Legenda kortti löytyy pelejä n. 170 tehopisteit n. 400 (en nyt tarkalleen muista)

Joo, no siis kyllähän pääset, mutta yksi asia on sitten muistettava:

EI SUOJAUSVAHANAIKAISBUGIMAALEJA YHTÄKÄÄN KAPPALETTA MEILLÄ, KIITOS

Kuullu vähän juttuu, että sitä ollaan tehty, mutta jos ilman sitä voit pelata, niin tervetuloa jengiin sitten vaan :)

Ja nyt on sitten ainakin tostaiseksi hyökkäyspää täynnä. Pakkeja viel vois ottaa :)
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Joo, no siis kyllähän pääset, mutta yksi asia on sitten muistettava:

EI SUOJAUSVAHANAIKAISBUGIMAALEJA YHTÄKÄÄN KAPPALETTA MEILLÄ, KIITOS

Kuullu vähän juttuu, että sitä ollaan tehty, mutta jos ilman sitä voit pelata, niin tervetuloa jengiin sitten vaan :)

Ja nyt on sitten ainakin tostaiseksi hyökkäyspää täynnä. Pakkeja viel vois ottaa :)

Juups , en tee enää suojausvanhanaikasia kun oon todennu siitä syöttämisen hyödyllisemmäks, et kierrän maalin x pohjas mutta syötän siitä ^^)
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

huh, potilas & veikka.. tästä ei kyl hyvää ole tiedos :(
 
Vastaus: HC Aarnikotkat (HCA) [NHL 10]

Mä oon sit nyt alkanu vaikituiseks pakiks... Sopii paremmin mun pelityylii:)
 
Ylös Bottom